Jump to content
  • bejegyzés
    4
  • hozzászólás
    2
  • megtekintés
    20.363

Eladom

Gelko

860 views

Megszületett a döntés ! Eladom a Coupem...szép is meg jó is - na jó most nem annyira - de mást nem tud. A legnagyobb baj az astra coupeval, hogy addig tart a varázsa amíg be nem ül az ember. Kívülről tényleg szép, de belül lehetne egy caravan vagy sedan astra is. Azt sem mondhatom, hogy jól megy, mert az 1.8 115 le-vel nem egy erőgép. Mindig is akartam egy coupet, mert tényleg szép, de 9 hónap és 25.000 km után elmúlt a varázs. Persze ha elviszik. Majd ha jó idő lesz lemosatom és körbefényképezem.

És akkor most jöhet a nagy kérdés : Mi lesz helyette ????????? :)

gallery_327_18_147616.jpg



1 Hozzászólás


Recommended Comments

"de belül lehetne egy caravan vagy sedan astra is."

Mért is baj ez:) Azért ennyire nincs igazad, vagy még is:)? Kíváncsi leszek mi lesz a következő.

Share this comment


Link to comment

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés


  • Legújabb Blog bejegyzések

  • Képek

  • Hozzászólások

    • Csörgés téma: Tegnap nézettem meg Opel márkaszervizben az autót a csörgés miatt. Ők is hallották a próbakör alatt, hogy csörög gázadásra. Csináltak egy teljes diagnosztikát, ellenőrizték a kopogásérzékelőt is. Minden eredmény normális értéket mutatott. Átnézve az autót egyelőre nem tudják, hogy mi okozza ezt a hangot. Viszont elmondásuk szerint az én autóm volt az elmúlt hetekben kb. a negyedik ilyen 1.6-os új J Astra, ezzel a problémával. Most utánajárnak központilag, hogy mi lehet a gond és egy-két héten belül jelentkezni fognak a megoldással. A szerviz szerint lehet, hogy szoftveres a probléma és a gyújtás szabályozásánál nem stimmel valami. Azt mondták, hogy használhatom az autót nyugodtan, csak addig is tankoljak magasabb oktánszámú prémium benzint és lehetőleg kerüljem a motor komolyabb terhelését. Azért marha jó, hogy megvesz az ember egy 4+ milliós új autót, hogy egy ideig ne legyen gondja, aztán tessék...(nálam már 3.000 km-nél)! Vajon mi van, ha a kopogásos égés miatt időközben (amíg ők gondolkodnak, hogy mi is legyen) károsodni fognak a mechanikus alkatrészek és majd csak valamikor később (természetesen majd a garancia idő lejárta után) okoz már csak lámpát is villantó komolyabb hibát (pl. gyűrű, dugattyú, hengerfal sérülés, stb.)? Akkor vajon "Opelék" vállalják majd a dolgot, visszavezetve a korábban már jelzett csörgési problémára? Na majd meglátjuk, hogy mit sikerül kiagyalniuk.
    • Igaz. Egyébként szerintem kicsit jobban kellene pörgetnem és akkor nem csinálná. De én már az 1.4-es G Astránál is furcsálltam, hogy annyira pörgetni kell. Ezek szerint ezt még jobban kell.
    • Anno G Astra Caravanhoz adtak ilyen szögmódosítót ha vettél hozzá Irmscher szárnyat. Nem láttam még külön eladót, esetleg német oldalakon lehetne keresgélni. Az antenna szárad menete milyen vastag?
    • Kicsit máshogy csinálják. A hengerfejet melegvizes kádba rakják, a víztér nyílásait lezárják, majd a vízteret sűrített levegővel nyomás alá helyezik. Ezt nem nagyon lehet otthon kivitelezni.
    • Ezeket az "új" autókat konkrétan úgy tervezik, hogy ne tartsd meg 10 év felett.. Hidd el, nem a mechanikus részek esnek szét, sokkal banálisabb dolgok.. szétmálló lebomló műanyag és gumi használat, hogy a zöldeknek is imponáljanak.. az eredmény, szétmálló - kirepedő gumi és műanyag alkatrészek.. Ha zavar, hogy megfogja a klíma a kocsit, erősebb kell, diesel rövidtávokra nem célszerű, főleg télen.. így a mostani motorválasztékból marad a kis turbós. (vagy elfogadni, hogy klímával lassan reagál a kocsi és forgatni kell) A saját tapasztalatom a 2011-es 1.4 turbóról 17xezer km-el, a legdrágább alkatrész egy szelepfedél csere volt, ami független a turbótól.. és ez saját kapcsolatnak hála csak 65 volt, egyébként 120-ért adta volna az opel márkaszerviz. Ezen kívül amiket cseréltem az főtengely tömítés (szintén nem turbós függő), valamint volt egy turbó olajcső, mert a végén a tömítés már könnyezett, ez 6ezer Ft körül volt. (persze volt még termosztát ház a szétmálló műanyag miatt, és hűtővíz tartály, de ezek sem köthetőek a turbóhoz) A kuplung semmi jelét nem mutatja, hogy használódna, sem a turbó és a kettőstömegű. A saját tapasztalatomból kiindulva, újra ezt venném meg, de persze, mielőtt megvettem bennem is volt aggodalom.. Ez az 1.4 turbó még nem közvetlen befecskendezéses mint a sokat szídott első szériás TSI motorok. Ha lehetőséged van, próbálj ki egyet és utána dönts. A vezérlés (láncos motor) az átlag használat melletti turbó és kettőstömegű csere periódusa bőven 200e futás fölé várható, ezzel bátran lehet kalkulálni. Ha ettől nagyon hamarabb jön elő akkor vagy ütötték vágták a kocsit, vagy vontattak vele vagy nem valós a futott km. Egy turbó felújítás, kettőstömegű és lánc csere ~200 körül van. (nem márkaszervizben természetesen.. az no komment.. )
×