Jump to content
  • bejegyzés
    79
  • hozzászólás
    8
  • megtekintés
    215.922


0 Hozzászólás


Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés


  • Legújabb Blog bejegyzések

  • Képek

  • Hozzászólások

    • Tengelyt cseréljetek, és takarítás kell. De ha a tengely így néz ki, akkor lesz ott himbacsere is! Mikor kibontjátok, nézzétek meg mind. Tudom... nem olcsó, de szükséges. Meg kell próbálni a tőkéket is kitakarítani, lemez lepattint, majd fogó-satu, izomból széthúz ( bár nekem nem ment inkább vettem újakat  )  Ha kinnt a tengely, és a többi apróság, dobj fel fotókat, úgy már lehet költségeket is pontosan számolni. Az olajjáratokat ronggyal DUGOZZÁTOK le, mert lehet meglepi. 
    • Hello!! Tudtok segíteni, Valeo önindító hátulján levettem a burkolatot, valamint a kopott bronzkeféket eltávolítottam, viszont mivel a kefetartó műanyag megtört ki kéne cserélnem azt is de nem jönn le. Mi a titka, hogy tudom a 2 tőcsavar mentén hátra lehúzni? Előre is köszi!!
    • Régóta szenvedtem a P1125 Töltőnyomás szabályozó, túlzott áramlás detektált és a P0191 Üzemanyag elosztócső nyomásérzékelő áramkör tartomány/működés hibakódokkal. Sajnos velejárója volt, hogy az autó azonnal megállt. Kicseréltük a nyomászsabályozó szelepet. Utána már nem állt le, csak erőtlen volt az autó, majd jött a sárga lámpa, de csodával határos módon megindult az autó. A hibakód a P1125 és P1122 Gázpedál 1-2  helyzetérzékelő kolleráció hibakódok jöttek ki. Arra gyanakodtunk, hogy a légtömegmérő lesz a  ludas, ezért cserélve lett, de szigorúan jó minőségűre (VDO). Sajnos a P1125 megmaradt. Átnéztem az egész feltöltőrendszert, de nem találtam lyukat. Ezután a vákumrendszerre terelődött a gyanú. Ez be is talált. A szabályozószelepre nem ment vákum, de a fékrásegítőre igen. Kibányásztam a vákumpumpából a T elágazót. Persze, hogy egy gombostűfejnyi lyuk engedi át a vákumot, ami el volt dugulva. Ki lett pucolva, azóta mintha megtáltosodott volna a gép. Ha lesz időm leszedem még a pumpát és azt is kitakarítom.
    • Jól látjátok! Sajna ez BC program az Arduino Nano panel majdnem teljes kapacitását kihasználja,korábban volt még stopper is benne (gyorsulás méréshez) de kiszedték mert akadozva mérte az időt.  georgee : igen az "S" végű a legtöbbünknél használatos, én nem vagyok programozó így nem tudok módosítani a program felépítésén,menükön,stb. Már jó ideje a brazil fejlesztője sem frissíti,szerintem nincs is szükség rá,elfogadhatóan működik. Az autonomia csak akkor mutat értéket ha van legalább 20km fogyasztási adat benne,legalább is így vettem észre.
    • Shellnél tankolok évek óta. Ma eljutottam villamosság szerelőhöz, neki volt egy komolyabb műszere. Természetesen odafelé hibátlanul működött minden. Főtengely holtpont jeladó hiba, és valami nagynyomású szivattyú jeladó hiba volt eltárolva. Kitörölte, 20 percet kocsikáztunk, nem jött elő újra. Hazaindultunk, kb 20km után ismét hibajel. Már bezártak, nem tudtam visszamenni. Mi a rák az a nagynyomású szivattyú jeladó? Remélem az adagoló elektronika.
×