Jump to content

Gsiancsa - Corsa C GSi


forumadmin

Készült: 2013. január 14. hétfő, 10:30

Utolsó frissítés: 2017. október 17. kedd, 10:40

 

 

 

 

Miért pont Opel, miért pont ez a típus?

Az Opelek szeretetét Édesapám ragasztotta rám. A vezetői engedély megszerzése után már F Astrában ültem. Ezt követte még egy F Astra, egy C Corsa, egy F Astra GSi (C20LET motorral.), aztán egy H Astra, aztán az a C Corsa Gsi, (a lila), és utána jött a mostani szerelem.

gallery_457_513_45761.jpg


Alapadatok:
évjárat: 2001.
típus: Opel Corsa C GSi
motor: Z18XE (1,8 16 V 125 Le)

Az autót 2009-ben vásároltam, miután az elődjét (ami szintén egy C Corsa GSi volt) totálkárra törte egy szerelő. Jelenlegi állapotát 2012. július 26-án, a névnapomon érte el. A kivitelezésben egy jó barátom, Hudák Zsolt segített.

gallery_457_513_16740.jpg


Amilyen most:

  • marrakesh barna fényezés
  • supersport állítható magasságú futómű
  • egyedi Kissring végdob
  • Steinhoof fékek
  • BBS RS felnik (16") középen fújva a bőrbelsőhöz igazodó színre
  • gyári kipufogórendszer gázgyorsítóval
  • csomagtérajtó lefalazva, kilincs és ablaktörlő eltüntetve
  • eredeti emblémák, jelek, díszléc eltüntetve
  • vauxhall emblémás lökhárító és kormány
  • hátul eredeti wxr embléma
  • tükrök, rendszámtáblatartó bőrözve
  • m3 tükrök
  • első fejtámlák hátul is
  • egyedi, kétszínű bőrkárpitozás aligátorbőr-betétekkel (Bara Kárpit)
  • 2 DIN-es Kenwood DNX5220 fejegység gyári navigációval
  • 16-os Dragster DCC Audio Art hangszórók elől, MB Quart 3 utas hátul


gallery_457_513_441075.jpg


Mesélnél róla egy kicsit?
Szóval, egyrészt családi hagyomány, másrészt valahogy mindig úgy sikerült párt találnom, hogy náluk is megvolt az Opel-szerelem. Az udvarunkban Opelen kívül nem állt más, és nem is szándékozom más autót vásárolni.
Nekem Ő az ideális "kapcsolat": megbízható, erős, vigyáz rám, sosem hagy cserben, és nagyon hálás

A tuning pedig adott volt. Amint írtam, az F Astra GSi-nk sem állt meg az alapnál, megkapta a C20LET motort és kapott egy egyedi piros fényt. Ha jól emlékszem, versenymotorokat fújtak csak abban a színben. Ennek körülbelül 8-9 éve. A másik páromnál egy Calibra tuningba csöppentem bele. LSD ajtók, DOTZ Lasvegas Dark felnik, egyedi lökhárítók, egyedi hifi-beépítés...

Aztán elkezdtünk kiállításokra, tuning találkozókra járni, és az ottani hangulat is megfogott, nem beszélve a szebbnél szebb autókról.
Megérett hamar az elképzelés, hogy még szebbé szeretném tenni az autómat.

A motorjához nem nyúltam, nincs is tervben. Nagyon elégedett vagyok a z18xe-vel. Maradt az optikai tuning. Egyedit szerettem volna, nőieset, visszafogott, elegáns tuningot. Először szerettem volna maradni a zöld színnél, egy a Camaro-zöldet néztem ki a neten, de miután elkezdték hasonló árnyalattal fújni a 2-es Mazdákat, és mivel a barna a kedvenc színem, gyorsan sikerült meggyőzni magam a színváltoztatásról.

gallery_457_513_34503.jpg

 

További terveid a géppel?
Hogy mik a tervek? Tavasszal szeretném befejeztetni a bőrözést. Műszerfal, ajtók... Ami kimaradt. Szeretnék egy szolid, de egyedi hifi-beépítést. A lejátszónál maradok, az biztos.
Valamint nagy álmom még egy Fakukac által beépített air ride. Máshoz nem fogok nyúlni. Nem szeretnék spoilereket, szárnyat. Nem szeretném, ha feltűnőbb lenne az autóm.
Imádom ezt a szolid eleganciát.

2017:

ANCSA CORSA C GSI 2017 5.jpg

ANCSA CORSA C GSI 2017 6.jpg

 

 

Módosítva : forumadmin



Visszajelzések

Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások



Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×