Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR
  • Oldalunk szerkezete változott. 2022-től mint "MAGAZIN" működünk. Az oldalon a regisztráció lehetősége 2021. végén megszűnt. Tehát a fórumokban (tudástár) csak olvasgatni lehet. Megértést köszönjük.  OpelForum.hu csapata

Vincze Ágnes - Corsa B GSi


forumadmin

Készült: 2013. január 18.
Utolsó frissítés: 2014. január 16.

 

Milyen versenysorozatban indul az autó?
Amatőr rallyban veszünk részt, mostanában általában Szlovákiában. Sajnos nálunk igen igen borsos ára van a nevezésnek, míg a szomszédainknál abból az összegből 3 nevezést tudok leadni.

gallery_457_467_18678.jpg
 

Mesélsz egy kicsit a vasról?
Az autót 2005-ben vásároltuk 5 évesen. Akkor még mint Corsa Del Van vitt be engem dolgozni. 1.4, 60 lóerő, full fapad. Aztán 2007-ben bevetettük az első versenyén. És bár a női kategóriában 2. lettem, rá kellett jönnünk, ez a kocsi így ide kevés lesz. És akkor kezdődött igazán az őrület Fokozatosan, szépen lassan megépült a vas. Kipufogó, fokolt vezérműtengely, légszűrő csere, kis chip tuning,futómű,fék, stb.....

Először egy A Corsa GSI motor, majd később ugyanerre a blokkra egy 16 szelepes hengerfej került.

gallery_457_467_19675.jpg


Műszaki adatai a Corsádnak?
Motor: 16V, 1.6 GSI Most kb. 120-130 lóerő között mozog.
Fék: Vectra A 2.0-es nagy fékei vannak fent. (13-as keréknek így már lőttek ) Hűtött, vágott Brembo féktárcsa, Ferodo Racing betéttel
Kipufogó: nyitott, 1 hátsó dobbal, fonott leömlővel. De miután a Jézuska hozott egy Proex dobot, így az is és végig a rendszer is (60-as lesz) cserélve lesz hamarosan
Futómű: állítható magasságú és keménységű, egyedileg gyártott darab
Váltó: F13-as rövid váltó sper diffivel
Belső tér: lecsupaszított, kárpit és minden sallang mentes tér, Evo2 versenyülések, 6 pontos biztonsági övek, bukócső. Így most 850 kg a kiskocsi

gallery_457_467_29069.jpg


Hogy indult a karriered?
Az indulásról. 18 éves korom óta autós körökben mozgok, szerelők, lakatosok között dolgoztam sokáig. Egy segélyszolgálatnál voltam diszpécser. A versenyeket is ott ismertem meg. Rallycross, roncs derbi, később tereprally, és legutoljára az amatőr rally. Először mint néző, majd szervizes (ne gondoljunk nagy dolgokra, szendvics készítés a versenyzőknek és szerelőknek, szélvédő letörlése, és egyéb korántsem felesleges munkák) Ezután 2007 januárjában egy versenyről hazafelé, közölte a férjem: a következő versenyen indulunk! Így lett, és azóta meg nem állunk!

gallery_457_467_211012.jpg


Bemutatnád nekünk a csapatot?
Csapatunk a TAG Racing, aminek a tagjai nem csak az autósportban jeleskednek mert van pl. Jetski világbajnokunk, driftesünk, és sok-sok nagyon jó rallysunk. Férfi, nő egyaránt.

gallery_457_467_101791.jpg

Eddig milyen eredményeket értetek el?
2009 és 2010-ben az FRT kupasorozat női bajnoka lettem. Ezenkívül a számos versenyről számos kupával tértem haza. 1., 2., és 3. helyezett is van közte. Érmek, oklevelek is díszelegnek itthon. De minden nagyképűség nélkül állíthatom, a fiúk között is megállom a helyem, nem csak a női kategóriában jeleskedünk.

Az autó idén még egy kis fejlesztést fog kapni, mert mint mindenkinek, nekünk is haladni kell a "korral".

A Facebookon van egy saját oldalam is, "Ágijjjjé" néven fut.
Köszönet a férjemnek Vincze Istvánnak, aki az autót felkészíti, szereli, időnként lakatolja, szervizeli.

Képtárak

 

 

 


Visszajelzések

Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások



Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Bejelentkezés

  • Ki van Online?   0 Felhasználó, 0 Névtelen, 41 Vendég (Teljes lista)

    • There are no registered users currently online


×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.