Jump to content

Az új Opel Insignia Grand Sport ára 25.940 eurótól indul


forumadmin

Az Opel új zászlóshajójának limuzin és Grand Sport kivitele február 20-tól rendelhető meg, 25.940, illetve 26.940 euróért (németországi árak, hamarosan jönnek a magyarországi árak is). Egyszerűen ellenállhatatlan az Insignia új nemzedéke: sportosan elegáns, a négyajtós kupék stílusában, (légellenállási alaktényező: 0,26), és tele van műszaki innovációkkal. Élénkebben megy, nagyobb a helykínálata és kiváló az ár/érték aránya, úgyhogy minden eddiginél erősebb kihívója a prémiummárkák modelljeinek. Széria-felszerelésként kínál egész arzenálnyi vezetőtámogató asszisztenst: jelentősen fokozza a biztonságot a gyalogosfelismerővel kiegészített figyelmeztetés a frontális ütközésveszélyre, az automatikus városi vészfékezés, a sáv- és nyomvonaltartó, valamint a követési távolság. Már az alapváltozatban is van érintőképernyő, és mindegyik Insignia megkapja a kulcsnélküli „Keyless Open & Start“ zár- és motorindító rendszert.

  • Jó vétel a kiváló ár/érték arányú Insignia Grand Sport
  • A tágas Insignia Sports Tourer kombi már 26.940 euróért megkapható
  • Könnyebb és dinamikusabb, jó helykihasználás, új generációs hajtóművek
  • A hatékony volumenmotorok fogyasztása három-tíz százalékkal kisebb (WLTP)
  • Csökkentett súrlódású, új hatfokozatú váltó és nyolcfokozatú automata
  • 2017. február 20-tól rendelhető meg a limuzin és a kombi

1.jpeg

A „2-es Opel Insignia” teljesen új architektúrája 175 kilogrammot elérő mértékben csökkenti a Grand Sport súlyát az elődhöz képest, sőt a jóval tágasabb Sports Tourer esetében 200 kiló is lehet a nyereség. Emellett az új, hallatlanul precíz kormányzás is hozzájárul a menetdinamika javulásához. Rendkívül hatékony motorok és optimalizált súrlódású váltóművek széles választéka csökkenti a számlát a benzinkútnál. A Grand Sport várhatóan legnagyobb számban igényelt két motorváltozatának (benzines: 1.5 Turbo; dízel: 1.6 CDTI) fogyasztása a WLTP-ciklus (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) szerint három-tíz százalékkal ment lejjebb az összehasonlítható elődmodellekhez képest.

Az Opel már 2015 decemberében bejelentette, hogy jövőbeli modelljeinek fogyasztását a WLTP-menetciklus szerint adja meg, amely 2017 őszétől lesz törvényesen kötelező, és a jelenleg előírt NEFZ-nél jobban megközelíti a valóságot. Ennek jegyében 2016 júniusától, az új Astrával kezdve, a hivatalos adatok mellett a WLTP-menetciklus szerintisnyilvánosságra hozza a fogyasztási- és CO2-adatokat. Ezáltal lehetőséget kapnak az Opel-vásárlók, hogy pontosabban megítélhessék járművük tényleges mindennapi fogyasztását. Tekintélyes szakfolyóiratok, például az olasz Quattroruote tesztjei máris kimutatták, hogy az Opel WLTP szerinti adatai nagyon közel állnak a valósághoz.

 

Új benzines- és továbbfejlesztett dízelmotorokkal indul az értékesítés


 

Az Opel Insignia Grand Sport alapmotorja, az újonnan konstruált, hatékony benzines 1.5 Turbo kétféle teljesítménnyel készül: a belépőszintűé 103 kW/140 LE (Grand Sport: fogyasztás a NEFZ szerint városban 7,3 l/100 km, országúton 4,7 l/100 km, kombináltan 5,7 l/100 km, 129 g/km CO2), nyomatékmaximuma erőteljes 250 newtonméter 2000 és 4100/perc között. Bestsellernek a 121 kW/165 LE teljesítményű változatot várják (Grand Sport: fogyasztás a NEFZ szerint városban 7,0 l/100 km, országúton 4,9 l/100 km, kombináltan 5,7 l/100 km, 130 g/km CO2). Az előd máris nagyon hatékony 1.6 Turbójával (125 kW/170 PS) összehasonlítva az új motor WLTP-szerinti fogyasztása még három százalékkal csekélyebb lett. Ez az 1.5 literes, teljesen alumíniumépítésű, közvetlen befecskendezéses gép a legnagyobb lökettérfogatú a három- és négyhengeresekből álló, korszerű Small Gasoline Engines családban. Minden élethelyzetben nagy nyomatékával a többihez hasonlóan ez a négyhengeres is élénken ugrik.

További fénypont az új Opel Insignia benzines csúcsmotorja. A négyhengeres, kétliteres 2.0 Turbo teljesítménye 191 kW/260 LE, 3000 és 4000/perc között jelentkező 400 newtonméter maximális nyomatékkal (Grand Sport: fogyasztás a NEFZ szerint városban 11,5 l/100 km, országúton 7,0 l/100 km, kombináltan 8,6 l/100 km, 197 g/km CO2). Erejét a teljesen új, nagyon simán kapcsoló nyolcfokozatú automata továbbítja a szegmensben egyedülálló, fejlett, nyomatékérzékelő Torque Vectoring összkerékhajtásnak, amelyben két tengelykapcsoló helyettesíti a hátsó differenciált, ezáltal a menethelyzetnek megfelelően egyedi és villámgyors a nyomaték elosztása a kerekek között.

2.jpeg

A hajtóművek portfólióját a szintén új, különösen hatékony hatfokozatú sebességváltó kerekíti ki, a népszerű 1.6-os dízelmotorral kombinálva. Két teljesítménylépcső választható: 81 kW/110 LE (Grand Sport: fogyasztás a NEFZ szerint városban 4,6 l/100 km, országúton 3,6 l/100 km, kombináltan 4,0 l/100 km, 105 g/km CO2) és 100 kW/136 LE (Grand Sport: fogyasztás a NEFZ szerint városban 5,1 l/100 km, országúton 3,9 l/100 km, kombináltan 4,3 l/100 km, 114 g/km CO2). A kis súrlódású váltómű és a tökéletesített 1.6 CDTI (81 kW/110 LE) együttese átlagosan tíz százaléknyit csökkentett az elődmodell fogyasztásán a WLTP-menetciklus szerint.

Efölött helyezkedik el a szintén továbbfejlesztett kétliteres dízel, változatlanul 125 kW/170 LE teljesítménnyel (Grand Sport: fogyasztás a NEFZ szerint városban 6,7 l/100 km, országúton 4,3 l/100 km, kombináltan 5,2 l/100 km, 136 g/km CO2).

Az új Opel Insignia komplett árjegyzéke az értékesítés kezdetétől, 2017. február 20-tól áll rendelkezésre. Emellett, a lehető legnagyobb átláthatóság érdekében, az Insignia valamennyi motorváltozatának fogyasztását is még az első félévben nyilvánosságra hozza az Opel.



Visszajelzések

Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások



Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×