Összes tevékenység

This stream auto-updates   

  1. Tegnap
  2. Egyaltalan nem ugyanazt mondjuk; en pl. sem azt nem mondtam, hogy a 30e km marketing lenne, sem azt, hogy altalanos velekedes szerint 10ezrenkent kene cserelni. Nem tudom, miert igy eszi a kocsid az olajat; a benzines motorokrol azt sem tudom, van-e bennuk dugattyu Ha 10ezer km alatt 1 - 1.5 liter benzin jut az olajba, akkor valoban gyakrabban kene cserelni... De arrol nem volt szo, hogy telen es nyaron mas lenne a rovid / hosszu utak aranya. Az viszont okozhatja a jelenseget, hogy a sok rovid uton telen kevesbe melegszik fel a motor, es hidegen tobb benzin jut az olajba, mint melegen.
  3. Ma rászántam magam és szétszedtem a motort neked volt igazad le voltak tapadva az olajlehuzok. Kipucoltam őket.De nembtudom mit lehetne teni elene hogy többet ne forduljon elö.
  4. Ha elég kevés a hosszabb út / autópálya a használatban akkor nagyobb ütemben hígítja üzemanyaggal mint ahogy csipegeti. Ez szokott lenni.
  5. Sajnos nem. ESP is kell hozzá, és csak ha tudja az ABS kocka, akkor kapcsolható be.
  6. Csak akkor, ha az ABS kocka tamogatja. A kockan levo ket nagy betujelbol lehet megtudni. Es kell a kozepkonzollra kalibralo gomb is.
  7. Egy kis összehasonlítás, 732,7 km-re 43,13l, 5,89l/100km. Igaz ez most Shell FulSave 95 volt.
  8. Na igen, éppen ez a bajom nekem is, hogy az AutoBild gumitesztjei bár mértékadóak, sajnos csak abban a méretkategóriában relevánsak, amelyikről a teszt szól. Attól hogy egy Continental PremiumContact 6 az első helyet szerezte meg a 225/50 R17 méretkategóriában, még korántsem jelenti hogy az általam használt 215/40 R17-ben is ők a legjobbak, egyebek közt azért, mert ebben a méretben olyan márkák is lehetnek, amik a másik tesztben nem szerepeltek. Azonkívül ezek a tesztek nem is igazán időtállóak, lévén hogy egy gumi mintázata gyakran, a gumikeverék anyaga viszont akár évente változhat, szóval az ilyen teszt leginkább azoknak segítség, akik ebben az évben akarnak adott méretű gumiabroncsot venni.
  9. Azért kérdezhetek? Mi köze a 17-es méretű gumik tudásának a 15-ös méretkategóriához? Továbbá szerinted csak a gumi határozza meg féktáv hosszát? Útburkolat minősége, fékek állapota, környezeti +/- tényezők, futómű állapota, reakció idő, ABS és sorolhatnám...
  10. Közeleg a tavasz és a nyári gumi... A legjobb 20 nyárigumi Az AutoBild máris kijött egy friss kizárólag féktávot mutató (záras/nedves) teszttel. Táblázatot most is a Continental vezeti... de fékezésben már 1-2 évtizede szinte mindig ők az elsők... Mindenki keresgélheti a saját gumiját és nézheti, hogy hány méterrel vagy esetleg hány kocsihosszal van hátrányban 80 km/h-ról való fékezésnél... Forrás: http://jogumi.blog.hu/2017/02/22/a_legjobb_husz_nyari_abroncs_fektav_szerint Azért már az is durva, hogy a top 20, azaz az ajánlott kategória első és utolsó helyezettje között majdnem egy kocsihossznyi különbség van... pedig van amikor 20-30 cm különbség jelent 100 ezres javítási számlát... vagy 1 méter életet és halált... Tehát abroncsfüggők hajrá! ;)
  11. Na jó, fejezzük be a felesleges szócséplést, gyakorlatilag ugyanazt mondjuk mindketten. Inkább arra adjál nekem "tudományos" magyarázatot, hogy télen miért nem fogyaszt olajat a kocsim, miközben nyáron csipegeti ( 1 - 1,5 dl/1000km)! Rendszeresen nézem az olajszintet, szakszerűen. Most vagyok túl a második nyár - tél szezonomon és mindkétszer ugyanezt tapasztaltam. Először még GM olaj volt benne, többek között ezért is váltottam Mobilra, de ebben a tekintetben semmi sem változott. Van egy-két tippem, de kíváncsi vagyok a véleményedre.
  12. Most találtam ezt a videót, hasznos lehet ha otthon áll neki valaki ékszíjat cserélni vagy vízpumpát.
  13. Üdv itt!
  14. Hali! hátsó lengéscsillapító kétszer, generátor kétszer, kutyacsont, féltengelycsukló, vízcsövek, egy hátsó fékhenger, akksi, + egy szélvédő, lassan 6 év, 70 ezer km környékén, 2006.02. egy igásló csak karácsony előtt szívatott meg
  15. Biztos, hogy flex van beállítva, mert nem azonos km után jelez, évente csere, az nekem 12-15e km. A "hitvány" gm olajat kapja, cserétől cseréig megy, nem eszi, lehet azért mert nem jó neki 245 van most az autóban, elvileg
  16. Ez pontosan igy van, es egy ev, vagy 30000 km utan jelez, illetve flex szerviz eseten akkor, amikor ugy iteli, hogy eljott az ido.
  17. Arra gondoltam hogy ott opció volt (feláras extra), míg az 5 csavaros kerékrögzítés esetén már széria volt a hátsó tárcsafék.
  18. Mi más piac vagyunk. Ugyanezt megkérdezhetnék a használt autókat használóktól is. Egy új autó más világ. Azzal sokáig elégedett lehetsz. Sokáig megbízhatóak maradnak. De az igazi megbízhatóság más a használtautó tulajdonosoknál dől el...
  19. Ezért van a scan masterban a kwp2000 opel protokoll Így tud kommunikálni az elm327 is lebutított módon Akvázszám, akkufeszültség, hibakód olvasás-törlés Nem olyan profi mint munkatársam corollájában( fordulatszám benzinszint stb) de pont elég a kód olvasás-törlés funkció Csak valamiért a bluetooh változat nem látja az ecu-t
  20. Sziasztok, Jól értem a legutóbbi beszélgetést: ha van ABS, op-commal bekapcsolható a DDS?
  21. Csak érdekesség képen: http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/02/24/japan_es_nemet_autok_a_vevoelegedettsegi_felmeres_elen/ "... a legjobb kompakt a Toyota Prius ..."
  22. Szia! A kábeles nem OP-COM volt véletlenül? Mert elméletileg ezekkel a régi Opelekkel csak az boldogul. Vagy a gyári TECH2. Az ELM327-es chippel rendelkező cuccok nem ismerik a KW82-es protokolt, ami a mi autóinkban vannak. Ez az eszköz a 2000-es évek után szabványosított OBD2-eseket viszi. Míg pölö az én Opelemben is 16 lábas OBD2-nek kinéző csati van, addig a kommunikáció nem OBD2-esnek felel meg.
  23. tudom cserélni az elemet bennük újra!
  24. 2004-es szett... 13 éves elem van benne.
  25. Hali! Én még az olajszint jelzőt nem láttam az enyémben de a német könyv szerint az insp felirat olajcserére figyelmeztet, az insp2 pedig hibás izzóra.
  26. Rendben. Kerítek egy műszert. Köszönöm szépen a segítséget!
  1. Még több betöltése