Összes tevékenység

This stream auto-updates   

  1. Elmúlt órában
  2. Valami tévedésbe futottam bele. Egyik oldalon (de máshol is láttam), valaki képekkel illusztráltan mutatta, hogy hogyan tisztított meg egy MAP-szenzort. Ugyan nem olyat, mint amilyen nekem van, de határozottan így nevezte. Na most, az kinézetre tényleg másfajta volt, de az is lehet, hogy nem is MAP-szenzor volt. No de én ugye ebből gondoltam azt, hogy akkor majd én is jól megtisztítom az enyémet, ha már úgyis szerelgetek, meg hibát keresek. De most már kiszedve, és közelebbről megnézve a kütyüt, látszik rajta, hogy nem is lehet szétszedni. És az meg szerintem sem ajánlott, hogy az egyetlen bemeneti pontján, azon a kis csövön befújok valamit, aztán majd talán lesz valami. Nagyon úgy tűnik, hogy ezt az Astrás MAP-szenzort jobb nem bolygatni.
  3. Mai napon
  4. Jaja pont az illesztésnél van a szint.
  5. Hát ha jól tudom a vezetőoldalon van, gyanitom a vezetőoldali kábelkorbácson jön be a motortérbe és abból ágazik le.
  6. Szétszedni tudtommal nem lehet nyomathatsz bele féktisztítót, de mivel nem látni mi van belül, azt sem tud árt-e neki. Igaz vákum, de áramlás erre nincs, ugye ez végülis egy "vaklyuk" mint a fékrásegítőnél a membrán.
  7. Nem nyűgős kissé a Dti motor ? Meg igazából én rövid távon használnám.
  8. Tegnap
  9. Hát igen, csak hát ez mégsem ugyanaz a vákuum, mit ami a fizikában, vagy a világűrben (majdnem) van. Azért ez a motorral van összekötve, és ott megfordul ez-az. Egy másik típusú MAP szenzor képeit láttam (azt szét lehetett szedni valahogy), és az bizony csúnyán koszos, salakos (vagy milyen) volt. És másik fórumokon is tárgyalják, hogy a MAP szenzort mivel- meg hogyan kéne, meg nem kéne tisztítani. Úgyhogy asszem fennáll a lehetőség, hogy ez is el tud koszolódni belülről.
  10. Szerintem mivel az csak vákumot mér meg azt is kap folyamat nem nagyon tud oda bejutni semmi. 25 éves astrámon kívül tiszta sár volt, de belül vagyis a csőcsonknál patyolat.
  11. Sziasztok, A hőmérséklet jeladó honnan van elvezetve? Merre fut a kábele? Lökhárítót cseréltek, de azt nem rakták vissza (legalábbis nem találtam a helyén), és most -3 fokot mutat...
  12. Üdv. A "Belső keringetés megbuherálása" témába nem tudtam írni így itt osztanám meg veletek a tapasztalatomat. Évente ajánlják a klíma tisztítását gombátlanítását,én egyszerűen a bomba (kiakasztós) spray-t használtam,idén jobban átvizsgálva a rendszert vettem észre hogy a belső keringetés állító gombja látszólag jól működik de a ventilátor feletti terelő ajtót a motor nem mozgatja (ki tudja mióta) ami eddig fel sem tűnt,ezek szerint nem ért semmit a bomba spray ha kintről szívta a levegőt gombátlanítás közben . A mozgató egységet kiszerelve megvizsgálva szembesültem hogy a maga a motor döglött be.A motort szétkapva látszott hogy a szénkefék (rézlapok) eltörtek (a képen alul) ,szerencsére a régi úgynevezett "pisztoly" formájú univerzális központi zár belsejében ugyan ez a méretű motor van (a képen jobb oldalon) ,így két lehetőség közül tudtam választani - átrakni a fogaskerék hajtó csigát az új motorra vagy az alsó műanyagot a szénkefével,én az utóbbit választottam,ez egyszerűbbnek tűnt és pont passzol a motorba!! A motor jó lett!! Viszont nincs végállása,így amint eléri bármelyik végpontját darálja a fogaskereket,szuper!! Ez így nem jó,sorba kötöttem egy apró 24v-os 3w-os izzót a motorral (ezt találtam) és megszűnt a végállásokban a kerregés és rendesen működik a kapcsolóról! Így átmenetileg megoldódott a probléma (igaz az izzó gyújtáson állandóan világit). Nem hagy nyugodni a felesleges 130mAh elpocsékolása,így kérdezem ki milyen átalakítást használ utólagos megoldásként??
  13. Köszönet minden válaszért, és egy újabb kérdés: a tűzfalon lévő MAP-szenzort (kis lapos fekete, 2 gyufásdoboznyi kütyü) hogyan lehet megtisztítani a benne lerakódott (ha lerakódott) akármiktől? Ahogy nézem, eléggé egyben van, vagyis nem lehet (szabad) szétfeszegetni - ezt jól gondolom?. De így meg csak egy cső áll ki belőle, azon át lehetne bele injektálni valamit. A kérdés az, hogy mivel lehetne ezt megtisztítani (ha már leszedtem). Egyáltalán, mi van ott benne belül, mi árthat neki, mi nem árthat neki?
  14. Azért van sok benzines is.Én is találtam bőven.Aztán az egyiket megvettem
  15. Próbáljátok meg a motor kiszerelt állapotában összepattintani a tükörlapot és a motor menetes tengelyét. Ha nagyon nehezen pattannak össze még zsírozva is, akkor érdemes picit kimunkálni a tükörlap hátoldalán lévő gömbfészket. Én ehhez kisméretű íves favésőt használtam. Kissé kitágítottam a gömbfészket belülről mindaddig, míg a régi tükörlaphoz hasonló erővel be lehetett pattintani.
  16. Mondjuk azt nem értem, hogy pl. az Ampera miért nem tud olyat, hogy benzinüzemben elkezdi visszatölteni az akkukat. Mert így már gyakorlatilag verhetetlen lenne. A Toyota hibridjeivel az a gondom, hogy 50-ig mennek csak akkuval, és utána kapcsol be a benzinmotor. Az Ampera meg 120-ig árammal megy, és ez felett, vagy csak a teljes lemerüléskor kapcsol be a motor. A kettőből elég jó autót lehetne összegyúrni.
  17. szilikon zsír csodákra képes
  18. https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/opel/vectra_c/opel_vectra_c_1_8_cosmo-11596898 Nem tűnik kicsit habosnak a hűtőfolyadék? Igaz csak telefonon nézem... Szerk: Lehet csak a tartály illesztése tűnik annak :P
  19. Húzd le a motor csatlakozóját...
  20. Sziasztok! Én is így jártam Klokkerholm tükörrel, sehogy nem bírom bepattintani a szélső, csak a középső nagy és a felső kicsi pattan be. Reméljük valakinek van tanácsa. G.
  21. Szabad tudni hol lehet kikeresni ilyen adatokat? Én a fent említett könyvet tekintem alapnak, valahonnan el kell indulni, ha már a gyártásnál, tervezésnél nem volt ott az ember, bár már többször találtam benne hibát.
  22. A gyujtásmodult úgy tudom nem lehet kimérni, egyszer valaki csinált egyet itt a fórumon, tudta hogyan működik, mi kell hozzá, legyártotta töredék áron, de már nem tudom ki volt az. Mi romlik el a Hall jeladón hát passz, gyujtási időt ad, mást nem, a későbbi motorokon felváltja a főtengely jeladó.
  23. Sziasztok.Jobboldali külső visszapillantó tükör lap cserekor sajnos nekem nem sikerül bepattintani csak a középső gombócot a másik kettő nem megy a helyére, mit csinálok rosszul?1 lapot már elcsesztem( elektromos fűtött )tükörlap .
  24. Jó a kérdés, de ha valóban és tényleg érdekel a dolog, én már jóval előtte - és tán ugyanebben a fórumban - megírtam rá a választ. Tehát - vissza kell nézni. A kismotor egyébként gyárilag és állandóan menne. Aztán - vagy leég, vagy nem! Vagy - vagy eltöri a zsalut, vagy nem. De olyan oda illő zsalut mellesleg - valami 8 ezerért lehet kapni, így tehát többnyire nem kell az egész házat tizen-ezerért megvenni! Itt írtam róla (a képek és hivatkozások állítólag már eltüntek), de én a Delmann Trade-nál vettem hozzá csak lapátot (valahol a világ végén)
  25. Koszonom a segitseget. Hatha beindulna mar. azt is mndtak hogy az Ecu meghalt. Szereztem masikat de hat az se jo. Szerzek meg egyet szerintem.
  26. Szia! Én fél éve küzdöttem egy olyan problémával, hogy ha több órát állt az autó nehezen indult vagy sehogy. Aztán időnként leállítottam bolt előtt mire visszamentem nem indult egy röffenés sem semmi. Pár óra után pöcc röff. Pár napja megáltam pénzt levenni alapjáraton hagytam fogta magát megállt. És az istenért nem akart elindulni ekkor volt segítségem néztem se fecskendezés, se szikra. Addigra persze már mindent kicseréltem trafó, modul, meg kb minden szenzort. 3 óra gyaloglás visszamentem indult simán. Hazahozott itthon hagytam járni megállt megint. Ekkor határoztam el valahogy ki kell cserélni a hall szenzort. Mivel nekem lucas gyújtáselosztóm volt abban szerintem nem is lehet cserélni. Úgyhogy elmentem a bontóba kértem elosztót csak bosc volt meg nem volt hozzá rotor meg fedél. Elmentem bárdiba vettem hozzá összeraktam azóta mentem vele 200 km ert és hibamentes az autó persze nem szeretném elkiabálni. Ez az egész így nekem 15 ezerbe került mégsem 30 ba. Egyébként ha ment a kocsi sosem állt meg csak tegnapelőtt. Ami viszont feltűnt valószínű emiatt lehetett mikor nehezen indult ugrált a fordulatszámmérő 4 ezerig is akár amikor tekert az önindító.
  27. Sziasztok Van egy 2008-as Astra Classic II-es Opelem, benne egy Delphi belső ventillátor rendszer, amiben a belsőkeringetés csappantyúm eltörött és ezért a motor most folyamatosan megy. Meg szeretném csinálni, találtam is hozzá komplett házat, de még nem vettem meg, mert valamit nem értek. Ha beszerelem az újat, akkor magát a mozgatómotort mi állítja meg amikor a lapát eléri az egyik, vagy másik végállást??? Most hogy törött állapotban állandóan forog, próbáltam megfogni a motort, hogy esetleg leveszi e ennek hatására a feszt és megáll e, de nem..... Vagy ezt úgy tervezték, hogy a motor folyamatosan feszíti az adott állásban a lapátot? Szóval a kérdésem az lenne, hogy elképzelhető e, hogy a motor is rossz, és ha beépítek egy új csappantyúházat, akkor azt újra szét fogja feszíteni? Köszönöm a válaszokat.
  28. Köszi. Ha mindent kicserelnek akkor lehet jól járunk az autoval. Mer már alsó hangon 80 ba van nekik a móka. Várok minden ötletet véleményt.
  1. Még több betöltése