Összes tevékenység

This stream auto-updates   

  1. Elmúlt órában
  2. Üdv, Szerintek mitől lehet az hogy olaj csere óta a kocsimba indításkor kb 1-2 mp -el később alszik el az olaj nyomás lámpa ? 1994-es C16Se 370e km körül van. És Castrol 10w40 ment bele MAN olajszűrővel .
  3. Mai napon
  4. Van benzines jóváhagyása is?
  5. Melyik a legkisebb ET ami még jól mutat az Astra alatt?
  6. Igen, 2000es évjáratú úgyhogy akkor biztosan.
  7. Miért nem veszel olyat ami nem turbó dízelbe való? Én is ilyen Edget használok. http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-edge-titanium-fst-5w-40-a3-b4-4-literes/48452/7933
  8. A csepp alakú, különálló távirányítóval nekem is gondom volt régebben. Pontosabban az elemek érintkezőjével. Az én távirányítómban elég gyenge, hajlékony elem érintkezők voltak gyárilag. De nálam a probléma nem úgy jelentkezett, hogy egyszercsak se kép se hang, és tanítani sem lehetett. Hanem épp ellenkezőleg. Néha elfelejtette a tanítást, volt hogy csak úgy magától, volt hogy leejtettem a földre és azért, elmozdult az elem. Ilyenkor viszont csak egy tanítás kellett neki, és egyből jó lett. Aztán megint pár napig, pár hétig jó volt. Érintkezési hiba volt, egyszerűen elmozgott az elem, megszakadt az érintkezés, és elveszette a tanítást. Először úgy orvosoltam, hogy a külső érintkezőt ráforrasztottam az elemre. Jobb lett, már nem tudott elmozogni az elem, de az alsó érintkező még mindig bizonytalan volt. Később egy topiktárstól sikerült vennem 2 db komplett távkapcsolót, amik külsőre ugyanolyan csepp alakú különálló távkapcsolók voltak, de a belsejükben egész más volt az áramkör, szóval nem lehetett összetanítani a kocsimmal. A ház is belül különbözött picit, és ebben sokkal vastagabb, merevebb elemtartók voltak, amik jobban szorítják az elemeket. Fogtam, és az elem érintkezőket átforrasztottam az én távirányítóimra. Azóta hibátlanul működnek. Viszont hogyha gombnyomásra világítanak a ledek, de a tanítással, OP COM-os programozással sem lehet működésre bírni őket, akkor nem ez a gond.
  9. Ha neked is 98 utáni az astra akkor jó esélyed van rá.
  10. A szervódob alatt kétféleképpen lehetett elhúzni, egyik esetben ugrált a másikban kattogott.
  11. Hali. Nekem B1 vecim van az külön távirányítós. Nekem is szórakozott hasonlóképp és a kis ledek folyton világítottak ha megnyomtam. A neten rákeresve találtam megoldást mégpedig az ellem tartója ami a panelba van forrasztva kilazult a sok nyomogatástól az idők során itthon átforrasztottam (ennek már több hónapja) tökéletesen működnek. Szervizben minimum 6000ft /db árat mondtak a javításra. Esetleg egy próbát megér neked is. A rosszabbik eset ha tényleg behalt benne valami.
  12. Ha csak kattog, az nem baj. Csak ne nagyon ugráljon. A gyárival is remegett 40 alatt...
  13. A kormányt eltekered jobbra, akkor látsz majd az alsó és felső kormányburkolatot összetartó csavart, azt kitekered, majd eltekered balra a kormányt és ott is kiszeded a csavart. A művelet felcserélhető :D S máris hozzáférsz az index kapcsolóhoz. Azt nem tudom hogy a kormány alsó burkolatát le kell e venni, ha igen akkor azon alul középen van még egy csavar. Az indexkaron 2 fül van amit ha benyomsz ki tudod húzni a helyéről. A csatlakozót pedig értelem szerűen lehúzni, majd az újra rádugni. Leírni tovább tart mint megcsinálni.
  14. Ezen is, az anyósoldali alsó csapszegen 2 hetente ütnöm kell egy kicsit le vagy fel, mert ahogy a bódé csavarodik pattog-kattog. A kilométer óra spirál kattogása vagy a mutató ugrálása szerintem rosszabb.
  15. köszönöm szépen a válaszod akkor szerencse hogy tempomat nélküli. csak az a baj, hogy nem igazán merek hozzá nyúlni mert nem tudom, hogy is kéne csinálni de 10 perces munkára elvinni szerelőhöz nagyon feleslegesnek tűnik de esedékes műszaki miatt muszáj lesz
  16. Ebben már annyi minden zörög, hogy ezt észre sem fogom venni...
  17. Köszi!Ezt megpróbálom.
  18. Beégtek az érintkezői az index/fényváltókapcsolónak, tehát zárlat. Csere a megoldás, ha nincs tempomatod, akkor már 4-5e Ft-ért is kapsz másik kapcsolót (a tempomatos kicsit drágább), a csere pedig 10 perc.
  19. Több oka is lehet a problémának de valószínűleg az a baj, hogy nem tudod eléggé benyomni a mikrokapcsolót ahhoz hogy nyisson. Nekem legalábbis ez volt vele a problémám. Ha neked is ez akkor az alábbi videóban láthatod a megoldást. (Tudom, hogy ez kombi, de hasonlóan van összerakva a ferdehátú is, én lebontottam a sajátomat. Csak annyi a feladat, hogy egy kis, kb. 1-1.5 mm vastag műanyag darabot beragasztasz arra a helyre ami nyomja a mikrokapcsolót. Talán úgy derítheted ki egyszerűen hogy ez-e a probléma, hogy rápróbálsz egy jól működő astránál és akkor érezni fogod, hogy hol kell nyitnia. Ha a tiedet jobban meg kell nyomni hogy nyisson akkor egyértelmű.)
  20. Szóval kell szereznem egy 95 utáni évjáratú BC t és csak azzal fog működni?:)
  21. Sziasztok! Lehet,hogy nem ide vágó probléma,de hátha tud valaki segíteni. astra h 1.7 cdti ferdehátú.2004. Csomagtér ajtó nehezen nehezen nyílik.Erősen kell megnyomni ugymond a kilincset és csak akkor nyílik ki. A zárat vagy kilincset mikrokapcsolóval kell cserélni? Ha esetleg tud valaki eladót elérhető áron akkor szóljon. Köszönöm a segítséget.
  22. Én a helyedben bontott gyárit vennék, nekem is az volt a vége miután 20X kiszedtem zsíróztam olajoztam az utángyárit . A végén odaadtam valakinek ingyen boldogítsa őt, én meg bontóztam egy gyárit.
  23. Olyan jó, hogy tegnap elment a km-spirálom... Most vehetek valami zörgőst...
  24. Igen, azt csinálja, ki-be kapcsolja. És ez tönkretesz valamit? Meg akarom csináltatni, de most egy kicsit már sok(k) ment el az autóra (is). Bontott az jóval olcsóbb? Mindjárt nézem is.
  25. Amiben nem volt gyárilag kétsoros kijelző ott sosem lesz az a kék csati 26 pólussal. Azt a kijelzővel és indexkarral együtt kell kapnod a donor kocsiból. Nyilván nekem classicom van és abban csak a 95 utáni évjáratú kijelző ismeri azt a 92es kódot ami az x14nz motorkódhoz tartozna. Amit szereztem bár jó állapotú mégsem tudom használni mert 93as és csak 80as kódig lehet beállítani rajta.
  26. Sziasztok! A mai nap közben jött elő a probléma az út során balra illetve jobbra index esetén bekapcsol a távolsági fényszóró jobbra index esetén folyamatosan be kapcsol balra index esetén csak vissza kapcsoláskor illetve mikor nincs irányjelzés és csak egyenesen megyek az út kisebb rázkódása miatt furán zümmög illetve be kapcsol. Mi lehet az oka zárlat vagy szimplán csak eltört benne valami ?
  1. Még több betöltése