Jump to content

Összes tevékenység

This stream auto-updates     

  1. Elmúlt órában
  2. Hamar ki lett vesézve :D Utólag rágugliztam, és láttam hogy ecotec. YT videókban mindig az opc-s fedél volt rajta azért kérdeztem.
  3. Today
  4. Általános műszaki problémák

    Ha a hengeren kívül van szikra, az még nem jelenti azt hogy bent nyomás alatt is leadja. Illetve hogy jó időben. Lazítsd fel a gyujtáselosztó alatti Y csavarját, jelöld össze karcolással, alkoholos filccel a gyujtáselosztó alu házát és a hengerfejet, és próbáld meg eltekerni a gyujtást egyik, majd a másik irányba. Max fél-egy centiről van szó. Megpróbálhatjátok a gázpedált teljesen lenyomva is indítani.
  5. Elektromos

    Tönkrement, aztán pont itt volt Krajcso valamiért és ő adta ezeket a bizbaszokat. 1: Passz, klímás gombot még nem láttam közelről. 2. Elméletileg a kesztyűtartó helyéről-lábtérből hozzá lehet férni de csak akkor ha tudod hogy néz ki pontosan és mit kell csinálni. Amúgy egyszerűbb kivenni a kardánboxot, és úgy cserélni. Két csavar oldalt a lábtérnél, kettő a váltó szoknya mögötti dobozka alatt, egy a kézifékszoknya előtt, kettő a hátsó hamutartó alatt. A kézifék szoknyát hátul kétoldalt megcsippented, felhúzod majd kijön elöl is. De talán ezt meg sem kell csinálni, ha kitekerted az összes csavart hátra lehet annyira húzni hogy hozzáférj hátulról a szivar gyujtóhóz, oldalán az izzóhoz. Azt a fekete biszbaszt kell levenni, benne az izzó: Ja tükörrel-lámpával meg tudod keresni a lábtérből megpróbálhatod onnan cserélni.
  6. Elektromos

    Sziasztok!Két kérdésem lenne.1 1997 Astra f X14XE klímás hogyan tudom kicserélni az izzót a belsőlevegökeringetőben és klímakapcsolóban,sehogy sem tudom kipattintani,az itt leírt középkonzol világítás alapján mivel itt két gomb van.....2. szivargyútó ill. hamutartó izzót hogyan lehet cserélni legegyszerűbb módon?Segítségeteket előre is köszönöm!
  7. Általános műszaki problémák

    Üdv mindenki. vettem egy f astra kombit, és olyan problémám van vele, hogy az istenért sem indul el. 1.4-es benzines, 96os kiadásu. C14NZ motorkódú. benzint kap (hajtatás közben spricceli be) szikra van (egy lovat agyon csak akkora) és mégsem indul csak teker. hideginditóval is próbáltam de nem is pöffen egyett sem. ha tudtok segítsetek kérlek. még új vagyok ezen az oldalon. köszönöm
  8. Elektromos

    És te miért cserélted? Nemvolt jeladód vagy csalt?
  9. Elektromos

    Nekem most termiszter van benne, kábé 100 forint darabja és kettőt kellett párhuzamosan kötni. ( Krajcso tudja pontosan milyen) Az index alatt engedtem ki a lökösbe, télen hosszabb állás közben átmelegszik és csal, de ha elindulok újból jól mutat.
  10. Elektromos

    Irígylem a problémáidat. :D
  11. Légkondicionáló rendszer (klíma) és fűtőrendszer

    Sajnos az elektronika meghibasodasa valoszinubb, mint a kabeleke, de az utobbihoz eleg egy ohm-mero. Hasznalt REC-et ne epits be, legfeljebb ECC-t Nem tudom, tanitani kell-e, de az OpComnak mindenkeppen latnia kell, ha jo. Gyujtas kabel nincs kulon, abba pihenj bele... A nyomas szenzor az UEC-en keresztul a motorvezerlore van kotve, igy az, hogy jon rola adat, nem jelent semmit a klimavezerlovel kapcsolatban. A nyomas a homerseklettol fugg, de 0 fokon is 300kPa korul kene legyen, tehat tolteni is kell a klimat, mert igy el sem fog indulni a kompresszor, jo vezerlovel sem.
  12. Gumi, felni kérdések

    Nekem is 195/65/R15 a nyári gumi, azzal nekem pontos a km óra. Rá való gumival többet mutat a km óra mint a valós sebesség. Persze ha majd venni kell akkor én is rá valót veszek, de ilyenhez jutottam ingyen. Egyébként rá került a D Corsa dísztárcsa, gond nélkül rá ment.
  13. Általános műszaki problémák!

    Az alábbi motoröblítőt próbálta már valaki? XADO VitaFlush https://www.youtube.com/watch?v=UDJGHdq_cvk majd https://www.youtube.com/watch?v=4T4c9zgtZWg
  14. Váltó

    Nos, már árnyékra is futottam a váltócserével. A régebbi 3000 es váltó mégsem tetszik annyira a 3200 as elektronikának. Városban tökéletes, de kint, ha előzgetnék vele, akkor 120 körül átáll hibaüzemre, és már csökkenti a motorteljesítményt, eltűnik a sportfokozat, és utána egyesben is úgy indul, mintha télifokozatban lenne, ami persze már nem kapcsolható. Leállítom, újraindítom a motort, ismét azonnal jó de csak amig nem kapcsolná be mondjuk a citromzárat. Ha ugyenezt az elejétől vagy alacsonyabb sebességen sportfokozatra kapcsolva tolom végig, akkor egészen addig hibátlan akár magasabb sebességen is, amíg sport fokozatban van. 120 fölött ha folyamatos sebesség mellett lekapcsolom a sportfokozatot, akkor egészen addig jó, amíg le nem lassítok, és ismét nem gyorsítok fel 120 körülire. Így nem tetszik igazán, vissza fogom tenni az eredeti váltót, ez meg tarcsiba, csak éppen megkevertem benne kicsit az olajat, nehogy egyberohadjon. Talán majd he egyszer muszáj lesz feltennem, megpróbálhatom az eredeti váltóelektronikát átpakolni ebbe, mert elvileg az AR 35 váltó mechanikailag ugyanaz lenne, csak nem tudom mekkora szopás ebből kibelezni az elektronikát, és még azt sem tudom hol keressem benne. S Esetleg szedett már szét valaki ilyet?
  15. Elektromos

    Na ma volt teszt.. kint állt a kocsi a ház előtt. Van egy időjárás állomásom a külső jeladóját odaraktam a lökhárító mellé egy fához 1.7 fok volt rajta. Kocsiba 4. Időkép app 4 et írt. Elindultam aztán lement 3 ra. Időkép app 2 őt írt. Nem tudom lehet valami hő marad a lökhárítóban.. csak oda nem akartam berakni mert félek elfelejtem :D Sztem így marad.. nem foglalkoztat.. csak eszembe jutott hogy egy egyszerű ellenállással meg lehetne oldani.. Jóezígy..
  16. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Szia! végül beigazolódott, hogy a DPF tisztítás miatt növekedett meg a fogyasztás ennyire? Nálunk is hasonló, tudtam, hogy van ilyen, de ekkora sűrűségre és megnövekedett fogyasztásra nem számítottunk.
  17. Légkondicionáló rendszer (klíma) és fűtőrendszer

    Ok...,feltehetőleg CAN kábel hiba lehet..., de hogyan tovább??? mezei modon hogyan tudnék egy Can hibát lokalizálni? mellesleg mi az ábra egy használt REC beépitésével???? Sima fizika csere., és kész??? Ez fontos volna??? Mellesleg épp most találtam valami klima rajzot..,de sajnos borzalmas kivitelben.., nagyitózók de ugy is egy katasztrófa a megbizható felismerés..,egyébbként az "A15" az itt is fix +12V..., az "A9" itt is test..ez majdnem 100%...,,de ugy rémlik volt egy talán egy "A6" ??? Pin is ami viszont Gyujtás lett volna..,esetleg valami zöldes/fehér vagy sárga variáció szinü kábel...,nekifutok mégegyszer ennek az egyiptomi hieroglifás rajznak... Más kérdés.., igaz hogy semmi diag nem látja a klimát .,de motorvezérlő élőadatból mindegyik diagnosztika lmutatja a Klimanyomás értéket!!! Valós lehet ez az érték???.., egyébbkénnt Opcomnál és Autocomnál is megegyező nyomást mutat..,105 kPA-t..., ez egy nagyon alacsony érték egyébbként.???
  18. Kadett E GSi 8V->16V kábelköteg csere

    Ja, azt hittem hogy 16v-sítesz komplett. Akkor majd előkotrom, mert nem itthon van.
  19. Légkondicionáló rendszer (klíma) és fűtőrendszer

    Egyes modellekben nincs REC, csak egy "buta" panel relekkel, tehat nem okvetlenul hiba, ha nem ered el. A klima modul az XC42-es csatlakozoja 15-os laban kapja a tapot egy piros droton; ha nincs REC, akkor az UEC-ben levo FE16 5A-es biztositekrol. A fold a 9-es lab, barna drot. A gyujtashoz nem kell kulon kabel, mert ugyis a CAN buszon ertesul a teendoirol. Tehat ha van tapfesz, es a CAN kabeleknel sincs gond, akkor sajnos a modul a hunyo. A ventilator amugy szinten az UEC felol, az FE3 30 amperes biztositekrol kap tapot. A ventilator vezerloje az ECC-rol kap szabalyozast, tehat valamennyire el az ECC, de a CAN-os resze beteg.
  20. Gumi, felni kérdések

    Biztos hogy van olyan gumis aki ránéz, de ilyenkor sorok állnak a műhelynél, a főnök meg a nyakukban liheg hogy minél több kuncsaft férjen bele, nem nagyon van idejük nézegetni bármit is. A szakszerű tárolásról meg annyit, hogy gyakran ugyanazzal a kaviccsal kapja vissza tavasszal a gumit az ügyfél ami még az ősszel beleszorult, nem nézegetik-szedegetik ki őket, mert erre se idő se hely se ember. Mondjuk az tény hogy erőszakosan át akarják pakolni a kereket is, és ha megmondom nekik hogy nem, akkor nem értik hogy miért. Nekem meg nincs kedvem magyarázni hogy meg akarom nézni a betét-pofa vastagságát, kiönteni a dobból a fékport..stb.
  21. Igen,a gyújtástól indul az időmérése,a TT menü az összes időt jelzi. A consumption - fogyasztás menü : Ci - átlag fogyasztás ---> Cm - km/liter ---> Ch - Liter/óra ---> Cp - az indítás óta fogyasztott üzemanyag ---> CM - összes átlag Km/liter ---> CT - totál fogyasztás a "reset" óta. Pont az nincs megírva a programban amit szeretnél 100KM/L, ezt más is jelezte már! Szerintem aki használja örülne a fejlesztésnek,többek között én is,sok sikert ha vállalod! A motor leállításakor érdemes megvárni a "good bye" feliratot,ha ez előtt kirántod a kulcsot akkor nem menti el az utazás során mért adatokat! Emiatt volt aki egy kis időzítő kapcsolást épített,(a kulcs szál már elromlott,így csak gyújtásról tudta használni és a motorleállításakor nem volt mentése).
  22. Motor

    Jaj, nem rosszallásból mondtam! Hivatalosan 30000 km után kell cserélni a gyertyákat, de amelyiken nincs védőcső, sokkal öregebbnek néz ki mint amilyen valójában. 1.4-1.6-hoz Bosch WR7DC egyébként, 1.8-2.0 NE pedig WR8DC. Illetve amelyik ezzel azonos. DIS gyjtásúhoz meg két pólusú kell.
  23. Légkondicionáló rendszer (klíma) és fűtőrendszer

    Szia! Elektronikus., ECC vezérlésű..,modult kiszedtem .,rángattam a csatit de semmi változás...,ami furcsa hogy a klimapanel csatiban van egy fix +12V és kész.., Gyujtás +15 egyáltalán nincs.., (A fütőmotor csatiban van egy vastag Piros +15.,de az egy más történet szerintem )., de szerintem a az elektonika csatijában is kellene lenni egy +12 V Gyujtásnak is...,elfelejtettem hogy a motortéri modullal tökéletes a kommunikáció., de csomagtartóban lévő REC-el ugyan az mint a Klima modullal.., magyarul nincs kommunikáció..,bár ezen az Astrán az "B" variációs csomagtéri modul van., amit én találtam az baloldalt van ., és nagyon mezei.,néhány Relé és biztositékból áll csak.., semmi elektronika stb..., esetleg lehet még egy modul valahol a csomagtérben??? Olvastam., és láttam fényképen hogy 2006 elötti Astrákon egy igazi nagy elektronikás REC modul van a csomagtartóban...,mint irtam egy diag sem tudott kommunikálni a Klimával és REC modullal...,bizonyos jelekből arra következtetgetek óvatósan hogy hiányzik valami +gyujtás az ECC panel csatiból.., esetleg rossz UEC a motortérben??? Valószinüleg onnét van táplálva a klima panel is...., esetleg kábelhiba és nem ér el a panelhoz a feszkó??? A motortéri modul viszont abszolult kommunikációképes és hibamentes a diag szerint!!!!!
  24. Smith: PIC-et rogramoztam már, bízom benne ez sem fog keresztbe tenni nekem. Igen az autonomiát észrevettem, hogy idő kell neki. Csak furcsa, hogy minden indításnál újra számolja. Ami érdekes a számomra a menetidő. Ami már, ha csak elfordítom a kulcsot de nem jár a motor már számlál. Ebbe valahogy belenyúlok, hogy a járó motort figyelje. Mint írtam, szerintem a tank telítettségnek is jó helye lenne a főmenüben. Ezek amik kicsit szembetűnőek, ezt leszámítva nincs gondom vele. Ma lesz egy 100km-es utam a fogyasztást opcommal is figyelni fogom, és egyeztetem az arduinoval, hogy mennyire egyezik. Még egy kérdés, a cons.ption menübe ha belépek melyik mutratja a foigyasztásomat 100km-en? Mert még arra nem jöttem rá. Talán még ezt is megpiszkálom.
  25. Motor

    Hát. 2 éve van nálam az autó. Akkor meglett nézve. Aztán meg kb 1 féléve. Teljesen egészségesen nézett ki. De kitudja lehet nem is látszik rajta ha elfárad.. ha már kiszedem lehet kicserélem. Milyet vegyek bele? Azt tudom erre kényes!
  26. Általános műszaki problémák!

    A gumis egység a kasztni oldalába van rögzítve, abba a 3db hatlapfejűvel az egyik konzol, az pedig a 3db torx-xal rá a váltóra. A hatlapfejes egységet nem tudom levenni mert egy átmenő T55 csavar rögzíti a gumis egységbe. Itt meg tudod nézni, DE ezen kicsit más az elrendezés, egyszerűbb is levenni.
  27. Kadett E GSi 8V->16V kábelköteg csere

    Köszi a felajánlást, a leömlőkkel nem nagyon tudok mit kezdeni sajnos, nekem az SEH-ra más kell. Az olajhűtő viszont érdekelne szerintem!
  1. Még több betöltése
×