Jump to content

Összes tevékenység

This stream auto-updates     

  1. Elmúlt órában
  2. Tegnap
  3. Rekord-Senator-Monza

    Sziasztok! Ez a fajta bőrös Senator kormány mennyit érhet kb itthon? Találtam egyet itthon, és nincsen rá szükségem! Köszi a válaszokat! https://drive.google.com/file/d/1GOyKOxaapw-lmGMNT_vaW_kY0RG3lbBP/view?usp=sharing
  4. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Konkréten egész Európa kerékszenzorait a veszprémi Continentalba gyártják :D
  5. Üdv! Először is gratulálok a kocsihoz, üdvözölve légy köztünk! A lökhárító környékén lévő csatlakozók nagy valószínűséggel a ködlámpákéi. A motortérben biztosan be van tehát vezetékelve a tűzfalig, hogy onnan tovább megy-e a beltéri kötegbe, az jó kérdés, nagy bizonyossággal igen, főképp a ritkább extráknál, mint tempomat, szokott olyan lenni, hogy a kábelköteg egyik része nincsen kiépítve és be kell húzni plusz kábeleket, de ilyenről az esetedben nem lesz szó. A plusz vezeték szál elképzelhető, hogy az utólagos rádió miatt volt behúzva. Szoktak olyat csinálni, hogy a gyári rádió cseréje esetén (ami kommunikál a kijelzővel) elfelejtik leprogramozni a kijelzőt és ezek után lesz egy üres sor a kijelzőn. Ha a kábelkötegen elvágnak egy kábelt, akkor ez megszűnik létezni és újra csak a dátumot fogja mutatni az üres sor helyett. Gyanítom Nálad is valami hasonló kókányolás történt. Azt javaslom, hogy próbáld meg visszakövetni a kábel nyomát, hogy hol megy, ha utólag lett behúzva, akkor viszonylag egyszerű dolgod is lehet. Ezek után biztosabbat tudunk mondani, hogy mi célt szolgálhat az a kábel.
  6. Egyéb csevegés

    Olyanra vadászok mióta...
  7. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Ti nem tudtátok? Ami nem kínai, az mind hamisítvány!!
  8. A szabályozó szondád (katalizátor előtti)rossz,hiába új.0.2-08v között kellene ingadoznia.A 0v testzárlatra utal.Vezetékhibát kizárnám,mivel lehúzott csatinál megjelenik a 450mV.
  9. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Jövőre odaadom annyiért
  10. 6000 ezerért árul valaki a facebookon .Kamei.
  11. Elektronikák, elektromos kérdések

    Üdv! Csak a kormány elforgatásának összefüggése nem világos, viszont más, pl döcögős út, kátyú, nem reagál. Majd ha füstöl meglesz
  12. Egyéb csevegés

    Nekem akár lehet gyári állítható telóm, ha lenne rá pénzem, meg akkor is úgy érdemes, hogy nem pumpálom hanem kompresszor tölti, és szelep engedi le.
  13. Egyéb csevegés

    Azért egy 5000 forintos teleszkóhoz képest azért drága. De szerintem megéri. Sokkal jobb az úttartása és kanyarban sokkal nehezebben dől meg a kasztni. De messze nem ráz úgy, mint egy TA nevű tyúning vacak. Érződik rajta, hogy neves a gyártó. Gondolom az lenne a legjobb, ha Koni rugókkal lenne összerakva, de sajna nem az van. De így nagyon klafa! :D Hátulra azért elgondolkodtam mostanság, hogy lehet inkább a citromsárga teló kellene. Mert ha beül hátra két ember, plusz csomag, akkor átfordítom a keménység választót, és a gyárihoz képest már 60% lesz, és nem leng akkorát a segge egy döccenőnél...
  14. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Elhiszem, de ez jóval több volt, és ezt nem vitték 2 évenként vizsgára? Az én kis Trabantom 27 éves volt, de ha így nézett volna ki, lehúztam volna magam a WC-n. Én úgy vagyok vele hogy a kocsit is gondozni kell mint az asszonyt.
  15. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    De ebben van bármi meglepő? Elég csak a mi kis országunk autóipari státuszát nézni, millió alkatrész készül itt mindenféle autóhoz. Ne menjünk messzebb, nem igen tudsz olyan prémium autóba ülni amibe ne Magyarországi hangszóró lenne. Ráadásul mindegy hogy Mercedes, McLaren, AMG, Audi, BMW, Jaguar, Lexus, Range Rover, Volvo vagy éppen Rolls Royce (és sorolhatnám), ua kezek gyártják, javarészt azonos alapanyagokból, azonos szerszámokkal, egyazon gyártósoron...
  16. Általános műszaki problémák!

    Köszi. Kipróbálom ezt a megoldást is.
  17. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    VW,Audi,Seat,Skoda TSI "okoskerék"Magyarország
  18. Általános műszaki problémák!

    A hibakód az égéskimaradás és nem pedig gyújtás,nem mindegy a hibakeresés szempontjából.
  19. Egyéb csevegés

    Nem is drága...nagyon érezni a különbséget a gyárihoz képest?
  20. Egyéb csevegés

    szerintem ez lesz az: 93183010 https://opel.7zap.com/en/car/a04/p/6/11-4/#19X
  21. Általános műszaki problémák!

    Szia, Vagy kéreknel lévő ABS szenzor nem tudja venni a jelet az abs gyűrűről. Ez lehet rossz jeladó vagy koszos a gyűrű. Rosszabb esetben pedig ABS vezérlő. Egy obd diagnosztika után már behatarolhato a hibaforras a hibatarolo alapján. Üdv, P.
  22. Általános műszaki problémák!

    Nekem el van repedve a szonda előtt közvetlen, de a spray javítás óta nincs hiba, szóval szerintem nem befolyásolja. (igaz számít az is hogy mekkora a repedés szerintem) Visszagondolva, tegnap kicsit összekavarodtam az időben és a hibákban, szóval a sztori így volt pontosan időrendben: - Eleve úgy vettem az autót hogy az általad küldött videón is látszik, meleg motornál három indításból kétszer indítás után ingadozó fordulatszám mutató, fulladozás (de nem fulladt le) míg be nem áll a helyére, gázadás helyre tette. Hidegen viszont semmi baja nem volt. De nem nagyon foglalkoztam vele, mert ha gyorsan leállítottam és vissza akkor sokszor melegen sem volt fulladozás indítás után. Szóval így volt és kész. Ekkor még nem volt semmi hibakód, sem lámpa. - Használtam így az autót, aztán egyszer menetközben kicsit eröltetett gyorsításba kezdtem (3-asban túl alacsony fordulatnál tapostam oda kicsit), ekkor hibalámpa, erő elment, remegő autó, mintha lekapcsolta volna az egyik hengert. - Hazaérve autó leállít, újraindít, hátha megjavul, de nem javult, megmaradt a fura hang, remegő autó, tényleg puffogó kipuffogó. Ekkor lett a hibakód kiolvasva (lent látható melyikek), majd a hibakód törlés után tökéletesen járt a motor, de pár km-el később a hiba újra előjött, ugyanúgy hibakóddal, hibalámpával, remegő autóval. - Így használtam kb 2 hétig hogy törölgettem a hibakódot ha előjött a dolog, és ekkor jött a furcsa felismerés: a hibalámpás erőelvesztéses hiba megjelenésével eltűnt (és azóta sem volt) a meleg indításkor jelentkező fordulat ingadozás és fulladozás!!! - Ekkor jött a szeleptisztító spray használata, és a hibalámpás remegő autós jelenség eltűnt végleg, és a meleg indításkor jelentkező fulladozás sem jött vissza. Nekem az a tippem hogy valami lerakódás volt valahol a rendszerben nekem, majd mikor erőltetett gyorsítást csináltam, a lerakódás átkerült máshova a nyomástól, ekkor tűnt el az egyik hiba és jött elő a másik hiba. Hibakódok amik nekem voltak: P0300: Véletlenszerű/Többszörös henger gyújtáskimaradás B-025 P0301: 1. Henger gyújtáskimaradás B-025 P0302: 2. Henger gyújtáskimaradás B-025 P0303: 3. Henger gyújtáskimaradás B-025 P0304: 4. Henger gyújtáskimaradás B-025 Szóval ezek után az a tippem hogy talán nálad is valami lerakódott ami hülyíti, hasonlóan mint nekem még a hibakódos dolog előtt.
  23. Motor - benzines

    Sziasztok! Van egy C corsám 2001-es 1.0-es Z10XE motorral. Pár hete kigyulladt a motorhiba jelző lámpám. Elvittem szervizbe, ahol rátették gépre és azt mondták , hogy EGR funkciózavar hibát ír. Megnézték az EGR-t, majd közölték, hogy nem tudják mi a gondja, mert jól nyit, jól zár, és látszik, hogy új. Ekkor mondtam, hogy igen, augusztusba lett cserélve újra. Hoztak egy másik EGR-t, kicserélték, elaludt a lámpa. Kb 1 perc járatás után ismét kigyulladt. Úgy hoztam el az autót, hogy nem tudták megjavítani, továbbra is világít a lámpa a műszerfalon. Az autó jön-megy teszi a dolgát, egyedül amit észrevettem rajta, hogy néha az alapjárat egyenetlen. 900 kb az alapjárat és visszaesik 600-ra, majd újra vissza 900-ra. Ritka, de előfordul. Nem tudom ennek köze van e a hibához. Tanácstalan vagyok, hova vigyem, mit csináljak, mert annak sincs értelme, hogy egyre több és több szervizt keresek fel és mindig úgy hozom el, hogy megrántják a vállukat, hogy ők nem tudják mi a gond, elvileg jól működik minden. Tanácsokat, észrevételeket, segítséget szívesen fogadnék! További szép napot!
  24. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Csak egy észrevétel (most rendeltem pár alkatrészt). Denso japán gyertya - Indonézia, Bosch német gyertya - Oroszország, Mann német olajszűrő - Bosznia-Hercegovina ... well done
  25. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Múltkor olvastam: "850-ért keresek dízel H Astra kombit". Ez már maga egy jó nagy lendület lehet a szopórollerre való felszállásban.
  26. Egyéb csevegés

    Én ilyet használok! Eleinte széria rugóval és azzal is jól megállta a helyét.
  27. Egyéb csevegés

    Amig kijártam vele Ausztriában többnyire plafonig pakolva 4-5 személyjel padlógázon volt hajtva 140-150-el amit a forgalom engedett. Szerencsére ennek már vége. Szerintem nem kell motorváltozattól függetlenül a torony ugyanaz mindegyiken. Ugye a súly is más meg a rugó is.
  1. Még több betöltése
×