Jump to content

Összes tevékenység

This stream auto-updates     

  1. Elmúlt órában
  2. Kadett E

    Motorkód?
  3. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Köszönöm a válaszokat! Próbáltam reprodukálni a tapasztalt hangot, de (mivel a legtöbb időt mélygarázsban tölti a kocsi, és itt is indítottam most el) ezúttal nem volt hallható. A hétvégén ismét kinn fogja tölteni az éjszakát a hidegben, utána megpróbálom megint. Mindenesetre ha 150000-es csereperiódust írnak az 1.7-es motornál, akkor remélhetőleg nem feltétlenül szükséges az azonnali csere.
  4. Kadett E

    Sziasztok! Ma végre sikerült kiolvasnom a hibakódot. Ha minden igaz a 42-es a ludas. És ha jól olvastam akkor az a "Vehicle speed sensor" ami valami olyasmit jelent hogy járműsebesség érzékelő. Ami valami ilyesmi Tudtok segíteni hogy ez mi célt szolgál és hol található az autóban? Előre is köszönöm! Zoli
  5. Today
  6. Így meg csak 5.ben lesz gyenge...
  7. Általános műszaki problémák!

    Valószinűleg a bendix. Telente, időnként nekem is ilyen. Tisztítani és zsírozni kellene.
  8. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Néha, főleg reggeli hidegindításkor indítózás után egy nagyon rövid kb 1 másodperces fémes köszörülő hangja van a kocsinak. Olyan lehet mintha tovább indítóznék, miután beröffen a motor. Ez önindító vagy bendix hiba? Kint marad a bendix miután beröffen a motor? Másra nem tudok gondolni. Az elmúlt pár hónapban kb 3szor hallottam, de azért zavar a tudat, hogy valami nem okés. :D
  9. Elektronikák, elektromos kérdések

    Sziasztok! A napokban aktiválva lett a sebességfüggő ajtózárás, gond nélkül működik is. Viszont a beállítások között van egy „ Ajtó kinyílás balesetnél relé” itt a nincs jelen opció szerepelt. Ez át lett állítva jelen van -ra. A gép szerint sikeres volt a programozás. A kérdésem az hogy akkor ez a relé valóban megtalálható az autóban? Vagy a program akkor is sikeresnek könyveli el a változtatást ha a relé fizikailag nincs jelen? Biztonságról lévén szó szeretnék biztosra menni, hol keressem ezt a relét az autóban?
  10. Lehet kapni 100 ml-es fecskendőt is kb 250 ft eü-s boltban. A csövet ha ledugod, először szájjal érdemes felszippantani az olajat a cső tetejéig és úgy rádugni a fecskendőre. Így szinte teli tudod szívni a fecsit. Az 1 centis többletet szerintem 2 szippantás meg is oldja. Kb 10 perces művelet... 0 fokban is.
  11. Általános műszaki problémák!

    Hát igen! Sokszor a bontott sz@r csakis arra jó, hogy legelsőre azt javítja meg az ember, aztán mikor végzett, akkor simán cseréli a kocsiban levő rosszra. Én vettem egyszer a neten Bosch kézifúróhoz akkutöltőt. Azért adták annyira olcsón, mert hogy állítólag rossz (a hozzáfűzött minősítő vélemény - "mert nem tölt") Így aztán persze bagóért tudtam megvenni, de utána szépen széjjelszedtem, s kicseréltem benne a hibás alkatrészt. (a kb. 200 forintos tirisztort) Így persze szaré-hugyé lett új töltőm - a már előtte felújított (újracellázott) 12V-os akksival - a fúrógépemhez ...
  12. Általános műszaki problémák!

    Köszi szépen a linket! Ezt anno én is megtaláltam és vettem is! Nekem ahogy a kolléga mondta másik tömítés kellett! De a klingeritből legyártott tökéletes lett, azóta nincs beniznszivárgás! A biztonság kedvéért azért még bekentük a tömítést alul-felül Elringes benzin és hőálló pasztával is! Most tökéletes! Ráadásul közben sikerült felújítani a régi aktív szénszűrőt is, valamint a rossz tankszellőztető szelepet is megjavítani! Úgyhogy most elvileg minden án működik! Így a házi barkácsolással spróroltunk is kicsit...aktív szénszűrő 30.000, tankszellőztető 12500 lett volna gyáriba újba... mert csak abba lehet kapni.... Bontottal próbálkoztam, mind szar volt sajnos... de legalább donornak jók voltak.
  13. ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Kimerítő válasz volt, köszönöm. Nem ússzuk meg a szerelést...
  14. Tegnap
  15. Az jó lesz. Ezek szerintem ezüstben mutatósak lesznek
  16. Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések

    Sziasztok! Van egy Opel Astra G Caravan 2003as évjàratú y17dt motorral szerelt autóm. Tavaly novemberben vettem. Nehezen indult néha az autó. Ha beindult utána már ment de az indítás nehézkes volt. Elég hamar eljutott odáig hogy már el sem indult. Sokat olvastam a típusról és találtam egy szakembert aki meg is javította az ecu-t és az edu-t. Előtöltés szabályozó szelep is lett cserélve. Ezután kiderült hogy az adagoló se jó mert egy 12voltos szivattyú közbeiktatàsàval indult csak az autó,ha a szivattyú ki lett kapcsolva akkor a motor leállt. Kapott egy bontott adagolót. Most ott tartok hogy elindul de maximum fordulatszám 2000 körül van és erőtlen. Mikor elindítom hidegen annyira rázza a kasztnit mintha ki akarna esni a motor. Mondhatni zakatol. Körülbelül egy perc járatàs utána kisimul a járása. Hibakód P1651. Jelentése : kommunikációs hiba a befecskendező szivattyú eeprom áramkörével. Az összes vezeték a helyén van. Kifogytam az ötletekből.
  17. Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    El kell venni a gyerektől a vízipuskát .Azzal gyorsabb
  18. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Majd lefotózom tavasszal ha készen lesz.
  19. Óhóó, akkor mi rokon lelkek vagyunk! Szeretjük az optikát is csiszolgatni Jól néznek ki
  20. Általános műszaki problémák!

    Dehogy bántasz. Egy nagy kalap hulladék az egész. Valószínű igen csapágyas. Rég cserélnem kellett volna.
  21. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Nekem Irmscher van csak fényeztetni kell.
  22. Igen mindegyik változatra előszeretettel teszik fel Nem is csodálom egyszerűen dögös Te még nem gondolkoztál el rajta?
  23. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Rámegy az összesre a coupé küszöb. Láttam már mindenfélén
  24. A coupe küszöb felmegy a sedan-ra is gond nélkül? Mármint van is sedan ezzel a küszöbbel De akkor gondolom megegyezik a rögzítési pontja a normál küszöbével. Találtam küszöböket is bagóért ezüstben és inkább nem hagyom ki. Meg ha már megvannak akkor később már másik részével tudok foglalkozni, mondjuk a motorháztető toldattal.
  25. Általános műszaki problémák!

    hoppá...ezt nem láttam :D
  26. Corsa B - Általános -

    Röviden: ha az alapjárat fennakad, akkor jó eséllyel falslevegő vagy elkoszolódott fojtószelepház (hiába engeded el a gázt, valahol mégis kap levegőt a motor, ezért nem esik vissza a fordulat), a fűtőmotor meg Opel típushiba, előtétellenállást kell hozzá cserélni. A 4. fokozat azért működik, mert az nem az előtétellenálláson keresztül megy.
  27. Elektromos

    Sziasztok, Köszi a válaszokat a multikormánnyal kapcsolatban. Közben én is tovább olvastam és igen cserélnem kell még a bajuszkapcsoló tartó konzolt is. Köszi még egyszer, azért még átgondolom az átépítést. Üdv. tuccer
  28. ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Hm. Elgondolkodtatott a kérdésed és utánanéztem a Zafirák váltójának. Először is tudni kell hogy az Opel 16 szelepes benzinmotorjai viszonylag magas (de legalábbis a 8 szelepesekénél magasabb) fordulatszámra vannak optimalizálva, ami azt jelenti, hogy 3-4000-es fordulatszám környékén adják le a legnagyobb nyomatékukat. A hozzájuk tartozó váltók éppen ezért úgy vannak konfigurálva, hogy a leggyakrabban használt üzemi körülmények között lehetőség szerint az adott fordulatszámon tartsák a motort. Ez nem csak a Zafiránál van így, hanem a legközelebbi rokon G Astránál is, súlyosbítva azzal hogy a Zafira nagyobb tömege miatt a végáttétel még rövidebb. Ha nagyon zavar a dolog, akkor megoldható hogy egy 1.7 dízel (Y17DT vagy Z17DTL) G Astráról átrakod a váltót a Zafirára. Ezeken a motorokon ugyanolyan F17WR/M79 váltó van mint a Zafirán, viszont 4,1:1 helyett 3,55:1 végáttétellel. Így jóval kevesebbet fog forogni autópályás tempónál a motor és kevesebbet is fogyaszt, viszont kis fordulaton rettentően erőtlen lesz, esetenként akár annyira hogy teljes terheléssel egy piros lámpától csak csúsztatott kuplunggal lehet majd elindulni, szóval amit nyersz a réven, azt elveszted a vámon. Ettől eltekintve is van megoldás a problémára, bár az komolyabb szerelést igényel: mivel nincs olyan váltó ami megfelelne az igényeidnek (a hosszabb végáttételtől ugye az összes fokozat hosszú lesz, ennek hátrányait meg fentebb leírtam), ezért az egyetlen megoldás az hogy kell venni egy dízel váltót, és ennek az utolsó fogaskerékpárját (az 5. sebességét) át kell szerelni a benzines váltóba, így megmarad a rugalmasság alacsony fokozatban, és nem fog az egekig pörögni ötödikben.
  1. Még több betöltése
×