Jump to content

Összes tevékenység

This stream auto-updates     

  1. Tegnap
  2. Általános műszaki problémák!

    Nekem meg azt mondta mindig.Ha adnak fogadd el,ha ütnek szaladj el
  3. Általános műszaki problémák!

    Nekem a Brembo Indikátor órával lett megmérve.Még jó hogy nem rakta fel a szerelő.Kicseréltette más fajtára.
  4. Motor

    üdv! picit nem motorikus de összefügg astra f kombi x14xe motor a tankban akkora a nyomás van hogy már szivárog a benzin az illesztéseken(nem újkeletű a dolog de gázzal járok eddig nem érdekelt mert nem szivárgott) a töltőpisztolyt is leveri mindig csak csorgatni lehet a benzint bele(évi 2x tankolok 5 litert ez nem is zavart eddig) hogy tudom ezt orvosolni? annyit tudok szénszűrő a sárvédő alatt és levegőztető a motortérben a levegőztetőt nem találom, szénszűrő lehet megvan de nem szedtem szét annyira még lehetne egyszerűsíteni ezeket? gondolom a szénszűrő ko teljesen a levegőztetőt nem tudom vagy egyszerűen fúrjam meg egy 1mm fúróval a tanksapkát aztán jólvan...... de azért szeretném közel gyári állapotba hozni legalább a szellőzést mit lehet tenni? köszi!
  5. Motor

    16szr (2001) klímásba milyen hőgomba való? az ok, hogy 3 pólusú de azon belül?második kérdés, hogy 2 (100/95) vagy több állású-e a hőgomba a klímásban?köszi!
  6. Fűtés, és klíma

    köszi nagyon!
  7. Nagyon szépen köszönöm a gyors választ! Hétvégén megcsinálom.
  8. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Koszi megprobalom szetszedni. Az agyat letisztitottam drotkefevel alaposan bar nem pasztaztam be de ez ebbol a szempontbol nem szamit talan. Megprobalom a tarcsacseret talan az a leggyorsabb es legegyszerubb. A fekbetet jol van ugy ha a dugattyu kimarasaba megy a betet hatuljan levo butyok? Koszi. G.
  9. Általános műszaki problémák!

    A kerékagyról lerobbantani azt a konzolt ami közrefogja a porvédőt kemény feladat! Csavarlazító kell sok, meg pl. üthető csavarhúzó amit közéjük feszítesz, aztán lejön az! Ha visszateszed akkor tisztítsd és rézpasztázd. "Szóval amire szeretnék választ kapni, hogy mitől lehet benne 8as" - Az agyat megtisztítottad mielőtt visszatetetted a tárcsát?
  10. Általános műszaki problémák!

    Ingyen mindennek van értelme... Jó anyám mindig arra tanított, hogy ami ingyen van és nem fáj, azt el kell fogadni!
  11. Dízel

    Hali! A szintjelzőnél leveszed a két csövet, jelöld meg melyik volt a szivó és melyik a vissza folyóág! A szintjelző kivételekor szintén le kell venned a két csövet ami a tankból jön, mert másként nem jön ki a szintjelző! A két cső gyárilag be van fogatva a tank aljába, ne akard kihúzni! Szintén jelöld melyik ,melyik ág!Egy szétugrasztható rúgós bilincs fogja a csöveket gyárilag belülről!
  12. Anyósülésnél, jobb oldalon elöl a műanyag küszöb borítás alatt. Tehát ahogy beülsz az anyósülésbe, ahol a jobb cipőd van, ott kell a műanyagot lebontani és az alatt van. Két csatlakozó megy bele egy fekete dobozba, amit két műanyag anyacsavar tart a helyén, az lesz az.
  13. Ez a vezérlő a kesztyűtartó mögött van? Vagy a kormány oszlop alján?
  14. Elektronikus gondok

    Nem vállalja senki még az opel szakszervíz sem vállalta.... Ilyenkor mi legyen?
  15. Elektronikus gondok

    Talán vidd el szakemberhez...
  16. Elektronikák, elektromos kérdések

    Persze, pont errol van szo, ezert a generator nem is kap azonnal gerjesztest, csak egy kis kesessel, amikor mar rendesen megy a motor. Igy lehet akar gond ezzel a kesleltetessel, vagy a motor tul lassu indulasaval is. A tul nagy szervo aramra valo gyanakvas is vilagos, de ha egyeb baj nincs vele, akkor az esetleges indulaskori tul nagy aramfelvetel miatt szerintem kar kicserelni. A csatlakozoja valahol az akku talca alatt van, de a TIS-ben levo pocsek rajzok alapjan nem igazan latom at a helyzetet. Ha lebontod, nyilvan meglesz, de tovabbra is az ekszij levetelt tartom a legegyszerubb tesztnek arra, hogy valoban a generator fullasztja le. Ami persze nem okvetlenul azt jelenti, hogy maga a generator rossz, de azt legalabb mutatja, hogy valamilyen tul nagy / tul korai terheles van. Ez pedig nyilvan a kormany szervo lesz, ha egyszer a kormany mozditasakor fullad le. Ezutan mar csak az a kerdes, hogy a szervo beteg, vagy tul koran kap gerjesztest a generator, de errol sem adna tobb informaciot a pumpa lekotese.
  17. Fűtés, és klíma

    Ha bontva volt valamikor és esélyes hogy rosszul vagy sehogy nem akasztották vissza a bowdeneket a tekerőre, akkor bontani kell, megnézni hogy mind a 3 a helyén van-e. De azt tudni kell hogy soha nem zár el teljesen egy lamellát sem, ezért nem csak oda fog jutni a levegő ahová akarod, hanem máshová is. Itt műanyag alkatrészek-csappanyúk vannak amik kopnak, illetve a bowdenek ( pontosabban acél drótok) nyúlnak. Hogy melyiknek hol kell lennie itt látható: Bontás nélkül talán az anyósoldali lábtérből a kesztyűtartó kiszedése után fel lehet nézni zseblámpával világítva, de nem tudom mennyire látszanak.
  18. Elektronikák, elektromos kérdések

    Nem gondolnám, hogy a generátor a ludas, mivel túl vagyok egy generátor cserén (nem emiatt) és az újjal is ugyanezt csinálja. Az egy ismert fizikai jelenség, hogy minél nagyobb elektromos terhelés van a generátoron, annál nagyobb mechanikai erő kell a forgatásához. Tehát az én elméletem az, hogy az elektromos szervó valami miatt nagyon nagy áramot vesz fel, ami megfogja a generátort, az pedig az ékszíjon keresztül a motort. Ezt akarom bizonyítani azzal, hogy elektromosan leválasztom a szervót, csak ehhez tudnom kéne hol találom a csatlakozót.
  19. Fűtés, és klíma

    2001-es évjáratú klímás autómba a légterelő vezérlő nem működik (nem lehet állítani hova fújjon). Mi a teendő? Köszi!
  20. Elektronikus gondok

    Üdv kedves fórumtársak, nagyon nagy gondom lenne az autóm 97es x20se múlt héten leállt az autópályán, hazahúzattuk próbáltuk beindítani , de semmi a Gyújtás ráadása után egyből villog a chek engine lámpa, ebből kifolyólag vettem bele egy másik motor vezérlőt és a hozzá tartozó immobilisert és a csippet kicseréltük a cuccos, de nincs változás az engine check ugyan úgy villog és bármit is csinálok nem indul be, cseréltem már főtengely jeladót gyertákat, gyujtótrafót de semmi, tekeri a motort de nincs szikrám mi lehet a baj? Vagy esetleg segítsetek hogyan lehet kiiktatni az immot please nagyon fontos lenne. Válaszokat előre is köszönöm
  21. Általános műszaki problémák!

    Ki kéne mérni a tárcsát, lehet hogy az üt. Régebben valaki írta itt a fórumon hogy a vadi új tárcsája rossz volt.
  22. Általános műszaki problémák!

    Köszi szépen! Megnézem.
  23. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Kerlek ha tud valaki, segitsen! Kozben utanajartam kicsit es azt fogom csinalni h atrakom a balos tarcsat jobb oldalra ha az is ut akkor szerzek egy kerekagyat es kicserelem. Ha a problema tovabbra is fennall akkor tartot cserelek. Van mas modja kideriteni a hibat? Koszi. G.
  24. Általános műszaki problémák!

    Motorháztető nyitónál lévő borítás alá szokták eldugni általában.
  25. Sebességváltó

    Olajat próbáltad már lecserélni? Váltókulissza állítás megvolt?
  26. Elektronikák, elektromos kérdések

    Lehet, hogy a generator tul koran ad terhelest, es az fogja le a motort. Aztan hogy ez minek a hibaja, az jo kerdes, mert a generator korai gerjesztese mellett lehet az is, hogy valamiert a motor kap tul lassan erore. Par hozzaszolassal feljebb irtam, hogy a pumpahoz nem talaltam kulon biztositekot, igy valoszinuleg egyszerubb a generatorrol lekotni a gerjesztest, vagy levenni az ekszijat. Ha ettol megjavul, akkor egy relevel lehet keslelteni a gerjesztest, de az persze kerdes marad, mi a valodi ok. Lehet akar a generator csapagy szorulasa, vagy mas mechanikai gond is.
  1. Még több betöltése
×