Jump to content

Összes tevékenység

This stream auto-updates     

  1. Elmúlt órában
  2. Általános műszaki problémák!

    Tudnátok tanácsot adni, mi lehet a probléma? Egy hét állás után reggel próbálom indítani az autót, de egyet-egyet forgat csak az indítómotor ilyen 1 másodperc kihagyásokkal. Centrálzár sem működött már a próbálkozások után. Gondoltam kiveszem az aksit, feltöltöttem otthon, másnap reggel beszerelem, de ugyanilyen intenzitással tekeri csak. A centrálzár működik, annyi kraft most van benne úgy tűnik. Vegyek egy aksit esetleg, vagy trélereztessem be a szervizbe? Az a gond, hogy automata, és vontatni nem lehet, úgyhogy ott kezdődik, hogy 10e HUF a tréler, de ha aksi gyanús a fentiek ismeretében, akkor a közeli autós boltban tudok venni egyet. Egyébként GM aksi van benne, nagyjából 3 éve lett beletéve újonnan, de furcsa számok vannak az akkumulátoron, az évnél 1-től 0-ig voltak számok, és a 3-as volt beikszelve. Ez azt jelentené, hogy 2003-as évjáratú, valami túltárolt darab tán?
  3. Általános műszaki problémák

    Sziasztok! Na egy kis statisztika megvan az együtt töltött 20 ezredik kilométer Április 12 óta. Szerviz költség: 105908,4 Ft Üzemanyag költség: 449875,1 Ft (Nagy átlag: 6.43l/100km ; Legjobb fogyasztás: 5.48l/100km ; Legrosszabb fogyasztás: 8.3l/100km) Összességében: A vízforraláskor fordult elő kizárólagosan hogy meg kellett állnom hiba miatt. Szélvédő tömítés alul pollenszűrő fölötti tömítés elporladt, ezért ott történtek beázások, csere óta hibátlan. Karosszéria rozsdásodás nincs, csak apró sercenés a tank betöltő alatt, íveket kimosom hetente, küszöbökön pöttyök sincsenek. doblemezek érintetlenek, az alja rozsdapötty mentes. A motorjába 5w40-es full szintetikus olajat használok, 9-10 ezrenként cserélem, olajfogyasztás a két csere között nincs. (Nem is értem... van a családban egy 79ezer kilométeres C corsa amely ezrenként 2 decit megeszik.) Rengeteg jobb úttartású, jobban vezethető, jobb autóban ültem már, de nagyon tetszik amit a kis Astra képvisel: a nihil, a legolcsóbb közlekedés méltóságteljesen. 21 évesen nem zörög benne semmi, se egy ajtó kárpit, se egy műanyag elem, se egy futómű elem, semmi. Megrendeltem a téligumikat és tavasszal találkozunk egy újabb 20 ezer kilométeres etapot követően. Respect for the 1692. F astra from Szentgotthárd üdv, Márk
  4. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Működik. Használtad? Ezzel már lehet légzsák hibakódot is törölni?
  5. Today
  6. Általános műszaki problémák!

    Lehet szervo gond lesz...Sajnos előszokott fordulni. A motortérben az akkumulátor mögött van 8db nagy biztosíték egy műanyag dobozban az F7 es biztosíték 80 amperos a kormányszervo biztije jártam úgy hogy a biztosíték lába koszos volt nézd meg először azt meg a doboz mellet a toronyra van csavarozva a szervo testkábele ezek legyenek tiszták. Az elektronika akkor indítja a szervot ha megkapja a töltés jelet így a megfelelő töltést is kell ellenőrizni ha ezek mind rendben vannak sajnos jön a szervoszivattyú elektronikájának a felújítása vagy cseréje.
  7. Elektromos

    Valaki mondja meg a generátor csapágyának méretét pls. Amióta opelezek sose volt még szükségem rá, erre elkezd hangoskodni. Bosch 70A.
  8. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    én tekrek napi 13km márciustól decemberig persze van hozzá egy jo bicom is
  9. Elektromos

    Nézegetem a bontózott kábelköteget, van rajta már pár javítás ezeket azért átnézem, mit lehet tudni milyen volt a szakember. Ez pölö az ECU tápja: Tök üzembiztos nem? Elfogyott a forrasztóón vagy mi? A sorkapocs meg drága?
  10. Gumi, felni kérdések

    Igen, erre.
  11. Általános műszaki problémák!

    Ezzel valójában én is próbálkoztam, de eléggé macerás meló a végső beállítása. Az általam javasolt áramkorlátozó ellenállás beépítése a kismotor mellé viszont egy kissé egyszerűbbnek tűnik.
  12. Tegnap
  13. Én is erre tippeltem, annyira nem nagy tétel ha az alsó is jönne ugyanonnan. Itt fontossági sorrendben az alsó lenne a legérdekesebb. Nyáron piszok munka volt kitakkerolni mindent, mert ez a gépsas jár olyan helyeken ahol sok más SUV sem és tényleg sok a mocsok. Az a kis lyukas kartervédő az nagyon semmi, a kérdés az, teljes-e az átjárás Astrán belül a benzin-diesel és sima Astra ClassicII Astra között.
  14. Motortér szigetelést tavaly vettem az enyémbe. Jelentéktelen a hatása, szvsz, pénzkidobás.
  15. Ha gyáriban rendelsz kábelköteget, elhiszem, hogy lesz 40k. Ha szervereknek megfelel az a szalagkábel, amit használnak, nekem is jó lesz, nem tűnik kilowattosnak egyik lámpa sem A többi kérdés ami inkább érdekes, mert arra semmilyen gyári rendes katalógus nincs, hiába van meg az összes gyári számom a burkolatokra, nem tudok keresni váz vagy motorszámra.
  16. Általános műszaki problémák!

    A külső belső keringetés zsalujának a javítása a végállás kapcsolózására megoldás, hátha valakit érdekel:
  17. Gumi, felni kérdések

    Ha egy felni adatait tekintve minden stimmel (átmérő, szélesség, ET, lyukosztás, osztókör), csak az agyátmérő nagyobb 3 mm-el, az orvosolható valamilyen módon? Pl. Ez ha jól sejtem erre való... http://gumiszereles.com/gumiabroncs-motorgumi-leiras/adatlap/megtekintese/c/021275A/67-641
  18. Google a barátod hajrá
  19. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Nyáron én is robogóval járok .10 km a melóhelyem.Vettem egy Aprilia sr-t pár éve.Régebben Yamahákkal toltam .
  20. Az a baj ez a lemez max kartervédő, nálunk az iszonyatos dzsuvát kéne kintebb tartani a motorból. Arra ez nem jó, sőt még rosszabb. 40000Ft? Annyiból fél kocsit veszek. Elektrón és infón van a család fele, a bekötés és kábelezés nem gond, engem a fizikai paraméterek érdekelnek, a többi gyerekjáték
  21. Egyéb csevegés

    itt is van olyan hogy egymáson van 2-3 kocsi, amiről levettem a sárfogót azon pont kettő állt, ez meg a földön kerék nélkül. Jó móka volt kibányászni onnan. Feltettem őket, kellene még hátra is.
  22. Karosszériaápolás

    Ha csak a lakkon van a karc, tartósabb ha karceltávolító pasztával kicsit megdörzsölöd, így lekerekedik a karc és kevésbé feltűnő (pl Turle Wax Essential Scratch Remover) Ha a bázis is sérült, kevertess 1 deci festéket szaküzletben, és töltsd bele körömlakkos tubusba. Még jobb, ha előtte lakkal összekevered, így nem lesz matt a javítás.
  23. Általános műszaki problémák!

    Az a baj, hogy annyira nem értek az autókhoz... Azt tudom, hogy hol van a szervo olaj tartály. Ott hol koppintsak rá? Valamint nehéz ezt leszedni? Vagy inkább bízzam ezt szerelőre?
  24. Fűtés, és klíma

    Igen, alul a gumi ültetőkből felfelé kell húzni.
  25. Fűtés, és klíma

    Akkor jól értem csak az a 2 csavar fogja felül és felfele kijön ügye??
  26. Fűtés, és klíma

    Igen a gombánál tudod leereszteni. Én ki szoktam venni a hűtőt, nem sok de marad benne valamennyi. Felül a tartó két db 6-os csavarja, hőgomba csati, ventillátor csati. Én levettem a ventillátort is, jól hozzáférni asszem az is 2 csavar, ki lehet kefézni belőle szépen a beleragadt bogarakat.
  27. Fűtés, és klíma

    Sziaszok! Talán hétfőn megejtem a hűtővízcserét és átmosását. Lenne egy olyan kérdésem, hogy jól látom, hogy a vízhűtő legalsó pontja az a gomba ami a ventit kapcsolja? Alján nincs valami leeresztő vagy valami? Mert így a hűtő aljában bennemarad minden. Vagy esetleg kivenném ha nem jár nagy bontással felül van csak 2 csavar alul meg a 2 tüske csak? Az utastérben sajna mondjuk nem akarom kiszerelni a fűtőradiátort mert szívás azt majd ecetes kanyar után kinyomatom slaggal. Amennyi csapvíz benne marad attól csak nem lesz baja és vízköves..
  28. Egyéb csevegés

    Erről jut fejembe néhai kedvenc bontóm, mikor még be lehetett menni, volt bent egy 5 ajtós kadett gyári tetõablakkal. De ezek a balpéniszek mikor pakolásszák a romokat minden üveget bevernek. Ennek is beverték minden ablakát. De haragudtam rájuk akkor (is)... Most meg már be sem mehetsz...
  1. Még több betöltése
×