Jump to content

Összes tevékenység

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Tegnap
  3. Kicsit zavaros a szöveg, én a következőképpen értem: A felsorolt autóknál (beleértve az Astra G Z14XEP-et) nincs jelen egy olyan speciális kimeneti információ, amely a legtöbb Opel-nél megvan, a fogyasztási információ nyerhető le róla. Ennél egy optikai kapcsolaton szükséges elvégezni a mérést, amely az egyik befecskendező szelepre kapcsolódik. Ez egy egyszerű, gyors és biztonságos alternatívája a mérésnek. Úgy rémlik, hogy neked nem Z14XEP motorod van. A Z14XEP tempomat szempontjából kakukktojás, direkt lebutították az ECU szoftverét. El tudom képzeni, hogy ez sem fog vele menni simán, ahogyan a Veramon-nál sem.
  4. Igen ezt,már megvan köszi. Pontosan mire gondolsz? Az Arduino-s BC elvileg működik mindegyikben,analóg bekötései vannak.
  5. Általános műszaki problémák!

    nálam 3 fokozatos
  6. Szia! TID-ben megnéztem. 2005-ös Z14XEP-nél: Műszercsoporton 28-as láb (H1.22 Indicator - Coolant temperature), MID oldalon 31-es láb. Kék 0.35-ös vezeték. Ezt kerested? Úgy látom nem motorfüggő, de ha megírod a motorkódot és gyártási évet, megnézem a biztonság kedvéért. Lenne hozzád egy kérdésem. Z14XEP-el működik ez a dolog? A Veramon weboldala (legalul) ezt írja: Most control units, motor vehicles, the Opel has a special output information on consumption, which module uses the onboard computer. Vehicles that do not have this output (Tigra A, Corsa B, Astra G engine Z14XEP) is required for the measurement of the optical link equipped for connection to one of the injection valves. It's simple, fast and safe alternative for making the metering.
  7. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Engem is érdekelne a téma. Az ülést én sem találom kényelmesnek kezdettől fogva. A vezetőülésem szivacsa enyhén kiült, a kárpitból egy szál kihúzódott. Gyári új huzat, csak ennek az egy ülésnek az ülőtámlájára 193 EUR (itt az 1-es) és ezzel a "kiült szivacs problémám" nem oldódna meg. Az állítható ülésmagasság követelmény (mindig legalul van, különben nem férnék el), fűthető kellene (emiatt lenne érdemes cserélni), nem bőr. Az enyém is 5 ajtós, szürke kárpittal. Ha csak első üléseket cserélnék (a hátsók gyári állapotúak), milyen lehetőségeim vannak értelmes kereteken belül? Bontottban ki lehet fogni makulátlan állapotút vagy felejtsem el? A gyári kárpit áttehető vagy megsínyli az ülés? Ha H üléseket teszek bele, gondolom ugyanolyan kárpittal nem lesz és el fog ütni a hátsóktól.
  8. Egyéb csevegés

    Hát én nem tudom, akárhogy nézem, csak hegesztést meg szegecselést látok, bontható részt nem. Itt van egy zeeger gyűrű, de ha leveszem, attól még nem jön át a tekerő oldaláról az a hengeres kiugró rész. De nekem is többfajta üléseim vannak, lehet hogy van olyan ami átrakható. Én a vázon cseréltem meg a támla szivacsát ( pontosabban talán inkább kókusz rost akármit)és a huzatot, mert nem tudtam átrakni a tekerőt a másik oldalra.
  9. Úgy néz ki megvan a bibi. Az anyós ülés felől, alulról oda lehet nyúlni és pont elérhető az a kis kar, amit a tekerő állít. Úgy tűnik, hogy maga a tekerő két lépcsőben állít. Egyszer a meleg oldalnál, de ezt csak akkor amikor a tekerő a piros sávban mozog. Ilyenkor alul a kis csap nem mozdul. Utána pedig a hideg oldalnál - ekkor mozgatja a csapot. Azt meg tudtam csinálni, hogy eltekertem végállásba, kézzel alul megfogtam, majd tekertem a középkonzol kapcsolóján. Engedett. Akkor megint végállásba, ami tovább mozdította a kis kart alul. Egyből megjelent a meleg levegő. Ezt még talán kétszer meg tudtam csinálni, de ekkor elpattant valami. Kézzel elmozgattam végállásba ---> meleg. Szóval szerintem vagy nem rá való a bowden, vagy pedig nem jól van összerakva. De babrálni majd csak a jobb idő beköszöntével tudom, mert nem akarok letörni semmit.
  10. Egyéb csevegés

    Elméletileg a tekerő kijön tengelyestől és visszalehet dugni a másik oldalról. Olyan furaalakú tengely van benne, amit csak egyféleképpen lehet beletolni. Viszont a műanyagokat az eredeti ülésről kell átrakni...
  11. Általános műszaki problémák!

    Nagyon óvatosan és melegben. Nekem kétszer kellett lepattintanom. Egyszer fontos lett volna, hogy egyben maradjon és oldalról feszítettem. Persze elpattant. Később egy utángyártottnál, ahol nem volt érdekes, ha eltörik, azt felülről feszítettem. Egyben maradt.
  12. Az enyém 2002-es, de Behr rendszerű. Szerencsére a hűtővízzel nincs bajom, nem jelent meg az utastérben, de én is sanszosnak gondolom, hogy ha ott csap van (és nem mondjuk egy terelő lemez) akkor az ment el. A bowden fenn van a helyén, mozgatja is az a műanyag izét. Csak meleg nincs. A fő bajom az, hogy úgy kellene leellenőrizni, hogy ne kelljen szétbombázni az egész középkonzolt.
  13. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    hát 45.000ft szlovakiából a gyári meg is rendeltem . remélem orvosolja a hibát jövő hét közepén jön meg akkor kiderül . köszönöm az ötletelést .írok ha ez meg oldotta a problémát . még annyit h egy mazda volt épp a szerelőmnél azonos problémával . és ugyan ez a denso rendszer van benne . ennek az alkatrésznek a cseréjével ott meg oldódott a probléma remélem nálam is meg fog
  14. 2003 előtt mechanikus fűtéscsapot építettek be. Ez az ami ha tönkremegy akkor akkor megjelenik a hűtővíz az utastérben. Úgy tudom, hogy ez bowdenes mozgatású (bár lehet, hogy tévedek). Le kellene ellenőrizned, hogy nem e a csap ment tönkre és folyamatosan zárva van. https://cromax.hu/futorendszer/futesrendszer_alkatreszei/futescsap/futescsap_opel_astra_g_zafira_a_delphi_50097 2003 után elhagyták ezt a csapot.
  15. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Valaki tud segíteni esetleg abban hogyan lehet bal oldali visszapillantó tükröt magát a tükör lapot ki cserélni? Nem csináltam még ilyet és nem szeretném elrontani.
  16. Valószínleg akkor kiakadt a bovden a helyéről. Azt sajnos hogy hova megy, vagy mi van mögötte nem tudom. De egyszer F Astraval jártam így. Igaz csak 80km-t mentem, de majdnem megfagytam mire odaértem...
  17. Általános műszaki problémák!

    A hűtőventilátornak nem 2 fokozata van? Vagy motorja válogatja?
  18. Fék, futómű, kormánymű

    Nekem ilyet nem mondtak, de az tény hogy nagyon jók.
  19. Általános műszaki problémák!

    Angliában a kocsikban a kormány, és ezzel a vezető is - általában jobboldalas. Tehát, ha ott hátul a lámpatestben jobboldalon van a ködzáró fény - nincsen azzal semmi gond sem. Tudom, az Opel G Astrákat gyártják-forgalmazzák Vauxhall néven is. Például Angliába. Láttam egyszer egyet itt Pesten, oszt néztem rá nagyot - hát ez meg miféle Opel lehet? Hát pontosan olyan volt ... egy igazi Vauxhall. (Mint valaha az első Suzuki Swift és a Chevrolet Geo Metro)
  20. Egyéb csevegés

    Ami nálam van ülés azon nem lehet átenni, csak úgy ha a háttámlát is átrakod a másik oldalra. Aztán azt nem tudom, hogy van-e másik típus.
  21. Előző héten
  22. Termosztát csere megvolt. Nem mondom, hogy közben nem tartottam rögtönzött bemutatót nyelvünk szépségeiből, annak is a káromkodások fejezetéből. Viszont fűtés még mindig nincs. Megjártam Szeged - BP távot és közben majd kifagytam. Visszaút előtt volt egy kis pihenő időm, így kikaptam a kesztyűtartót, hogy megnézzem a hőfokszabályzást. A tekerő forgatja a bowdenen keresztül a kart, de érzetre olyan, mintha a meleg oldalnál tekerve túl könnyű lenne. Még próbáltam rajta szuszakolni egy kicsit és megjelent a langyos, de menet közben ismét eltűnt. Azt gyanítom, hogy a kar nem mozgatja megfelelően azt, amit mozgatnia kellene. De mi van ott mögötte és hogyan tudok ahhoz hozzáférni? Mi törhetett el, vagy akadhatott ki? A vízcsövek (a motortér felől nézve) melegek. Csak a levegő hideg, amit fúj. Nincs valakinek erről egy robbantott rajza?
  23. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Asszem a hátsó végén kezdtem felfelé húzva,bepattintós rögzitéssel
  24. Egyéb csevegés

    Sziasztok Nemrég lettem egy J Astra Sedan tulajdonosa. Teljesen rendben van az autó 62 ezer km, de van egy kis zavaró dolog. A kuplung kinyomásakor egy kattanást lehet hallani, ami kicsit zavaró és a kuplung pedál kicsit lötyög jobbra-balra. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet ez? Ádám
  25. Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Én ilyennel szoktam szipkázni a melóhelyen. https://www.szerszamkell.hu/jonnesway_ae300061_olajleszivo_65_l_10210
  26. Meg majd nézem a motor hőfokmérőjét
  1. Még több betöltése
×