Jump to content

Összes tevékenység

This stream auto-updates     

  1. Tegnap
  2. Általános műszaki problémák!

    Ott helyben kicserélted? Én hétvégén tervezem, holnap megyek a Wahler-ért. Addig már eljutottam h ma vehettem másik torx szettet amiben van E8-as (amit anno vettem E10-től volt felfelé). Ellenben hogy erőm is lesz-e egy ilyen kis T-kulccsal kitekerni a csavarokat majd meglátjuk.. Ott valahol leeresztetted a hűtőfolyadékot?
  3. Általános műszaki problémák!

    Szia! Elküldöd akkor a megbeszélteket?
  4. Általános műszaki problémák

    Na csináltam még menet közben videót. De szerintem elviszem szakihoz, eléggé kellemetlen és nem akarok így mászkálni vele. A videó: Fura hang 3
  5. Általános műszaki problémák!

    Hali! Nem sikerült megragasztanom. Nagyon szét ment már a cső. Úgyhogy kapott egy újat, Behr-Mahle márkájú, ilyet adott a boltos. 50 eurót fizettem. Kicseréltem, és most minden ok. ;)
  6. Általános műszaki problémák

    Melyik videón? csak mert a másodiknál pont akkor lehet hallani egy erős hangot mikor elérné a 2500at olyan 0:22 körül. Lehet reggel mikor megtoltam neki az érdi emelkedőn lefelé kicsúszott valami?
  7. Általános műszaki problémák

    Én úgy hallom, mintha kifújna valahol a turbó után.
  8. Sebességváltó

    Sziasztok váltó rudazatot hogy tudom beállítani? Néztem videót róla de nekem nincs a kulisszánál két lyuk csak egy!
  9. Általános műszaki problémák

    Off topik de egy céges Insigniánál új tárcsa új betét (3e km) és mégis rázza a kormányt erős fékezésnél, 160ról mondjuk, de amikor viszont ABS-ig nyomom a pedált akkor nem remeg a kormány. Kerék centrírozás nem lehet megoldás esetleg? Simán előfordulhat hogy a fékezéskor kiegyensúlyozatlanná válik a kerék, természetesen ez csak akkor ha a fék berendezésedben nincs hiba.
  10. Dízel

    Sziasztok!Olyan problémával írok ismételten ami elég furcsa. A járgányom a mai naptól csinálja azt hogy kb 2200-2700-as fordulat között és inkább nagyobb sebességnél (100-110 körül kezdi és 110- és 120 körül hagyja abba), vagy csak kisebb sebességnél nem olyan észrevehető. De erőlködő már-már benzines hangja van, és vibrál a gázpedál. Amint azonban az említett fordulat vagy sebesség fölé ér a mutató, ez abbamarad.Amint a mutató ismét az említett intervallumok közelébe ér megint rákezdi.Az autó egyébként egy '96-os X17DTL, a megszokott dízeles hangja ilyenkor átvált olyan benzines "pörgetem a motort hangba".Csatolok 2 videót is az egyik sajnos parkolóház, ott sokminden nem hallatszik. A másik pálya, nemtudom a menetzajtól mennyire lehet majd hallani. De estefelé mennem kell még vele, akkor próbálok értékelhetőbb videót csinálni.Videó 1 (pálya):Fura hang 1Videó 2 (parkolóház):Fura hang 2Bármi féle tippet szívesen fogadok.Köszönöm ui.: nem szeretek duplikálni, ugyanez a probléma az általános műszaki problémák topikban is megtalálható, de mivel dízel a járgány, gondoltam ide is posztolok, hátha előbb kapok válasz.
  11. Általános műszaki problémák!

    Van a hűtők mellett (a kocsi orrától nézve jobbra) valami huzal - igazi gyári OPEL kábelcsatlakozóval ellátva. Nálam pedig - ott lóg - simán a semmibe. Az valójában mire való lenne?
  12. Általános műszaki problémák

    Sziasztok! Olyan problémával írok ismételten ami elég furcsa. A járgányom a mai naptól csinálja azt hogy kb 2200-2700-as fordulat között és inkább nagyobb sebességnél (100-110 körül kezdi és 110- és 120 körül hagyja abba), vagy csak kisebb sebességnél nem olyan észrevehető. De erőlködő már-már benzines hangja van, és vibrál a gázpedál. Amint azonban az említett fordulat vagy sebesség fölé ér a mutató, ez abbamarad. Amint a mutató ismét az említett intervallumok közelébe ér megint rákezdi. Az autó egyébként egy '96-os X17DTL, a megszokott dízeles hangja ilyenkor átvált olyan benzines "pörgetem a motort hangba". Csatolok 2 videót is az egyik sajnos parkolóház, ott sokminden nem hallatszik. A másik pálya, nemtudom a menetzajtól mennyire lehet majd hallani. De estefelé mennem kell még vele, akkor próbálok értékelhetőbb videót csinálni. Videó 1 (pálya): Fura hang 1 Videó 2 (parkolóház): Fura hang 2 Bármi féle tippet szívesen fogadok. Köszönöm
  13. Általános műszaki problémák

    Esetleg a nyereg csúszkái ha kopottak, az is rázhat.
  14. Elektromos

    Elírás szerintem. A nagyobb sűrítés miatt indokolt lehet a 98-as bele.
  15. Nekem inkább egy furcsa (középerős) rezonancia (csörömpölésnek nem mondanám) jelentkezik intenziv gyorsításnál 2300 - 2400 fordulat felett. Érdekes, hogy régebben ez kizárólag 2800 - 2900 között volt, és ha itt tartottam a fordulatszámot, akkor végig rezonált. Próbálkoztam eleinte kideríteni, hogy mitől lehet, de nem sikerült. Volt szerelő, aki szerint motortartó bak, egy fórumtárs szerint meg valami súlyt kell helyezni a féltengelyre stb. Én egyébként a vezérlésmódosítóra gyanakszom.
  16. Fogyasztás

    Sajna nekem eléggé kiesik az utvonalad, Békéscsaba miatt..... de ha lenne egy márkatárs a közelben akinek lenne kütyüje, csak bedobja egy teszt ereéig. Addig, ha esetleg módodoban áll, csinálj már egy kis videót a közlekedési, vezetési "morálodról" Lehet abban van a titok nyitja, ( de azért gondolom a vezérlő is érdekes lehet..) Tényleg számomra hihehtetlennek tünő ez a 4,16 Off Lupo ON 3L-hez képest már egész kellemes lenne...
  17. Motor

    Üdv mindenkinek. Szeretnék 1 kérdésemre választ kapni Adott egy X14NZ motor 60ló és adot egy C16NZ motor ami 75ló. Kérdésem az lene hogy miben rejlik a teljesítmény külömbség? Dugattyú átmérő vagy löket hosz vagy más kiegészítők, esetleg motorvezérlő? Ha a lökethosz akor átlehetne teni a főtengejt hajtókarokal dugatyúkal a X14NZ be és megnyerhetők a plusz lóerők? (Sztem elméletben működnie kéne)
  18. Középkonzol kivétele

  19. Sziasztok! A16XER motorról lenne kérdésem, de gondolom az 1.8-as és a Z-s motoroknál is előfordulhat ez a szimptóma. Találkozott már valaki olyan problémával, hogy kisebb fordulatról történő intenzívebb gyorsításkor (pl. 1700-tól kettesben), fémes csörömpölő hangot ad a motor? Kicsit olyan dízeles csörömpölős. És most nem a hidegindításkor jelentkező pár mp-es traktorhangra gondolok. Picit azt a hangot is eszembe juttatja mikor a régi karburátoros motorokba kisebb oktnánszámú benzin került és "csilingelt" gyorsításkor. Azt hiszem az öngyulladás miatt. Hibakódom egyelőre nincs. A motor ereje sem gyengült. Jöhet ez a hang a kopott okoskerekekből vagy a traktorozáson kívül annak más jele nincs?
  20. Motor

    Ellenőrzésre ez is nagyon jónak tűnik, bár nagyon egyenletesen, vékony rétegben felvíve a zsírt a szelepre, szerintem hiteles végeredményt mutathat, jó szelepcsiszolást csináltunk-e. Bár a csiszolás ezen módjával laikusként én sem feltételnül értek egyet, dehát ki-hogyan. Én biztos kézzel fogom csinálni. https://www.youtube.com/watch?v=Ufou8RMAvlo
  21. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Tavasszal mikor cseréltem a gumikat nem tűnt vészesnek a betétek kopása de nem mai darabok az biztos. Ez a sarkazás biztos jócskán eltűnt már. Ez a rezonancia lesz inkább, szerintem is. Nekem is valami ilyesmi mint a videón, csak tompább és halkabb. És néha meg egy kifejezetten rezonáló hang jön elő. Az mélyebb. Valószínűleg nem távolodnak el eléggé a betétek a tárcsától. Ma reggel pl. nem csinálta. Lehet jót tett neki a tegnapi "mosás" a szakadó esőben. És igen, újkorában is volt 1x-2x hosszabb ideig csikorgás, de az más jellegű. Azért megnézetem szerelővel a biztonság kedvéért. Minden esetre köszönöm mindenkinek a segítséget! Sajnos van még problémám, de azt majd a benzines topikban.
  22. Elektromos

    Legutóbb belőttük stroboszkóppal a gyújtást, nem is forgatom, de érdekes hogy annak ellenére hogy a valóságban a c16se-n 95-98-as kóddugasz van a rajzon ott is 91-95-öset írnak.
  23. Általános műszaki problémák! - Astra H

    A fékbetét a csikorgást gyakran pont a megállás előtti pillanatban csinálja, pölö: A csikorgás valójában rezonáció, amikor "bejön" a frekvenciája az emberi fül tartományába akkor hallod. Gyárilag le szokták a betéteket sarkazni hogy ne csikorogjon ( hogy pontosan mi az összefüggés azt nem tudom) de ettől függetlenül csikoroghat még új betét is, nem csak a kopott.
  24. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Vannak annyira vekonyak mar a betetek, hogy lehetne a kopasjelzo? Lehet, hogy a betet nem tud szabadon csuszni a nyergen, cserekor ott rezpasztaval be kell kenni. Illetve a betet + tarcsa duo is adhat hangot, amikor eppen nem tul nagy erovel nyomjak oket egymashoz.
  1. Még több betöltése
×