Jump to content

Összes tevékenység

This stream auto-updates     

  1. Elmúlt órában
  2. Elektromos

    Életem leg-idegőrlőbb perceit éltem át, mikor ezt az állító kapcsolót szétszedtem, mert kiégett az izzója. Ha lehet, soha többé nem bántanám... Azért kérdem, mert van két Kadett motortéri kasznikötegem, rajta a magasságállító motorok csatlakozóival, csak ugye vannak eltérések a kötegekben, nem csak azért mert a Kadettok '89-esek, az Astra meg '96-os. És a motorok vezetékei be vannak bandázsolva a kötegbe.
  3. Általános műszaki problémák

    Lyukra konkrétan emlékszem, Wahler-en láttam egy jó hónapja kb. Kupak akad, szelep kb. mindenki "sz@ros dobozában" akad, T-idom meg manométer a piacról, nem egy nagy összeg. Szelepzárást akarsz vele ellenőrizni?
  4. Elektromos

    Hát nekem ott vannak az állító motor csatijai, a kapcsolónál is megvan az aljzat, de sosem néztem még vissza hol fut össze a kettő. kapcsolóm már van évek óta, de a motorok még nincsenek, viszont már beledeztem.XD
  5. Általános műszaki problémák

    Néhány termosztáton van lyuk, vagy egy V alakú bevágás a záró tányérnál, ami zárt állapotban is enged némi áramlást és talán a légtelenítést is segíti. Beépítéskor figyelni kell ezek helyzetére. Hát egy sapkából lehetne csinálni nem? tenni rá egy szelepet meg egy nyomásmérőt. Én most a hengerfej nyomáspróbán gondolkodom, szerintem nem lenne túl bonyolult lezárni a vízjáratokat, tenni egy szelepet, felfújni és víz alá tenni.
  6. Elektronikák, elektromos kérdések

    Még egy kérdés: 2009-es Astra H-t melyik GID-del szerelték? Gondolom megy bármelyikkel, de olyat szeretnék, amilyet gyárilag is raktak volna bele: Graphical Info Display13265116 UNIT, DISPLAY, MULTI-FUNCTION INDICATOR (IDENT AT)13206566 UNIT, DISPLAY, MULTI-FUNCTION INDICATOR (IDENT AN)13178570 UNIT, DISPLAY, MULTI-FUNCTION INDICATOR, GRAPHIC INFO - MONOCHROMATIC (IDENT SE) (2004)13275953 UNIT, DISPLAY, MULTI-FUNCTION INDICATOR, GRAPHIC INFO - MONOCHROMATIC (IDENT BM)13111163 UNIT, DISPLAY, MULTI-FUNCTION INDICATOR, GRAPHIC INFO - MONOCHROMATIC (IDENT KP)
  7. Today
  8. Elektromos

    Nem-elektromos fényszóró magasságállítás helyére mennyire komplikált kiépíteni a motorok betápját? Kapcsolási rajzból már kinéztem, hogy a 31 érintkezős kaszniköteg csatlakozótól mennek előre a vezetékek. A műszerfali része megvan, a vakkapcsoló alatt ott vannak a pinek. Vagy egyszerűbb a motortéri köteget egy az egyben áttenni egy másikból? Nem szívesen bombáznám ki, ha nem muszáj.
  9. Gumik, felnik

    Én már a következő szett nyárin agyalok. Addigra hadra foghatók lesznek a rendőrfelnik, utolsó nyári ADAC teszteket is nézegettem, közép kategóriában több jó is van, csak hajlamos vagyok elveszni a részletekben. Olyan úgysincs, aminek jó a kopásállósága, nem túl hangos, nem hajlamos aquaplaningre és nem gyémánt-árban megy.
  10. Általános műszaki problémák

    Kedvencem, amikor fagyállót cserélek, és percekig ketyeg hogy nyisson a termosztát, várva hogy kidolgozza a buborékokat. Kár, hogy a hűtőrendszert nem lehet alulról buborékmentesen feltölteni. Több, mint körülményes lenne. Hűtőkör nyomáspróba-készleteknek van értelme? Kicsit sokallok több tízezret 6db szelepes gumidugóért meg egy kézi pumpáért.
  11. Általános műszaki problémák

    Nem szoktam zajongani , de néha nem lehet elkerülni.
  12. Általános műszaki problémák

    Még egy rozsdás zománcozott vájling kellett volna alá erősítőnek, így az igazi a hangélmény. És a szomszéd többet sose kínál meg almás rétessel.
  13. Általános műszaki problémák

    Én a két ház között ahol a falak még visszaverték a hangot.
  14. Motor

    Én optimistább vagyok, gondolj bele az F astrák lassan már csak igáslovak, nulla karbantartással hajtják őket, ( de legalábbis a hűtőfolyadék csere nem gyakori) ki tudja hánynak lehet ilyen a víztere csak nem látni, és még mennek.
  15. Motor

    Hát ha így állsz hozzá... ha rosszul rakják össze, az nem a motor hibája, hanem user error. Mindegy hogy 1.4, 1.6, 1.8 vagy 2.0, a hanyag munkát egyik sem tolerálja. Van az a szint, hogy minden kilométer ajándék. Ezt a motort nem kell még temetni, síkba kell köszörültetni a hengerfejet, új tömítés, csavarszett, nyomatékra lehúzni és go.
  16. Motor

    Össze lett rakva csak ha bírta 1.5 évet most nem adok neki fele annyi időt se
  17. Általános műszaki problémák

    Jól tetted, nekem borzasztó fejfájásom lesz a felgyűlt kipufogógáztól. Élettanilag nem túl kedvező a belégzése. Mi garázsban, aknán állva járattunk motort csak leömlővel, semmi cső nem volt rajta. Annak is finom hangja volt...
  18. Köszönöm, meg is vettem. Valami fogót keresek. Pedig már cseréltem, de nem emlékszem hogy tettem be
  19. Általános műszaki problémák!

    Üdv. Ha már lámpa téma. Nekem a baloldali párásodik, de annyira, hogy látszik ahogy lefolyt a víz a burán belül. 2 SZellőztető tiszta, kiszárítottam meg a füleket kellett megforrasztani, Más rendellenességet nem láttam. Annyi még, hogy kellett cserélni benne magasság állító motort mert bekorrodált. Ragasszam körbe a burát? Köszi
  20. Motor

    A blokk öntöttvas, nem lehet felhegeszteni majd síkbaköszörülni ezt a részt? Ha az enyém lenne valószinűleg összeraknám így, van egy kis átjárás a szomszédos csatornák között, én nem aggódnék. A víznek nincs nagy nyomása, kábé 1.3 Barnal már kinyit a szelep a sapkában. De utána kell érdeklődni hogy ki mennyiért vállal egy ilyen hegesztést-javítást, itt végülis csak térkitöltés lenne.
  21. Általános műszaki problémák

    Kismotor szereléskor már csináltam olyat hogy télen kicsöveztem a kipufogót a pincéből hogy ne fulladjak meg.
  22. Karosszériaápolás

    A bemattult lakkot is simán visszafényesíti a polír, ugye? Mert 2 napja egy furgon puszilta meg az első lökhárítót közvetlen a lámpa és motorháztető találkozása alatt... (rátolatott szép lassan, pont láttam az ablakból ) De nappali fényben és teljes szárazon még nem is tudtam megnézni, remélem nem sérült/nyomódott meg más... Ha minden igaz csak annyi hogy egy fél tenyérnyi foltban mattabb a lakk mint kéne. Egyébként ugyanazon a napon reggel meg egy húzást találtam a hátulján ami belement a hátsólámpába is, de fura mód a műanyag lámpáról letudtam törölni simán kézzel az egészet (olyan forgács volt mintha radíroznék), a fényezésről meg nem jött le akárhogy dörzsöltem az ujjammal. Pedig egyértelműen egy csík volt a kettő. Szóval az is polír lesz... Az eddigi közös 1 évben nemvolt semmi gond, de mostanában kísértenek ezek valamiért...
  23. Általános műszaki problémák

    Azért a féknyereg-csavaros incidenst tudtam volna nélkülözni. Kb. valamikor ez után a videó után történt hazafelé. Annyira nem vagyunk grammvadászok.
  24. Tegnap
  25. Motor

    Csak annyi kép amennyit elmúlt pár oldalon látsz , bár nagyon nem tetszik h így elvetemedett 2 víztér között 2 helyen a blokk, ez már nem jót sejtet nekem, mert nem 1-2 tized mm hanem legalább 1mm mély
  26. Motor

    Ha veszel egy új blokkot, arról szintén nem tudsz semmit. Lehet, 500 km. után hengerfejes lesz, vagy bármi gebasz. Akkor pedig a matek, már nem annyira kedvező, mert ugye arra kiadtál 35-45 000-et, + újíthatod fel. Jönne a dilemma, vajon melyiket vidd műhelybe, hogy jönnél ki jobban, de pénzben már mindenképp bukóban vagy egy hengerfejezéssel. Esetleg arról nincsenek képeid, hogy milyen állapotban volt szétszerelés közben? Én mindig csinálok egy rakat képet, hogy később tudjak okulni belőle. Persze az összeszereléshez is különösen jól jönnek.
  27. Általános műszaki problémák

    Gyorsan formát váltott. :D
  28. Elektromos

    Szia! Ahhoz, hogy a klíma és belsőlevegő keringető kapcsolóban ki tudd cserélni az izzókat (fixen forrasztva vannak), ki kell szedni az egész középkonzolt. Írtam erről korábban (aug.25.-én 1383-as és 1384-es oldal) Nem bonyolult csak picit időigényes művelet.
  1. Még több betöltése
×