Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

_Seth_

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.719
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

_Seth_ last won the day on Június 23 2019

_Seth_ had the most liked content!

_Seth_ névjegye

  • Születésnap 1985-08-06

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Lakhely
    Debrecen

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Vectra B CDX 2.0 16V, Opel Kadett GSi 2.0i
  • Város
    Debrecen

Legutóbbi látogatók

3.821 profile views

_Seth_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. _Seth_

    Egyéb csevegés

    Vázoltam én magam is többféle ötletet, te láttál itt valaki illetékest aki kicsit is utalt volna arra, hogy elgondolkoznak rajta? En minimális hajlandóságot sem fedeztem fel csak azt, hogy született egy döntés és kész. Utána jöttek az ötletek, hogy tulajdonképpen mi miatt is de én úgy látom itt egyedül te hajlasz kompromisszumra mindenki más a 3500/5000 forint mellett áll hajthatatlanul.
  2. _Seth_

    Egyéb csevegés

    Bizony, át lehet jönni el lehet olvasni bármit, ellenben ott azt írok amit szeretnék, ez van. Tudjátok, amíg nem fizettek nem szólhattok bele. Megjegyzem eddig sem láttuk uhuhu-t gyakran errefelé, és Krisz16V már lassan hónapok óta keresi, hogy mi lehet a hiba de ugye aki nem jár ide ezt nem tudja. Azt korábban is leírtam, hogy nem a klubtagoktól üzemelt eddig sem a B vectra rész, most is csak a csevegés... Érdekes a motor, tehát nem napi 1 hsz hanem mivel elsőnek én este írtam ide be így nekem estétől indul az 5 már csak azt nem értem, hogy akkor ez éjfélig tart?... Szánalmas itt csak egy dolog volt, azzal indokolni a döntést, hogy sokba kerül az üzemeltetés, ezt írták a moderátorok, majd Te beírtad, hogy egyébként van pénz nem ez a cél csak a tagok szűrése, legalább egységesen állnátok hozzá. Szánalmas dolog: hazudozás, na ez valóban szánalomra méltó. (Bevezetés okai, épp a harmadiknál tartunk) Ohh, miért is? Szabályzat? Ne nevettess, olvasd el te is. Egyszavas, csak smileyt alkalmazó hsz nem engedett, 5244. Na de védeni kell azt ami nincs :) Még ez a moderátoros dolog sem működik jelenleg mint az 5 hsz sem, szerekeszteni ugyanis enged.... sebaj. Ezért szoktak ilyesmiket tesztelni.
  3. _Seth_

    Egyéb csevegés

    Voltam találkozón debrecenben nem is egyen, opel kadettesen szintén (Nem sok találkozón, de 4 volt az elmúlt években amire elmentem). Lehet másnak nem számít de azért súlyos ezreseket fizetni, hogy találkozóra járjak ahol B vectrás szintén alig van inkább csak a törzsgárda nem éri meg. Autós klub, akkor a klubkártyával miért bioélelmiszert és dekor cikket lehet venni? (Ez EDC sajátosság persze de hát mégis csak ez van). 300MB, ha a letöltéseket nem számolom akkor 299,27MB marad szabadon, a letöltések 110-et tesznek ki de ezekből nem lesz sokkal több. További 100 mb 500ft. Bannermentesítés havi 500ft, tekintve, hogy itt is volt 1 db reklám és ott is mindössze egy van felül így ez belefér. Leáll? A gportal? Elég régóta üzemelnek, ha leáll 1 napra nincs semmi, majd rendbehozzák. Egyébként az Origo üzemelteti. FIzetőssé teszik? Az oldalt megvásároltam, kerek 500 forintomba került véglegesíteni, tehát most is fizetős, ennyi belefért nekem. Mint írtam is, egy alacsonyabb fórumozói tarifa lehetne de mint kiderült nem ez a cél. Tüzet szítani nem én kezdtem, de tekintve, hogy évek óta én is a szabadidőmet szántam rá a fórumra majd ezután eléggé le lettem minősítve mint ahogy sokan mások is kicsit érdekes hozzáállás. Üvegfóliás, aluszárny: ha már te is nagy betűvel írtad, hogy AUTÓS KLUB akkor talán még az is jobb mint a szépségszalon, kozmetikai szalon és ilyen üzletekbe szóló 5-10%. Barátok: fontos kérdés, ugyanakkor a barátok nincsenek egy oldalhoz kötve és pláne nem MOTE tagsági alapján barátkozom A lényeg ott van elásva nekünk B vectrásoknak: ezen a részen MOTE tag elvétve akad csak. Az elmúlt 4 évben nem született annyi hozzászólás MOTE tagtól a fórum ezen részében mint az elmúlt pár napban. A döntés egyértelműen a MOTE hatásköre, annak megvalósítása és minden egyéb vonzata ezt senki sem vitatta eddig sem. Ui.: ez az 5 hsz/nap sem működik jól, mindig csak este 8 után enged írni egyet is... Regeltem az indexre, már öntelt is lettem ezzel. Miért kell olyat állítani ami nem igaz? Fórumokkal kapcsolatban. Nem látogatják? pl: opelforum 770ezer látogatás/év, prohardver: 120-150 ezer / nap, ingyenes. Miről beszélünk? Ingyen tagságit senki sem várt el, korábban ez már ki lett tárgyalva. Eddig is ide jártam, nem tűnt fel, hogy vitáznék vagy okoskodnék, megjegyzem ez a B vectra rész teljesen nyugodt volt a a mostanában ide író többnyire tagok nélkül :) Lehet regisztrálni a másik fórumra, ingyenes mindenki számára korlátlan hozzászólással, ha már így coupe szóbahozta, offolni is lehet a megfelelő topikban, csak az tilos amit a törvény is tilt amúgy ha erről szó nincs akkor mehet vita is :) Sőt, MOTE klubtagoknak is ajánlom az oldalunk Kedvezmények részét, de komolyan, az unix itt is ismert de van két másik komolyabb ingyenes klubkártya is. Agip 10-12/l, marso gumi 32-51% genertel biztosításból is ad, nincs itt irigység emiatt nem kell aggódni :) Ugyanakkor választási lehetőségem sincs, ezzel a csak minden nap este 8 után írhatok opcióval minden beszélgetésről lemaradok, legalább éjféltől-éjfélig élne az az 5 hsz. Moderátori ellenőrzéshez kötött hozzászólásokkal sem találkoztam eddig, max olyannal ahol a moderátor ellenőrzi a regisztrációt és nem automata de ott is csak annyiban módosul, hogy időbe telik az aktiválás. Ez egyébként az "Egyéb csevegés" topik, itt ez miért is OFF? A hozzáállásról az 5234-es hozzászólás mindent elárul. Egyébként szerintem ki lett tárgyalva minden oldalról a dolog, bár itt nem vagyok moderátor de ilyenkor bevált módszer: amíg mindenki megszokja a rendszert addig az OFF topikot bezárni, a többi mehet tovább de mivel eddig is figyelt itt mindenki a topikok megfelelő használatára pár nap múlva megnyitva ezt ismét már folytatódhat minden tovább mint régen. Az pedig, hogy ki hova ír szerintem mindenkinek a saját döntése, én senkit sem kértem arra, hogy jöjjön át a másik fórumra mégis jöttek többen is, azért pedig, hogy oda írnak és ide is szintén nem lehet senkit sem kérdőre vonni. Néha lehet be fogok ide nézni de mivel így is csak 0,92 hozzászólásom volt naponta úgysem fog feltűnni, hogy írok-e vagy sem :D Ez az 1 hsz-em volt ma és mi fogad mire írnék egy benzinszűrőt kereső c20xe tulajnak? " Tisztelt _Seth_, elérted a napi maximális hozzászólási lehetőségeid számát. " Tehát azt az egyet elértem :) Timer: vannak még akik értenek hozzá, sőt tőlem sokkal jobban. Mármint a B vectrához.
  4. _Seth_

    Egyéb csevegés

    Ilyenek a magyarok? Igen! Ilyenek! Pénzbehajtás ész nélkül ahelyett, hogy érdemi szolgáltatásokat és kedvezményeket kapnánk, valóban ez megy, nincs pénz akor kötelező a baleseti adó, ez ugyanolyan döntés volt. Szerintem az, hogy nincs a reklámfelületre kereslet pont, hogy ránk tartozik mivel ha lenne akkor nem kellett volna ilyen lépést tenni, de lehet tévedek... Ez az IP fórum ha minden létező modult megveszek és ha üzleti változatot kérek akkor egyszeri 130e. Mint nem nagy pénzű fórum és mint szabadidős moderátorok, adminok, egy informatikus kellene aki megcsinálja tegyük fel ingyen mote rendezvény belépőkért valamint ingyen tagságiért. A frissítések félévente 20e forintba kerülnek de lehet ám akár évente 1x frissíteni mint ahogy itt sem változott félévente a fórum sem. Saját oldalam, ezt a 10 perces kis alkotást én sajátomnak nem mondanám, és pláne nincs belőle hasznom, sőt, az opelforumnak sem kára elvégre akire nincs szükség mint Én is akár oda is írhatok, se kár se haszon akkor meg.... No igen, ezekre már válaszolni nem tudok.... ez van. Megjegyzem, hogy akik most ide írtak azokat az elmúlt három évben ha 1-2 alkalommal láttam itt a B vectra részen már lehet sokat mondok, biztosan Ők azok akik segítenek. Egyszer én is voltam klubtag mint korábban írtam, szóval legalább 1x5000 forinttal én is támogattam, ezzel szemben sokan még egyszer sem tették ezt meg persze ez csak 1 évre vonatkozik de ez van. Rendezvények szervezését és klubok üzemeltetését nem kívánom átvenni pláne nem belefolyni azok után amiket régebben hallottam, nem egyszerű az egész. Ötletet normális ember a döntése előtt kér nem utána, és pláne nem miután mindenki megkapta a magáét. Részemről befejeztem a MOTE fórumban való részvételt. A szűrés sikeres, egy ingyenszervizessel kevesebb! :) További jó fórumozást mindenkinek!
  5. _Seth_

    Egyéb csevegés

    MOTE rendezvény? Hol? Az ország keleti felében mi is szokott lenni? Ez sem érint... itt keleten csak fizetni kell :D Az már átjött az ötlet kitalálójától, hogy elvei nincsenek... mindenesetre ezzel a tálalással egész szép lett az összkép. Érdemi válasz eddig egy felvetésre sem érkezett csak, hogy minden kifogás ezek szerint a MOTE mindent jól csinál csak épp ott tart, hogy önmagát nem képes fenntartani és zárt fórumok ide vagy oda olyat vezet be ami egyáltalán nem megszokott dolog. Régen sem volt jó helyzetben a klub de talán akkor a hivatalosságát kellene megszüntetni ha érdemben biztosítani nem tud semmit. Az szintén kissé fura, hogy én aki találkozókra lakhelyemnél fogva nem jutok el ugyanúgy fizessem be a tagdíjat mint az aki mindegyiken ott tud lenni és vissza is jön neki a tagdíj ára... nem fordítva kellene? A találkozón ne legyen kedvezmény és a fórum legyen az ami mindenki számára nyitott pláne azért mert egy ekkora fórumot 1-2 tag díjából már üzemeltetni lehet. Szintén jobb ötlet lett volna a fizetőssé tétellel egyben új kedvezményeket bejelenteni amivel valóban meg lehetne takarítani, pl egy unix 20-25 vagy hasonló, vagy bővíteni, bárdi, start autó és társaik, fűnek-fának adnak kedvezményt ezek a cégek, mint írták sokan akár 40%-ot is, 20-at ki lehetne harcolni megfelelő feltételekkel ez biztos. Reklám is ez a google felé van csak. Ha oldalüzemeltetésről van szó ott ami lényeges: oldal látogatottsága és a reklámokra kattintások száma, a kettő együtt nő de gondolom nincs olyan hatalmas érdeklődés a fórum iránt, hogy jól fizető reklámozókat lehessen szerezni, persze ahol nincs sok oldalletöltés oda nem kell annyi karbantartás valamint olyan erős hardver sem tehát a működtetés anyagi vonzata sem hatalmas.
  6. _Seth_

    Egyéb csevegés

    A kisképed alapján nem vagyok biztos benne de talán http://www.vatera.hu...1530258692.html ez jó lesz és az ára sem vészes. Na igen, ebből még nagyobb kár is lehetett volna de ez sem jön jól soha.
  7. Felejtsd el, én utánajártam ennek de FK alatt nem szabad venni másikat, én is néztem csak ebből az állítható magasságút de még arról is lebeszéltek mondván, hogy az irmscher ami az enyém alatt van ezeknél a TA cuccoknál sokkal jobb. Jó véleményt nem könnyű találni róla de kétségtelenül olcsó, sőt néha a német ebay-en még olcsóbban meg lehet találni postával együtt. Keréknyomás: ennyit számítana? A gép működését nézve, hogy rezegteti és az úgy mozgó súlyt figyeli nem gondoltam volna de akkor lehet ezzel csalni, én jó kemény sőt 16-os kerekekkel mentem de úgy is bőven elváráson felül teljesített még :)
  8. _Seth_

    Egyéb csevegés

    No, tegnap fórum idő szerint 19:50 óta most engedett ismét írni de sebaj... http://opelvectrab.gportal.hu Ha esetleg érdekel valakit kemény 10 perces munkával összedobtam egy ilyet. Érv volt mindenféle már mondjuk ez a statisztika szerinti hsz/nap nem sokat mond mivel nem írunk csak ha van valami gond olyankor ellenben egy nap sokat de lehet egy hétig semmit de szerintem ennyire bagatell dolgokat nem kell magyarázni sem. Én 1x már támogattam a klubot kerek 5000 forinttal, megjegyzem, hogy sehol sincs semmilyen fizetős tagságim, ahova kedvezményes kártyám vagy más kedvezményem van mind ingyenes. EDC elfogadóhelyek városomban: "Nincs találat!". Debrecenbe járok még sokat, ott is összesen van 24 elfogadóhely amiből nézzük, hogy mi az ami egy Opelesnek azaz autó tulajnak hasznos: -Agip -8 ft/l, nem is rossz! A baj csak az, hogy friss árakat nézve ahol tankolni lehetne alapból egy számomra kieső kút és jelenleg 424,9/l a 95-ös benzin, az envi a metronál 416,9 arra még járok is és ha az agip árából levonom a 8 forintot pontosan 416,9 forint jön ki, de ami nekem igazán útbaesik ott is 417,8 ft jelenleg, és nincs akkora tankom még nekem sem, hogy megérje az agiphoz elmenni még ha 410 vagy akár 407 lenne akkor sem, forgalmas, zűrös hely, sok lámpa, messze is van, teletankoláskor is több elmegy a kocsikázással mint amit nyernék a kártyával. -Autókölcsönző, már van autóm :) Ha elromlik akkor javíttatni kell azaz nem telik kölcsönzésre... -Autóüveg csere, nem rossz de van egy olyan erős gyanúm, hogy féláron megoldhatom a város másik felében szintén új üveggel :) -Unix 10%, végre egy igazi autós csemege lenne... http://www.unixauto.hu/Autokartya.aspx 10% garantált de pontokkal 20 is megvan, ingyenes bárki számára elérhető. -Autószerelő! Témánál vagyunk végre valami amire igazán szükség van! Egy fényező, szerviz, gumicsere, javítás szóval minden egy helyen, 8% kedvemény! ráadásul ha rosszindulatú vagyok ez már nem is a városban van de legalább létezik ilyen is. És itt a vége, ennyi ami autós Debrecenben, nem nagy város csak a második legnagyobb az országban. Na de még Miskolcon járok így megnéztem azt is: -Autókölcsönző ismét -Agip szintén -Autó üveg -Unix Ennyi, összesen 15 hely, na most az ilyen biobolt, fogászat és hasonlók a maguk 5%-ukkal nem épp kecsegtetőek. Amiket kihagytam azok ruha márkaboltok többnyire, nike, adidas és hasolnól 10% kedvezménnyel ami jól hangzik de egy M3 outlet vagy hasonlóban annyival olcsóbb, hogy megéri tankolni és odamenni vagy egy hervis és hasonló kaliberűben is akár fél áron meg lehet venni ugyanazt. A max kedvezmény 10% amit láttam az említett városokban de van ahova 8-5% csupán. Youngtimerrre amúgy sem nagy összeg a biztosítás akinek meg sokba van az megint csak nem nyer semmit a tagsággal, megjegyzem, hogy egy kis motorral szerelt opelre egy 40 éves férfi évente (baleseti adót nem számolva) kb annyit fizet mint ide az 5000-es tagság... (Az mellesleg csak ráadás, hogy EDC kártya van vagy 5 itthon, egy időben kapta fater rendszeresen persze nem MOTE-től de a mind érintetlen, egyszer sem használt mivel nem volt hova). (584-es sorszámú volt az edc mote kártyám ha esetleg valaki kételkedne) Egy életszerű helyzet: Van egy opelem, megdöglik mint ahogy tette is nekem és meg kell csináltatnom, mivel vagyok előrébb egy ilyen nagyon jó esetben 50, kevésbé jó esetben 150, rossz esetben 200 ezres tehát eléggé jelentős kiadásban ha klubtag vagyok? 10-20% Jelenleg is megvan az unixtól de nem is onnan rendelek mert kedvezmény ide vagy oda jelentősen olcsóbban is lehet alkatrészt venni, egy szem szerelő van ugyan tőlem kb 25 kilométerre de most oda vigyem? Tréler? És kapok majd a munkadíjból 8%-ot? :D Hagyjuk... szóval semmi. Na de ez nem is egyszerű dolog pláne olyanokat találni akik adnak kedvezményt annak fejében, hogy reklámot kapnak így nincs is ezzel nagy gond, csergo-t irta vki korábban, szerintem a csergo nem fizet semmti sem a reklámért inkább ad kedvezményt klubtagoknak, szerintem így működik. Milyen színvonalas fórum van ami zárt? Eddig bármit kerestem a google soha sem dobott ki zártat nekem. Ingyenszerviz: érdekes azért, hogy még ez nem lett kivéve az első hozzászólásból.. nem lett volna ezzel nagy gond teljesen más tálalással ami egyszerűbb lett volna sokkal: "Bocsi srácok de nem tudunk pénz előteremteni a mote klub működéséhez, már mindent megpróbáltunk de mégsincs elég fedezet a működéshez így a fórum fizetős lesz, mi is sajnáljuk de nincs mit tenni." De az az ingyenszerviz meg menjen aki nem fizet mert nem kell ide meg ilyenek.... Én is kaptam sok segítséget de szerintem volt akinek én segítettem, azért aki már itt van pár éve írt jópár hozzászólást az kizárt, hogy mindig csak segítséget kérne, ad is bőven, ugyanakkor ha nem fizetek meg vagyok bélyegezve, hogy szemét ingyenélő.... A vatera egy aukciós oldal és mint minden aukciós oldal vagy ház az adásvételből kéri a részét, a feltöltési díj 5 ft, hány terméket is lehet feltölteni 3500 forintból? :) Az opelforum.hu még mindig nem jött egyszer sem megjavítani az autóm és még nem kaptam tőle alkatrészt sem, sőt még csak egy tanácsot sem egyedül a felületet adja, egy fórum megalkotása 2012-ben 10 percembe került és egyszeri 500 forintomba kerül ha a köv hétben lesz rá érdeklődő, annyit kibírok egy komplett oldalért fórummal, tárhellyel. Big Boss: nem gyerekes, inkább elvi dolog ez. Ha valahol megmondják első körben, hogy ingyenélő vagy miután évek óta ide jársz nem biztos, hogy jó érzés tölt el :) Az hab a tortán, hogy gyakorlatilag a többi ingyenszervizes segítségére alapozza a hasznosságát az oldal, B vectrások között nem sok klubtag van ezt meg lehet nézni, akkor minket lehet is hagyni mert ugye ez úgy néz ki, hogy tanácsot az ad aki klubtag az okos is, aki nem az buta és csak segítséget kér... én írtam, ha lenne valami fórumozói tagság mérsékelt áron, tehát ha ezt így jelentik be na az másabbul festene de akkor se azért fizessek, hogy segítsek én is másoknak és pl kelly vagy a többiek akik még jobban értenek hozzá... A mote tag pedig mint írtam elég ritka vendég ezen a vectrás részen...
  9. _Seth_

    Egyéb csevegés

    Ez a hatodik hsz :) Igaz :) " Tisztelt _Seth_, elérted a napi maximális hozzászólási lehetőségeid számát. " Amit néztem, hogy 5 helyen van a nevem de abból az egyik az 2 napos hsz. Hát nem semmi... Most van aki azt gondolja, hogy emiatt fogok 3,5-5e forintot fizetni? Téved... Igen, mást is ad a kártya, kérdem én, hogy mit? Unix kedvezmény a 10%? Amit bárki megkaphat náluk is unix törzskártyával? Más üzletek? Ami az edc-ben van az egy vicc... rendszámkeret, már voltam klubtag az is megvan igaz fel sincs már rakva csak sima fekete van fent. Találkozón egyszer voltam, én vittem a kocsim kiállítani és ha egészen pontosan emlékszem így is 2e forint körüli belépőt fizettem és ebben az ég világon semmi sem volt benne, ennyiből beülök színházba is akár na mind1 mindenkinek meg kell élni valamiből csak akkro meg minek a külön kártya? Vagy ha van kártya akkor minek a belépő? Na de tudom én, hogy így sincs pénz csak nem a meglévő fórumozók elüldözése lenne ennek a megoldása szerintem... Gelko: szerinted ez korrekt? És szerinted kizárólag csak itt lehet ismerettségeket szerezni? opelforumnál 100x nagyobb fórumok is vannak, prohardver, hwsw, index és társaik és megjegyzem mind ingyenes, sőt hozzáteszem ez az egyetlen ilyen oldal amit ismerek beleérve külföldi oldalakat is! Talán nyújtani is kellene valamit a tagságért nem csak mondvacsinált hasztalan kedvezményeket adni vele amikkel élni nem lehet vagy olyat amit mindenki más is megkaphat ingyen is... Hogy ez miért lett nagybetű na mind :) Folytatnám még: az itt szerzett információk 99%-a megtalálható az interneten mint ahogy mi is ott keresgélünk sokszor és az kerül be ide, nekem a fórum még nem szerelte meg az autóm, alkatrészt sem vett olcsón és szerelőt sem mutatott újat... Autót pedig már akkor is szereltem amikor egy minimál ktgvetésű kadettklub.hu-n fórumoztam... Na mind1, ez egy döntés ez van.... 5 hsz/nap az egy minimális társalgásra is kevés.... biztosan lesz aki befizeti de kötve hiszem, hogy olyan sokan lennének, és biztosan több lesz aki kevesebbet néz majd fel. Megjegyzem az oldalak működtetését reklámokkal szokták fedezni. Talán ha lenne valami mérsékeltebb árú "Fórumozó tagság" vagy hasonló amit bevezetnétek de nem 3499-re gondolok... + A fórum nem ér semmit a fórumozók nélkül.... Szerk: 21:51: Arról nem beszélve, hogy... Szóval ide járnak ingyenszervizre? Na de ki az aki válaszol? Nekem ugyan egy petákot sem adott az opelforum,h ogy másoknak segítsek mégis megteszem már elég régóta, akkor várom én is az évi járandóságomat a segítségért és a többiek is benyújthatják a számlát, ez nem szánalmas hanem undorító hozzáállás. És ismét leírom, sőt meg is lehet keresni, hogy voltam klubtag már az 5000-es csomaggal, csak mivel kerek nulla értelme volt klubtagnak lenni így nem is erőltettem a dolgot, ezután meg kizárt, hogy az legyek. Tiu: Megjegyzem a fizetőssé tétel még nagyobb kifogás arra, hogy az oldal és a klub vezetői értelmes lépéseket tegyenek. Szerinted ez lenne a helyes: Írok ide, tanácsokat kapok de írok is bőven már elég régóta, még fizessek is azért, hogy segítek másokon, sőt még én hozzak az oldalnak kedvezményt is, akkor kérdezem én: moderátor, admin és rendszergazdai feladatokat nem kell ellátni még a napi hatodik hozzászólásért? :) Nevetséges, és nem, ez nem Magyarország mert még nálunk SINCS ilyen oldal... bocs, már van! Ismét egy megjegyzés: még a pontos időt sem ismeri az oldal... miről beszélünk? Ezért fizetni? Szerk: 3 óra 16 perc: "http://opelvectrab.gportal.hu ha gondoljátok.... 2 hétig free utána azt az 1 smst elküldöm én és üzemel tovább gond nélkül :) Fórum van rajta, még chat is. Lehet egy menüpont gyakran előforduló szerelési tanácsokkal-képekkel (váltó lötyögés javítása, hátsó szilent csere, hifi iso kábel átkötés, hogy ne felejtse el a beállításokat, lcd javítás és hasonlók, akár külföldi oldalakról is kerülhet fel), egy letöltésekkel, javítási, szerelési (angolul is mert az bővebb), kapcsrajzok és hasonlók. A többit pedig lehet kérni, még sokkal többet is tudhat az oldal. Gportalos tehát csodát azért nem lehet várni tőle ugyanakkor önfenntartó az oldal, szerver adott, 300 mega tárhely is (még bővíteni is lehet). Az oldal február 3-ig teszt jelleggel fut ami azt jelenti, hogy ha lesz aki használja akkor megmarad, ha nem akkor törlődik, van rá 2 hét, ha ennyi idő alatt nem lesz érdemben használatba véve akkor szerintem nincs létjogosultsága."
  10. _Seth_

    Fogyasztás

    Már csak azért is sok a fogyasztása mert annyival mi benzinesek is eljárunk :)
  11. Igen, mert igazság szerint egyik sem ért hozzá kellően :(
  12. _Seth_

    Egyéb csevegés

    Ez komoly? Akkor irány valami más oldal.... Már 10 éve fórumozok de ilyet még sehol sem csináltak.
  13. Sorolnám a lehetséges okokat, legalábbis amiket én ismerek: -Lambda szonda -Motor jeladói is bezavarhatnak, ebből van több is -EGR szelep bár ez, hogy kinél milyen hatással van kérdéses -A pillangó szelep körüli vákum és egyéb apró csövek is szívhatnak plusz levegőt -Gyújtás gond is lehet -Túl sok benzin szintén bár ez ritka Hibakód villogtatás volt már?
  14. 20%? Ha jó tudom 30% műszakin a határérték tehát műszaki előtt akkor cserések lesznek a lengéscsillapítóid :huh: Szilent vs futómű beállítás: legutóbbin hátul nekem is a szilent cserés oldali kerék már terpesztett egy kicsit, ááá nem tudják hogy mi a gond nem volt eseteg törve? Hát na passzoltam a kérdést... ütögették, kézzel mozgatták de tuti nem szilent hiba mert mind keményen áll, na persze csak annyira volt az egyik szétrohadva, hogy gyakorlatiag mintha ott sem lett volna annyit ért :rolleyes:
  15. Minden autó ugyanarra a tesztpadra kerül, egy gyári sport futómű teljesíti a követelményt ezzel nincs gond, a gond ott kezdődik amikor a kukaérett gátló alatti rugót megvágják. Guminyomás sokat nem segít, mozgó súlyt mérnek. Műbizonylat éppen lehet futóműről de sokat átépítési engedély nélkül nem ér, jobb szóba se hozni :rolleyes: Szóval: vagy egy jó sport futómű vagy jobb nem hozzányúlni. Arról nem beszélve, hogy ha most sem 100%-as a felfüggesztés akkor talán mással kellene foglalkozni még :huh:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.