Jump to content

Ranglista


Népszerű tartalom

Showing most liked content on 2017-09-07 in all areas

  1. 1 point
    Egy mezei Panasonic DMC-LS80 fényképezővel, hozzáteszem 4 éve készült a kép, a fényképező pedig még régebbi Esetleg DarthVödör kollégát nem lehetne megkérni hogy újra csináljon nekünk, nekik, akinek kell? Hisz múltkor már írt itt a fórumon, én bízok benne hogy visszatért... Én is onnan adom a tápot a DRL-nek s pontosan így működik nálam is, vagyis azért 1 percig nem világít, inkább csak pár másodpercig. Élőszőr furcsa volt, de most már 4 év távlatával megszoktam Amúgy nem kell hosszabb ideig menni, elég 1x rátenni a gyújtást onnantól már később fog kikapcsolni azzal az X mp-el.
  2. 1 point
    Igen, csak nem tudom mi a célod ezzel. Ha ez alapján keresnél keveset futott autót, akkor rossz az irány, mert bár a kerék kisebb körmérete miatt az összes megtett út valóban kevesebb mint váltóméretű gumival, de ettől még a féltengely (és nagyon leegyszerűsítve a váltó kihajtása illetve a főtengely is) ugyanannyiszor fordult körbe mint egy megfelelő méretű kerékkel szerelt autónál...
  3. 1 point
    Abban a dobozban gyárilag csak relék vannak, tehát - ha nem lett valami egyedi cucc bekötve oda - az a relé behúzójához tartozó biztosíték.
  4. 1 point
    6J15 4x100 ET 49 56,5mm kozepfurat
  5. 1 point
    Bár nálam Z14XE de ott mintha az AC reléje lenne lebiztosítékozva, vagy maga az AC.
  6. 1 point
    Szia. Sajnos nem,ez a verzió csak a 2 soros 10 karakteres kijelzőkhöz jó. Elvileg módosítható bármelyik I2C rendszerű kijelzőhöz de komoly Arduino programozási ismereteket igényel. Más. Az elmúlt hetekben módosítottam pár apróságot a programban,(pontosítottam a távolság és a sebesség mérését,a Debug menübe került Software verzió kijelzés) a friss verzió a google driveom-ról letölthető!
  7. 1 point
    Erre még mindig lehet mondani, némiképp jogosan, hogy a csereperiódust át kellett volna gondolni... Persze melyik az az autó, ami a 30 cm-es padkára is gond nélkül felmegy? Hát a céges...
  8. 1 point
    Az ugrálás úgy van jól, folyamatosan billeg szegény és dús közt. Gyorsításnál kiakad dúsban, motorféknél szegényben, egyenletes haladásnál megintcsak billegni fog. Olyankor a legjobb a fogyasztás is.
  9. 1 point
    Szép estét mindenkinek! Újabb fejlemények. A vezérlő elektronikát kiszereltem, szétnyitottam, látszólag semmi hiba, de ha kimérjük a bemeneti csatlakozókat egyesével, hamar kiderülhet a baj. Pár darab kontakthibás volt a panellal, mindegyiket újraforrasztottam, és láss csodát az autó beindult! Hibakódok továbbra is megmaradtak. A sikeres indítás után lekaptam a fojtószelepet, az EGR szépen be volt dugulva, kis takarítgatás és már töltött is a turbo. Motorlámpa világít, 3000-nél leszabályoz. Ma ennyit sikerült alkotni, bárkinek hasonló tünetei vannak, érdemes felnyitni az ECU-t megnézni a csatlakozókat. Folyt. köv.
×