Jump to content

Ranglista


Népszerű tartalom

Showing most liked content since 2017-10-24 in all areas

  1. 4 points
    Szia. Most bejön a mondás, magad uram ha nincs szerelő aki más után javítson... Így hát neki álltam én. Autocom diagnosztika adott néhány támpontot,izzítás,adagoló áram ellátás,üzemanyag nyomás. Neki álltam pedig nem tartom magam autószerelőnek. Volvo Truck szerelő vagyok "sok" éve. Sorolom amit találtam miután kifizettem a 80.000-t a motor cseréért,+ felrakáskor tönkre tették az új kinyomó csapágyat (20.000) .Üzemanyag szűrőház fedél eltörve tömítő gumi is kuka. Résolaj cső T elágazó eltörve, Olajsárral teli adagoló elektromos csatlakozó. Vákum csövek felcserélve. EGR vákum cső eldugulva (olajsár)... Adagoló szívó oldalon kimarad külső lechner gyűrű!!! És lőn világosság önindítózás 10 mp és elindul. Ez 4 órámba került. Mivel az autóklub 7000/ óradíjon rám telefonált hogy menjek be vele...De számítsak rá hogy idő igényes munka lesz. Ma reggel lementem, 12 óra állás után is azonnal indult.
  2. 3 points
    Majd ha csináltál vagy láttál ilyet gyakorlatban kérlek akkor nyilatkozz róla... Nem az egész betét hanem bizonyos részei kopnak "sarkosodnak" ki, ezért megakad elakad működés közben, így aki tudja mit és holl kell igazítani raja nem koptatja hanem megigazítja a szerkezetet.... Hidd el tapasztalatból mondom, pár éve már így működik GOND NÉLKÜL a gyújtáskapcsolóm!
  3. 3 points
    Egyetlen darab kipróbálása után egy egész típust leírni, hát te tudod... Van persze sok más típus is, lehet szemezgetni, de automata váltós azért nincs olyan sok... Nekem ezelőtt is Astra-m volt, amikor eljött a csere ideje, akkor megnéztem rengeteg Octavia-t, Focus-t, Golf-ot, Astra G-t vagy 10-et egészen 150km-es sugarú körön belül mire egy olyan állapotút találtunk amire azt mondtuk hogy ez jó lehet (ráadásul drágábban mint mi szerettünk volna venni, illetve nem is ilyen kivitelt kerestünk). Szóval több autót meg kell nézni, de jellemzően a jókat hamar elviszik...
  4. 3 points
    Dehogynem, csak a modik sem ülnek állandóan a gép előtt, erre való a "jelentés" gomb jobb oldalt fent.
  5. 3 points
    GY.I.K. már lezárt topik, ide oktojálom aztán majd kisül belőle valami. Berohadt ablakmosó motor szétszedése, újbóli működésre bírása. Örömmel vettem tudomásul, hogy az ablakmosó motor elhalálozott. Mivel momentán nem tudtam a polcról leemelni egyet, kénytelen voltam szétszedni és jobb belátásra bírni a régit. A legjobb, ha kivesszük az egész tartályt motorostól, mert a kihúzott motor helyén kifolyhat a mosófolyadék. Ehhez egy 10mm-es dugókulcsra lesz szükség. Miután lefejtettük a folyadék, vegyük le a csatlakozót, húzzuk ki a motort. Mindkét szakasz gumicsövet húzzuk le a motor csonkjairól, ha nem sikerül melegítéssel, vágjuk le, 5mm-t el lehet csalni a csövekkel. Jegyezzük meg, hogy melyik csövet melyik csonkról húztuk le, nehogy később meglepetés érjen minket. Vegyük kézbe a motort. Ezt a fajtát (Transpar, made in Spain) szét lehet szedni, hogy a többi fajtát is lehet-e, nem tudom, láttam már Hella-t is meg van még több gyári beszállítótól származó fajta is. A csatlakozó felőli peremnél nyúljunk alá körben kis lapos csavarhúzóval, finoman feszegetve, amíg el nem válik a háztól, és így lehúzható a burkolat. A fedélben lévő gumi kupakot ne veszítsük el, szépen vissza lehet pattintani. Ezalatt van a villanymotor vége, szorosan fogjuk meg és húzzuk ki a házból. A motor alatt speciális formájú gumi pogácsa van, ezt ugyanabban a pozícióban kell visszatenni, ahogyan benne volt. Ha nem bírjuk kipiszkálni, a motor tartályba lógó végénél kis csavarhúzóval óvatosan ki lehet nyomni. A motor tengelye lapolt, a lapátkerék egyféleképpen csúszik rá. Le lehet szedni a házról csavarhúzóval aláfeszítve a csőcsonk részt is, itt egy membrán szabályozza, hogy éppen hová juttasson mosófolyadékot a motor. Ha csak elöl mosatunk, hátra ne folyjon és fordítva. Még ez a rész is szétszedhető, szintén pici lapos csavarhúzóval feszítve a házat. Innentől következik a "piszkos munkák". Minden alkatrészt tisztítsunk meg, a motort is beleértve. Kaparjuk le az oxidokat, mossuk el a házat, a járatokat, a membránt, egy beragadt koszszemcse megállíthatja a lapátkereket és/vagy kikoptathatja a házat, a turbinát. A motort, ha nem állt össze egy tömbbé, kis csavarlazító sprayvel a tengelyt forgatva életre lehet kelteni, a két végén a siklócsapágyak szeretnek összegyógyulni. Adjunk neki kenőanyagot, például zsírsprayt, mozgassuk át, járassuk meg, akár direktben 12V-ról is. Az összeszerelés fordított sorrendben történik, összerakjuk az elosztós részt és felpattintjuk a házra. Rátesszük a motorra a gumipogácsát és a tengelyt, majd pozícióba forgatva benyomjuk a házba. A fedélbe benyomjuk a csatlakozó gumidugaszt, és rányomjuk a motorra. Tegyük vissza a mosómotort az ablakmosó tartályba, vágjuk egyenesre a spricnik csöveit, majd kissé megmelegítve nyomjuk rá a csöveket a csonkokra. Csatlakoztassuk a vezetéket, töltsük fel a tartályt, és használjuk tovább megelégedéssel.
  6. 2 points
  7. 2 points
    Én Kovácséktól nem szeretek olajat. Gyakran össze vissza keverik a megnevezéseket, képeket. Azt se tudom mit rendelek... A cikkszámos kereső viszont király. Sokat használtam az Astra esetében. Ecat-on kinéztem a gyári cikkszámot, innen meg a utángyártott alternatívákat.
  8. 2 points
    A nagykereket jelölik az azonosítók (azért más az ára ugyanannak a cikkszámnak).
  9. 2 points
    Ha jól szűrtem meg a kocsid típusát akkor csak 9db-ot talált: https://alkatreszek.hu/autotipus/opel/astra_36/astra_g_ferdehatu_f48_f08_1998_02_2009_12/8995/szurok/olajszuro/osszes_termek/-_1?manufacturers=Mann&stock_info=1&order=4&number_of_page=10&posted_filters=1 Azért lehet több árral mert be tudják szerezni neked az adott terméket akár 2 de akár 1 munkanap alatt is. Ugye minél gyorsabban szerzik be annál drágább. De én megszoktam várni a több naposat, amúgy is mindig 3-4 munkanap alatt mindig nálam volt a csomag. Csak halkan jelzem, ilyen olajat szoktam rendelni: https://alkatreszek.hu/mo_5w_30_3000_xe_5l itt 9495Ft az 5L Filtershop: https://the-filtershop.com/spd/Mobil_Super_3000_XE_5W-30_4_L/Motorolaj-Mobil-Super-3000-XE-5W-30-4-L-AJANDEK-au 10600Ft a 4L Filterabc: https://filterabc.hu/MOBIL-Super-3000-XE-5W30-4L 8200Ft a 4L Innentől kezdve még a postaköltség lehet a számolandó tényező. Kovácsék 10kg-ig 860Ft, filtershop 12199Ft-ig 990Ft felette ingyen, filterabc 4989Ft-ig 1000Ft, utána 14989Ft-ig 600Ft, felette meg ingyen. Na kb ennyi, szerintem most már tudsz kalkulálni, kb én így szoktam összerakni a szettet mikor rendelek a kocsihoz. Ami összességében olcsóbb lesz onnan rendelek.
  10. 2 points
    Keress másik szerelőt, a nagyon eltérő ET számú felni árt-hat ( talán egyszer majd nem 300 ezernél hanem 250-nél mehet tönkre csapágy-egyebek) ha a felni maradt és a gumi más max az óra csal. Mi volt rajta alapból?
  11. 2 points
    Én a következő képpen oldottam meg a tempomat visszajelzést, az óra csopotrban, ahol az eredeti helye van és nincs beforrasztva a visszajelző LED. Nekem Z16XE-m van, ahol nem izzó, hanem LED-nek van helye. A lényeg, hogy a bajuszkapcsolónak az ECU felé menő vezetékéről párhuzamosan vettem le a képen látható módon a jelet. Bekapcsolás: Be/Ki kapcsoló gomb rövid ideig történő megnyomására a kapcsolás öntartásba megy, világít a LED. Kikapcsolás : A Be/KI kapcsolót 2 másodpercig nyomjuk, miáltal a 220uF-os kondenzátor kisül, megszűnik az öntartás, LED kialszik. A kapcsológomb megnyomásakor az ECU-ra menő ponton negatívra válta át a polaritás, ezt használja fel a kapcsolás. A kapcsolás elemeit az óracsoprt csatlakozójának üres pontjain (forrléc technológia)rögzítettem. A tempomat kapcsoló ECU felé menő vezetékét külön be kell vezetni az óracsoprtba. Használja ki-ki egészséggel.
  12. 2 points
    Nálam ez egyenesen követelmény, lévén hétfőtől péntekig teherautókat vezetek! :D
  13. 2 points
    Meglett a hiba. Elég banális... A szívósort felfogató csavarokat kellett meghúzni... Mikor felszereltem kimaradt az utánhúzás a bal oldali csavaroknál. Köszönöm a segítséget és elnézést ha raboltam az időtöket.
  14. 2 points
    Biztos lennénk még páran...
  15. 2 points
    Gondolom a kuplungot használja sokat, nem magát az autót... legalábbis én így értettem.
  16. 2 points
    Éppen ez az oka. Gondolom mindannyian tudjátok hogy minden motornak megvan egy bizonyos fordulatszámtartománya, amiben a leghatékonyabb a működése. Általánosságban elmondható hogy ez a hengerenkénti négyszelepes benzinmotoroknál jóval magasabb mint a kétszelepeseknél, konkrétan a nyomatékmaximum és a teljesítménymaximum közötti fordulatszámot illene használni, ahelyett hogy 1500-1800-as fordulatról kis gázpedálállással gyorsítatok. Nemcsak hogy teljesítménye nincs ilyenkor az autónak, de a fogyasztása is jóval több, mint ha ideális fordulatról tennétek ezt. Bizonyára most sokan a fejükhöz kapnak, pedig igaz: a Z14XE-t 4000 és 6000 1/min között, a Z16XE-t pedig 3600 és 6000 1/min között kéne használni, pontosabban úgy, hogy váltáskor se essen vissza a fordulat az alacsonyabbik érték alá. A dolog amúgy nem ördögtől való, csak rá kell állnia a lábnak, én a Z10XE-t is rendszeresen 4000 fordulatnál váltom el, és meglepő módon nem eszik sokat így sem, városban is bőven 7 liter alatt marad. Nyáron az Astrával is rendszeresen 70km/h-nál váltom el a negyediket. Ha kipróbáljátok, észre fogjátok venni hogy elmúlik a csörgés, bármiféle csodaszer vagy üzemanyagadalék nélkül is.
  17. 2 points
    Sosem lehetünk benne biztosak hogy az új alkatrész tökéletes. Az a cumi amikor kicserélsz valamit újra, biztosra veszed hogy az jó és tovább keresed a hibát miközben beletettél egy rossz alkatrészt. Amúgy a vízhőfok jeladókat régen ki lehetett mérni multiméterrel, rádugva egy lapgépet is tudtad nézni éppen hány fokos és ez fedi-e a valóságot.
  18. 2 points
    Bár én más okból - melegen történő nehézkes indulás - de cseréltem a jeladót 2 hete, fagyállóval együtt. Azt vettem észre, hogy a visszajelző élénkebben mozog és "többet" mutat. Ezt úgy kell érteni, hogy a mutatóm majdhogynem a 90 fokos vonalon van, előtte pedig mindig alatta volt. Ugyanarról a megtett távolságról beszélek - munkába menet 48km - az elmúlt két hétben. Szal sztem ennek a ventillátor kapcsolgatásos problémának a feltárását kezdjétek a szenzor cserével!
  19. 2 points
    Sziasztok! Róbert vagyok, orosházi lakos. Első soron köszönöm a befogadást! A gép: 1996-os gyönyörű szép zöld B Vectra sedan, X16XEL, becsületes nevén Zöldség. Röviden a története a következő: Tavaly sikerült vásárolni egy kereskedésben, azonnal kellett autó, teljesen véletlenül találtam rá. Anyagi keret igen gyenge volt, ezért a lepukkant F Astrák- öreg Suzukik- széteső lomok triumvirátusból kerestem autót, majd egyszer csak kiutat találtam. A kezdezi állapot igen siralmas volt, de úgy gondoltam, ez egy jó kaland lesz. Belül lepukkanva, ez-az nem működik, lámpák utángyártott repedt hulladékok, motor szépen jár, de nagyon füstöl. Itt indultunk a Zöldséggel a nem kifejezetten könnyű, de utólag nagyon vicces és kalandos úton. Az elmúlt évben rengeteget dolgoztam vele. Gyakorlatilag csavarra szedtem az egész autót, majd donor segítségével újjáépítettem. Azóta minden remekül működik, de a folyamatos "ez még azért nem tökéletes" állapot tart. Mindíg valamit cserélek, finomítok, szépítek a gépen. Valószínűleg ez az állapot a végtelenig fog tartani. Tavasszal kezdődik majd a lakatolás-fényezés, most még viselhető állapotú. A Zöldség igazi családtag lett, valamint ennyi munka után már semmiért nem adnám el, ameddig csak lehet, nálam marad. Üdv a fórumozóknak, remélem jó eszmecseréket tudunk majd folytatni!
  20. 2 points
  21. 2 points
    Újabb GSi került hozzám, hatalmas véletlennek köszönhetően. Ha elkészül a fehér projektautóm, akkor ő lesz a következő építési alany. 1990-es évjárat, svájci belpiac, 20XE, 156 paci, és ami a ritkasága, hogy mindez 5 ajtós kivitelben
  22. 2 points
    Nem tudom, hogy a motornak mennyire tesz jót, hogy a termosztát hirtelen rászabadítja a hideg vizet a kinyitott körre? Nem nézted, hogy a termosztátok közt nem volt különbség a tányér által kinyitott keresztmetszetben, nagyobb átmérő, vagy hosszabb út? Lehet, hogy érdemes volna azoknál a termosztátoknál, ahol túl nagy a lengés a hőfokban, betenni a termosztát elé egy szűkítőt, hogy kicsit fékentartsa az ingadozást!? Esetleg annak az anyagnak az olvadási, és dermedési sebességében lehet jelentős eltérés, ami a dugattyút nyitogatja?
  23. 1 point
    Milyen a központi kijelződ? Nekem ilyen kijelzővel (2012, Cosmo) kiírja, ha kevés benne. De 1-2x fogyott annyira ki, akkor már csak pár dl van benne. Inkább mindig töltök bele időben. ;)
  24. 1 point
    7 hónap alatt 32 ezer km-t, kb 70%-ban autópályán. Sajna nincs viszonyítási alapom, hogy az új guminak mennyit kellett volna (átlagban) teljesítenie. Vásárláskor olvastam, hogy ez a Premiumcontact jobban tapad, cserébe a jobban is kopik, de van az Ecocontact változat, ami tartósabb. Az előző években nem mentem ennyi, 5 évig használtam a Debica nyári gumit amivel a korábbi tulajdonosa eladta (akkor volt 2 éves a gumi), szóval 46 ezret tettem bele 5 év alatt, és a mintázata akkor volt 4,5 mm.
  25. 1 point
    Ezekre írtam én csak lerövidítve azt - "Aztán a "felszerelvényezése" után". Amúgy - valóban a saját hengerfej felújítása a legtutibb megoldás. Az már egyszer jól működött, s nem dobálta senki, nem lett esőn hagyva ázni - és lerozsdásodni. Meg ha lehet hozzá vásárolni mindent, ami aztán tényleg "kopós", akkor csakis azzal hadd szóljon!
  26. 1 point
    Nincs fojtva semmikor, új motornak idő kell amíg "összekopnak" az alkatrészek, ezért fontos a bejáratás, hogy azt ne nagy terhelésen tegye, olajcsere rövid időn belül is azért fontos, mert az ilyenkor természetesen keletkező minimális fémreszeléket el kell távolítani a motorból. Miután összekopott, nyilván "könnyebben" jár a motor, ebből következik az a placebo érzés, hogy jobban megy.
  27. 1 point
    A kombiknak valami nagyon el van baszva a világításánál. Nekem a vectrában hátul 90% gyári izzók vannak még, de legalábbis az elmúlt 16 évben mióta nálunk van autó, talán ha 2x kellett benne cserélni. Legutóbb is annyi volt hogy a rezgéstől lekopott az izzó aljáról az érintkező. Felcineztem, és kész. Elöl is csak azért volt cserebere, mert az eleje eddig 3x vagy 4x volt összetörve.
  28. 1 point
    Nincs annak a blokknak semmi komoly baja, ha sík. Az, hogy a víztérben van kráter semmit nem jelent. Meg lehet kézzel is csiszolni finoman a blokk tetejét egy széles lappal, a 320-as vagy 400-as papír jó erre. Arra kell figyelni, hogy egyenletesen, körkörösen legyen csiszolva, és nem sokat kell, csak épphogy egyenletes legyen (ahol most kráter van a víztérben ott az is fog maradni ez nem gond, de a felület legalább tiszta lesz). Azután zsírtalanítani és mehet is össze, jó lesz az.
  29. 1 point
    Közben megfejtettem a problémámat. A vákum rendszert már korábban átalakították úgy hogy a fékhez menő vákum csőről lett T-ben leágaztatva a vákum a többi rendszer számára. A vákumszivattyú alsó kis csonkján volt gyárilag a "többi" rendszer ami esetemben így már csak szabadon lóg és csepegteti az olajat a nagyvilágba. http://vectra-club.ru/forum/app.php/url.php?sid=f3f7a1229366563584fe0e96d4728155?http://www.radikal.ru
  30. 1 point
    Mi nem vagyunk ilyenek. Én örülök, hogy elkerültem a tömeget Családban van egy VW LT is... Úgyhogy az én autóm nézhet ki jól, ahelyett, hogy puttonyos
  31. 1 point
    Volt valami konkrét (hiba)ok amiét kitakarítottad? Én is gondolkodtam a dolgon, de hiba nincs semmi (kopp-kopp-kopp) meg aztán drága édesapám arra tanított, hogy "ami működik azt nem b.szogatjuk..."
  32. 1 point
    Helló, Ellenőrizd, hogy nem szív-e fals levegőt a szívosor két felének illesztésénél a szilikon tömítés mellett. Ha vékonyan kented a szilót -vigyázva, nehogy túl sok legyen és emiatt betüremkedjen a belső oldalon - előfordulhat, hogy nem tőmít tökéletesen. Ujjal esetleg kitapogatható. Ha megvan a helye akkor kenj ujjal egy keveset uda és talán jó lesz. Nem kell leszedned újra. Vagy fújd meg féktisztítóval az illesztéseket ha felpörög a motor ott a tömítetlenség. Másik lehetséges hiba: valamelyik kb. 10-12 mm vastag fekete műanyag cső nincs szétcsúszva valahol a légszűrő es a szívósorra menő műanyag idom környékén? Akkor is magasabb az alapjárat.
  33. 1 point
    Én most Pécsett "belendültem" a Kadett GSi építésbe és jó volna valami összetartó közösséghez tartozni itt Baranya megyébe is... Eszméletlenül kevesen maradtunk Kadettosok, sőt egyáltalán Opelosok a városba/megyébe...Kelemen Zoli barátommal tartom a kapcsolatot aktívan, de mivel mindketten egészen távolra kerültünk Pécstől a hétköznapokban, így maximum a hétvégén marad csak egy kis idő találkozásra. Gyakran járok Mohácsra, ott lakatolják a GSi-t, meg valószínűleg a fényezést is Roland fogja intézni nemsokára, így még egy jó pár hónapig ott lesz a vas. Itt is köszi Kori a kiváló szakembert, akit ajánlottál!
  34. 1 point
    Délután megnézem mégegyszer...
  35. 1 point
    Az a durva hogy igen. Valóban volt egy év (2003), amikor 1.6 Twinportokat szereltek G Astrákba, párhuzamosan a H Astrákkal. Valószínűleg ezért is készült Ellesmere Port-ban, mert a németországi gyártósorokat már elfoglalták a H Astrák, a lengyeleknél meg akkor még csak 1.4 Twinportok készültek. Amúgy készültek angliában jobbkormányos Astrák Opel márkajelzéssel is, ciprusi piacra, de a fordítottjáról (balkormányos Vauxhall, ami gyárilag ilyen, nem átépítés) nem tudok.
  36. 1 point
    Én ezt használom mióta megvettem a kocsit.Nekem semmi bajom vele.Eszi egy kicsit de gondolom egy másikat is enne.
  37. 1 point
    Köszi a hasznos tanácsot figyelni fogok rá. Honnan tudtad hogy magam akarom kicserélni? Ennyire egyértelmű? Közben már utána olvasgattam hogy mire figyeljek+ videókat is néztem a cseréről. De minden apró tanácsot szívesen veszek. Off: Nem tudom hogy emlékszel-e még, illetve emlékeztek-e rá , fél éve kértem a segítségeteket mert 3 henger indult indításkor + fogyott a hűtőfolyadék. A ti segítőkészségeteknek és biztatásotoknak hála kicseréltem a hengerfej tömítést, és ha már szétszedtem akkor szívósori, kipufogó tömítést, szelephimbából 4-et cseréltem mert 4 volt erősen kopott, a motor csodálatosan működik és sokkal halkabb is lett, olyannyira hogy egyszer mikor félreálltam kiszálltam valamiért majd vissza, közben beszéltek hozzám, véletlenül rá is indítottam egy másodpercet. Szerencsére nem lett gond, ezzel csak illusztráltam hogy a motor működés közben mennyire csendes lett Egyszerűen élvezet hallgatni De örültem azért is hogy szétszedtem mert a hengerfej hűtővíz járataiból mindössze 2 nem volt eldugulva a többin kb. 1mm vastag rozsda lerakodás zárta el a hűtővíz szabad átfolyását. Bocs az off-ért. Szóval ismételten köszönetet mondok a segítségetekért.
  38. 1 point
    Köszi szépen. Budapest napi 2*10 km átlagosan.
  39. 1 point
    Modi vagyok, és láttam a postot, sőt jelentettem is, hogy más modik is lássák. Én szívem szerint törölném, mert nem való ide, de megvárnám a többi moderátor véleményét is.
  40. 1 point
  41. 1 point
    Nem olyan jó az ha látszik a rendszám.Rendőr hamar leolvassa
  42. 1 point
    Érdemes lehet Tgabika ötletét meggondolni. Logikusnak hangzik. Egy féktisztítóval végig kell fújkálni a levegő útját. A fojtószelepbe csatlakozó levegő bevezető nyaka is szokott elrepedni a bilincs fölött...
  43. 1 point
    Ebben igazad van, az Asconák is rendesen kifogytak, Blitzen is csak 2 db 3 ajtós B-t láttam, szerintem több nem is volt. Viszont jó tudni, hogy működik még az Ascona Club és ahogy meglestem, a fórum/ klubéletük is eléggé aktív. Az igazság az, hogy ahogy közel 1,5 éve elkezdtem Kadett GSizni, először azt tapasztaltam, hogy nagyon kevés és beszerezhetetlen a jó állapotú Kadett/Kadett GSi alkatrész/autó. Én is 2 hónapot kerestem, míg találtam egy eladó példányt (állapot mindegy volt kb, csak eredeti GSi legyen) Aztán idővel, Baranya megyébe főleg felkutattam szinte az összes létező példányt és csak itt a megyébe 5 db-ot találtam az enyémen kívül, az itteni készlet 2/3-át fel is vásároltam. Most azt mondom már, hogy a GSi-k se annyira ritkák, csak nem igazán akarnak az emberek megszabadulni tőlük. Pl 2 hónapja teljesen véletlen futottam bele egy 5 ajtós 16 szelepes Kadett GSibe, mely 7!!! éve állt egy építési telken Pécsett és márciusban bontóba került volna, ha nem veszem meg. Van egy szűk réteg, aki már idősebb és nem is akar megválni ezektől a kocsiktól vagy ritkán használja már csak őket, de azt is tudjuk jól, hogy a jobban felszerelt sport kivitelek azok, melyek mindig a legtöbb hideget és meleget kapják, a legtöbb gazdán keresztülmennek, elkopnak... A mellékelt fotó a véletlenül talált 16 szelepes 5 ajtós GSim-ről van.
  44. 1 point
    Keress egy szerelőt. Nem egyszerű. Úgy látszik eddig csak "alkatrészcserélőkhöz" hordtad az autót... Ha a háromhengerezés nem szűnt meg, akkor miért kérdezed, hogy mi lehet a gond? Háromhengerrel egyébként nem nagyon érdemes menni, pláne nem 3800-4000 fölé játszani a fordulatszámot, mert rövidúton kinyírhatod a katalizátort. Szerintem a hűtőventilátor vezérlésének a hibája nem okoz ilyet. A háromhengerezés viszont igen... A háromhengerezés, azaz égéskimaradás is ezer dolog miatt lehet. Üzemanyag, levegő, szikra (és ezek összehangolatlansága) miatt.
  45. 1 point
    Wahler, 3000-3700Ft környékén adják, és jó.
  46. 1 point
    Nagyon szépen köszönöm ! ez telitalálat !!
  47. 1 point
    Ez már kezd az az irány lenni, amire én gondolok: szerintem is valahol fals levegő van, ettől szegény a keverék és ezért az égéskimaradás, a külső hőmérséklet pedig úgy kapcsolódik ide, hogy a hidegebb levegőnek nagyobb az oxigéntartalma, ergo azon a hézagon ahol falsot szív, több ellenőrizetlen (az ECU által nem felügyelt mennyiségű) levegő érkezik be, ami súlyosbítja a hibát.
  48. 1 point
    Nem tartozik szorosan a támához, de a Tükör ablaktisztító egyáltalán nem "valamikori", köszöni szépen él és virul, ma is lehet kapni, a mi cégünk is forgalmazza.
  49. 1 point
    Egy igazi komoly akkumérő az sönt-ellenállással szerelt. Az tehát legtöbbször már terhelten méri ki az akkut. Olyankor és azzal az elektromotoros erőt illik mérni - és nem ám simán a kapocsfeszültséget - ugyanis a csontra töltött akksi is 12 V-os, - meg persze a majdnem teljes mértékében lemerült is! Ha pedig már 11 V alatt van, az félig-meddig hulla! Annak viszont az indítókapacitása - így a közelgő tél előtt - egy NULLA!
  50. 1 point
    X16XEL bowdenes tempomattal természetesen utólagos gyári szettel, a visszajelző led is be lett forrasztva a műszerfalba és be is lett kötve a mozgató motorról..teljesen korrekten működik! Immáron kb 8éve...
×