Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

AstraGé

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    188
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

AstraGé névjegye

  • Születésnap 1982-09-23

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=75174

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G
  • Város
    Kecskemét

AstraGé's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Hírnév

  1. A leglényegesebb különbség ennyi. :) A gyári összetételben a d2s izzóra rászerelhető a gyújtó és csak az izzót kell megvenni, míg d1s-nél az izzóra eleve rá van téve a gyújtótrafó. Az elektronika pedig a lámpa alá van szerelve. Utángyártottnál a trafó és elektronika egyben van, amit egy d2s adapter kábel köt össze az izzóval (mint a fenti Hella).
  2. Nem tudom mennyire foglalkoznak vele, de mikor átalakítottam, úgy voltam vele, hogy minél gyáriasabb legyen. Megvan törött Astrából szintszabályzó, mosó, még a magasságállító nélküli kapcsoló is, de a trafó elég drága használtan is, így ez utángyártott lett, illetve a lámpamosó fúvókák Vectra B-ből valók. Megbízhatóság miatt tartottam inkább a kínaitól, de nincs vele baj, d2s 4300K izzó pedig 2 ezer Ft/db volt. Múltkor megmosolyogtam az egyik kollégát, aki BMW-be 34 ezerért cseréltetett egy(!) xenon izzót. Ahogy látom már Hellának is vannak olcsóbb, utángyártott megoldásai G Astrához:
  3. Szintén Depo Xenon-t használok kb. 2 éve és nincs vele bajom és nekem is szép állapotú. A foncsor nincs deformálódva, pedig nem gyári trafóval használom, hanem egy 10 ezer Ft-os d2s kínai szettel (lökhárítóba rejtve).
  4. Nekem 9 éves és szintén. Első 4 évében nem tudom, hogy volt tartva, de azóta garázsban szokott aludni, és nem a szabad ég alatt
  5. Sziasztok! Hibajelenség: pár napig egyenetlenül járt a motor, kisebb volt a nyomaték, 4500 körüli fordulatnál letiltott, mostanra viszont már nem is indul. Kivillogtattam a hibakódot: P0335 Főtengelyhelyzet-jeladó funkció-rendellenesség A jeladó ki lett cserélve újra (Bosch, Hall), de változatlanul nem indul. Hibakód ugyanaz, jeladó megkapja az 5V-ot. Lehet, hogy csak törölni kellene a hibakódot, mert letiltott a motor? Mit lenne érdemes még megnézni?
  6. Az 1.2-es motor miatt még előnyösebb is, hogy kicsit kisebb az átmérő, mint a váltóméret, mert az áttétel módosulás miatt jobban gyorsul. Persze lehet, hogy nem érzed a különbséget, de legalább a tudat megvan :) Az óra se sokat fog csalni, mikor 100-zal mész, akkor 103 km/h-t mutat. Gumi, felni paraméterek szerintem rendben vannak, viszont nem árt megnézni a felni lyukosztását (4x100) és agyátmérőjét is (56,5mm). A felni agyátmérője, ha kisebb, mint a kocsié, akkor felejtős. Viszont ha nagyobb, akkor központosító gyűrűvel kompenzálható.
  7. Wayteq xTAB-50 bruttó 28-30 ezer körül árulják. Wayteq-kel nekem jó tapasztalataim vannak, bár mint csak pna-val. GPS-es noname tablet-et viszont nem érdemes kínából rendelni szerintem, mert ott se nagyon olcsóbb, mint a fenti Wayteq, ami itthon kapható és garanciás.
  8. Ebay-ről, kínából szereztem 12 ezer Ft-ért 5"-os gps-t :) Mediatek, de ugyanúgy fut rajta az IGO, mint egy drágább pna-n. Idén viszont 7"-osra átalakítom, ami Androidos Tablet lesz
  9. Az lesz az, a 7"-os :) Annak a látható kijelző mérete kb akkora, hogy függőlegesen épp elférhet, vízszintesen még annyira ki lehet vágni. Szépen beépítve még komolyabban néz ki, mint a gyári: 7" vs gyári 5":
  10. A gyári 5"-os 4:3 arányú, úgyhogy amit írtál ahhoz egy kicsit alakítani kell rajta szerintem, mert ha 5.2"-os, akkor alacsonyabb lesz és szélesebb, mint a gyári. Én 5"-os 16:9-es GPS-t tettem bele és így is szélesíteni kellett a kivágáson, alul-felül pedig van egy kis fekete csík, akárcsak nála (ez is 5"): http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php?t=335884
  11. Ma már van fenn navigációs középkonzol: LINK Most épp 6 db. Szállítással együtt 43 Angol Font
  12. Én se erőltetném másra :) A gumit érdemes akkor alacsonyabbra cserélni. Ha áttérsz váltóméretre, akkor a gumi oldalfal magassága kb 1 centivel kisebb lesz, míg ha kicsit lentebb mész, akkor pl 205/45R16-ra akkor már 2 centivel alacsonyabb. A 205/55 se váltóméret, akkor én már inkább lentebb mennék, az a 2 centi elég kell, hogy legyen, mert gondolom nem vészesen ért bele, nekem is épphogy belenyalt. Esetleg még lehet a lengéscsillapítót is keményíttetni
  13. Felni: 20" x 7,5" Gumik: 225/30 és 225/20 Ültetés: 40 mm Nálunk helyszíni fejbelövés jár érte :) De az itthoni utak is gondoskodnának róla, hogy ne sokáig lehessen használni...
  14. http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=75174 A Carstyling.hu-n "Adamo" felhasználónévvel megtalálod: http://www.carstyling.hu/user.php?user_id=2319 A carstyling-on sokan vásárolnak tőle, máshol nem találtam még csak hasonló áron se.Tavaly januárban vettem 40 ezerért a szettet. Már egyébként is gondolkodtam ültetésen, de mikor eltört a hátsó gyári rugó, akkor egyértelmű volt, hogy ültetőt veszek. A lengéscsillapítók még gyáriak. tgabika76 amit írt, hogy ki kell vágni a dobbetétből, az a megoldás, mert a hátsó lökhárító felfogatási pontnál van a probléma, mivel kintebb van a kerék. Nekem is annyira, mint neked, mert 7,5" széles és ET35, bár a te gumid magasabb, mint kellene. Nekem is beleért ettől függetlenül ültetés nélkül és ültetéssel is. De ültetés után nem jobban, mint előtte, mert annyival keményebb is a rugó. Tavaly ősszel megcsináltuk a kivágást hátul, de azóta nem próbáltam még több személlyel, hogy jó lett-e, mert aztán jött a téli garnitúra...
  15. Az ebay-es eladó neve: xtreme_auto_products ( ebay.co.uk ) Amikor vettem, akkor többet is árult, és nem olyan rég is láttam. Úgy látom most nincs a termékei között navis konzol, de meg kell kérdezni
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.