Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

AstraGabor

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    43
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

AstraGabor névjegye

  • Születésnap 1976-03-14

Elérhetőség

  • MSN
    fgabor@c2.hu
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Lakhely
    Budapest

AstraGabor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Menj be egy kereskedésbe, a netes regisztráció elég kamu, lesheted, hogy felhívnak... Könyöklő nekem is van, állítható magasságú. Szerintem jó. Egy baja van, hogy alapba is túl magas, ezért városban felhajtom.
  2. AstraGabor

    Technika

    Aham. Lehet, hogy igazad van, bár általában az ilyen dolgokat legalább 2-es biztonsági tényezővel tervezik, akár csak a vezérműszíjat. Persze így is soxor előfordul, hogy elszakad, de általában a 60ezerre tervezetnek 120at is ki kell bírnija, sőt sok biztos ki is bírja. Én inkább a kuplungomat féltem. Egyéb alkatrészek még lehetnek terhelve, de azt elég valószínűtlennek érzem, hogy a váltó fogaskerekeinek fogai törjenek le ettől a nyomatéktől. Itt inkább a kopás amivel sok km után számolni lehet, de hogy eltörjön a kéregedzett belül szívós acél fogaskerék azt nem hiszem. Bocsi, ha offtopic voltam, de legalább valamiről szól a fórum :blink:
  3. AstraGabor

    Technika

    Hol lehet megnézni hogy milyen a váltóm? 240nm a gyári nyomaték, pboxal 300nm (de mondjuk le lehet méretni sztem nem nagyon hazudnak) és mégse esik szét a váltó?! Egyátalán mi nem bírja a váltóba a nyomatékot átvinni? kuplung okés, hogy nem bírja és szétesik, de magában a váltóban mi nem bírja? Egyátalán mi van ott nm-ra méretezve? Áttételeket tudom, benne van a leírásában.
  4. AstraGabor

    Technika

    F23WR ez 230nm nyomatékot tud átvinni?!? :blink: SR a strandard áttétel. Bocs, az izdézős mondat nem neked szólt!
  5. AstraGabor

    Technika

    Tőled azt kérdezném, hogy a 1.7DTH 5ös váltójáról mit tudnál mondani??
  6. AstraGabor

    Technika

    Ezekszerint innen idéztél? B) mondtam a steinbauer elvileg nem emeli a CR nyomást. :blink:
  7. Azért nem teljesen csak azért annyi amennyi, hanem hogy teljesítse a kibocsátási szabványokat B)
  8. Igen, tapasztalaton alapul, de én ezen nem sporoltam, a legdrágább eredeti steinbauer pboxot vettem. Előtte próbáltam egy ilyen 40ezres (potival lehetett állítani), nem digitális típusú volt. De nem éreztem erősebbnek és 4000 fölött bedadogott... Bocsi, igazad van, az olcsók nem tipusspecifikusak, csak a csatlakozó kell, hogy más legyen (autóhoz való). Nekem dipkapcsolókkal még lehet állítani a beállításokon. Maxon is megy, sokkal könnyebben felpörög, és 2500-től erősebb jóval. Gyorsulásba több mint 2s-ot mértem, igaz stopperes megoldással. Fogyasztás kb. ugyanaz. ne parázz már, szerintem hány autóba van ilyen? és megy...
  9. Ez a minimum ár, amiért ilyen boxot adnak. Itt mind1 melyik motorhoz veszed, CR rendszerű motorokhoz ua van. Turbonyomást nem növeli, nem is tudhassa:))) Fogyid nem fog nőni, hacsak nem jobban nyomod, de akkor is csak annyival amennyivel jobban nyomod.
  10. nem jobb, csak az a gyári méret (215). 225 általában olcsóbb, mert gyakoribb a 225/45, mint a 215/45.
  11. én most tettem fel a 17"-et, AWS Dakar, szerintem elmegy. Igaz 225/45R17-el, lehet a 215 jobb, de drágább is.
  12. Nem is a 18-as kerék, inkább szerezni kellene 16-os alut normális gumikkal ... Pl. a Kadettről a 4x100-as "Astra H" kerekeket kellene becserélnem 5 csavarosra...
  13. Váltáskor hagytál gázt, fent tartottad a fordulatot? 18as keréktől nem hiszem, hogy nagyon javulni fog...
  14. stopperrel neked mit gyorsul a gtc 100ig?
  15. Na ez már érdekesebb:) Szóval nem gyári csatin keresztül, hanem kiszeded a chipet? Most lehet hülyét kérdezek, de nincs beforrasztva? vagy úgy van mint egy proci, szépen kapaszkodik a lábaival? Simán ki-be rakható? És hogy programozod fel? lábkiosztást ismered? szoftver? picit ez nekem még homályos, de érdekel! 1x + lehetne mutatni is :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.