Sziasztok!
Volna egy szakmai kérdésem.
Van egy x20dth vectrám, nemrég elkezdte, hogy ha reggel beinditom semmi gondja, viszont délután mikor melegebb van akkor inditáskor egyből világit a hiba jelző lámpa , a két inditás közt eltelt 8óra, tehát a motor megint hideg. Inditás után városon kívül kB 10 km. és kialszik a lámpa, és újra van turbó, meg erő a kocsiba. Minél hidegebb van annál ritkábban fordul elő a hiba, 30 fok körül és felette sokkal később megy el a hiba.
Autószerelő mondta hogy vákum hiba, ki kell cserélni a szivattyút, ez meg is történt kétszer használt került bele, majd utoljára egy gyári új. A hibajelenség megmaradt. Erre azt mondta hogy valamelyik vákumcső lyukas. Két vagy három darab is lyukas volt a vastagabb csatlakozó csőből. Természetesen kicseréltem, de a hiba maradt. Házilag nem tudom a hibakodot kivillogtatni, mert a kézifék alatt lévő csatlakozóban nekem üres a hatos lyuk.
Az egr szelep engedi az olajat, de már mióta nálam van három éve. A kocsiban óra szerint 310000 km van.
Na most hova nyuljak szerintetek?
Most vettem észre, hogy ha leállitom, majd újra indítom a hiba megmarad, de ha kihuzom a kulcsot és újra indítom akkor eltűnik. KB fél perc múlva újra kigyullad a lámpa alapjáraton