Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

oardka

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szombathely

oardka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. oardka

    Motor

    Ha minden igaz akkor az akksi mellől indulo és a motorhoz menő lesz a ludas a kettő közül melyik azt nem tudom, mert az autószerelőm eléggé szűk szavú. Jo keresést
  2. oardka

    Motor

    Szia Nekem vákumcső lyukas volt ugyanezt csinálta
  3. oardka

    Motor

    Sziasztok! Volna egy szakmai kérdésem. Van egy x20dth vectrám, nemrég elkezdte, hogy ha reggel beinditom semmi gondja, viszont délután mikor melegebb van akkor inditáskor egyből világit a hiba jelző lámpa , a két inditás közt eltelt 8óra, tehát a motor megint hideg. Inditás után városon kívül kB 10 km. és kialszik a lámpa, és újra van turbó, meg erő a kocsiba. Minél hidegebb van annál ritkábban fordul elő a hiba, 30 fok körül és felette sokkal később megy el a hiba. Autószerelő mondta hogy vákum hiba, ki kell cserélni a szivattyút, ez meg is történt kétszer használt került bele, majd utoljára egy gyári új. A hibajelenség megmaradt. Erre azt mondta hogy valamelyik vákumcső lyukas. Két vagy három darab is lyukas volt a vastagabb csatlakozó csőből. Természetesen kicseréltem, de a hiba maradt. Házilag nem tudom a hibakodot kivillogtatni, mert a kézifék alatt lévő csatlakozóban nekem üres a hatos lyuk. Az egr szelep engedi az olajat, de már mióta nálam van három éve. A kocsiban óra szerint 310000 km van. Na most hova nyuljak szerintetek? Most vettem észre, hogy ha leállitom, majd újra indítom a hiba megmarad, de ha kihuzom a kulcsot és újra indítom akkor eltűnik. KB fél perc múlva újra kigyullad a lámpa alapjáraton
  4. Sziasztok! Kivillogtattam a hibát : Tehát a sorrend 10 3 10 10 a motorkód z14xe És az előző oldalon írtam a hibát Segitsetek légyszíves hogy mi lehet a hiba. Köszi! Sziasztok
  5. Sziasztok! Még új vagyok az oldalon és az opel tulajdonosok között is!!!! két hete vettünk párommal egy G astrát 2004 1,4 16 szelepes ecotech motorost 103000 km van benne. sajna már van is egy hiba jelenség a motortól: Ha hidegen inditom a gépet akkor normálisan indul el ahogy kell, melegen sajna nem ennyire egyértelmű a helyzet,elösször felpörög kb1000-ig aztán vissza 750 mald 1200 és csak utána áll be 750-re,ez a szerencsés verzió mert néha be sem indul kicsi gáz nélkül,de csak melegen. Sajna ma tetézte a hibát délután párom ment el vele és nekiállt villogni a motor hiba jelző lámpa ,és persze menni sem akart a gép ,amikor levette a gázrol a lábát akkor kialudt a lámpa ,aztán persze újra villogot és nem is ment. Én most mentem vele egy kört a környéken és semmi gond nem volt a géppel , ki is kormoltam egy kicsit. Biztos vagyok benne hogy már volt ez a téma, csak mire megtalálom ezen a pá száz oldalon kinöl a szakállam. Aki tud segítsen légyszíves hogy mi lehet a gond a géppel. Előre is köszi!!!!!!! Sziasztok!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.