Jump to content

aholy

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    699
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

aholy last won the day on Július 2 2016

aholy had the most liked content!

Hírnév

40 Segítőkész

aholy névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Autó(k)
    '93 c14nz astra '95 x25xe astra (a hatlövetű :) )
  • Város
    mád

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Legutóbbi látogatók

2.599 profile views
  1. Elektromos

    catcar.info alvázszám alapján is lehet keresni az autóra, hátha megmondja
  2. Egyéb csevegés

    Olyan sűrű volt a köd hogy beleakadt az ablaktörlőbe?
  3. Elektromos

    http://lmgtfy.com/?t=i&q=Dupla+devander A sima kisebb
  4. Elektromos

    Az elosztó egy alu hasáb 3-3 lyukkal, nem ördöglakat, nem ront semmin. Azt hogy dupla e, te tudod legkonnyebben megallapitnai, felnyitod a motorhaztetot es megnezed...
  5. Elektromos

    Ha abs-es akkor szinte biztos hogy csak 2 lik van rajta. De az is athidalhato, gyari megoldassal. Aszem c corsabol van nekem is fekcső elosztóm. Ket bemenet, 4 kimenet. Faék egyszerűségű. A dupla devander meg elmeletileg dupla membrán,hogy ennek mennyi az előnye azt passzolom, de ezzel volt 25ös főfék
  6. Elektromos

    Az az érzés inkább a főfék miatt van, nagyobb átmérőjű a dugattyú benne, kisebb pedálmozgásra több félfolyadékot nyom a nyergekbe. Az 1.4esemen b omega duola devanderes főfék van, abs nélkül, és alig kell tiporni ahoz hogy harapjon ;-)
  7. Elektromos

    Akkor mindenképp olcsóbb az abs... Nemtudom megéri e, a 25xebe van nekem, elméletileg működik is, de mivel nem egyforma a két autó fékrendszere, igy nem tudom hatasosabb e ugy. Az tuti hogy a 236os tárcsával nem nyikkant a 195ös gumi, a 280assal meg tud Ha mégid rászánod magad, egy előtte utána tesztet mindenképp csinálj(akár videóamsat is), csak hogy okuljunk mi is ;-)
  8. Elektromos

    Egy komolyabb fékszettel lehet többet érsz el mint ezzel az öreg teknikával.
  9. Motor

    Át lessz minősítve ez is együtt lehet vele élni tipusu hibára?
  10. Egyéb csevegés

    Mer mindig keresed magadnak a gondot Valami jószág férkőzött be?
  11. Motor

    A hajtokar csapagyak cserelhetok az tuti. Ahoz hogy a fotengely kijojjon, ahoz a valtot biztos odebb kell huzni, akkor meg mar lehet konnyeb ha kint a motor. Meg ha ki is jonnenek lefele a dugok.(nemtom hogy kijon e) vissza biztos nem szeretnem abbol az iranybol rakni. Vezerlest igy is ugyis bontod, akkor mar egy hengerfej tomitesen, csavarokon nem mulik semmi... (Aztan lehet tok fassagot beszelek, egyellore meg csak elmeletben raktam ossze a blokkot ;-) )
  12. Motor

    Csak a csapágy cseréhez nem feltétlen kell a hajtókarokat is kivenni. De ha már kopva vannak a csapágyak, akkor már valószínű túlméretes csapágy is kell, ahoz pedig már köszörültetni kell a főtengelyt is. Az meg csak úgy nem biztos hogy lefele kijön úgy hogy a helyén maradnak a dolgok. Aztan ha lefelé ki is jönnek a dugók a hajtókarokkal, utána szerintem visszafele ultra copás lenne onnan visszataszigálni, pláne ugy ha a helyen a motor. Egy sima motorcsere sokkal ésszerűbb és gazdaságosabb, 30-50 körül már kapni szinte mindegyik blokkot, aztán az is elmegy jópár km-t még valószínűleg.
  13. Motor

    Ezt tuti nem akarod En ebbe a cipobe vagyok +2 hengerrel. A generál kb annyiba lessz, mint amennyiert mas autót vesz...
  14. Elektromos

    Ha jol tudom az ajto kapcsolok testet kapcsolnak. 1 csavar fogja oket csak, erdemes alajuk nezni hatha csak rozsdasak, kilazultak a csavarok. Mondjuk arra nem nagy az esely, hogy egyszerre terdeljen le mind, valoszinubb valami mas gebasz.
  15. Motor

    Eloszor mikor csereltem vezerlest szerintem mar nem a gyarit vettem le, ora szerint 145ezer korul, meg 18evesen Nekem lidlis legkulcs van, eddig megbirkozott mindennel 10bar-on ;-)
×