Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Vodatti

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    19
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Vodatti névjegye

  • Születésnap 1975-05-21

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra H 1.9 CDTI 8V 88kW Z19DT Caravan
  • Város
    Budapest

Vodatti's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Hírnév

  1. Szia! Köszönöm a segítséget, termosztát csere volt. 50eFt. Most már tökéletes, eléri a 89-92-őt is.
  2. Sziasztok! Z19DT 120Le motor van az autóban, és a szervizmenüben figyelve október-novemberben sosemsem éri el a 82'C-ot a kijelzett hőmérséklet, sem városban dugóban, sem 2-3h-ás autópályázás után. Pozítív tapasztalat, hogy szinte azonnal van fűtés (sajnos). Az átlagfogyasztás 700km-re 6,3L-emelkedett. Levegő szűrőt cseréltem, gumit felfújtam. Gyanakodhatok arra, hogy a termosztát folyamatosan nyitott állapotban van? Nálatok mennyit jelez (C'?) a menü ilyen igénybevétekor?
  3. Sziasztok! A gyári CD30-as, delphi-grundig, (nem mp3-as) rádió hibájával kapcsolatosan szeretnék segítséget kérni. Ha távirányítóval zárom a kocsit, akkor 3-4 nap alatt lemeríti az akkut, a rádió. Először kiszereltem belőle a CD-ét (visszaolvastam, nézelődtem a neten), de sajnos így is meríti az akkut. Mi lehet a rádiós rész hibája? Találkozott valaki már ilyen esettel? (természetesen, akkucsere, generátorcsere, CIM modul csere.. már megvolt. Így, hogy nincs benne a rádió, tökéletes az akkufeszültség, csak nagy a némaság... :icon1: ) Segítégeteket előre is köszönöm.
  4. Szia! Ördögöd van! 78eFt. A következő 3 hónapban átlagfogyasztási rekordot döntök, nem csak üzemanyagot illetően.... :)))
  5. Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. A műszerfalon kigyulladt az akkumulátor ikon, és a szerviz menübe belépve a megszokott 13.9-14.2V helyett csak 11.8.....10.9-et láttam végig, míg hazaértem. Erős a gyanúm, hogy a generátor ment tönkre, mivel a bordás szíj sértetlennek látszik. (most volt cserélve 120ekm-él, most 123ekm van benne). Szerviz csak hétfőn van, addig arra gondoltam, töltöm az akkut 220V-os töltővel és azt beszerelve el fogok jutni a szervizig hétfőn. Aki ért hozzá vagy járt már így, erősítsen meg, hogy ez kivitelezhetőnek tűnik! (Előzményként már 2 akkut vettem, kiszerelték a riasztót is, mert a kocsi nem indult el 2-3 nap állás után, bár a generátor töltőfeszültésgére is minden esetben rámértek és azt nem találták hibásnak) Nagyon köszönöm előre is. +++Vettem akkutöltőt, a feltöltött akkut visszaraktam, simán beindult a kocsi. Nem jelenik meg a piros generátor hiba ikon, de a szervizmenüben továbbra 11,3V látható. Az alapjárati fordulatszám 800 helyett 1100rpm. A generátor szijja ép, szemre semmi hiba. Leállított motornál az akkun 12,5V-ot mértem. Mi lehet a baj?
  6. Szia! Köszi, méregettem a minap és 11.83-at mutatott -6'C-ban. Beindult elsőre, bár 2-3 mps kellett hozzá. Ha most indítok 12,4V-al akkor a kijelzőn visszaesik 10.8-ra is, de simán indul. Lényeg, hogy működik, magyarázatot nem tudok rá. :)
  7. Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. Az autó egy tegnapi 150km-es út után du-án 2h-kor lett leállítva az utcán. Ma reggel fél kilenckor az akkumulátoron 12,20V-ot, de fél 2h-kor már csak 12,00-át mértem. A mérések közt nem használtam az autót, nem is indtítóztam. Előtte szervizben volt, elektromos hiba, (a riasztó 200mAh!) miatt, ezért mérem a feszültséget. Akku tökéletes és új 640Ah-ás. Ez teljesen normális felszültség esés ebben a hidegben, ha nem fűtött garázsban van a kocsi? Félek, így 3nap után megint nem fog indulni. Előre is köszi a segítséget!
  8. Sziasztok! Köszi a segítséget! Jó a légszűrő és helyesen is volt betéve. . . az EGR szelep volt kuka. nem 2 Ft..
  9. :lol: Most a legutóbbi két hozzászólástól elbizonytalanodtam.Ha szemben állok a kocsival és leszedem a légszűrő ház tetejét akkor "vattával le és fémhálóval felfelé" látom a légszűrőt. A légszűrőház levett tetejéből induló cső vezet, a légtömegmérőn át,a motor felé, míg a ház alajába a külső levegő beömlő csövét látom. Erősítsetek meg, hogy jól látom, és így van jól beépítve! :D
  10. Szia!Arra gondolsz, hogy a fémhálós részét kellene a bejövő levegő útjába és a vattás részt kellene a motor felé áramló levegő elé tennem?Magyarul fordítva? Rákeresek a neten..
  11. Szia! A teteje a rácsos, ez van felfelé, innen távozik a motor felé a levegő, a vattás rész van alulra helyezve, itt szívja be. Az alsó vattás részen, most, hogy szédszedtem és kitakarítottam a dobozt, fekete (talán olajos, kormos) szennyeződést találtam. Most 180 fokkal elfordítva tettem vissza (vízszintesen persze), és majd ránézek pár nap használat után. (ha nem kerülök sorra addig a szervizben). Előmelegített levegőt kéne kapnia a motornak? Ha igen ez a melegítő még a szűrő előtt van? (hátha tényleg párásodik??)
  12. Sziasztok! Mióta légszűrőcsere volt az autóban (Z19DT 2006os 120eKm), azóta volt (2-alkalommal), hogy max 1500-2000-ig engedte prörgni a motort és csak 4-5km után működött a megszokott módon, néha pedig, ha épp nem jelentkezik indításkor a hiba, akkor menet közben 2-3-as ban 2000rpm-nél hiába nyomom a gázpedált. hosszú másodpercekig nem történi semmi. Azt hallottam, ennek oka lehet a légszűrő nedvesedése is. (?!)Mégnéztem, kitakarítottam a port a házból, a légszűrő papír része alatt egy vattaszerű anyag van,amit mintha az előző alkalmakkor nem láttam volna mikor cserélik. Nektek is ilyen a levegő szűrőtők? Előre is köszönöm a válaszokat!
  13. Sziasztok! Tegnap beindítottam a kocsit (Z19DT) és induláskor szinte azonnal lefulladtam vele, de rögtön kiderült, hogy nem én bénáztam, hanem valami oknál fogva azt tapasztaltam, hogy a gázpedált hiába nyomkodom, mert eleinte 1500-as fordulat fölé nem nagyon engedett. Csak úgy lehetett haladni, hogy 2-3-4-ig felváltogattam, és így tudtam valamelyes közlekedni. Így mentem vele kb 3-4 km-t, és már néha 2000-ig felpörgött, persze nem erőltettem. A cél előtt pár száz méterrel a jelenség megszűnt és teljesen normálisan ment a kocsi. Ma reggel beindítva már nem tapasztaltam ilyen "korlátozást", de mintha kissé "dadogna" ha 2-3-4 ezerig pörhetem. Még sosem "túráztattam" a motor,, főleg hidegen, így lehet, hogy ez így van? Még nem mentem vele azóta semmit, mindenképp megmutatom egy szervizesnek délután, addig is -Volt már valakinél ilyen jelenség? :lol: Hibakód: 161600
  14. Szia! Igazad lett, már nincs viszajelzés, "megjavult". :-) Most a töltés 14.1V, ha leállítom akkor pedig 12.7V-et mutat. Jónak tünik. Figyelgetem egy-két hétig naponta. Köszi a segítséget mindenkinek!
  15. Szia! Vettem új akkut 70Ah Norauto-t. Így is 27e-volt. Nem mertem lutrira bevásárlóközpontost, hónapokig ott állót megvenni. Nem egy nagy márka, de 3 év garancia. Ha ez is feladja, akkor is csak 15perc bkv-val. No persze kellett egy 13-as csőkulcs is ami legalább 25cm az akkutartó alsó részén lévő rögzítő becsavarásához (2eFT). ;) Mentem vele, a töltés 14.1V, ha minden fogyasztó bekapcsolok, akkor talán 1 mps-re visszaesik 13.9V-re de aztán "igazodik". Elmentem egy tesztkörre: A "kipufogógáz-kibocsátás" világított folyamatosan menet közben, ami eddig soha. Erre meghibásodás és szervizfelkeresést javasol a kézikönyv. A garázsba beállva kiolvastam a hibakódokat: 007071 056012 210870 05007E 05007F 21397F 213970 065070 038004 161300 Miután újra gáz+fék+gyújtás+napi kilométer számláló majd újra csak motorindítás, eltűnt a hibajelzés a műszerfalról. Majd esete 9h-kor megyek vele legközelebb. Ez remélem összefügghet az akkucserével, mert a részecskeszűrő azért havonta 1x kap 250x2km-t autópályán folyamatos 130km/h-val. Olaj Dexos2 gyári szűrővel 15ekm-ként, üzemanyag meg OMW,SHELL,MOL,AGIP kutakról van mindig. Esetleg valakinek hasonló tapasztalata volt akkucserénél? (egy éjszakát állt akku nélkül a kocsi)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.