Jump to content

Stofl

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.047
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    37

Stofl last won the day on Április 25 2017

Stofl had the most liked content!

Hírnév

289 Segítőkész

Stofl névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1985-02-12

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://https://sites.google.com/site/gastraokossagok/

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Bács-Kiskun
  • Érdeklődés
    Opel Astra F, G, H

Város, Autók

  • Autó(k)
    Volt: Astra G Z14XE '03, van: H Z18XER '06, F C14SE '94
  • Város
    Harta

Legutóbbi látogatók

4.451 profile views
  1. Egyéb csevegés

    A kis lyukon jól látszódott, hogy a betét, betétek a váll mögött ülnek. De én magát a betétet próbáltam befelé húzni. Kocogtatás stb nem segít. Szerintem ez még soha nem volt leszedve. Az után állító csavart hol találom a lyuk mögött? Hogyan kell csavarni? Bevilágítva semmi nem tűnt fel...
  2. Egyéb csevegés

    Olvasnátok a H Facebook csoportot..... :D :D Ott pont ugyan ez megy, csak egy nullával minden többe kerül! Én visszasírom a G-t, hogy H-ra cseréltem. Az szuper autó volt. Az F-en meg csodálkozok, hogy mennyire egyszerűen és olcsón szerelhető. Csak egy példa, ami a kedvencem. G-n a bal indexem elkezdett hülyéskedni. 6 e Ft-ból javítottam. Ebben benne volt két GM relé és a futárköltség is. H-n szarakodott a bal indexem. Relé sincs már az ilyen funkciókhoz....kimérni nem lehet. Fórumról kiderült, hogy kormány vezérlő modul hiba. Szerviz 200e Ft-os árajánlatot adott, de nem vállalták hogy jó is lesz az index, csak valószínűleg. Háznál 100e Ft-ért meg lehet oldani, ha van Tech2-s gurus ismerős. Vagy marad a vezérlő pákával forrasztása, ami ha sikerül, akkor megoldja a dolgot talán egy rövid ideig. Ha megcsúszik a páka, akkor tréler, mert itt nincs mit átkötni, kikötni, jó lesz az úgy..... Gólyaláb kiszedése után laptop kell az autó újbóli használatához pl....(IDS+ esetén) Eddigi F-es tapasztalatom, hogy csak a rozsda az ellenség, az viszont könyörtelen. Más hiba nem lehet, vagy jelentéktelen árban egy újabb autóhoz képest. Ha a kaszni jó, autó nem volt törve, akkor csak az igények lehetnek nagyobbak. H-nál már a termosztát is elektromos, stb...., rohad mint ha muszáj lenne, jobban mint a G. Szóval fenntartás szempontjából amíg nem rohad szét az autó, az F a legjobb Astra, egyértelmű. Persze fenntartás szempontjából, mint írtam. Na de az F-re visszatérve! Köszi az eddigi segítségeket, tök jól haladtam! Fordulatszám mérős óra tök jó lett. Plusz szálat behúztam, és az összes izzót cseréltem. Nem tudom mi történt első berakásnál, hogy elpukkantak, azóta minden ok! Cseréltem lambda szondát, ECU víz hőfok jeladót, jó lett belső keringetés, az első elektromos szett a kamrában várja a jó időt. Az alján lévő lyukak be lettek foltozva. Felkerült egy ebay-es pótféklámpa, sajnos gyárira nem láttam esélyt. Szóval király. Jobban indul, és szebb is a hangja mint a H-nak, kevesebbet is fogyaszt, persze nem megy úgy. De eddig király. Első féktárcsa-betét szett várja a tavaszi kerékcserét. A kézifék kötéllel vagyok gondba. Arra rá futottam. Szét kell hozzá szedni a dobot. G-n, H-n nem. Na a dob nem jön le. Az lesz tavasszal a következő projekt az ablakokkal együtt. Ja, és egy utolsó példa. Egy CDC csillapítós H-ba a legolcsóbb első lengéscsillapító kedvezménnyel 82e Ft! Egy darab! És nem bír többet mint egy 20e Ft-os a G-be.
  3. Motor

    Nekem is 1.45-ös van, viszont a 2010-es china clone-nal használom. G-nél és H-nál eddig nem tapasztaltam eltérést. Insigniánál volt nagyon sovány a látható adatok mennyisége. C Vectra is mindent mutatott magáról. Akkor erre is figyelek! Próbálok más értékekből is következtetni a helyességre.
  4. Motor

    Hoppp! Akkor lehet én is hülyeséget látok!!?!?! Hm. Miből jöttél rá, vagy neked mik a falsz értékek? Más autóknál még nem tapasztaltam. A F-ezést nem rég kezdtem...
  5. Motor

    Király vagy! Köszi!
  6. Motor

    Köszi Srácok! Kezd összeállni a kép, és a módszer a fokok tisztázására! Akkor még légyszíves azt írjátok üeg, hogy hol melyik gombát/szemzort találok. A venti kapcsoló a hűtő oldalában van, 100 fok körül kapcsol. És hol van a kétvezetékes ecu-nak továbbító, és hol a műszeré? Gondoloü a kis körön vannak valahol...
  7. Motor

    A motorvezérlőnek jelet küldő inditja a ventit? A műszeré csak a műszerért felel? Semmi egyébért?
  8. Motor

    Annyiban még tudnál segíteni, hogy a gomba kiszedésénél kell-e valamire figyelnem, vagy simán megtalálom és csak kicsavarom?
  9. Motor

    Adat biztos, hogy jó, de persze a gomba lehet hülyeséget küld. Van erre valamilyen gomba kivevös vízforralós módszer, hogy kiderítsem melyik gomba/műszer mutatja a valósat?
  10. Motor

    Hm. Na a helyzet a következő! Cseréltem órát, fordulatszám mérősre. A W szám és a gyártmány azonos. A vízhőfok 100-as skálával rendelkezik, tehát elvileg egyformák. Menet közben a vízhőfok az előzővel éppen csak elhagyta a kék jelölést. Az "új" órával viszont pont úgy van mint amit a képen küldtél. DE! Néztem op-com-mal menet közben, hogy minden jó-e. Fordulatszám ok, a lambda szonda szépen változik, gyorsan, annak ellenére, hogy írogatja időnként a 13-as hibát. Viszont a víz a laptop szerint 20 fokkal hidegebb. Szépen kúszott fel kb 75-ig, akkor nyitott a termosztát, lement 63-ig, majd szépen lassan vissza 70-75-ig, eközben az óra 85-90-et mutat kb. Tehát a korábbi óra a laptoppal mutatott egyformát. De kevésnek gondolom. A termosztát viszont nyit-zár. De mégis akkor most melyik lehet a jó/rossz? Vagy hogy van ez a különböző érték? A fűtés tökéletes, nagyon hamar, nagyon meleg nyom. Nyáron araszoláskor indult a ventillátor rendben. Foglalkozzak ezzel, vagy jól van ez így? Bocsánat a sok rozsáért!
  11. Motor

    Sziasztok! C14SE-nél hűvös időben, lightos országúti gurulás esetén (80-90km/h) mennyi a normális hűtővíz hömérséklet tól-tolig? Köszi!
  12. Egyéb csevegés

    Nem járt még így. Aggasztó egy kicsit. Remélem nem lesz később semmi gond. Abban bízom, hogy esetleg a szerelés viselte meg őket, és nem túlfeszt kaptak.
  13. Egyéb csevegés

    Szia! Végeztem az átalakítással. A fordulatszámmérős óra is VDO márkájú volt, azonos W számmal. Így csak simán plug and play volt a km/h ahogy írtad. Ezért nem kellett tekergetnem semmit. Komplett belső részt átpakoltam. Az egy szál vezeték nem volt a 8-as pinben, így azt be kellett húznom. Első bekapcsoláskor viszont elpukkant a 4 izzó, ami a megvilágításért felel.... ez furcsa. Kicseréltem őket, most ránézésre minden jó, és működik. Következő út során pedig megnézem op-commal, hogy stimmelnek-e az értékek. (fordulat, vízhőfok, üzemanyag szint. https://kephost.com/image/EvRZ Köszönöm szépen a segítséget!
  14. Egyéb csevegés

    Huha. A W számra figyeltem, hogy az stimmeljen. Azt hittem plug and play onnantól a dolog, és csak arrébb pörgetek néhány számot. Hétfőn kezdem a szerelést! Majd beszámolok mi a helyzet!
  15. Egyéb csevegés

    Sziasztok! Rendeltem egy fordulatszám mérős műszeregységet az F-be. Nemsokára érkezik. A km állást hogyan tudom betekerni az eredetire? Könnyen adja magát vagy van valami trükkje? Nem volt még dolgom ilyesmivel. Köszi!
×