Jump to content

DarthVödör

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.319
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    15

DarthVödör last won the day on Február 11

DarthVödör had the most liked content!

Hírnév

220 Segítőkész

4 követő

DarthVödör névjegye

  • Felhasználói rang
    Nagy Úr
  • Születésnap 1968-01-03

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Tamási

Város, Autók

  • Autó(k)
    ASTRA G CARAVAN 1.6 16V CLUB
  • Város
    Tamási

Legutóbbi látogatók

9.893 profile views
  1. Automata világítás kapcsoló modul. Ahogy írtam először a belső elektromos tükör jelét használtam vezérlésre, de az annyira le van "butítva" hogy alagút üzemben nagyon későn kapcsolt fel. Erre jött az ArduinoNano (miniUSB) ami egy fényérzékelőt figyel. Programtól függően, van még pár extra funkció is a modulban... (nappal DLR, éjszaka világítás, ComingHome)
  2. Az elektromos gázpedálban 2 poti van, és a hibajel kizárására miatt ellentétes a levett jel (ohm) értéke. Az ECU a sebességet frekvencia számából "tudja". Egyszerű frekvencia számláló. Ha emelkedőn csökken a frekvencia, csökken a sebesség. Növelni kell a gázt. Ha növekszik a frekvencia, nő a sebesség. Csökkenteni kell a gázt. A MID-re ugyan az a WEG (sebességjel) megy mint a km órára. Mind a 2 helyen számolják, és jelenítik meg. Km óra 4 db stepper motor... A sötétedő visszapillantótükör 4 vezetékes. Test, gyújtás+, belső (mennyezeti lámpa) és tolatólámpa. Én kihoztam az alján lévő sebváltókar megvilágításának a jelét, ez vezérli a világításkapcsolót. Ha sötét van, (olajnyomás=járó motor) felkapcsol a világítás... https://www.dropbox.com/s/5likqjjcxav7m6s/20180129_162803-1.jpg?dl=0
  3. Pontosan! Éles csípőfogóval a lábakat tőben levágni az alkatrészről, majd egyenként kiforrasztani a lábakat. Így nem sérül meg a NYÁK. Sok féle nyomógomb (kapcsoló) létezik. Nem ajánlott a túl kis nyomásra kapcsoló gomb! Kell hogy érezd, mikor nyomod meg. Ha zsebreteszed és kinyitja az autót nem olyan kellemes...
  4. csatlakozó 25 lába, megy az úszóhoz, ami testet ad!
  5. Igen, az első hajlamos volt az elektromos zajokkal bekapcsolódni. A 2-es kompatibilis, csak a csatlakozót kell rádugni, és kész! Mivel nincs elektromos gázpedálos autóm, és eddig senki nem volt elég bátor, ezt a modult kipróbálás nélkül nem adom tovább. Viszont a modulban benne van a CC_LED vezérlés... nem kell külön modul.
  6. Ritkán, de most itt vagyok! Írjátok össze hány darab kell a CC_LED2 (tempomat visszajelző) modulból. Egy darabért nem érdemes NYÁK-ot gyártatni. Az eddigi készletek elfogytak. A műszeregységben sosem volt kiépítve gyárilag. Pedig, a léptetőmotoros (bowdenes) tempomatnak VAN led kimenete! CC_LED2 gyújtásra "tesztet" csinál, világít a visszajelző. Ezután a sebességhatár kivételével, ugyanúgy működik, mint a ECU, amit vezérelsz. Be illetve kikapcsolsz.
  7. Astra gyári "HIFI"

  8. Légkondicionáló rendszer (klíma) és fűtőrendszer

    Hogy hol tart már a tudomány a légkondicionáló rendszer hibáitól?!
  9. Astra G LEDezés

    köszönöm.
  10. Nekem is "A" oszloptól kellett az ajtókig behúzni. De az ajtóban bent volt a köteg... 2 nap.
  11. Astra G LEDezés

    Csak 1 helyre kell "can-bus"-os, a mennyezeti lámpába. Oda is csak azért, hogy a halványításkor legyen elegendő terhelése a vezérlésnek. Ezért nem kell ellenállást (terhelést) forrasztani. A műszerfal többi égőinek a helyére NEM KELL ellenállás!!!
  12. Gumi, felni kérdések

    Ahogy látom, személyesen nekem szól ez a pár kedves sor. Ezért válaszolok. Az eltérő vélemény nem bűn! Lehet más a véleményed, és nekem is! Ez szinte minden esetben szubjektív. Amit többször hangoztatsz, hangoskodsz az butaság. Attól nem lesz ész érv, hogy vádaskodsz, gúnyolódsz. "Gyenge (khm, ostoba) ember egyik ismérve..az támad (hangoskodik) és össze-vissza beszél...." Erre mit csinálsz, össze-vissza beszélsz, és támadsz. Gúnyolódsz. Azért ne legyél olyan vidám. Nem ismered az ismerőseid, de gondolom mind vörös diplomás villamos mérnök. Na a "ledes mókáim" nem nekik szólnak. Olyanoknak, akikben van bátorság hogy saját maguk csináljanak valami amitől megváltozik a belső/komfort. A fórum kb 3 éve vezette be a köszönöm/tetszik gombot. Az addig eltelt időben tett hozzászólásaimra a következő hozzászólással köszönték meg. Nagyon sok friss felhasználónak segítek, akik nem ismerik még ezt a tetszik lehetőséget. Az utóbbi pár évben nem voltam túl aktív, de ennek csak a fórum felhígulása az oka. Amióta olyan megmondó emberek vannak mint te, nem szívesen olvasom a fórumot. Azért sokan keresnek privátban, amiben tudok segítségükre vagyok. Ott sincs tetszik gomb. Nézd meg az aláírásokat. Ahol azt látod hogy DV az mind tőlem van. Van admin, akiknek 16132 hozzászólása, és csak 122 köszönömje van. Szerinted Ő is csak "májerkedik". (itt megint a tudatlanságod egy másik gyönyörű példája) Nem vitázni akarok veled. Nem is lehet. Értelmes emberben megvan a belátás/kompromisszum lehetősége. Benned nincs ilyen. Azt sem tudod mi az. Amit te kommunikációnak hívsz, az nem más mint hangos kofa lárma. Többet nem fogok reagálni a mocskolódásaidra. Ami nem azt jelenti hogy igazad van! "A buta fecseg, az okos beszél, a bölcs hallgat"
  13. Astra G LEDezés

×