Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

astramen

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    17
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

astramen névjegye

  • Születésnap 1977-09-18

Elérhetőség

  • Skype
    sypika

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Komárom
  • Érdeklődés
    Rally, Airsoft, Gokart,

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra B 1,8 16V (X18XE)
  • Város
    Komárom

Legutóbbi látogatók

1.283 profile views

astramen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Üdv! Érdeklődnék hogy X18XE motorhoz F18WR397 váltó helyett lehet-e vagy érdemes-e mást berakni anélkül, hogy át kellene alakítani rajta valamit. Esetleg van valakinek hozzá való jó állapotú váltója elérhető áron? A válaszokat köszönöm.
  2. Üdv fanok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy van egy Vectra B 1996-os X18XE verdám.Világít a légzsák visszajelző indítás után is. Mi lehet a hiba mert az összes stekker jó rajta megnéztem. hibakód olvasó kiírja mi a baj? Melyik hibakód olvasó jó hozzá OBD vagy OBD2? esetleg ha valaki tudja hogyan lehet kódolvasó nélkül törölni a hibát az kérem írja meg
  3. Mivel a hengerfejezés elött és utána is ...igaz nem sokáig...volt fűtés a fűtőradiátorral sztem nincs vagyis nem lehet gond. Merre találom a fűtéscsapot mert ezen elég bonyolult ahogy néztem, a fél műszerfalat le kell bontani hozzá :(
  4. Ki tudná megmondani mitől nincs fűtésem a típusban? Nemrég lett felújítva a hengerfej a víz normálisan felmelegszik 80-90 fokra és a termosztát is kinyit mert ha túlmenne a 95 fok fölé egyből hűl is vissza és beáll 80-90 közé de a fűtés csak hideget vagy langyosat fúj bárhova tekergetem :unsure:
  5. Sziasztok! Nemrég vettem egy 1996-os Vectra B 1.8 16V -t és érdeklődnék, hogy a gyári multi kormánnyal hogyan lehetne vezérelni a beszerelt JVC MP3 fejegységemet?
  6. astramen

    Motor

    hali! Kösz az infót ki fogom próbálni
  7. astramen

    Motor

    Köszi az infót
  8. astramen

    Motor

    Sziasztok! van egy 92-es c16nz-m és olyan problémám van hogy a motor mindig túlmelegedik, és a víz rendszeresen elfogy belőle. Kicseréltem a hűtőt (mert letört az egyik csőcsonk) a termosztátot (mert állandóan nyitva volt), a vízpumpát (mert szétmarta a vízkő), és még ezután sem javult a helyzet. Azon gondolkodtam lehet hogy valami gátrepedés lehet a probléma oka. Erre abból következtettem hogy hosszabb állás után indításkor az egyik henger nehezen indul be. Érdekelne, hogy ha le akarom cserélni a hengerfejet csak az 1.6-os jó rá vagy ugyan az-e mint a c14nz-é.
  9. köszi mindenkinek az ötleteket még megfontolom a dolgokat
  10. Na a költsége elég sok de talán megoldható lenne. Mik azok a dolgok amiket mindenképpen ki kéne cserélni hozzá és ezek kb mennyibe fájnának nekem?
  11. Tudna valaki olyan tuningolási módszert ajánlani ami nem jár nagyobb költségekkel, de észlelhető a gépen.
  12. Ezt a választ vártam már rég valakitől ettől megjött a jókedvem és remélem igazad lesz.Köszi
  13. A remény bennem van hogy nem lett baja, de arra a belátásra jutottam hogy mindenképpen szerelőhöz viszem mert nekem nem igen van hozzá türelmem már, mert ilyenkor a vízpumpa és a vezetőgörgőt is ildomos cserélni. 1x cseréltem benne szíjat meg a görgőt de ilyen hidegben nem szeretnék lefagyni a nem fűtött garázsomba. Ja és a termosztátot is kicseréltetem benne.
  14. Az enyimének semmi kerregő hangja nem volt és az a koppanó hang volt azt is szerintem a vezműszíj okozta a burkolaton amikor elszakadt
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.