Jump to content

sasa58

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    431
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

sasa58 last won the day on Április 20

sasa58 had the most liked content!

Hírnév

26 Segítőkész

sasa58 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Város
    Budapest

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Bp.

Legutóbbi látogatók

1.087 profile views
  1. Az sem kis mutatvány. Mennyiből sikerült megcsináltatni?
  2. Fék, futómű, kormánymű

    Most, hogy tudod, a deformáció mértékét már nem ráz? Vagy esetleg csináltak is vele valamit?
  3. Gumi, felni kérdések

    Nekem a Hankookkal van: valóban nagyon zajos, egyébként jó.
  4. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Szervizben nézték ki egy táblázatból. Szerintem bármelyik ismert márka megfelel (ATE, Textar, Zimmermann stb.). Nekem az előző betétem textar volt (még az eredeti tárcsával), semmi gondom nem volt vele
  5. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Gyárilag 25 mm vastag a tárcsa, a minimum 22 mm, tehát 1,5 - 1,5 mm-es vállai lehetnek. Két éve cseréltettem, nekem pont alsó határon volt, még egy kicsit elmehetett volna, de a betétek már kopottak voltak (igaz hangot még nem adott), így egy füst alatt cseréltettem őket. Gyári tárcsa + betét + munkadíj = 53 e. Ft. Azt kell kiszámolnod, hogy megéri-e Neked, pár hónap, fél - egy év múlva ismét szerelőhöz vinni csak tárcsacserére, vagy esetleg kibírja a köv. betétcseréig.
  6. Nem tudsz feltenni egy videót a hangról?
  7. Hát ez érdekes, és akkor mi csörömpöl? A feszítőgörgő, vagy mégis az okoskerék, mert szerintem inkább az tud "csörömpölni".
  8. ha üresben nyomod, akkor is csinálja?
  9. Nekem inkább egy furcsa (középerős) rezonancia (csörömpölésnek nem mondanám) jelentkezik intenziv gyorsításnál 2300 - 2400 fordulat felett. Érdekes, hogy régebben ez kizárólag 2800 - 2900 között volt, és ha itt tartottam a fordulatszámot, akkor végig rezonált. Próbálkoztam eleinte kideríteni, hogy mitől lehet, de nem sikerült. Volt szerelő, aki szerint motortartó bak, egy fórumtárs szerint meg valami súlyt kell helyezni a féltengelyre stb. Én egyébként a vezérlésmódosítóra gyanakszom.
  10. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Egyértelműen fékezésnél jelentkezik először, hiszen a betéten van a kopásjelző, így fékezéskor együtt közelítenek, majd érnek a tárcsához. Ha már fékezés nélkül is hangot ad, akkor nagyon kopott a betét.
  11. Vagy akkor cseréld, ha már nagyon zavar. Ez olyan, mint a láncos motornál a csörgés.
  12. Nekem 2,5 éve traktorozik, akkor vettem 62 e. Km-el (óra szerint). Első ijedségemben kicseréltem mindket mágnesszelepet - semmit sem javult. Több szerelő is azt mondja, amig nincs hibakod, addig ne foglalkozzak vele. Előbb - utóbb persze kerékcsere lesz a vége, azt tudom. Én azt vettem észre, hogy nyáron jobban csinalja, főleg 26-27 foknal melegebb időben, 10 fok alatt meg szinte alig.
  13. Azt a kis sárga pöcköt lenyomod, miközben húzod kifelé. Pl. a hibakódból, ha van. (0011462 - kipufogó oldali, 001463 szívóoldali)
  14. Vagy a svájci katolikus pap, aki hétvégén misézni járt a kocsival a szomszéd faluba.
  15. En arra gyanakszom, hogy ez a 2900 körüli morgás már az okoskerekek kopása miatt van, de lehet, hogy tévedek.
×