Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

donkarlos

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    31
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Zafira
  • Város
    Szolnok

donkarlos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Üdv Urak ! Z19DT zafirám van , de remélem azért nem problémáztok , hogy itt vagyok , Az utóbbi napokban be-be villan a hűtővíz túlhőmérséklet lámpa . Opcommal nézve 85-ről felugrik 120fokra , egy pillanatra , és beírja a 11503 hibát . Vízszint jó , a termosztát kompletten 1 éve volt cserélve .Lehet hogy a vízhőmérő patron döglödik , mit gondoltok ? Elöre is köszönöm az ötleteket , karcsi
  2. Üdv mindenkinek ! Zafi B 1.9DT-nél visszatérően jön aP042A-02 hiba . Ez a DPF hőmérséklet szenzor hiba . Ki lett cserélve , kb. 2000km után megint be-be villan . Valahol kontakthiba lehet . Hova megy ez a kábel a motorról , hol lehet csatlakozója ? Találkozott már ilyen hibával valaki ?
  3. Urak ! A szervízintervallumot (30000 km) át lehet írni opcommal valahol? Pl.15000-re ? Hol ? Üdv karcsi
  4. Urak ! Zafi DT19 kulcsos lámpa világít , motorféknél , gyorsításkor nem , csak folyamatos haladáskor , de nem mindíg . Menettulajdonságok nem változtak (fogyasztás jó , gyorsul , húz rendesen ) . A DPF regenerálását nem engedte automatikusan elindulni , aztán egyszer csak amikor a lámpa nem égett , regenerált . Hibajelzést nem látok Op-Commal , vagy nem jó helyen keresem . Van-e ötletetek , mit nézzek ? Üdv , karcsi
  5. Üdv Mindenkinek! Tudja valaki , hol lehet megtalálni az 1.9Dt kijelzőn a rejtett adatoknál a hűtővíz hőmérsékletet ? Olyant találtam hogy LCD hőmérséklet , az felment 65-ig , de hűtővizet nem . Egyáltalán az adatokat , amiket kiír, hogy lehet értelmezni ? Nagyon érdekelne , kérem , akinek van infója , ne tartsa vissza . Előre is köszönöm , karcsi
  6. Üdv Mindenkinek ! Megváltam szeretett Campomtól , megmaradtak alkatrészek , amiket felajánlok eladásra . Ezek a következők : generátor 12V80A , komplett , ékszíjtárcsával , vákumszivattyúval ;
  7. Márkatárs segített megoldani a problémámat /köszönöm/ , levettem az akkusarut fél órára , és helyreállt minden .
  8. Üdv! Két hibakódot olvastam ki a zafiból/z19dt/ : 16 1450 és 16 1600 . Ki tudja mit jelent ? Hibajel nincs a műszerfalon. Pillanatnyilag a központi zár nem működik sem a gombról , sem a távirányítóról . Tudtok segíteni ? Köszönom karcsi
  9. Szia Piper ! Köszönöm a választ ! Nekem duplakabinos a gépem . 21 éves idén . Műszakira készítem , a hibafelmérésen a bal felső kitámasztót , .és a 2 első lengéscsillapítót köpködték meg . Ezeket már ki is cseréltem . Egyenlőre a váz ezek szerint nem aktuális , de megkereslek priviben . Jelenleg kerékcsavarokat vadászok , anyával vagy 2 párat . Ha tudtok forrást , ne tartsátok vissza . Ki tudja milyen méretű a menet ? Collos ? Üdv , karcsi
  10. Szia ! Normál jobbos csavar , ha jól emlékszem 24-es Crova kell hozzá. + még egy 0,5 m-es cső , mert be volt ragasztva . Jó ha valaki a féket nyomja közben . Összerakásnál én nem ragasztottam a csavart , csak rendesen meghúztam . (cső nélkül ) (2,5 sima diesel ) Üdv , karcsi
  11. Szia ! Nekem 4x2 sima diesel van , abba 10w40 , 15w40 olajat teszek 4,5l , csere 7500km , szűrő minden második olajcserénél . ( normál üzemmód ) . Váltó : szigorúan csak motorolaj , 10w40 , vagy 15w40 , csere 30ekm . Difi 75w90 , csere 50ekm . A turbósról nincs infóm , próbáld megkérdezni az OLajdokit ( Totalcar ), hátha neked válaszol ,én ugyan nem kaptam választ a Campoval kapcsolatos kérdésemre .
  12. Szia ! A kipufogó fék a csak hátsó hajtásosnál is meg van ( az én gépem is az ) , a kapcs. rajz szerint nem kell összkerék hajtásba kapcsolni a terepest sem . A külső hőmérséklet ha 14 fok alatt van , akkor működik , és ha be van kapcsolva a "motor melegítés" kapcsoló . Kigyullad a jelzőlámpa a kapcsolóban , ha a külső hőmérséklet 14 alatt van ( szenzora a hűtőmaszk mögött ) . Egyébként nem működik . Sebességben guruláskor gázelvétel után 2-3sec. múlva lép be , érezhetően lassul a gép . ( A nagy szelep a kipufogó torkon behúz - fojt ) . Gázadásra , vagy kuplungolásra megszűnik a motorfék .( Álló autónál is lehet ellenőrizni a működését túráztatással ) . Sokat lehet fék , és jeges úton megcsúszás nélkül autózni vele.A vákum rendszer jól .tömített kell hogy legyen . Sokat játszottam vele , majdnem az összes vékony csövet ki kellett cserélnem , mert elértek . Érdemes még a pedáloknál a mikrokapcsolók állapotát is megnézni , nincs-e elnyomódva , berohadva .A motor melegítés kapcsoló csak megemeli az alapjáratot egy szelep segítségével , amíg üzem meleg nem lesz a motor . Tegnap kicseréltem a szilenteket ( köszi az ötletet ) 1 óra volt 1 oldal , nekem is kell csapokat esztergálnom , mert megkorrodált 1-1 .Holnap lesz a próbafutam , de jónak kell lennie . Üdv , karcsi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.