Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

free0228

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    274
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

free0228 last won the day on Június 16 2020

free0228 had the most liked content!

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel astra f caravan
  • Város
    Veszprém

Legutóbbi látogatók

1.794 profile views

free0228's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

26

Hírnév

  1. free0228

    Dízel

    Igen, azok! Ma voltam anyámnál, össze is szedtem mindet, 8-10 db találtam! A terv az a himba bejátszás, vezérlés újra rakás, átforgat, ha úgy ok, akkor bizzunk a legjobbakban!
  2. free0228

    Dízel

    A vezérlés ment el ahogy Írtad! Elsőre mikor megnéztem jelen volt a vezérműtengely meg az adagoló is! Majd sebességben odébb lett tolva kb 1 métert, akkor rogyott be a szíj! Lejjebb nem bontottam szerszám hijján, hogy a feszitő vagy lejjebb van e a gond, szelepfedelet levettem, mind a 4 szívó oldali himba tört! Vezérlésben alig 25.000 km volt, amit 2.5 éve cseréltek, continentál szett volt rajta!
  3. free0228

    Dízel

    Helló Úrak! Kisebb gond akadt a gépezettel! Menet közben két apróbb rántás után leállt a masina! Azóta sem indul! Szíj a helyén, átugrás nyoma nem látszik, gázolaj van, nincs dugulás, adagoló mágnes szelepeken 12volt jelen, direktbe kötve kattognak, gondolom az így helyes! Nyomó csöveket levettem, inditózásnál csak könnyezik! Szét hullott volna az adagolóban valami csak így random? x17dtl
  4. Kb 5-6 éve csinálta meg nekem egy kárpitos a kombi tetőkárpitomat, szivacsos szövettel, amit én vettem hozzá! Egy tizes munkadíjat kért, a ragasztót ő szerezte hozzá, ami dobozos pálmatex volt! Azt mondta kb másfél dobozzal ment el rá! Kétszer elázott azóta, mert a tetőlemez illesztésnél beáztam! A kocsi télen nyáron kint áll, csillag garázsban, de a kárpitnak semmi baja azóta sem! 2 éve rászántam magam, megcsináltam párom sedanját, szintén pálmataxel,1 800ml doboz elég volt hozzá! Kb 15 volt a szövet meg a ragasztó! Szintén csillag garázsban a kocsi és hibátlan a kárpit!
  5. free0228

    Dízel

    Holnap délután lesz időm, kicsit jobban belemászok a dolgokba! Ismerős tapogatta a csöveket, miközben próbáltam motor bőgetés közben kihozni a fütyülést, de nem érzékelt kifújást! Nem tudom a 68 paripából mennyi marad így, de érezhetően gyenge lett! Találtam felújítottat hivatalos cégnél, 80 ezer ft cseredarab leadással! Igen, a bontott is lutri sajnos, és nem is olcsó azért! Még emésztem kicsit a 80 ezret, de ha nem lesz más, akkor az marad!
  6. free0228

    Dízel

    Üdv Úrak! Úgy néz ki elhalálozott a turbóm! Erőtlenebb lett, és egy bizonyos fordulatnál minden sebességben fütyül! Tapogatva nem találni sehol hogy hol fúj ki, csővek nincsenek kirepedve! Mi pusztulhatott el benne, érdemes bontottat vadászni? Vagy akkor már a felújítás?
  7. A levélrács alján van az a szivacs szerű vízzára anyag, nah azt mivel lehet pótolni? Mikor levettem a rácsot, az ott maradt a sz üvegen, elég jól rátapadva, úgy hogy nem is piszkáltam, vissza is tudtam tenni a rácsot rá szépen! Viszont cserés lesz a szélvédő nyáron műszaki miatt, így gyanítom, nem fogja kibírni a épen a leszedést!
  8. Hát nem fér ki, le kellett bontani a levélrácsot! Nekem is csak félmunka sikerült, meg sem mozdult a venti, akárhogy szerettem volna! Jól megolajoztam, most csent van!
  9. Méretéből adódóan lehet hogy kifér, de a rögzítéséhez nem fogok hozzá férni lehet! Nah sebaj, holnap délutánra megvan a program!
  10. A levél rácsot, nem kell leszedni hozzá ugye, kifér alatta? Műszerolaj jó hozzá ahogy nézem, mást nagyon nem lehet oda becsurgatni ahogy nézem!
  11. Üdv Urak! Elkezdett a fűtőmotorom ciceregni 1-es fokozaton! A helyén ezt megtudom fújkálni wd-vel, hozzáférni? Vagy ki kell szerelni hozzá?
  12. Motorhibásan sokat nem adnak érte, ha a bodé jó állapotú érdemes kivárni, hátha akad előbb utóbb egy motor valahol! Fb csoportokat érdemes forgatni, x16xe láttam az előbb Veszprémben kipróbálhatót 30ért egybe, Pápán igaz ott nem irt árat!
  13. Helló! A felirat az ragasztott , kérhető opció volt vásárláskor, ha jól tudom! A szélvédő szintén ragasztott, a gumi az csak élvédő funkciót lát el rajta! A színkódhoz nem tudok hozzászólni!
  14. A gólyaláb elvileg ugyan az, de a diesel rugói erősebbek, meg a féltengely fogszáma is más a a benzineshez képest a kerékagyban (több azt hiszem)! Rúgó összehúzó kell,az a biztos!
  15. Nah az ilyen jellegű hibákra mondta azt a szerelőm, biztos rossz napja volt a vizsgabiztosnak! Hát a szilentet préssel a legegyszerűbb cserélni, ha van persze! Vonóhorog aljzatot szedd szét, lehet csak eloxidálódótt pár vezeték, levág újra köt, és a vontatmány jelző is megjavul ezzel együtt elvileg! Ha másik helyre viszed, szerintem a lengőkar szilentbe, meg a vonóhorogba ott is belekötnek! A hátsó féket meg állítsd be úgy ahogy zotya irta!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.