Gergőőő

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    464
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

Gergőőő last won the day on May 19

Gergőőő had the most liked content!

Hírnév

34 Segítőkész

Gergőőő névjegye

Város, Autók

  • Autó(k)
    Classic F Astra x14nz
  • Város
    szeged

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    szeged

Legutóbbi látogatók

2.185 profile views
  1. Szilentnek semmi köze nem lehet a tempónál létrejövő remegéshez viszont a belső féltengelycsukló pont tud ilyet okozni. Próbáld meg az első kerekeket felcserélni a hátsókkal h változik e vmi. Ha nem akkor a keréknek sincs köze hozzá viszont biztos vmi forgó dolog lesz az ok.
  2. Ha neked is 98 utáni az astra akkor jó esélyed van rá.
  3. Amiben nem volt gyárilag kétsoros kijelző ott sosem lesz az a kék csati 26 pólussal. Azt a kijelzővel és indexkarral együtt kell kapnod a donor kocsiból. Nyilván nekem classicom van és abban csak a 95 utáni évjáratú kijelző ismeri azt a 92es kódot ami az x14nz motorkódhoz tartozna. Amit szereztem bár jó állapotú mégsem tudom használni mert 93as és csak 80as kódig lehet beállítani rajta.
  4. Dehogy, tömör 236os tárcsa, lehet túl sokat állt mosás után és megindult... Viszont lepke koronggal lecsiszoltam a rozsdát és elmúlt a hang. Csak ki tudja meddig.
  5. Az utóbbi időben mikor enyhe bal kanyar van nyiszog a bal első fékem jobb kanyarban semmi... Ez csak lehúzott ablaknál hallatszik. Arra jutottam, hogy a bal első tárcsa belső felén a szélétől nézve van egy majdnem 1 centis vakrozsda sáv ami már a betétbe is belemart. Szerintetek ez okozhatja a fent említett jelenséget? A másik kérdés pedig, hogy van-e tapasztalható különbség a sima és a max sport brembo tárcsa közt?
  6. Elhiszem, hogy van ilyen de mivel a gyári lengőkarom is ugyanilyen pontheggesztett vacak lemez mint ez az utángyártott így ezt be mertem vállalni h kicserélem és jó lesz.
  7. Azért most dagad a mellem h a legbecsesebb fórumtársnak tanácsot adtam és bevállt. Bár vicces h sose menetrögzítőztem semmit, viszonylag sokféle kocsit is szerelek és még sosem lazult vissza csavar amit megtéptem.
  8. Nem lehet h téged a hátsó szilent szivat? Ha kicsit fel van lazulva a csavarja esetleg tud az is kotyogni mert a szilentbe a furat van vagy 14es a csavar ami átmegy meg m12es. Bár gyárilag menetrögzítőzve vannak de tud akkora pofonokat kapni amitől kiszopósodik.
  9. Én is komplett lengőkart cseréltem, mondjuk nekem a hátsó szilent volt nyöszögős. Sokat javult a szekér viselkedése hiába gagyi márka került be (starline) meg kell keresni hol adják még olcsón. Mikor én vettem oldalanként 7300+posta volt, ez még mindig olcsóbb mintha veszel 2 szilentet egy gömbfejjel és cserélteted. Csak a hátsó szilenthez kellett venni azt a két perselyt ami lyukon tartja a bölcsőben a csavar berakásához.
  10. Nekem is 15"-os felnim van és a hosszú távú tapasztalat az, hogy kicsit csökken a fogyasztás országúton ha magasabb a nyomás az előírtnál de ha már 2.5bar van benne akkor minden kavicsot megérzel mert rohadtul ráz vele a kocsi. 2.2-2.3bar még teljesen kultúrált viselkedést eredményez. Ha 2bar alatt használod akkor meg városban lehetetlen 8 alá vinni a fogyasztást mivel megnő a gördülési ellenállása. Bocs az okoskodásért.
  11. Az én classic astrámban is ugyanolyan ott a műanyag rizsszemtartó mint az összes többi F astrában.
  12. Nekem is hallhatóan kattog a trafóm de csak kis fordulaton nagy terhelésnél (fél gáz fölött nyomva) szted van értelme cserélni ha ezen a kicsit zavaró hangon kívül mást nem produkál a szekér?
  13. Én most cseréltem hűtőt, alapjáraton levett sapkával megvártam míg megmozdul a hőfokmutató, ekkor ráraktam a kupakot és elgurultam a szomszéd faluba meg vissza 5000es fordulaton. Azóta sincs buborék a rendszerben.
  14. Jaja minden utólagos relé behúzótekercsére rakok diódát visszarúgás ellen. Akkor megvan a tavaszi első szerelés projekt a hűtőcsere mellett... Kösz az okosítást!
  15. Elgondolkodtam ezen, hogy az AC pumpa tápja helyett erre a nyomáskapcsoló szálra kössem azt a relét ami tiltja a tompítottat mikor nem jár a motor. Elég akkor a műszeregységtől azt a szálat megcsapolni ehhez ami a kis olajnyomást jelző izzóhoz megy? Mármint a relé behúzó tekercsének áramától nem fog meghalni a nyomáskapcsoló ha már kicseréltem az izzócskáját ledre. Köszi előre is az okosítást!