Jump to content

Gergőőő

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    473
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

Gergőőő last won the day on Május 19 2017

Gergőőő had the most liked content!

Hírnév

34 Segítőkész

Gergőőő névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1986-08-02

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    szeged

Város, Autók

  • Autó(k)
    Classic F Astra x14nz
  • Város
    szeged

Legutóbbi látogatók

2.358 profile views
  1. Általános műszaki problémák

    A rugóerőben sincs különbség ami a membránt nyomja?
  2. Motor

    Szedtem már le a teknőt tömítés csere miatt és az olajszivattyúhoz menő előszűrős cső az ami a legmélyebbre nyúlik az is a teknő közepére, ezért gondoltam h ott simán jó lenne a szenzor mivel max 2-3 centire nyúlik be az olajba.
  3. Motor

    Nekem ha olyan ambícióim lennének, h olaj hőfokot akarok mérni tuti a teknőt fúrnám meg a leeresztő felett kicsivel és hegesztenék egy olyan anyát rá ami passzol a szenzor menetéhez.
  4. Gumik, felnik

    Nekem toyo t1r van a fent említett méretben és bár már 3-ik szezont fejeztem be vele csak az az 1 probléma van vele h 50 felett a V minta miatti zaj lassan öli az idegeimet. Egyébként tök jól tapad még mindig
  5. Elektromos

    Anyós lábtérben küszöb burkolata alatt lila relé zotya975 - nak van képe róla :D
  6. Board Computer

    Nekem van egy Bc polcon ami az én kocsimmal nem tud menni mert az x14nz másként kommunikál vele mint a c14nz tenné. Amúgy hibátlan példány.
  7. Elektromos

    Én pl úgy szoktam az ilyen dolgokat ellenőrizni, hogy a rádióból kihúzom azt a csatit amin a hangszórókhoz megy a kakaó ( fehér, zöld, lila és szürke kábelek a csíkos párjaikkal) és a csatiból a pineket kiszedve 3v-os gombelemhez érintve hallatszik egy kis percegés ha jó a kábel és a hangszóró.
  8. Elektromos

    A diódát úgy tudod kimérni egyesével h a műszer fekete kábelét (ami remélhetőleg a com jelű lyukba van dugva) kell a dióda jelölt feléhez érinteni a piros kábelt pedig a jelöletlen feléhez. Ekkor 500 alatti értéket kell látnod általánosan használt diódánál. Mivel itt egyenirányításról van szó 200 alatti értéket kell látnod ami azt jelenti h 200mV a nyitófeszültsége. Ha fordítva rakod a diódára és mutat vmit akkor megtaláltad a hibát.
  9. Motor

    Nekem az összezuhant hátsó dob mióta ki lett belezve (az összes gyapot meg csődarabok mentek kukába) majdnem 1.5L lett a fogyasztás csökkenése. Lehet nálad is vmi sokat fojt és erőlködik a gép
  10. Futómű

    Szilentnek semmi köze nem lehet a tempónál létrejövő remegéshez viszont a belső féltengelycsukló pont tud ilyet okozni. Próbáld meg az első kerekeket felcserélni a hátsókkal h változik e vmi. Ha nem akkor a keréknek sincs köze hozzá viszont biztos vmi forgó dolog lesz az ok.
  11. Board Computer

    Ha neked is 98 utáni az astra akkor jó esélyed van rá.
  12. Board Computer

    Amiben nem volt gyárilag kétsoros kijelző ott sosem lesz az a kék csati 26 pólussal. Azt a kijelzővel és indexkarral együtt kell kapnod a donor kocsiból. Nyilván nekem classicom van és abban csak a 95 utáni évjáratú kijelző ismeri azt a 92es kódot ami az x14nz motorkódhoz tartozna. Amit szereztem bár jó állapotú mégsem tudom használni mert 93as és csak 80as kódig lehet beállítani rajta.
  13. Fék

    Dehogy, tömör 236os tárcsa, lehet túl sokat állt mosás után és megindult... Viszont lepke koronggal lecsiszoltam a rozsdát és elmúlt a hang. Csak ki tudja meddig.
  14. Fék

    Az utóbbi időben mikor enyhe bal kanyar van nyiszog a bal első fékem jobb kanyarban semmi... Ez csak lehúzott ablaknál hallatszik. Arra jutottam, hogy a bal első tárcsa belső felén a szélétől nézve van egy majdnem 1 centis vakrozsda sáv ami már a betétbe is belemart. Szerintetek ez okozhatja a fent említett jelenséget? A másik kérdés pedig, hogy van-e tapasztalható különbség a sima és a max sport brembo tárcsa közt?
  15. Fék, futómű, kormánymű

    Elhiszem, hogy van ilyen de mivel a gyári lengőkarom is ugyanilyen pontheggesztett vacak lemez mint ez az utángyártott így ezt be mertem vállalni h kicserélem és jó lesz.
×