Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

system

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    77
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.youtube.com/watch?v=Z5b8U48Ql_Y

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    GTC
  • Város
    Budapest

system's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. próbáltam olyan gumist keresni, aki próbál is segíteni. kinéztem egyet, Opelt is láttak már, felvetettem nekik, hogy bár ők sem hallottak soha 5x109 felniről, próbáljuk rá. a méret hallatán ugyan nagyon csodálkoztak, de semmi perc alatt felpróbáltuk a kocsira, és jó is volt. ezek után megbeszéltük, hogy hétfőn felgumizzák, felrakják és fennakadás nélkül megoldódott,ráadásul a saját csavarjával felment. remélem nem lesz baj, hogy nem mozgókúpossal tették fel, de azt mondták, nem szükséges, simán felment. ők voltak, akik megoldották: http://opella.hu/ ennél bonyolultabb volt a kerékőr csavar beszerzése. a Norautót hívtam fel telefonon, hogy van e nekik, úgyis útba esik. a nő, aki felvette elmondta, hogy nem tud segíteni, meg nem is ér rá, de majd felírja a nevem és a telefonszámom, és ha majd valaki ráér, akkor visszahívnak. mondtam, hogy sürgős lenne, akkor meg azt mondta, hogy mégis megnézi, mondjam a csavar adatait. mondtam, hogy azt meg én nem tudom. na ebből az lett, hogy akkor mégsem tud segíteni, majd visszahívnak, de mondtam, hogy akkor nem kell. Bementem a Pásztóyhoz, ahol levettek egyet a polcról, és 2 perc múlva már kint is voltam. lehet, hogy kicsit drágább volt, de legalább tudta, mit szeretnék.
  2. és hogy látod, amit írtam, az alapján meg tudod csinálni? közben ugyan válaszolt a cég, de lehet, hogy a te ajánlatod jobb. priviben megírom az e-mail címem, és ha már tudom a tiédet, akkor átküldöm a képeket is, és talán meg tudunk egyezni.
  3. a gumit mivel lehet/kell/érdemes kezelni, hogy tartósabb legyen?
  4. ide másoltam az e-mailt, amit a cégnek küldtem, így egyszerűbb. a képet nem tudtam ide becsatolni. Egyébként miért kérdezted? 56 mm átmérőjű, matt fekete alapon, matt szerű ezüst betűkkel „GTC” felirattal, olyan betűtípussal és formátumban, mint a csatolt 1. számú képen látható. Segítségképpen csatoltam még, a 2. és 3. számú képeket. A színek közül a matt fekete eléggé adott szín, míg az általam matt ezüst színnek nevezett meghatározásához, csatoltam a felniről készült képet. A felni szélei felé haladó minta színét szeretném a felirathoz, melyre talán a „polírozott” a találó kifejezés. A kép kicsit csalóka lehet, a minta nem fehér. Ha van rá lehetőség, akkor a matricát vastagabb anyagból szeretném, bár munkatársuk tájékoztatása szerint erre a műgyantás matrica lenne a megfelelő, de abból sajnos nincs önöknek matt fekete és a matt ezüst sem megoldható.
  5. felnimatrica készítés ügyében kit érdemes keresni? lehetőség szerint egyedi matricát szeretnék, de az egyik legnagyobb cég egy hete nem válaszolt a levelemre, talán mást kell majd keresnem, de a neten alig találtam ilyesmivel foglalkozó céget.
  6. úgy tűnik megoldódik a kérdés, a rossz idő miatt nem volt sürgős ha sikerül, akkor hétfőn megyek egy gumishoz
  7. nekem 2 szőnyeg van egymáson, minden esetre érdekes a jelenség az anyós oldalán nem volt ilyen
  8. Sziasztok! Ma kiporszívóztam a kocsit )Astra H GTC( és ahogy a vezető oldalon kiszedtem a szőnyeget, alatta vizes volt. Körben sehol sem éreztem vizesnek, csak közép tájt, ahol kicsit állt a víz. Vajon mi történhetett? Jó ideje nem mostam le, eső sem volt, fagyálló nem fogy, a szagát sem éreztem. Van valami ötletetek?
  9. Sziasztok! Szerintem én nem jól kezelem a hirdetésemet. A profilomnál kettő van belőle, de az Adok Veszekben csak egyet találtam, azt is rosszul tettem fel. Kérlek segítsetek, hogy helyesen használjam a hirdetést. Köszönettel: system
  10. Én kipróbáltam nekem működik. nem mértem, de 0,5-1 perc múlva lekapcsolt.
  11. system

    CHIP TUNING

    a chippelés óta volt egy időszak, extrém hideggel, ekkor felment a fogyasztás 7,9-re a korábbi 7,5 helyett. most jóval enyhébb az idő, kicsit lement a fogyi 7,5-7,7 közé, de az ígért fogyasztás csökkenést így sem látom, pedig igyekszem a kocsit úgy használni mint eddig. még játszhat benne, hogy hol veszem a benzint, ez majd csak később fog kiderülni.
  12. Én most cseréltem olajat, az itteni tanácsok alapján Dexos 2 került bele. A tejfölt még nem néztem. :D A szerelő azonban mondta, hogy 5700-ért biztos nem olyan jó olaj, mint a következő kategória 12000-ért. Engem inkább ez a kérdéskör izgat. Elvileg mindkettő tudja a Dexos 2 minősítést, mégis több mint duplájába kerül, és van drágább is. Vajon ennyivel jobb is a drágább? Vagy rosszabb az olcsóbb? Vagy csak a nevet kell megfizetni? :icon14:
  13. időközben az eladótól az alábbi tájékoztatást kaptam: "A felnigyártóknál egyre inkább jellemző hogy duplafuratos felniket (pl:5x100 és 5x114,3 tehát összesen 10 lyukat funak a felnibe), vagy egymáshoz közelálló lyukosztásnál felező méretet fúrnak a felnibe. Az Ön által kiválasztott felni is ilyen 5X109-es, melyet a 108 és a 110 -es osztókörű autókra is lehet használni (109-es osztókörű autó nincs). Így feltehető Fordra, Renaultra, Opelra, Saabra, stb. A 109-es átmérő a 110 -től 1 mm-rel különbözik, de a középső agytól számítva sugár irányban ez csak 0,5 mm ami elhanyagolható. Az általunk forgalmazott felnik tömeggyártású termékek nagy része USA, Japán, Nyugateurópa országaiban kerül eladásra, hozzánk csak elenyésző része érkezik kb. 1-2 % . ISO, TUV, JWL, VIA minőségellenőrzött termékek. A JWL, és a VIA Japán mínősítést ad. Az USA-ban szinte semmi előírás nincs. A mozgókupos csavar a legtökéletesebb megoldás az alufelni felfogatásához. A Renault és a Ford új modelljein gyárilag ilyennel szerelik az alufelniket. Ezzel a megoldással tökéletesen illeszkedik a kúp a felnihez, és semmilyen mechanikai feszültség nem keletkezik a kötőelemeknél. Egy kicsit drágább mint a normál csavar. A felnigyártók nem követelik meg a mozgókúpos csavar használatát a 99 -es és a 109-es furatú felniknél sem, de mi általában mozgókúpossal szereljük az előbb említett előnyök miatt. Ilyen esetekben felár nélkül adjuk a mozgókúpos csavarokat. A gumiskollégákról csak annyit hogy a "kínai szar" már felülmúlt minőségben sok európai neves gyártót, illetve az egekbe magasztalt OZ vagy a japán sportfelni ADVAN is kínában készül hogy a REPLIKÁKRÓL és a gyári Mercedes felnikről ne is beszéljünk. Másfelől a 10 évvel ezelőtt a németeknél készült gyári Mercedes felnikről már a harmadik évben hámlik a lakk akárcsak egyes Brock felniről.És ráadásul ezeknek a felniknek igencsak megkérik az árát. A fogyasztásra épülő termelés alapja hogy minden termék 5-6 évig legyen jó, aztán cseréljék le."
  14. system

    Egyéb csevegés

    bocs, tévedés
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.