Jump to content

pszaby

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    182
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

pszaby last won the day on Január 1 2015

pszaby had the most liked content!

Hírnév

43 Segítőkész

pszaby névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Autó(k)
    08' Vectra C 1.9cdti z19dth
  • Város
    Veszprém

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  1. Az első állításaidat tényleg érdemes megnézni. Az utolsó már nem igaz, mert a z17dtl már nem adagolós. :)
  2. Na még egy vectra utódos. :) Gratula hozzá. Ha gondolod nézz be facen a vectra c/signum klubba. Nagyon aktív és hasonlóan jó fej és segítőkész társaság. Megéri. :)
  3. Szia, Említetted, hogy folyik az üzemanyag az nem jó, mert lelevegősödik a rendszer és azért is nem indulhat. Meg kell keresnetek, hogy hol szivárog (lehet, hogy nem mindig azért néha megy néha nem) onnan már ellehet indulni. A z17dtl nem adagolós hanem már magasnyomású rendszeres. Hibakódot is olvassatok, hátha megmondja az autó mi a baja. :)
  4. Gratula hozzá. Astrát elvitték? Közben én sem töltöttem fel képet az utódról, pedig ígértem. :blush: Nekem egy fokkal kevésbé off, mert opel maradt csak megnőtt. :) Carstylingos oldalamon vannak fenn képek.
  5. Sziasztok, Tudom hogy nem piactér ezért előre is bocsi, de maradt pár dolgom az astrából amik eladók: - fekete burás tuning hátsó lámpák - astra, classic, 1.7 cdti gyári króm feliratok - Filtron pollenszűrő - csomagtérajtó központi zár motor - hibátlan komplett pótféklámpa Hátha valakit érdekelne valami.
  6. Szia, Én első körben kipucolnám a turbónyomás érzékelő szenzort ami a szívórészben van (szerintem ugyanaz mint amire neked a hibát dobta). 1 csavar fogja és relatíve könnyű is hozzáférni. Csatolok két képet, hogy kb. hol van: Aztán ha már arra jártok, nem sokkal mellette levenném és kipucolnám az egr szelepet és fojtószelep is (ez már nagyobb meló, mert sok mindent le kell bontani).
  7. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Ha a turbó alapjárat közelében is fütyül azért az nem jó előjel. Szerintem érdemes már ránézni mert lehet hogy lóg a tengelye.
  8. Benzinesbe tényleg Mazda lenne a nyerő, de a dieseljeikről nem sok jót hallani. Passatból még az 1.9pdtdi lenne jó, de az meg "csak" 105Le és még az olajat is falatozza. :) Nem szeretném elkiabálni, de ha minden és mindenki úgy akarja, akkor holnap C veci tulaj leszek. :icon13:
  9. Nézegetem azt is, de az új széria (2007-től), még drágább kategória egy 2.0tdci-vel. Mazda és fosvágen semmiképp nem kell. :) Van egy focus ugyanezzel a motorral, nagyon jó felszereltséggel. A 136paci és 340Nm nagyon viszi a könnyebb kasznit. :) Bocsi az offért.
  10. Sziasztok, Ma elvitték az autómat. :( Szintén magánszemély fogja tovább használni. Úgyérzem jó helyre került. Viszont szeretnék opelos maradni egy c vectra személyében. Remélem találok is egy normálisat.
  11. Okés, pedig ez még nem olyan "modern". Se részecskeszűrő se kettős tömegű, egyedül a porlasztok amiket fel kell újítani időnként. Az 1.7 dti-nél meg az adagolóvezérlő ami bajos.
  12. Picit drágábbért(1m körül) egy 1.7 cdti nem érdekel? Az enyém eladó. :)
  13. Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    2006 z17dtl. Nekem tökéletesen illeszkedett. Érdekes...
  14. Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Szia, Nekem is ilyen motoros az autóm és ezt a szűrőt vettem szintén tőlük és rendesen belement: https://alkatreszek.hu/olajszuro_bosch/1457429199_la Én is 5 litert rakok bele és eddig nem volt gond, ilyenkor már tényleg max-on. Az érdekesség az, hogy először beletöltesz 5 liter vígan, majd ha elindítod és járatod egy kicsit, akkor feljebb megy még egy picit a szint, és az úgy is marad 10e km-en keresztül (legalábbis nálam).
  15. Igaz. :) Akkor így megnyugodtam. Egyedül a bőrkormányt kellene még bőröztetnem mert felül "szivacsosan" kezd szétmállani. Nem a sima bőrös H astra kormánya van hanem a az a hüvelykujjnak helyet adó sportosabb. Talán reális 175 e után...nagyon nehéz normálisat találni... :(
×