Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Sámli

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    85
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.balkon.tuti.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

Legutóbbi látogatók

3.478 profile views

Sámli's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Check engine (az a sárga villámos blokk) lámpa világít röviden gyújtáskor, indításkor, aztán elalszik. A hibakód kivillogtatását egyszer valaki elmagyarázta, de úgy elfelejtettem, ahogy csak lehet. Milyen baja lehet a gyújtásnak, azon kívül, hogy vagy van, vagy nincs? Kösz a gyors választ, S
  2. Kedves Opelguruk! Egyrészt módfelett megtisztelő érzés, hogy ismét szaporíthatom itt a karaktert, köszönet érte az üzemeltetőknek! Úgyhogy bele is csapok a kacsóba: A C18NZ automatás disznóólam 14. évét gurulva (és nem taposva) annak megfelelően kamaszodni kezdett és ilyetén képpen arcpirítóan pofátlan. Úgy kezdődött, hogy egyszer csak vége lett. Megállt a Bajcsin, és nincs tovább. Csúcsforgalom, belső sáv. Most nem térek ki a tologatós részre, a lényg, hogy szépen kicserélték benn az AC pumpát, aztán nem sokkal később a hozzá vezető kábelköteget is, mivel a csere után a hibajelenség rövidesen újra felütötte a fejét. Eztán ment. Többszáz km-t tettem meg mindenféle körülmények között (autópálya, város, földút, rövidtávok hideg motorral, hosszú távok padlógázas előzésekkel, stb) és ment, mint az ágybaszarás. Aztán múlt vasárnap elindultam haza egy kellemesnek csak kéztördeléssel és ajakbeharapással egybekötötten nevezhető városkából, de még mielőtt a maratoni 80 km-es távnak nekiugrottunk volna, megálltam a benzintyúkon itatni. Aztán beindítottam, egyet pörgött és kész. Megint semmi. Kocogtattam a hátsó ülés alatt az AC tetjét, meg lehúztam-visszadugtam a sarut, de semmi. Aztán fogyott a türelmem, rájabasztam egy keményet, bár inkább csak mellé, hogy csak úgy kongott. Ezután se semmi. Önindító pörög, motor hallgat. Pont, mintha nem kapna benzint. Aztán meg beindult, és ment, ahogy kell. Kb 25-30 percet álltunk. Na, most akkor ez mi a rosseb?
  3. Sámli

    Sebességváltó

    Biztosan segítettél, bár elsőre nem sokat értek. A 6-os, mega 25-ös biztit úgy találom meg, hogy be van számozva a levehető fedélen? Remélem... A kapcsolóhoz meg le kell bontanom a középső részt, ha jól sejtem. A sokminden más közül értem a csatlakozót, a kapcsolót, a kábelt, meg a váltót (bár ezt jobb szeretném nem érteni). De mi köze a télifokozat gombnak (üzemmódnak) a vezérléshez? Vagy ez nagyon gyík kérdés? Köszi
  4. Sámli

    Sebességváltó

    Elmúlt a téli fokozat a matámból. Ez ugye egy gomb, amit ha megnyomok, harmadikból indul. Eddig ment, aztán egyszercsak már hiába nyomtam, semmi. Kérdés, hogy lehet-e ennek köze a nagyon is esedékes váltóolaj-cseréhez, vagy simán elektromos probléma? Hátha van ötlete valakinek.
  5. Sámli

    Motor

    Nekem is volt hasonlóval gondom kb két hónapja, akkor azt csinálta, hogy ezerhatot pörgött alapjáraton. Kicseréltek két gumicsövet, és azóta rendben (nek tűnt). Lehet hogy más gumicsöveket és tömítést is kell cserélni?
  6. Sámli

    Motor

    PÜ ment, köszi. Hmm, elmondanám akkor inkább, hogy mi a hibajelenség, kezdjük a kályhánál... A szerelőt hagyjuk. 1. Automatás a gép, és: beindítom, könnyen indul, szépen beáll az alapjárat pár másodperc alatt, aztán ha D-be teszem, akkor leeseik, és erőtlennek tűnik. 2: Közvetlen indulás után, teljesen hideg motornál fordul elő, hogy nyomom a gázt, és nem megy, aztán egyszercsak elhiszi, és akkor mégis. Ez olyan 1-2 másodperc tétovaságot jelent. Mindez pár perc közlekedés után már nincs. Nyáron se volt. Ezek alapján akkor hol keressem a bajt? kösz
  7. Sámli

    Motor

    Kellemes szombatot! Kérdésem van: ha a szerelő az elktromos szakemberhez irányít, mert szerinte "szinuszosan" jár a motor, és olvassa ki a hibakódot a géppel a szaki, meg törölje ki a hibaüzeneteket, hátha attól kisimul, akkor mire számítsak? Tényleg dödög egy kicsit alapjáraton, meg nagyon hidegen olyan elgondolkodva veszi tudomásul, hogy megnyomtam a gázpedált. Már meint valami baja van? Kösz S
  8. Hmm. Bízzunk! Aztán ha nem jön be, akkor majd a boltba mondom a kasszánál, hogy köszönöm, és bízzunk benne, hogy majd hozom a pénzt, mert most nincs sajnos... Végülis.. Én mondtam, hogy gyárit vegyen, de azt mondta, hogy ez az, vagyis nem, mert olyan nincs is hogy gyári, mert az opel nem gyárt, gyertyát, én meg akkor már túl voltam egy határon autófelújításban, úgyhogy ráhagytam. Most akkor van gyári, vagy nincs?
  9. Részemről most cseréltem gyertyát (Nem emlékszem a nevére típusnak a japán változata, mert az tovább bírja, ahogy mondták - 1000/darab), meg kábelt (8800) most vagy jól csináltam, vagy nem, de megy. s
  10. Sámli

    Motor

    Kedves Márkatársak! Kettőt köhintett az autóm, két egymást követő reggelen, hideg motorral: pirosnál várakozás után gázadáskor nem vette a lapot, hanem dödögött, de aztán ment egész nap, mint a ágybakarikacsapás. Ma reggel beindításkor, alapjáraton szintén. Olyan volt, mint amikor kihagy egy hanger, de erre még a Skodámból emlékszem csak haloványan, hogy milyen. Arra gyanakodtam, hogy gyertya, esetleg gyújtáskábel. 1: Önök mire gyanakodnak ezek alapján? 2: Ha gyertyára, akkor milyet / milyet NE? Köszönöm!
  11. Hmm... két sör? Milyen? Én nem ragaszkodtam a monróhoz, hanem inkább a szerelők. De Nó Mór Monró! Szóval azt mondod a Sachs jó nekem. Köszi. azon belül semmi válogatás, hanem durrbele? És mennyi kincset kérnek egy ilyenért? A sört meg csupán az infóért is beígérem. Mikorhol? Vagy küldjem futárral? S
  12. A szerelőúr 10-et mondott darabra, ezzel számoltam, de ha sokkal jobbat nem sokkal többért kapok, akkor inkább nem spórolok ezen. A koni pl mennyi? Úgy Sach per kábe?
  13. Az első telók cserejénél megesett monroe-ba való beleszaladásomon okulva kérezem tehát: Hátulra milyet vegyek? Köszi előre
  14. Köszönöm Uraim! A Monroe dolog még egy kicsit idegesít, de amúgy nyugodt vagyok. A kabát-metafora szívemből szólt. Nyomom a gázt, gyűjtöm a pénzt, ilyenek. s
  15. Ez a Monroe cucc ennyire szar? Azt mondta több szerelő is -egymástól függetlenül- hogy ez jó választás. Az lajos 14e lett volna, de azt mondták, a gázos jobb, azt kértem. Ezek szerint tényleg gázos... Azt is mondták, hogy ez nagyon jó, mert lett volna Gabriel olcsóbban, valami 11e akcióban, de hümmögtek. Mondom, többen is. Amúgy 2 év garancia van rá. Hogy érted azt hogy hiába dörgölöm az orruk alá, ha esetleg... Meg amúgy mi baja lehet? Mire figyeljek? Vannak jelek, vagy egyszer csak huss, odavan? A szilenteket nézték, az még nem rossz, a alpas is rendben van, a többi, amit említettél, em került szóba.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.