Jump to content

FPepe

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    10.512
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

FPepe last won the day on Szeptember 3 2013

FPepe had the most liked content!

Hírnév

79 Segítőkész

FPepe névjegye

  • Felhasználói rang
    A kék villám :)
  • Születésnap 1977-03-11

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra F hatchback 1.4 1993
  • Város
    Kápolnásnyék

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kápolnásnyék
  • Érdeklődés
    elektronika, számítástechnika, OPEL :)

Legutóbbi látogatók

7.650 profile views
  1. Általános műszaki problémák!

    Üdv! Nem nagy nehézség, lehúzod a keréknél a jeladóról a csatit, a másik csatiját kicsit nehezebb széthúzni, jó gumitömítése van, és máris a kezedben a kb. fél méteres kábel. Kéteres egyébként, jól le kell szigetelni a toldásoknál (zsugorcső, erenként is, és egy hosszú kívülre még). Lehet kapni a kábelt, Ebay-en 7000Ft körül már láttam. Itt tudsz cikkszámokat nézni, attól függően, melyik fajta kábel van a Tiédben (amit mi csináltunk, az az 1-es számú volt).
  2. Általános műszaki problémák!

    Üdv! Köszönöm a sok reakciót, az éjszaka folyamán megszakértettük a dolgot, és kiderült, hogy a javított vezeték még egy helyen el volt törve, úgyhogy csatlakozótól csatlakozóig új vezetéket kapott, így már működik gond nélkül. Outsider, sztem Tiédben egy sebességjeladó van betekerve a váltóba, onnan kapja a jelet az ECU, és a kilométeróra. Más kérdés: az említett kocsiban nem gyári rádió van, a TID kijelző pedig nem mutat az alsó sorban semmit. Úgy tudom, egy vezetéket kell kiiktatni, hogy a dátumot mutassa. Melyik az a vezeték? Előre is köszi!
  3. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Egy G Astrás barátomnak gondja támadt a kocsijával: az ABS időnként hibát jelzett, főleg sok kanyarodós közlekedés során. OP-Commal kiolvasva a bal első szenzorra panaszkodott. Ma megnézte közelebbről, megtalálta a törést a szenzor vezetékében. Kivágta a darabot, összeforrasztotta, zsugorcsövezte a vezetékeket, de azóta már a kilométeróra sem mutat semmit. Eddig ilyen akkor sem fordult elő, amikor az ABS hibát jelzett. Szerintetek tönkremehetett az ABS-vezérlő, vagy még mindig annál a vezetéknél lehet a gond? A bal első szenzor jele alapján működik a kilométeróra? Az ötleteket előre is köszi!
  4. Corsa B - Általános -

    Ez azért érdekes, mert nekem meg gyári fedcompom van a kocsiban, ami motorféknél gyönyörűen lemegy 0.0-ra, egészen 1500-as fordszámig, amikor beindul az alapjárat szabályozás (C14NZ, '93). Más téma: automataváltóba milyen és mennyi olajat javasoltok (X14XE, AF13)?
  5. Fék, futómű, kormánymű

    Ed Csájna ezért szokta megkenni a betétek hátsó, felfekvő felületét rézpasztával.
  6. Általános műszaki problémák!

    Üdv! Az lenne a kérdésem a cartársakhoz, hogy ha egy X20DTL G Astrán tolatólámpa kapcsolót szeretnék cserélni, tartanom kell attól, hogy kifolyik némi váltóolaj, amikor kitekerem a helyéről, vagy nem fog kifolyni? Köszi!
  7. Fék, futómű, kormánymű

    És az tuti, hogy hátul van a probléma? Nem lehet egy vetemedett tárcsa elöl a probléma forrása?
  8. Egyéb csevegés

    17D-ből és C20NE-ből tuti volt sima ékszíjas.
  9. Fűtés, és klíma

    A szívócsonkon, a generátor mögött. Óvatosan tekergesd, nem túl nehéz beletörni. Ha ez sem segít, esélyes, hogy a radiátor van tele lerakódással, trisós mosás, vagy csere segíthet.
  10. Fék, futómű, kormánymű

    Erre gondolsz?
  11. Fék, futómű, kormánymű

    Ez esetben gondolj majd rám légy szíves
  12. Fék, futómű, kormánymű

    Melyik főfékhenger/devander plug&play Astrába a 256-os fékhez, amit érdemes is megcsinálni?
  13. Fék, futómű, kormánymű

    Pl. egy B Omega dupla devanderes főfékhengerrel ez a 256-os tárcsa jó lenne?
  14. Fék, futómű, kormánymű

    Üdv! Az lenne a kérdésem a szakértőkhöz, hogy ha kicsit javítanék a fékteljesítményen (alap 236-os tömör tárcsa, hátul kisebbik dobfék), elég, ha csak elöl 256-os hűtöttre cserélem a féket, vagy így nem lenne jó, mást is kell változtatnom? Köszi!
  15. Motor

    Jó eséllyel kopottak a vezérműtengelyed )főleg a 4-es hengernél levő) bütykei. Típushiba ezeknél a motoroknál a 4-es henger feletti vezérműtengely-bütykök olajhiányos állapota, ami erősebb kopást okoz ezeknél.
×