FPepe

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    10.512
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

FPepe last won the day on September 3 2013

FPepe had the most liked content!

Hírnév

79 Segítőkész

FPepe névjegye

  • Felhasználói rang
    A kék villám :)
  • Születésnap 1977-03-11

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra F hatchback 1.4 1993
  • Város
    Kápolnásnyék

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kápolnásnyék
  • Érdeklődés
    elektronika, számítástechnika, OPEL :)

Legutóbbi látogatók

7.608 profile views
  1. Üdv! Nem nagy nehézség, lehúzod a keréknél a jeladóról a csatit, a másik csatiját kicsit nehezebb széthúzni, jó gumitömítése van, és máris a kezedben a kb. fél méteres kábel. Kéteres egyébként, jól le kell szigetelni a toldásoknál (zsugorcső, erenként is, és egy hosszú kívülre még). Lehet kapni a kábelt, Ebay-en 7000Ft körül már láttam. Itt tudsz cikkszámokat nézni, attól függően, melyik fajta kábel van a Tiédben (amit mi csináltunk, az az 1-es számú volt).
  2. Üdv! Köszönöm a sok reakciót, az éjszaka folyamán megszakértettük a dolgot, és kiderült, hogy a javított vezeték még egy helyen el volt törve, úgyhogy csatlakozótól csatlakozóig új vezetéket kapott, így már működik gond nélkül. Outsider, sztem Tiédben egy sebességjeladó van betekerve a váltóba, onnan kapja a jelet az ECU, és a kilométeróra. Más kérdés: az említett kocsiban nem gyári rádió van, a TID kijelző pedig nem mutat az alsó sorban semmit. Úgy tudom, egy vezetéket kell kiiktatni, hogy a dátumot mutassa. Melyik az a vezeték? Előre is köszi!
  3. Sziasztok! Egy G Astrás barátomnak gondja támadt a kocsijával: az ABS időnként hibát jelzett, főleg sok kanyarodós közlekedés során. OP-Commal kiolvasva a bal első szenzorra panaszkodott. Ma megnézte közelebbről, megtalálta a törést a szenzor vezetékében. Kivágta a darabot, összeforrasztotta, zsugorcsövezte a vezetékeket, de azóta már a kilométeróra sem mutat semmit. Eddig ilyen akkor sem fordult elő, amikor az ABS hibát jelzett. Szerintetek tönkremehetett az ABS-vezérlő, vagy még mindig annál a vezetéknél lehet a gond? A bal első szenzor jele alapján működik a kilométeróra? Az ötleteket előre is köszi!
  4. Ez azért érdekes, mert nekem meg gyári fedcompom van a kocsiban, ami motorféknél gyönyörűen lemegy 0.0-ra, egészen 1500-as fordszámig, amikor beindul az alapjárat szabályozás (C14NZ, '93). Más téma: automataváltóba milyen és mennyi olajat javasoltok (X14XE, AF13)?
  5. Ed Csájna ezért szokta megkenni a betétek hátsó, felfekvő felületét rézpasztával.
  6. Üdv! Az lenne a kérdésem a cartársakhoz, hogy ha egy X20DTL G Astrán tolatólámpa kapcsolót szeretnék cserélni, tartanom kell attól, hogy kifolyik némi váltóolaj, amikor kitekerem a helyéről, vagy nem fog kifolyni? Köszi!
  7. És az tuti, hogy hátul van a probléma? Nem lehet egy vetemedett tárcsa elöl a probléma forrása?
  8. 17D-ből és C20NE-ből tuti volt sima ékszíjas.
  9. A szívócsonkon, a generátor mögött. Óvatosan tekergesd, nem túl nehéz beletörni. Ha ez sem segít, esélyes, hogy a radiátor van tele lerakódással, trisós mosás, vagy csere segíthet.
  10. Erre gondolsz?
  11. Ez esetben gondolj majd rám légy szíves
  12. Melyik főfékhenger/devander plug&play Astrába a 256-os fékhez, amit érdemes is megcsinálni?
  13. Pl. egy B Omega dupla devanderes főfékhengerrel ez a 256-os tárcsa jó lenne?
  14. Üdv! Az lenne a kérdésem a szakértőkhöz, hogy ha kicsit javítanék a fékteljesítményen (alap 236-os tömör tárcsa, hátul kisebbik dobfék), elég, ha csak elöl 256-os hűtöttre cserélem a féket, vagy így nem lenne jó, mást is kell változtatnom? Köszi!
  15. Jó eséllyel kopottak a vezérműtengelyed )főleg a 4-es hengernél levő) bütykei. Típushiba ezeknél a motoroknál a 4-es henger feletti vezérműtengely-bütykök olajhiányos állapota, ami erősebb kopást okoz ezeknél.