Jump to content

Zsolti25

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    371
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

16 Segítőkész

Zsolti25 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Város, Autók

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.504 profile views
  1. Elektronikák, elektromos kérdések

    Ha köze van az elforgatott kormányhoz, akkor ott kell keresni a hibát. Az autó kb 5 éves korában volt egy OPEL visszahívás, akkor a kormányban valami kábelköteggel csináltak valamit. Talán a többiek többet tudnak erről, tehet e ez.
  2. Elektronikák, elektromos kérdések

    Én is generátor hibára gyanakodnék inkább. Nekem ugyanez volt / van. Akkor kezdte ezt csinálni amikor csak néha nem töltött, azután már csak néha töltött azután sehogy. Ezt a titkos menü menet közbeni nézegetésével tudod tesztelni. Ha a fogyasztók be és kikapcsolása nélkül nem egyformán tölt például 13,5 - 14.1 között ingadozik, (hangsúlyozom menet közben NEM kapcsolsz be/ki semmit!) Például alapjáraton megnézegeted a piros lámpánál a töltőfeszültséget. De ne közvetlenül indulás után tedd, mert akkor még az indítás utáni visszatöltés miatt leeshet a feszültség.
  3. Elektronikák, elektromos kérdések

    A magasnyomásút egy motor sem szereti, de a sima folyó vagy spriccelő víz (elvileg) nem árthat neki, a sarat az is lehozza.
  4. Elektronikák, elektromos kérdések

    Nem lehet, hogy fúj, csak a levegőkeringető csappantyú eltört ? Opcom mutat valami hibakódot ?
  5. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Nem akarok rémisztgetni senkit, de az aksi cserék előtt nézzetek egy alapjárati töltőfeszültséget is (13,9 - 14,1 közötti az optimális, indítás után kb 1-2 perc múlva, persze extra fogyasztók nélkül, pl. gyors fűtés(nem kikapcsolható azt hiszem), ablakfűtés, levegő ventilátor, lámpa, ülésfűtés, légkondi, kormányt ne mozgassuk, stb ). Hátha nem is az aksi a ludas.
  6. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Szia! A gázpedal hiba javításáról itt (is) többször írtak. A motortérben lévő biztosíték tábla alatti kontakt hiba okozza valószínű. A másikra meg találtam videot:
  7. Elektronikák, elektromos kérdések

    Hali! Előre is bocsi mindenkitől, hogy ide irok, de az Opel Agila fórum nem túl látogatott. Szóval az egyik ismerősömnek dombra felfelé menet mindig kigyullad a motor hiba jelzője. OPCOM-mal kiolvastam neki a hibakódod: "P1526 Fojtószelep vezérlés alsó pozició nincs betanulva." Ez mit jelenthet ? Szelep pucolást vagy elektronika cserét ? Még egyszer elnézést és előre is köszönöm a válaszokat.
  8. Zene

    Ez engem is érdekelne! Nekem van tüske a kimeneten, de a csatlakozó kiosztást mutató ábránál nem szerepel az AUX Mennyi az esélye, hogy be van kötve csak nem írták rá ?
  9. Utastér,belsőtér

    A tablet lehet jó, de télen -20 fokban és nyáron ha rásüt a nap a parkolóba, akkor lehet hisztizni fog a tablet. A véleményem, hogy a tartóba feltétlenül szükséges egy ventilátor a nyári meleg miatt.
  10. Utastér,belsőtér

    Youtube-n keress rá, vannak róla videók
  11. Elektronikák, elektromos kérdések

    Komoly baleset szerencsére nem lehet belőle, mert csak nagyon alacsony sebességnél működik. Inkább szívás
  12. Elektronikák, elektromos kérdések

    A klima az belső ventilátor nélkül (illetve 1 fokozatban) volt. Valószínű az autó elején lévő hőcserélő ventilátor fogyaszt ennyit.
  13. Elektronikák, elektromos kérdések

    Sikerült az aksi egyik negatív vezetékén úgy elhelyezni a műszert, hogy lássam. A fogyasztások eredményét megosztom, bár sok embert biztos nem érdekel. Az értékek állandóan ugráltak kb 3-4 ampert, így csak körülbelüli értékek lettek: 14A alapjárat 10A + 10A tompitott + fényszóró 50A szervó (maximum)! 33A klima 20A belső befújó ventilátor 7A ülésfűtés 17A ablak + tükör fűtés a motor vízhűtését segítő ventilátor nem tudtam mérni, annak is van 3 fokozata Ez összesen 161 amper, ami nem kevés. Persze a szervó csak álló helyben vagy kis sebességnél megy rövid ideig. Azt meg bőven elbírja az aksi. Viszont a motor hűtő venti így nyáron állandóan megy az nincs benne. A klíma nekem soknak tűnik, csakúgy mint a belső befújó ventilátor. Lehet, hogy csapágyat kellene cserélnem.
  14. Elektronikák, elektromos kérdések

    Igen a 130 és a 160A főleg elfogadhatatlan. Mondhatnám értelmezhetetlen. Bár megmagyarázná, hogy miért megy tönkre a generátor illetve részei. A hétvégén talán alá tudok menni, onnan jobb a "csatlakozás" Azt a tippet kaptam még, hogy mivel a szervo veszi fel a legtöbb áramot, igy huzzam le a csatit vagy vegyem ki a biztit és nézzem meg úgy. Tudna segíteni alaki melyiket hol keressem ? köszi-köszi
  15. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Ha valaki állíttatott már ilyen hézagot, légyszi irjon már róla, hogy változott e valami.
×