Jump to content

Zsolti25

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    366
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

16 Segítőkész

Zsolti25 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Város
    Budapest

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Legutóbbi látogatók

1.478 profile views
  1. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Szia! A gázpedal hiba javításáról itt (is) többször írtak. A motortérben lévő biztosíték tábla alatti kontakt hiba okozza valószínű. A másikra meg találtam videot:
  2. Elektronikák, elektromos kérdések

    Hali! Előre is bocsi mindenkitől, hogy ide irok, de az Opel Agila fórum nem túl látogatott. Szóval az egyik ismerősömnek dombra felfelé menet mindig kigyullad a motor hiba jelzője. OPCOM-mal kiolvastam neki a hibakódod: "P1526 Fojtószelep vezérlés alsó pozició nincs betanulva." Ez mit jelenthet ? Szelep pucolást vagy elektronika cserét ? Még egyszer elnézést és előre is köszönöm a válaszokat.
  3. Zene

    Ez engem is érdekelne! Nekem van tüske a kimeneten, de a csatlakozó kiosztást mutató ábránál nem szerepel az AUX Mennyi az esélye, hogy be van kötve csak nem írták rá ?
  4. Utastér,belsőtér

    A tablet lehet jó, de télen -20 fokban és nyáron ha rásüt a nap a parkolóba, akkor lehet hisztizni fog a tablet. A véleményem, hogy a tartóba feltétlenül szükséges egy ventilátor a nyári meleg miatt.
  5. Utastér,belsőtér

    Youtube-n keress rá, vannak róla videók
  6. Elektronikák, elektromos kérdések

    Komoly baleset szerencsére nem lehet belőle, mert csak nagyon alacsony sebességnél működik. Inkább szívás
  7. Elektronikák, elektromos kérdések

    A klima az belső ventilátor nélkül (illetve 1 fokozatban) volt. Valószínű az autó elején lévő hőcserélő ventilátor fogyaszt ennyit.
  8. Elektronikák, elektromos kérdések

    Sikerült az aksi egyik negatív vezetékén úgy elhelyezni a műszert, hogy lássam. A fogyasztások eredményét megosztom, bár sok embert biztos nem érdekel. Az értékek állandóan ugráltak kb 3-4 ampert, így csak körülbelüli értékek lettek: 14A alapjárat 10A + 10A tompitott + fényszóró 50A szervó (maximum)! 33A klima 20A belső befújó ventilátor 7A ülésfűtés 17A ablak + tükör fűtés a motor vízhűtését segítő ventilátor nem tudtam mérni, annak is van 3 fokozata Ez összesen 161 amper, ami nem kevés. Persze a szervó csak álló helyben vagy kis sebességnél megy rövid ideig. Azt meg bőven elbírja az aksi. Viszont a motor hűtő venti így nyáron állandóan megy az nincs benne. A klíma nekem soknak tűnik, csakúgy mint a belső befújó ventilátor. Lehet, hogy csapágyat kellene cserélnem.
  9. Elektronikák, elektromos kérdések

    Igen a 130 és a 160A főleg elfogadhatatlan. Mondhatnám értelmezhetetlen. Bár megmagyarázná, hogy miért megy tönkre a generátor illetve részei. A hétvégén talán alá tudok menni, onnan jobb a "csatlakozás" Azt a tippet kaptam még, hogy mivel a szervo veszi fel a legtöbb áramot, igy huzzam le a csatit vagy vegyem ki a biztit és nézzem meg úgy. Tudna segíteni alaki melyiket hol keressem ? köszi-köszi
  10. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Ha valaki állíttatott már ilyen hézagot, légyszi irjon már róla, hogy változott e valami.
  11. Elektronikák, elektromos kérdések

    Sziasztok! Kölcsönkértem egy lakatfogós műszert, de túl nagy volt, alig fértem hozzá a kábelekhez, és még az is lehet, hogy nem jól mértem, mert az akku sarun 2-3 A töltést fogyasztókkal meg minusz 15-17A fogyasztást mért. De csoda akkor jött amikor a generátornál próbáltam mérni felülről, mert nincs aknám: 130A terhelésnél 160A. Szóval ennyi nem nagyon lehet szerintem ezért gondoltam, hogy vagy én voltam béna (rossz helyre, rosszul raktam), vagy a műszer. Azt hiszem elviszem a szakihoz
  12. Elektronikák, elektromos kérdések

    A gyári generátorral terheléssel sem ment 13,8 alá. Köszönöm, megmérek mindent, hátha okosabbak leszünk
  13. Elektronikák, elektromos kérdések

    Sziasztok! Segítség kellene, úgy látom másoknak is van hasonló problémája. Előtörténet: Aksi lemerül, generátor nem tölt, generátor csere utángyártottra, kezdetben tölt rendesen aztán már csak 12.5V, rossz a generátor, felújítás, ismét szar, fesszabályzó csere. Most terhelés nélkül 14,0V de ha megy a klíma + lámpa + befújás akkor ismét leeseik 12,5V-ra, tehát szar. Kicsit kezdek feszült lenni, mert így az aksit is hazavágja (ha már nem tette meg). Azt vettem észre, hogy akkor esik a legtöbb feszültség, ha a levegő befújót max-ra teszem. Nem tudjátok ez mennyi áramot vesz fel gyárilag ? Cseréltetett már valaki sarut a generátornál ? Úgy láttam a félbevágott vezeték takaró műanyag cső pont a sarura vezeti a vizet. HELP !!!!
  14. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Szia! Nem vagyok szerelő. Vita inditónak szánom: Lehet valamelyik érzékelő téves adatot ad és kevés üzemagyagot (és/vagy levegőt) kap a motor. Hidegen és melegen egyformán húz az autó ?
  15. Légkondicionáló rendszer (klíma) és fűtőrendszer

    3 év után végre egy JÓ szerelő megtalálta a klima szivárgásomat (1 tél alatt elment a nyomás). A levegőszűrő alatt van egy toldás, ott szivárgott. 3 szervízben sem találták meg, mert szétszedni bármit is az macera. Mindenki csak bevilágított a látható helyekre és kész. Mindenki a hűtőre gyanakodott!
×