Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

palllevi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    18
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

palllevi névjegye

  • Születésnap 1981-06-06

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

palllevi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. palllevi

    Elektromos

    Lehet vajon ECU meghibásodás is?
  2. palllevi

    Elektromos

    Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy a kopogásérzékelő szenzor hibát jelez. Csak terhelés alatt és csak 2500fordulat fölött. 1-es 2-es hengeren a gyertyák nagyon kormosak 2-es 3-as szürke. Gyertyakábelek cserélve, gyújtásmodul cserélve. Szívósor nincs eltömődve. A motor idén tavasszal lett felújítva komressió 15 15.1 15 15. Kartergáz alig van. Ha leveszem a kopogásérzékelőt, csati rajtahagyva és megjáratom akkor is knock senzor hibát dob. Ez a szenzor nem igazán szokott meghibásodni. Szerintetek mindent kizártam és tuti a szenzor vagy van még valami ötlet? X16SZR 97-es Esetleg Budapesten hányódik valakinél egy kopogásérzékelő szenzor?
  3. Szerintem ennyi pénzért nem kapsz jó autót. Pláne motorikusan! Spórolj még ha nem sürgős a vásár és menj a helyszínre hozzáértővel (mérhettek kompressziót a próbaút alatt) és ha a jó motor a feltétel na meg olcsó is legyen akkor békülj inkább ki egy kis rozsdával amit később javíthatsz. Szép állapotú és jó motorú autót 600 környékén sem bíztos, hogy elkapsz. Ne feledd egy igazán jó autót senki nem ad el csak úgy, na meg nem olcsón. (hacsak nem behajtók rugdossák az ajtót)
  4. palllevi

    Fényezés

    Sziasztok! Van valakinek tapasztalata a 3d karbonfóliával? Szeretnék rakni a tetőre és a motorházra, de mielőtt költenék rá jó volna mindent tudni róla. Állítólag kb 3-5 évet tart.
  5. palllevi

    Fék

    Ez nagyon dúrva és veszélyes, remélem nem sok ilyen csóka járkál az utakon. Az ilyen vaddisznót vadászni kellene :))
  6. palllevi

    Fék

    Ha kisebb fékerőt akarsz akkor rakjál fékerőszabályzó patront. Abból egy pár 14-16000
  7. palllevi

    Fék

    Nem mértem :lol: Elég széles volt a nyereg és feltettem egy hűtőbordásat de az is lehet akár 236-os akár 250 Tény hogy elég passzos. Viszont érdekesnek tartom, hogy semmivel nem jobb a fékhatás a hátsó tárcsával mint a dobbal ( igaz abból is a nagyobb, szélesebb vagy öblösebb ha úgy tetszik volt rajta) mondhatnám ugyanolyan. Ámbár lehet, hogy hegyen völgyön derülne ki csak mivel a tárcsa ugye jobban bírja a fokozott, folyamatos fékezgetést. Csalódott vagyok kissé mert arra számítottam, hogy a szemgolyómat a szélvédőről kell majd lekaparni. Na de mindegy szerintem van még valami gubó vele és megtalálom. Ezelőtt egy Jettám volt no abs bizbasz és összehasonlíthatatlanul jobb volt a fék, meg minden (visszasírom)
  8. palllevi

    Fék

    Szerintem a rugó nem rontja a fékhatást, annak fékezés vagy a kézifék kiengedése után s szerepe, hogy visszahúzza a fékpofákat (kapható felújítókészlet ami tartalmazza az új rugókat és a fékpofa rögzítőszettet ami a szegecs,rugó és rugótányérból áll) Neked a hátsó munkahenger rohad be állás után, azt érdemes cserélni. Egyébként nekem sincs átmenet ami abs-nél ha lehet még zavaróbb mert állandóan dolgozik és lehetetlen megszokni és kiszámítani a fékutat. Vettem egy új főfékhengert és ha nem lesz jobb akkor jön a fékszervó (fékrásegítő dob) cseréje. Igaz a főfékhenger felújítható de kaptam egyet 5500-ér :lol:
  9. palllevi

    Motor

    Nekem volt! Az egyik gyertya időnként áthúzott látható hiba nélkül eleinte. Teljesen új gyári gm gyertyaszett és csak akkor jöttünk rá amikor elszineződött már a kerámia részen az áthúzás helye. Egy próbát megér megnézni. Gyertyakábel ellenállásokat bemérni.
  10. palllevi

    Fék

    Köszönöm! Örök hála! Én így csináltam meg (heh csak lefotóztam) De mint írtam hosszú a bowden. Azért a gyári csak kulturáltabban néz ki :lol: és az számomra nagyon fontos. Nem beszélve a vizsgabiztosról (no meg az engedély nélküli átépítésről ugyibár) Ha ismer valaki olyat aki ezt legalizálni tudja akkor privátban szívesen veszem az elérhetőségét :D
  11. palllevi

    Fék

    Megtaláltam köszi :lol: sajna kép nincsen róla. Az egy másik kérdés, hogy a hídon hova és hogyan szerelem fel (hegeszteni vagy csavarozni kell) Jó volna látni egy hidat amin már meg van oldva ez a probléma.
  12. palllevi

    Fék

    Na ez engem is érdekelne! Abs-es verdára! Főféket kell-e esetleg vele cserélni és a fékszervó rúd hosszúsága is gondot okozhat.
  13. palllevi

    Fék

    Persze először körbe kell légteleníteni de ha az nem oldja meg és mindegyik fékmunkahenger ok, akkor főfékhenger vagy fékszervó a ludas.
  14. palllevi

    Fék

    Sziasztok! Hátsó agyat kellett cserélnem és nézd mi lett belőle. :lol: Na nem tuningolni akartam, csak jobb áron kaptam meg ezeket mint a dobosat. A sok hülye bontós ojan árakkal dobálózott, hogy folyton padlóztam a dumájuktól. Ez van! Igaz lehet más topik de nem bírom kihagyni, most, hogy az embereknek nincsen pénze új alkatrészre a bontósok megemelték az áraikat, na de úgy hogy egy használt pollenszűrőt egy ezresér akar adni. Na mindegy ez van és kezdeni kell vele valamit. Mindent levakartam, cinkalapozóval lealapoztam(kivéve a nyerget) lefestettem, nyergeket felújítottam (1400 egy készlet), hőálló festékkel lefestve. De van baki is mint midig egy átalakításnál. Kézifékbowden! Na a régit már felvarázsoltam arról sajnos nincsen kép de megpróbálom leírni. Készítettem a rugós taghoz egy tartókonzolt így most a rugó plusz segítség a kioldáshoz (remélem így kisebb lesz a befagyás esélye is) és a kézifékrúd alatti rögzítésnél ki kellett vágnom 5-5 centit, ez is megvan. Működik de nem szeretném így hagyni (ahogy egy barátom mondta "ha ezt meglátják vizsgán akkor nem, hogy átengedik a verdát, hanem még a mentőben is ütni fognak" engem :D . Na ja, ezzel még én is egyetértek, a lényeg, hogy miként lehet megoldani buherga nélkül. A saját bowdenje is hosszú a gsi még hosszabb, összejártam egy rakat bontót, hogy legalább lássam milyen a gyári tárcsafékes bowdenrögzítése de nem láttam egyet sem (legalábbis ami hasonló hídon van) Segítsetek ha tudtok. Képeket is megköszönnék :devlish:
  15. palllevi

    Futómű

    Ezek a cikkszámok hol vannak? Bardi, unix.....? Én is gondoltam gsi bovdenre és most, hogy felülre került a dobos bovden most az is 7cm-el hosszabb. A kézifékkar allati rúdon már nem lehet állítani semmit lerövidítem aztán próba.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.