Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

rugiero

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    10
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

rugiero's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok, EGR szelepet ha kiszedtem, a szelep részét tudnom kéne mozgatni? Mozognia kellene?
  2. Nem sértettél meg senkit. Annyiban tér el a többitől: ez még nem a GSI, de már nem a comfort. Az optikai eltéréseken kívül: keményebb felfüggesztés, más kormánymű (1,5-et fordul), kagylóülések, más váltó. Mivel másabb a váltója, jobban, hamarabb pörög a motor... A felfüggesztése meg egy kicsit pattogós. Ettől tér el. Nyilván a marketing hatása is érvényesült. Amúgy én is akkor szembeültem vele, hogy eltérnek a dolgok, amikor alkatrészeket kellett venni hozzá, és várni kellett, mert sehol nem volt raktáron "ehhez a típushoz" ... Az új kormányműre, 1,5 hetet kellett várni, mert a comfort-hoz hozták, és nem volt jó.... Úgyhogy még1x: ettől SPORT.
  3. Sport változat, nagyon nehéz nem pörgetni, sajnos. Váltani 2500 alatt nem is tudok :), pályán 130-nál 4200...
  4. Esetleg van valami más ötlet? Nyitott vagyok mindenre :)
  5. A köze annyi, hogy a megfáradt és kevés olaj, ráragadt a szelepekre, ezért nem muzsikált szépen. Most viszont megy. De ha van más ötlet, amit még megnézzek szívesen veszem.
  6. Úgy néz ki, meg van a HIBA OKA. Egy nagyon banális, és már csak nevetni tudok rajta. GM olaj van benne, ami egy kicsit megfáradt 12.000 km után... és egy kicsit fogyott is belőle: - tehát a kettő együtt (minimális szinten az olaj + fáradt GM), szorultak a szelepek. Ma lesz kicserélve, de előtte rátöltöttem.... és láss csodát.... 20 km után, húz, megy, szaggat.... -80.000 Ft, és idegeskedés....
  7. Úgy néz ki, meg van a HIBA OKA. Egy nagyon banális, és már csak nevetni tudok rajta. GM olaj van benne, ami egy kicsit megfáradt 12.000 km után... és egy kicsit fogyott is belőle: - tehát a kettő együtt (minimális szinten az olaj + fáradt GM), szorultak a szelepek. Ma lesz kicserélve, de előtte rátöltöttem.... és láss csodát.... 20 km után, húz, megy, szaggat.... -80.000 Ft, és idegeskedés....
  8. Próbáld meg az EGR szelepelt kitisztítani. Leveszed, beáztatod benzin, hígító, féktisztítód, finoman leszeded róla a rárakódott dzsuvát. Ugyanúgy leszeded a koszt a motor részéről is. Ha tiszta, visszaszerelés előtt javaslom egy valamilyen hőálló tömítéssel kend be az alátétet, de csak finoman. Ha kész 3x gyújtás amíg elalszanak a lámpák (nem indítasz!), utána röff, és hagyod felmelegedni, gázadás nélkül. 90%-ban ez szokott lenni a hiba, és a megoldás is.
  9. Sziasztok, Igaz nem Astra, de ugyanaz a motor van benne, csak itt hátha hamarabb kapok választ. !!! Sziasztok, Már kicsit végső kétéségbeesésemben írok, hátha valaki tud segíteni (bízom benne :) Van egy 2001-es C Corsa z14xe 90 Le, Sport, 132.000 km, szervízkönyves, megmérték, tehát tuti ennyi. A hiba: - gázadásra fulladni/hörögni kezd, egészen 2000-es fordulatig, erőtlen. Eléri a 2000-et, erőre kap, és megy. - voltam szerelőnél, EGR kitakarítva, lambda bemérve (sőt cserével kizárta a hibáját), AC cserélve-nyomás ok, benzinszűrő cserélve stb. - ECu nem jelez semmit.... - a fordulat is leesett, 700-650 - a fogyasztásom, meg egy kicsit felment... nagyon - rapszódikus, mert pl. ma reggel egy ideig ment, és nem is hőfoktól függ, tehát nem csak melegen csinálja. A folytószelepnél, már gyanakodtam, hogy falsot szívhat, hideg fújkáltam féktisztítóval, de semmi... Viszont utánna, mintha valami folyás lett volna az oldalán... Hiba elhárítva, de csaknem. EGR szelep, szépen körbetömítve, hogy nehogy onnan szívja a falsot... de az sem... Folytószelep, tiszta... Várom a tamácsokat, ötleteket, mindenre nyitott vagyok, mert húsvétra szeretnék menni vele, de ha ezt csinálja, a gatyámat leeszi hosszú úton... Előre is köszönöm!!!
  10. Sziasztok, Már kicsit végső kétéségbeesésemben írok, hátha valaki tud segíteni (bízom benne :) Van egy 2001-es C Corsa z14xe 90 Le, Sport, 132.000 km, szervízkönyves, megmérték, tehát tuti ennyi. A hiba: - gázadásra fulladni/hörögni kezd, egészen 2000-es fordulatig, erőtlen. Eléri a 2000-et, erőre kap, és megy. - voltam szerelőnél, EGR kitakarítva, lambda bemérve (sőt cserével kizárta a hibáját), AC cserélve-nyomás ok, benzinszűrő cserélve stb. - ECu nem jelez semmit.... - a fordulat is leesett, 700-650 - a fogyasztásom, meg egy kicsit felment... nagyon - rapszódikus, mert pl. ma reggel egy ideig ment, és nem is hőfoktól függ, tehát nem csak melegen csinálja. A folytószelepnél, már gyanakodtam, hogy falsot szívhat, hideg fújkáltam féktisztítóval, de semmi... Viszont utánna, mintha valami folyás lett volna az oldalán... Hiba elhárítva, de csaknem. EGR szelep, szépen körbetömítve, hogy nehogy onnan szívja a falsot... de az sem... Folytószelep, tiszta... Várom a tamácsokat, ötleteket, mindenre nyitott vagyok, mert húsvétra szeretnék menni vele, de ha ezt csinálja, a gatyámat leeszi hosszú úton... Előre is köszönöm!!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.