Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Frankie64

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    482
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    4

Frankie64 last won the day on Szeptember 25 2022

Frankie64 had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra h
  • Város
    Zalaegerszeg

Legutóbbi látogatók

2.500 profile views

Frankie64's Achievements

  1. Üdv Mindenkinek! Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy elköszönjek mindenkitől, megköszönve a segítséget amit a car-társak nyújtottak az elmúlt évtizedben. Az üzemeltetőknek köszönöm az eddigi felületet, és további sikereket kívánok! És végül de nem utolsó sorban, Békés Ünnepeket, és Eredményekben gazdag Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!
  2. Akitől vettem a másik autóhoz alkatrészeket az járt hasonlóképpen. Neki addig halt le a ricni a difi belsejében, míg kinyitotta a kaput.... Nem kellett messze szállítani épp hazaért vele. Utána sokkal rosszabbul járt, így lettek nekem olcsóbb alkatrészek a másik autóhoz. De ez nem ide tartozik
  3. Nemrég volt kéttömegű csere, de a kinyomó hidraulika miatt kellett bontani, valami eltörött benne, és nem nyomta a kuplungszerkezetet. Aztán ha már bontva lett, cseréltünk mindent. A motor még nekem sem volt bontva, önindító, generátor, izzítógyertya, meg a kuplung komplett. És még egy hosszabb lista az egyebekről De teszi a dolgát, most már 11 éve nálam
  4. Üdv! Bocs nem bántani akartalak, és megértem, hogy bármi megoldás érdekel amivel esetleg találkozott valaki itt a fórumon, mivel nincs megoldás eddig. Az itt folyó ötletelésre értettem a távgyógyítást, és az eddig feleslegesen kicserélt alkatrészek árára a nem olcsót Bár, ha úgy nézed akkor csak megelőzted ezeknek a meghibásodását Azt azért furcsállom, hogy a porlasztókra hivatkoznak egymástól függetlenül, mert lehet nehezebb indulás, rosszabb hang, nagyobb fogyasztás a kopott porlasztótól, de ahogy Csaba66 cartárs is leírta olyan nincs, hogy beindítod hidegen és képes menni az idők végéig ha van üza, de ha megállítod akkor csak lehűlve lehet újra indítani, melegen nem. A porlasztóban nem túl bonyolult elektronika van, az vagy működik, vagy nem. A vezérlés hibája benne van a pakliban, de ott is furcsa, hogy csak a kulcsos indítás nem megy, betolás, gurítás indítja, ha jól értettem. Szóval egyenlőre nem futnék új motorvezérlőért sem. Az a fogyasztás használat függvényében lehet nem túl magas, és és nagyon magas is, a minimális olajfogyás nem utal kopott motorra. Az enyémben is 309 felett van egy kicsivel most, és jelen időjárási körülmények közt, lakás-munka-lakás, 2,5-2,5 km hideg motor városban, hozza ezt az átlagot, télen felmegy 7,5-re. A garázsból kiszorult, de nincsenek indítási gondok. Ezt csak azért írom, hogy a 310e km nem indokolja ezt a hibát. Szóval szerintem először azt kellene kideríteni, hogy miért kell neki szimulálni a hideg motort, hogy melegen is induljon. Szép napot!
  5. Üdv! A távgyógyászat erősen ker tv-s műfaj, és nem olcsó, de Te már túl vagy a bemelegítésen Mi az a melegedő hőmérséklet ahol még indul, és mi az ahol már nem? Nem tudom pontosan milyen motor ez, mennyi km van benne, és az mennyire valós? Mennyi a fogyasztása, mennyi olajat eszik 10e km-n? Amiért kérdezem: A dth motoroknál 40, és 70 foknál csökkenti/szünteti meg a dúsítást, csökkenti/megszünteti az izzítást, után izzítást. Ha kevés a sűrítési végnyomás, és nem alakul ki a gyújtási hőfok, előfordulhat, hogy nem indul a motor. Ehhez elég kopottnak, vagy gyűrűtörésesnek kellene lenni a motornak. De mindenesetre előfordulhat, egy rendes kompresszió/résveszteség mérés nem ártana, hogy a mechanikai részét ki lehessen biztonsággal zárni. Kicsit macerás, mert vagy injektort, vagy izzítógyertyát kell kivenni hozzá, és evvel lehet baj. Sok türelmet a kereséshez!
  6. Hali! Óóóóh nem lett halálra ítélve, ment vissza a felújító üzembe, és lesz majd egy új boldog gazdája
  7. Üdv! Nekem egyszerűbb volt egy gyári felújítottat feltenni, mint levenni szerelőhöz vinni. Csütörtök éjjel állt meg, pénteken megjött a felújított, szombat délelőtt felraktam, és mentem tovább A szerelőkre kicsit várni kell. Így meg nem csak a szénkefék vannak kicserélve
  8. Üdv! Én nemrég 305e körül cseréltem önindítót, de az egyértelmű volt. Bár az első napokban az akku csere látszott, de mikor bikázva sem indult már nem volt kérdés.
  9. Üdv! Nem olvastam végig az egész történetet, így nem tudom, hogy a nyomásszabályzó szelep a magasnyomásún megvolt-e, mert az alapjárat ingadozás utalhat arra is. Meg esetleg a railcsőnyomás szenzor is lehet ludas, de az szerintem egyéb galibát is okozna menet közben is. Viszont eszembe jutott egy másik dolog. Egy másik autómmal jártam így, hogy leállítottam, és nem tudtam beindítani utána. Aztán egyszer csak beindult, utána megint nem. Cseréltem a jeladókat, turkáltam mindent, mire rájöttem, hogy a fojtószelepet vezérlő mágnes szelep ment tönkre, és mikor újra ráadtam a gyújtást nem engedte el vákumot fojtószelepről. Szerencsére nekem minden volt mert vettem egy bontott motort egy csomó alkatrésszel. Sok sikert a kereséshez!
  10. Békés Karácsonyt és Boldog Új Évet Kívánok a Car-társaknak!
  11. Üdv! Nem vagyok szakértő, de régebben volt szó valami ellenállásról, vagy hőbiztositékról, ami a kompresszoron van valahol gyantával beöntve, és az szokott még tönkremenni.
  12. Üdv! Így látatlanba nehéz, csak tippelgetni lehet Keress egy jó szerelőt, szerintem avval jársz a legjobban. Amit leírtál attól nem "kerepelhetne" szerintem.
  13. Üdv! A kód a légtömeg mérőre utal, de a leírtak alapján nem feltétlen az a hibás alkatrész szerintem. Nem szívott fel esetleg vizet a motor? Mindenesetre első körben a légszűrőtől indulva végig nézném a levegő útját, beleértve a turbót is.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.