Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

subi78

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    18
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Biatorbágy
  • Érdeklődés
    Tuning :)

Legutóbbi látogatók

1.348 profile views

subi78's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. subi78

    Sintra

    Igen , lehet hf tömités , maga a hf , de ritkább esetben a motorblokk is....Jobb eset ha hőcserélős a motor de sajna a 2.2 nem az... Nekem is van egy sintrám , imádom , de rengeteg melón vagyok túl vele és még sok van belőle , az előző tulajnak "köszönhetően" . A törésteszt érdekes dolog...
  2. subi78

    Fogyasztás

    Nekem semmiféle gond nem jelentkezett azóta , továbbra is 10-12l fogy e85-ből , bár persze a bc kevesebbet mutat a nyomás-szabályzó miatt... Menni is jól megy , bár felül sztem kicsit kevés... De 4000-ig hibátlan , sőt élénkebb , jobban veszi a fordulatot...
  3. Én ma kicsit foglalkoztam a géppel. Kifújt az első kipu leömlőmnél a tüzkarika , és persze pont a lamda előtt... Kicseréltem , és az alapjárati fogyim rögtön lement 0.9-1l-re... Rádugtam a gépet , és az o2 intergátor 150 környékén volt... Installáltam az állitható benyanyomás-szabályzót , 3.8 bar-ra , és 130-ra csökkent... Persze a bc innentől elkezdett hülyeségeket irkálni , végigmentem az m0-án és 7.4-et irt :lol:)) Persze jó az 10-nek is... De mindenképpen meg akarom majd venni az átalakitót , csak még spórolok rá :lol: Jah a lambdáim egészségesek , legalábbis nagyon hasonlitanak egymásra , kb 50-830mv-t mutatott a müszer...mármint a diagnostika...
  4. Igen , de nézd meg az árakat is... Könnyitett lendkerék ? Nah , én mit könnyitsek az enyémen ? Mivel autómata , van vagy 2kb a "lendkerék" rajta...
  5. Miért , mennyinek kellene lennie az o2 intergrátornak ? Tudom hogy más a program az i500-on , és éppen ezért lennék rá kiváncsi... Igen , simán kijön belőle a 220ps , pld : Ugye az angoloknál a vectra gsi az ami európában i500
  6. Jah az x25xe és a x25xei ecu ugyanaz , csak a benne lévő file-t módositotta az irmscher... Meg persze a két szivó oldali vezérműtengelyt módositották... És ebből jött az a plussz 25ps...
  7. Igen , én a benne lévő tartalomra vagyok kiváncsi. Az enyémet már kiolvastam , a táblákat is megtaláltam , de addig módositani nem merem mig nincsen másik ecum... Lehet hogy csak mende-monda hogy ki filecserénél ki lehet ütni az ecu-t , de nem szeretném ha ezért állna az autó. Lehet rossz volt az a szonda , de valahol a migweben linelt be valaki egy ilyen log-ot... De az tutti hogy nem "eleget" , azért fogy el felül...
  8. Nekem most tényleg i500-ad van ? Nagggyon kiváncsi lennék a gyári ecu tartalmára...
  9. Majd irjátok le légyszi a tapasztalatokat... A teljes igazságot egy szélessávú lambda-loggal lehetne kideriteni , csak el kellen mennem egy kipuffoshoz lamda-lyukat csináltatni... Láttam már b veki 2.5 v6 lambda-logot , 1-es lambdával megy részterhelésen , de padlógáznál is elég szegényes a keverék , asszem 0.95-0-97 között... Tehát van még benne potenciál :lol:))
  10. Egy csippes ismerősöm szerint ezekben hybrid ecu van , tehát olvasni lehet , irni már veszélyesebb , állitólag nagyon könnyo kicsinálni az ecu-t. :lol:
  11. Hali Neeem , egy csepp benzin sincsen a tankban... Sztem azért ilyen "jó" , mert ugye viszonylag magas a kompresszió-viszony a motorban , és a két lambda is elég jól műxik. Gondoltam belenyúlok a gyári progiba , de amig nincsen másik ecum , addig nem merem... Sztem a 4 baros szabályzó max egy kicsit javit a részterhelésen , csak padlógáznál megy gyári program szerint , részterhelésen a lamda után megy... Van itthon egy állitható szabályzóm , installálom és kipróbálom... Ha lesz kicsi időm megnézem szélessávúval is , mert kicsit kevésnek tartom a powert 4e felett , és ugy is kisebb tuning előtt áll a verda...majd beszámolok... Én is megnéztem menet közben a kopogásérzékelőket és a knock-szabályzást , sehol semmi , tehát még az előgyuszi is mehetne kicsit felfele , hátha segit még egy kicsit a fogyasztás-csökkenésben...
  12. Szevasztok Kb 3 hete használom az autót e85-el , mindenféle átalakitó nélkül. Az alany egy vectra b 2.5 v6 autómata , kombi , 1500kg. A hiedelemmel ellentétben nem fogyaszt "sokat" , de e85-el meglepő értékek jöttek ki... Általában 20-25km-es távon használva az autót , normális körülmények között benzinből 9-11l-ből jött ki. E85-ből sem eszik 10.5-12l-ből. Érdekes hogy a Bc is ezt irja , és valóságban is ez jött ki... Még a hideginditási procedúra sem gázos annyira , ma reggel pld a -6 fokban másodikra indult el... Nekem ebben az autóban teljesen bevállt az e85... Kiváncsi lennék hogy az átalakitóval milyen értékek jönnének ki... Jah és a teljesitmény is teljesen elfogadható , szinte észre sem venni hogy benzin van e85 van a tankban... Üdv Subi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.