ludvdani

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

ludvdani névjegye

Város, Autók

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

349 profile views
  1. Köszi szépen a választ! Csak az merült fel bennem, hogy mivel inkább autópályán folyamatos egyenletes terhelés mellett is és viszonylag nagy tempónál (120-130) jön elő a probléma, ebben az esetben hűtés szempontjából inkább a menetszél dominál. A ventilátornak inkább nagy melegben városban kicsit tempónál lenne szerepe. Ez csak az én ötletem, nem biztos, hogy így van. Köszi
  2. Sziasztok! Az alábbi probléma merült fel egy Vectra B kombi (x20dth) autóval. Normál használat mellett melegszik a víz. A mutató elmegy 100 fok fölé és amikor már majdnem eléri a piros végét, akkor kezd el visszahűlni kicsit, majd egy idő után megint felmegy. Inkább autópályán jellemző, de városban, dugóban is elmegy 100 fokig. Fel még nem forrt a víz, de nem hiszem, hogy normális, ha a pirosban van folyamatosan(a pirosnak is inkább a teteje fele). Ezt többnyire nyáron produkálja magasabb külső hőmérséklet esetén, de télen is 95-100 fok között van (ha van egy kis emelkedő elmegy szintén 100ig). A fogyasztása jó, nyáron egy hosszabb túrán (1600km) 5,7l/100km jött ki (4 személy, csomagok, tetőbox) többnyire autópályán tettem ezt meg 120-as tempóval. Ismerős ugyanilyen autójánál örül, ha eléri a 90 fokot (nyáron 35 fokban max 95-öt). Egyébként az autóban 180ezer km van óra szerint (gyakorlatilag tuti, hogy 300e felett), de jó állapotban van (nem füstöl, gyári adagoló van még benne, szépen jár a motor, pöccre indul télen is). Köszi szépen előre is a segítséget!