Jump to content

Tibard

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

1 Semleges

Tibard névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

Város, Autók

  • Város
    Kazincbarcika
  1. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Csaó! Na úgy néz ki meg lett a probléma. Az üzemanyag szűrőházat a bemenő gázolajcsonknál megnyomtuk levegővel és pillanatok alatt engedte el a nyomást, szemmel láthatóan csökkent. Fél óráig kerestük, hogy hol ereszthet és nagy nehezen de megtaláltuk. A szűrőház tetején van egy elektromos csatlakozó itt kapja a gázolaj a fűtést télen, hogy ne csapódjon ki a paraffin, na ennek a csatlakozónak a belsejében van két fém saru amire ugye a csatlakozót rátoljuk ez egybe van öntve a házzal és a sarunál fújta ki a levegőt (szappanos víz,buborék) és itt levegősödött be a rendszer, mert ugye normál esetben itt szívás van és itt tudott levegőt szívni. Mivel a gyárinak az ára elég horribilis így vettem bontóból egy komplett szűrőházat (még szűrő meg gázolaj is volt benne :-D) az enyémből átdobtam a szűrőt meg a tömítéseket, mert azok zsír újak és szépen indul ahogy kell, nem áll le. A kép csak illusztráció.
  2. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Rajta leszek a dolgon és köszön a segítségedet, aztán ha meglesz a probléma majd azért szólok.
  3. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Igen, pontosan erre gondoltam. Ha visszacsapó akkor letapadhat, vagy esetleg a csatlakozásoknál okozhat még problémát szerintem. Ez a hosszabb állás ez úgy néz ki, hogy régebben így volt, 24 óra állás után jelentkezett a probléma, téli időszakban a legrosszabb, mert a hideg miatt még nehezebben indul és nem egyszer lemerült az aksim az indítózás miatt (garázs híján), de kb. 2 hete kitakarítottuk az üzemanyag tankot, rengeteg kosz volt benne, a tankban lévő szűrő igen csak el volt tömődve, na innentől rosszabbodott a helyzet, mert most már 3-4 óra állás után is leáll.
  4. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Nekem nincs a tankban pumpa a magasnyomású szivattyú szívja fel, tehát az első opció kilőve. Viszont a tesztek amiket írtál azt megcsinálom és remélem tényleg csak egy lyukadás lesz nem komolyabb. Van a gázolaj szűrőnek az elmenő csöve ami a nagynyomású szivattyúra csatlakozik, ezen a csövön van egy lapos kör alakú kb. 3cm átmérőjű 5mm vastag fémházas lópikula amit nem tudom, hogy mi lehet, ezen átmegy az üzemanyag. Te nem tudod mi lehet az? Még lehet, hogy az is okozhatja a bibit.
  5. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Elindul és semmi gond vele, megy mint az ítélet, teljesítmény csökkenésem sincs, nem füstöl, fogyasztása tökéletes. Erre gondolok én is, hogy valahol belevegősödik, de hol a fenébe? Gázolaj folyást nem látni, nincs alatta nyoma, a tankba a nyomásszabályzó miatt szerintem nem ürülhet vissza. Egy szerelő azt mondta nekem, hogy injektor gond lesz, de én ezt azért kizárnám, mert szerintem akkor menet közben is probléma lenne vele.
  6. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Egyformán, miután beindul semmi probléma. Hibakód nincs gondolom, hogy ezért nem lehet érzékelő gond.
  7. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Sziasztok. Segítségetek szeretném kérni. Olyan problémám van, hogy indítás után 5-6 másodperc múlva leáll az autó és csak hosszabb indítózás után tudom beindítani, ezt egy napos állás után csinálta. Kitakarítottuk az üzemanyag tankot (tele volt dzsuvával) azóta még rosszabb a helyzet, mert most már pár óra állás után is leáll indításkor. Résolajvezetékek ki lettek cserélve, nagynyomású szivattyún a nyomásszabályzó szelep ki lett cserélve, nyilván új MANN gázolajszűrő van benne, még sem oldotta meg a problémát egyik sem. Mi lehet a baj vajon, mert már szétb....... az ideg.
  8. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Sziasztok! Van egy H Astrám 1.7 CDTI 2004-es. Kis segítség kellene, ugyanis azt tapasztalom már egy jó ideje, hogy mikor beindítom az autót 4-5 másodpercig jár és leáll, aztán pedig alig bírom beindítani. Régebben ez inkább csak hideg időben jelentkezett és ha nem volt beindítva 2-3 napig, most viszont már ha 35 fok van és előző nap mentem vele akkor is csinálja. Tudja valaki mi lehet a gond? Izzítógyertyák jók meg lett nézve, résolaj vezeték már ki lett cserélve.
×