Jump to content

reddish

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    339
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

reddish last won the day on Május 28 2014

reddish had the most liked content!

Hírnév

17 Segítőkész

reddish névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Autó(k)
    Calibra C20XE, phase 4
  • Város
    xxxx

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Legutóbbi látogatók

2.570 profile views
  1. Általános műszaki problémák

    Úgy tudom, csak olyan motort tehetsz be hivatalosan, aminek van bontási papírja. Az okmányirodában kell beleíratni a forgalmiba a változást. A műszakiig szerintem felesleges vele foglalkozni. Először induljon be ezzel a motorral. A fenti kérdésem csak azért volt, mert visszaolvasva, szinte mindent kipróbáltatok. Viszont nekem volt olyan indítási nehézségeim, amikor egyszer a saru volt a hibás (kívülről még jó állapotúnak nézett ki, de már nem tudott annyi erőt átadni az oxidáció miatt, hogy beinduljon), másszor az indító motor hiba. Maga a jelenség mindkétszer ugyanaz volt. Volt benzin, szikra, forgott az indítómotor is szépen, de nem bírt beindulni, csak behúzással (onnan jöttem rá a saru- indítómotor hibákra).
  2. Általános műszaki problémák

    Ezek szerint indításkor minden stimmel, van benzin (és benzinnyomás is), szikra, forog rendesen az indítómotor is, de mégsem indul?
  3. Váltó tuning

    Bocsi, hogy csak most válaszolok, de nem voltam mostanában fent, Amire válaszoltam az a wegapower ebayről belinkelt váltójának szólt. Lehet kicsit félreérthető volt.
  4. Általános műszaki problémák

    Szerintem nem tudnak az injektorok ennyit szállítani. Belefulladna a motor a benzinbe és leállna, ha ennyit (1l/km) tolna a motorba. Nem éreztél benzinszagot valahol? A benzinszivattyú után nézz széjjel, lehet lyukas a vezeték és ott tűnik el a benzin, vagy maga a tank lyukas.
  5. Általános műszaki problémák

    Valószínűleg a főtengely jeladó hiba lesz itt is, főleg, ha hassan és B41eent által (fentebb) leírt tünetek valamelyikét is produkálja.
  6. Általános műszaki problémák

    Főtengely jeladó hiba szokott ehhez hasonlót csinálni.
  7. Általános műszaki problémák

    Érdemes lenne először kiolvasni, milyen hibakódot dobott ki.
  8. Teljesítmény Tuning

    A v6-os folytószelepe teljesen más, a let-nek talán ugyanaz. Én bővítettem a folytószelepet 64=>68-ra, ami 15-20%-al nagyobb áteresztő képességet ad. Lehet ennyi is elég lenne (ha érdekel pont van egy eladó). Ennyivel nagyobb motornál már érdemesebb a légtömegmérőt is nagyobbra cserélni, mert azt sem méretezték túl. Ha meg napi használósnak akarod, akkor csak a powercap és hozzá a chip-et ajánlom. A nagyobb belenyúlás mindig ront a tartósságán.
  9. Általános műszaki problémák

    Maga a kopogásérzékelő ritkán szokott meghibásodni. Inkább vezeték vagy a kopogásérzékelőre menő csatlakozó adja meg előbb magát. Érdemes azokkal kezdeni a hibakeresést. Ha valami szakadás van, azt is kopogásérzékelő hibakódnak dobja.
  10. Egyéb csevegés

    Ekkora fékekhez nagyobb felni is dukál. Versenyezni is akarsz vele?
  11. Teljesítmény Tuning

    Bocs, hogy egy kicsit későn reagálok, de alig van időm netezni. A "nevesebb" tuning (vagy az erre szakosodott) műhelyek megkérik az árát. Ez van. Lehet érdemesebb lenne megkeresni subiékat, és tőlük is kérni egy árajánlatot a motor tuningodra+ ők a gyári vezérlőre is tudnak írni programot, amivel megspórolsz +200e-t. Persze az írható vezérlők jobbak (pl. vems), mintha a gyárira íratod, de nem nyersz vele annyit, hogy kifizetődő legyen az írható vezérlő. Emellett a dugattyú csere sem feltétlenül kell. A hengerfej módosítás, vagy a vezérműtengely fokolás sem akkora nagy dolog, mint amennyit elkérnének érte. Amit még elfelejtettek mondani (vagy te nem írtad), az a szívórész és a kipufogó rész módosítása, cseréje. Nemcsak a motorból áll a tuning.:) Itt jön az a kérdés (amit a többiek is felvetettek már), megéri-e egy 1.4-est ennyi pénzért erősíteni, amikor egy használt állapotú 2.0 motor (autó), ugyanazt vagy jobb teljesítményt nyújtana kevesebb meghibásodástól tartva a kihegyezett motor miatt.
  12. Teljesítmény Tuning

    Nem halt ki, csak nem nem tudtunk neki segíteni. Ismered subit? Esetleg ő tudna neked segíteni chip ügyben.
  13. Teljesítmény Tuning

    Miért nem cseréled csak a kettes dugót?
  14. Egyéb csevegés

    Nekem Banner 72Ah-s gondozásmentes van, már 11 éves, de még pöccre indul, és az előző tél mínuszai sem okoztak neki problémát.
  15. Általános műszaki problémák

    De szőrszálhasogatók vagyunk. :D Ugyanarról beszélünk, csak én konyhanyelven fejeztem ki magam. Holnap megyek megkérdezi a dolgodat.
×