Jump to content

individor

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    298
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

4 Semleges

individor névjegye

  • Felhasználói rang
    individor
  • Születésnap 1973-06-16

Város, Autók

  • Város
    kiskőös

Elérhetőség

  • MSN
    individor@freemail.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    kiskőrös

Legutóbbi látogatók

1.335 profile views
  1. Általános műszaki problémák

    Próbáld ki pár intenzívebb fékezés után fogja rázni a kormányt is meg a pedált is Nekem is remegett a kormány aztán erdélyben futóval a végén a pedál is rugdosott Új tárcsa új betét aztán azóta hibátlan
  2. Általános műszaki problémák

    értem akkor marad a nyomógombos +12v a benzinpumpa relére, ha a vezérelt ágra megy a +12v akkor biztos nem kever be az ecunak vagy más finomabb dolognak
  3. Általános műszaki problémák

    gondolom ez a kütyü romolhatott el nálam: https://cromax.hu/elektromos_rendszer/jelado_erzekelo_gomba/uzema_nyomasszabalyzo_szelep/uzemanyagnyomas_szabalyzo_szelep_opel_43476
  4. Általános műszaki problémák

    3 napos állás után rádugtam az opcom-ot beindítottam a benzinpumpát(elején volt minden hangja mint amikor a kerti slaggal elkezd locsolni az ember) majd indítási próba volt és jól indult Szóval most már biztos hogy visszaengedi a benzint a csövekből, ezt hogy lehet orvosolni(x14xe motor) ? vagy egyszerűbb a benzinpumpa relére egy nyomógombot kötni aztá adni neki +12 voltot indítás előtt?
  5. Általános műszaki problémák

    na nincs főtengely jel attól még beindul de nem könnyen, és minden indításkor, ilyen hibám már volt, plusz sárga lámpás ez a hiba hátvégén megnézem hogy beindított ac után indul-e aztán egy hibalehetőség kilőve
  6. Általános műszaki problémák

    az x14xe-benis van rotor? sose néztem honét jönnek ki a kábelok bár az fura hogy ha 1x beindult utána egyből indul, sajna a imo-t nem tudom kizárni a körből ahhoz nem értek. hétvégén megnézem az ac-t utána azt honnét nőtek ki a gyertya kábelok
  7. Általános műszaki problémák

    a pumpánál van valami visszacsapó szelep? vagy a motortérben? lehet kipróbálom hogy opcommal beindítom az ac pumpát egy kicsit utána indítom, hétvégén úgy is napokat áll
  8. Általános műszaki problémák

    F astra x14xe motorkód Mostanában olyan szokása van hogy nem indul be első indításra Hibakód nincs, új gyertyakábel, kb 3 ezret futott gyertyák, kompresszió minimum 12bar Első indítás után valami kattan az utastérben az anyósülés lábterénél a jobb oldali részen a kesztyűtartó alatt és utána jól indul (nem tudom ez összefügg-e vele) Mi lehet a hiba? Pár éve volt egy hibás főtengely jeladóm skkor is nehezen indult de az más volt ha 3x indítottam akkor is nehezen indult most meg csak az első indításra nem indít
  9. Motor

    és megmérgezel sok embert....... ;) tegnap voltam szűk 500 km távot odaúton néha virított a lámpa de visszaúton nem lehet beállt vagy a fene tudja ha más nem lesz lehet kap egy emulátort, bár egy külföldi fórumon volt egy emulátor kapcsolási rajz azt megcsináltam de akkor is besárgult a lámpa
  10. Motor

    esetleg nem lehet hogy mapszenzor hiba van? hibásan működik de nem annyira hogy legyen belőle sárga lámpa hogy lehet tesztelni? megtalálni megtaláltam, mindig is láttam de sosem tudatosult mi az pedig még vákumcsövet is cseréltem rajta jó régen
  11. Motor

    Az x14xe-ben van map szenzor? Abban nem csak légtömegmérő van? Tiszta minden mint a patyolat Próbáltam levakítva is akkor is ugyanez a helyzet Az a fura hogy a corsa nem dobja a lámpát az astra meg igen ugyanavval a szeleppel
  12. Motor

    Üdv! Egy ideje szenvedek az egr szeleppel(astra f x14xe motor) Sok mindent átolvastam a témában, azt is hogy ha nem kokszos(mit általában) üs emiatt nem nyit-zár akkor belül a potméter kopik ki és jön a fals adat emiatt a motorellenőrzés lámpa világít Szóval a gyárilag feltett egr kihalt (kitakarítva sem jó) beszereztem egy bontottat állítólag jó volt(ki van takarítva), de avval is világít a lámpa, Elkönyveltem hogy az sem volt jó.... Ami fura hogy az opcom szépen nyitja zárja 20%érték megban Aztán eszembe jutott hogy a corsában(x12sz) is ilyen egr van abban hibamentes, kivettem kitakarítottam(elég kokszos) és ment az astrába amit vettem használtan a corsába és ugyanúgy világít a lámpa az astrában, a corsában meg nem Mi lehet a hiba? Csatlakozó ép nem korrodált. Esetleg a corsa ecu nem nézi a potmétert az egr-ben és emiatt nem világít a lámpa? Amúgy mindhárom egr nyit-zár a régi astra egr ugrál néha 19-20%között de a másik 2 egr szelep jónak tűnik Amúgy csak mindig meleg állapotban világít a lámpa külső hőfoktól függően 10-20km után
  13. Karosszéria

    a rongyokon nem néztem mert ott átütütt a palmatex de a szivacson érezhetőbben jobban tartott a spray nekem eddig 2 nyarat bírt ki a kárpit, szinte mindig kint áll a napon és tökéletes, idén leszedtem a tetősínt a fóliázás miatt emiatt ismét kiszedtem a kárpitot és inkább az alap jön szét mintsem a polár lejöjön
  14. Karosszéria

    ez is csíkban pisálja az anyagot, de egy lapos csíkban, mint a festékszórót úgy kell mozgatni én már ragsztottam avval a spray-vel szivacsot is arra is jó volt csak olyan 30 centi távról kell, ilyenkor nem dagassza be a szivacsot, közelről bedagad és többet kell várni kell vele amíg megszárad szivacson néztem jobban tart ez a crc ragasztó mint a palmatex amikor az ülést javítpottam elfogyott a maradék spray és a vége palmatexel lett csinálva, tovább is tartott meg nem is olyan erős(persze a szivacsnak mindegy, mert úgy is elszakad mellette) ha kint van a kárpit kb 20 perc a felragasztás nyáron, télen meg 30........
  15. Karosszéria

    a spray nem áztat, akinek nincs rutinja az is megcsinálja, nekem elsőre sikerült, állítólag a palmatex is jó, én teszteltem és átütött a poláron, a sűrűbb szövésú anyagra lehet jó, de végülis nem annyival olcsóbb kicsike mennyiségben még drágább is a palmatex
×