Jump to content

gyuros

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    196
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

3 Semleges

gyuros névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1985-03-01

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Érdeklődés
    Autók stb.

Város, Autók

  • Autó(k)
    Vectra B 2.0i 16V X20XEV
  • Város
    Galgahévíz

Legutóbbi látogatók

1.356 profile views
  1. Elektromos

    Üdv. Írtam korábban egy e-mailt annak az oldalnak amit a linkeden meglehet nyitni jött válasz és sajnos azt a választ adták, hogy ők nem rendelkeznek a kínálatukban ilyen vagy helyettesítő darabbal.. De akkor nem lehet ilyent vagy helyettesítő darabot beszerezni?? Érdekes.
  2. Elektromos

    Köszönöm!
  3. Elektromos

    Heló. Bocs hogy csak most válaszolok de elég kevés időm volt a héten... még a múlt héten babráltam a relékkel le is szedtem a műanyag ház tetejét a képen azért is látszik már egy hiányzó darab de amugy teljesen leszedtem a tetejüket akkor láttam, hogy az egyik relé érintkezői kormosak na én azokat meg tisztogattam azóta működik de azért nem bízom benne.. EP2-3L1T 5E4 53 a másik relé pedig EP2-3L1 5F3 82 mind kettő NEC JAPÁN gyártmány. Azt nagyon megköszönném ha tudnál kikeresni ilyen reléket. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=25120180130_145125.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=18120180210_162547.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=85520180210_162558.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=85520180210_162558.jpg
  4. Elektromos

    Helló. Én volt hogy kipróbáltam csip nélküli pótkulccsal az indítást puszta kíváncsiságból, hogy mit csinál olyankor a kocsi és nekem a műszeregységbe a sárga motorlámpa villogott amég indítóztam. Működött az immó.. Egyébként nincs esetleg cseredarab a főbb gyanús alkatrészek ideiglenes cseréjére próbaképp?
  5. Elektromos

    Van rajta. Az alapján próbálkoztam a kereséssel már többször is. Nem ad ki konkrét olyan helyet ahol lehetne ezt kapni. Szerintem valami műszerész boltot kell keresnem és ott érdeklődni vagy egy műszerészt aki beszerzi és ki is cseréli.
  6. Elektromos

    Megnéztem és az egyik relé belül az érintkezőjénél kormos vagy olyasmi. Meg tisztogattam utána működött is többszöri próbánál is de aztán újra elkezdte. Már csak az a kérdés hogy hol tudok ugyan ilyen két relét venni?? Tudja valaki? Neten keresgéltem de nem sok sikerrel...
  7. Elektromos

    Nekem így néz ki a centrálzár vezérlőm. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=31620180121_125225.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=32320180121_125153.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=55720180121_125209.jpg
  8. Elektromos

    Már szemrevételeztem szétszedve és nem láttam benne semmi feltűnőt.. Relé meg nincs is benne. Gondolom elektronikai műszerész megtudja nézni, hogy kiment e benne valami.? Én úgy tudom hogy a riasztós kivitelű a legmagasabb szintű változat.. Enyém Megamos típusú. Van még Bosch illetve Kiekert típusok. Azt viszont nem értem, hogy a csatlakozónál az összes tű rész benne van az alapabb változatban is akkor miért nem tudja az is a riasztót.
  9. Elektromos

    Kicseréltem a centrálzár vezérlő egységét és megoldódott a probléma. Már csak az a baj hogy a cseredarab nem riasztós. Egyébként mi mehetett tönkre benne ha minden más pedig működik vele?
  10. Elektromos

    Annyit még hozzá tennék, hogy ha gyújtásra rakom akkor megszűnik a probléma és üzem közben is rendesen működnek az indexek. Ha leállítom a kocsit akkor felvilágítódnak az indexex lezárás nélkül is már. Hibakód "123 irányjelző feszültség alacsony" Próbálok rákeresgélni a neten is...
  11. Elektromos

    Üdv mindenkinek! Számomra érdekes problémával állok szemben a mai naptól. Ha lezárom a kocsit nem úgy villan fel az index mint eddig és fogja magát és folyamatosan világítva marad. Távirányítóval és kulccsal való záráskor ugyan az a helyzet. Egyébként a zárás nyitás működik. Csináltam azt is hogy lekötöttem az akku sarut fél órára hátha észhez tér de nem. Reléket is cserélgettem és közben ha mozgatom a reléknél akkor van hogy elalszik. Lehet a multitájmert kell kicserélnem? Már egy ideje csinál olyat is, hogy indexelésnél villog a belső világítás is lehet hogy összefügg.. Holnap kicserélem a multitájmert hátha. Nyitott ajtónál ugye ha lezárom a kocsit akkor vissza kell nyitnia de jelenleg azt sem mindig teszi. Remélem nem a centrálzár vezérlője a gond. Még annyi hogy X20XEV riasztós kivitel. Esetleg ötlete valakinek, hogy mi okozhatja ezt? Vagy valakinek volt már ilyen problémája? Előre is köszönöm.
  12. Elektromos

    Hali. Bocsi de még csak most jöttem fel az oldalra.. Nekem X20XEV benzinesbe van 1997-es. Könnyű dolgom volt hiszen gyárilag be volt vezetékelve a kocsim így a korábban vett donor autóból átraktam a kormánynál lévő kapcsolót és a pedál kapcsolót illetve a donorból a motorvezérlőt is át raktam amiben gyárilag tempomatos volt. (a motorvezérlőt egyébként más miatt raktam át) (az hogy a motorvezérlő egységhez kell e programozni azt nem tudom, elvileg nem) Már csak egy tempomat vezérlőt kellett szereznem ami működik mert ami a donorba volt tönkrement még a donorba. Nekem a vezérlő berakása után a bovden rövidebb volt 5 cm-rel ami végül is azért volt mert a bovden be volt ragadva mert még a kocsi fiatal korában lett kiszerelve és beált. Amikor a beragadás probléma meg oldódott már simán oda ért a helyére. Utána mentem vele egy kört és működött is és szerencsére azóta is működik.. Szóval végül is semmi extra nem volt benne.. Nem valószínű hogy sokat segítettem ezzel. Egyébként nem lehet hogy annó valamit mégis rosszul vezetékeltél be?
  13. Elektromos

    Megoldottam! Működik. Sikerült egy alig 8 évet autóban töltött darabot kifognom ami az álapotán is látszik.
  14. Elektromos

    Ja még annyit hogy szintén B Vectrában volt beépítve..
  15. Elektromos

    Üdv. Mai nap vettem végre egy tempomat vezérlőt. Be is építettem a motortérbe de a bovdenje kb 5 centivel rövidebb.. Lehet hogy a vezérlő nem engedte vissza ki a bovdent? Vagy hosszabb bovden kell rá? Van másik bovdenem ami ténylegesen hosszabb és amikor azzal volt beépítve az előző vezérlő annak a bovdennek a hossza jó volt.. Op-comal belépve a Sebességtartó menübe látszanak a dolgok gondolom akkor maga a vezérlő jó lehet (a rossz előző vezérlőnél belesem tudtam lépni) mert menet közben nyomkodva a gombokat hallani valami kis kattanást a motortérből a tempomattól. A motortérben lévő csatlakozójában a 10 vezetékből csak 9 van benne nem tudom ez mennyre baj vagy nem az-e.. Gyárilag vezetékelve van a kocsi. Lehet hogy akkor ki kellene cserélnem a bovdent? Vagy valami más lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm.
×