Jump to content

C5oNtkov4c5

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    131
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

4 Semleges

C5oNtkov4c5 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1989-04-30

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra F - C16NZ - 92' évj.
  • Város
    Bodajk

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Érdeklődés
    Érdeklődök...

Legutóbbi látogatók

1.333 profile views
  1. Általános műszaki problémák

    Ennyire egyszerű lenne....már arra gondoltam hogy a szerkezete adta meg magát valahol...de ha hazaértem akkor ezt meglesem....köszi a tippet..
  2. Általános műszaki problémák

    Sziasztok. Az mitöl lehet,hogy a jobb hátsó ablakom egy kicsit résnyire mindig lejön magától? De épp hogy csak egy picit...majd visszatekerem és 1 hétig megint a helyén marad...
  3. Egyéb csevegés

    Azt kell, hogy mondjam Müller autósok tökre korrektek voltak... Ha rendelsz akkor szerintem onnan vagy még Cromaxról szoktam. Hála égnek nekem ott még nem folyat, de ne fesd az ördögöt a falra mert pont tegnap dicsértem meg kicsi autókámat, hogy egy csepp olaj még csak olaj pára sincs sehol, ezt megelözve gyorsan kicseréltem az olaj betöltő sapka 25 éves gumigyűrűjét is! :D Nekem ilyen rángatás akkor volt mikor a marha fejemmel hittem a marketing dumáknak és a 100 as benzin mellé még raktam STP vagy Spuri adalékot...na attól meg bolondult. :D Azóta csak a sima 100-as adalék nélkül. Dehát az én kis autóm folyamatosan okoz meglepetéseket, emlékszel mondtam, hogy remeget a km/h mutatóm meg hogy mindent kicseréltem vettem új gyári ismétlem gyári GM spirált, gyári kis kihajtót a váltóba az órát letesztelték padón , majd egyik pillanatról a másikra láss csodát nem remeg a mutató (mind az állat rátoltam a spirált az óra hátuljára), dehát hogy ne legyen egyszerű az élet , most kattog a spirál 100-120 között A GYÁRIIII SPIRÁL......... most vagy úgy 1000 szor állhatok neki megint szétszedni....
  4. Egyéb csevegés

    Na én is neki futottam a Váltó-kulissza felújításnak.. Nagyon patika lett a váltó... nincs semmi kottyanás, müller autótól rendeltem a felújító szettet meg egy új GM tengelyt......azt hittem eltörik a blokktartó mire kivertem a régi tengelyt belőle...de végül sikerült....Végre mindent sebességet úgy vesz mint új korában. De az alapjárat ettől se javult meg ! :D :D :D :D :D :D
  5. Általános műszaki problémák

    Egy próbát megér, köszi. De valami végleges megoldás lenne jó.... Nem akarom elhinni hogy ebbe bele kell törődni... Ilyen nincs ezt egy hiba okozza ami új korában nem volt....
  6. Általános műszaki problémák

    Nem a teljesítmény lenne a lényeg hanem a magas alapjárat problémám...amim már szinte mindig van ... Azt a problémát akarom leküzdeni... Mert marha mód idegesítő már......
  7. Általános műszaki problémák

    Megnézem...megyek vele egy kört..megvárom még 90 fokos lesz pöfögtetem egy helyben aztán leszedem azt a csövet és meglesem bezárt e a szelep.... Szerinted ha nem zár be és folyamatosan meleget kap az milyen hibát tud produkálni? Esetleg a magas alapjáratot?? :D :D
  8. Általános műszaki problémák

    Valami ilyesmire gondoltam én is.. Hogy a két cső egy funkciót lát el... Ez a termosztát ami az UFO ban van ez cserélhető? Gondolom 25 év alatt az enyém is tönkrement ott ... Pont most szedtem szét , megnéztem a légszűrőházban ezt a csappantyút és alapból úgy áll nekem , hogy a forró levegő bejuthasson tehát nyitva van ... megmozgattam, szépen mozog, de akkor most mi az alaphelyzet? A nyitott vagy a zárt állás? Ezt nem a vákum zárja el ha elég meleg a motor? Magyarán ha nem müxik folyamatosan nyitva van akkor folyamat meleget kap.... Akkor be kellene tömködnöm ezt a kis lukat rajt?
  9. Általános műszaki problémák

    Sziasztok! Valaki megmondaná nekem, hogy a két vákumcső közül ami az UFO ba megy fent, és a központi injektor aljából indul , ahogy a képen is látjátok az mi célt szolgál? A probléma még mindig az alapjárat megemelkedése.... Neten találtam egy képet miszerint két fecskendő beszúrása ebbe a vákumcsőbe megoldja az alapjárati problémát.... Kipróbáltam és szó szó sokat javult. De miért kell oda fentre vákum az UFO ba nem értem.... Nem dúgozhatom én le egy az egyben ezt a vákumcsövet? Másik kérdésem hogy ami az UFO ba megy másik vákumcső a kék színű, majd elmegy a légszürőházba...Ott a légszürőházban , úgy mint a motoroknál van egy pillangószelep szerűség ami fordulatszám emelkedéséve- csökkenésével nyít és zár??? Nem lehetséges, hogy az szorúl meg akad fent és több levegőt kap emiatt megy fel az alapjárat? Vagy mi van ott pontosan?
  10. Egyéb csevegés

    Nagyon szépen köszönöm, le is mentettem a videót.... így már menni fog ! :D
  11. Egyéb csevegés

    Nagyon szépen köszönöm! Az nagyon jóóó lenne....
  12. Egyéb csevegés

    Ehhez a művelethez le kell szedni a számlapot vagyis a mutatót a helyéről ?? Vagy azok maradhatnak..?? A Videót nagyon megköszönném....le is menteném.... Emailre tudod küldeni esetleg a videót? Vagy youtubra mert önnen le tudnám tölteni??
  13. Egyéb csevegés

    Huuhaaa ezt egy kicsit szájbarágosabban lehetne ha megkérlek??? Milyen műanyagot pattintok ki? Ehhez le kell szednem a mutatót meg a számlapot?
  14. Egyéb csevegés

    A kérdés csak az hogy úgy akasztottad ki a fogaskereket hogy a számlapot meg a mutatót leszedted??? Mert annélkül nem férek semmihez... :D :D
  15. Egyéb csevegés

    Igen tudom most avval próbálkozok hogy veszek egy ilyen hátuljú műszert....de a km számlálot hogy tudom az újhoz tekerni? Hogy lehet azt állítani?
×