Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kukacka

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    203
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    6

Kukacka last won the day on Július 23 2019

Kukacka had the most liked content!

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.846 profile views

Kukacka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

34

Hírnév

  1. A kolléga gondja az, hogy elhozott már párat ami a kocsihoz stimmel, de nem jók. Ezért mondtam, hogy akkor előbb kiszereli, beviszi, aztán oldják meg a srácok odabent, azért vannak ott.
  2. Tekintve, hogy ilyen motoros Astra nem 2-3 fut az országban el nem bírom képzelni, hogy megoldhatatlan feladat legyen hozzá egy hűtőt levadászni. Inkább az a gond, hogy az adatbázisok és utángyártók slendriánok. Ha nagyon nem megy, bontóból is jöhet a hűtő. Vagy kiveszitek a mostanit, elviszed és tessék, ilyet adjatok.
  3. Nincs az a pörgetés ami leszedi azt a lerakódást amit az EGR és környezete összegyűjt. Csavarhúzó élével 1mm-es darabokban vakartam órákon át. Ezek a "pörgesd" javaslatok lehet jók valamire, de ezeket a lerakódásokat nem szedik le. Ami tekintve milyen kemény dologról van szó, abszolút nem is gond.
  4. Biztos tőke és nem lánc és/vagy szívósor? Mind a kettő nagyon gusztustalan hangot ad és én is meg sokan hidrotőkét mondtunk: lánc lett. Így most halk a motor és lehet hallani, hogy a szívósor is cserés. Ez a lámpa pedig EGR-re jött elő nálunk 2 hete. Nagyjából hasonló módon, de ehhez jött a hibakód is meg az alapjárati dadogás.
  5. A tisztogatás sajnos sokat nem ér, ha amúgy el van kopva az egész a francba.
  6. Ezért van minden szezonban levéve a felső rács és a dobbetétek és az egész kimosva és waxozva. Nincs gond
  7. Pedig ott lesz a hiba. Én meguntam és újracsináltam az egészet rendes csatikkal és szépen megtoldott vezetékkel. Régi G-ken ütni kell, a lengyelekben már nincs külön légzsák modul, ott amint rendben van a csatlakozás elalszik.
  8. Gombnyomás: csukódik. Megint gombnyomás: kinyílik.
  9. Olyan mint a lefogató klipszek. Kész, vége, nincs több. Nekem is épp ez a bajom. Univerzális sárfogó lett, az legalább télen nem szakad le és Ford rögzítő, mert az meg még van.
  10. Igazándiból ezt megoldja az autó, mert ha beáztattad, kocsikázol, úgyis melegszik. Utána megint megpancsolni és másnap megint autókázás. Én úgy tekertem ki mind a kettőt, mintha vajazva lettek volna. És nem kellett acetilén meg gázlámpa.
  11. Csavarlazító hegyek kellenek akkor. És vagy 3 napnyi türelem.
  12. Egy durva hajtás után nálunk kellett 3 hét intenzív 50m-es utazgatás, hogy köbö fél egységet nőjön a szint. Sajnos nem tudok én sem mit kezdeni a jelenséggel, majdnem maxra rakott olajjal töltöm a cseréknél az autót, kövi cserére is maxon van. Közben meg ingadozhat ahogy akar. Ja és lambdaszonda. Nem lesz check engine, de bele tud fáradni a drága elég hamar az életbe, az kifejezetten tud ilyet csinálni.
  13. Gyári GM olajat ezer meg egy helyen lehet kapni. Cromaxban 11k, 2-3 másik megbízható boltban meg 6.5k. De ezen az olajváltás aligha fog változtatni. Szerintem most sem olajat evett az a motor. Csak az eddig beledúsított benzint égette el.
  14. Ha marha sokat van röviden használva gusztustalanul sok benzint képes az olajba bekeverni. Pályán jól kivereted és egyből el is tűnik 1 csík. Tapasztalat, hogy ez így megy.
  15. Akkor hajrá. Lehet tesztelgetni mit bír a műanyag szelepfedél. Sok sikert.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.