Jump to content

Kukacka

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

Kukacka névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

Város, Autók

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

226 profile views
  1. Astra gyári "HIFI"

    Totál ki vagyok borulva, mert 10 bontós mást mondd és a gyári leírás is ami bontja a cikkszámokat. Gyárilag 2 hangszórós volt a Classic II. Ehhez kapott egy gyári bontott szettet hátra. Most pedig kéne 4 csipogó is. Ez és ez valamint ez van ami berakható. Elöl a csipogó kábele megvan, hátul passz. Na, most melyikből kell 2-2? THX!
  2. Köszi, igen, ezt már kigugliztam. Majd ha van idő ledokumentálok, mert nulláról építve a NYÁK verziós dolgok picit bonyolultabbak. 1,5 nap alatt lett meg az első lámpa kiosztása is egy ukrán fórumról
  3. Percig sem mondtam, hogy adatátvitelről van szó Végül 0.5-ös sodrott lesz majd bent, mert ha már rászánom az időt akkor legyen bárki által érthető és ne kelljen külön táblázat a dekódoláshoz. Szépen gyári színkódra from scratch, ha minden igaz, akkor megvan minden cuccnak a kapcsolása is aztán nem kell majd bogarászni mi micsodát rejt. Ha mindenben rendes égő van kereken 5A-t számoltam így gyorsan fejben, nyilván lesz kevés veszteség a hossz miatt, de bőven benne vagyunk. Nem beszélve arról, hogy első dolog lesz kidobálni minden sima izzószálast, utána meg 1A lesz az egész
  4. Én is erre tippeltem, annyira nem nagy tétel ha az alsó is jönne ugyanonnan. Itt fontossági sorrendben az alsó lenne a legérdekesebb. Nyáron piszok munka volt kitakkerolni mindent, mert ez a gépsas jár olyan helyeken ahol sok más SUV sem és tényleg sok a mocsok. Az a kis lyukas kartervédő az nagyon semmi, a kérdés az, teljes-e az átjárás Astrán belül a benzin-diesel és sima Astra ClassicII Astra között.
  5. Ha gyáriban rendelsz kábelköteget, elhiszem, hogy lesz 40k. Ha szervereknek megfelel az a szalagkábel, amit használnak, nekem is jó lesz, nem tűnik kilowattosnak egyik lámpa sem A többi kérdés ami inkább érdekes, mert arra semmilyen gyári rendes katalógus nincs, hiába van meg az összes gyári számom a burkolatokra, nem tudok keresni váz vagy motorszámra.
  6. Az a baj ez a lemez max kartervédő, nálunk az iszonyatos dzsuvát kéne kintebb tartani a motorból. Arra ez nem jó, sőt még rosszabb. 40000Ft? Annyiból fél kocsit veszek. Elektrón és infón van a család fele, a bekötés és kábelezés nem gond, engem a fizikai paraméterek érdekelnek, a többi gyerekjáték
  7. Adott egy Classic II Astra 1.4 XEP, ebbe menne utólag 1-2 dolog, mert kezd zavarni motorteres mocsok, egy kicsit a hang és belül pár apróság: Első körben: alsó motorburkolatból ez is felmegy? Íme. Elvben 8 csavar és 8 patent kell, ilyen meg ilyen. Második: felső burkolatból ez jó? Erről van szó Harmadik: kellene kapcsolható első lámpa és hátsó sorba is egy pilács. Elsőre 2 cuccot találtam: 1 és 2. Hátulra pedig ilyet. Ezekből melyiket célozzam be? Negyedik pedig pilácsos kapaszkodó: ilyet Mindegyik jó vagy valamiben tévedek?
  8. Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    1.4 XEP-re van kinézve 19FG motorkód kezdettel: MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30 4L olaj és Mahle OX173/1D/SZ szűrő Jó ez így? Elvben jó Dexos2 okés, elég minőségi ez a család, 0-s olajat nem biztos tennék már bele, de a gyári GM elég hulladék, Castrolhoz képest is. Másik kb. idepasszoló kérdés: ég tudja volt-e cserélve hűtőfolyadék valaha is a spúr szervizben. Nekem elég narancssárgásnak tűnik, de elvben piros kell bele. Gyári GM jó bele? Ha igen akkor 2 vagy 3 flakont vegyek? Nem tudom mennyit lehet leengedni belőle, gyári töltet valami 5,5l körül van. THX!
  9. Általános műszaki problémák!

    Azért lenne egyszerűbb, mert az is van vele, ha csak így csere akkor nem kellene sem diagnosztika, sem semmi más, csak csavarok ki és be és viszlát. Élőben nem nagyon megy az összenézés, ugye ahhoz ki kellene bontani a mostanit és a másik mellé lerakni. A kettő között 430km távolság van, ez nem járható út. Hogy kártyát mit adtak, nem tudom, első tulajos az autó, szalonból hozta a fater, egy nagy adag paksaméta van róla, talán van ilyen is. Rádió gyárilag cseréltetett volt Pioneer fejre. Akkor tuti megoldás nincs, keressek erre is valami szakit? Másik kolléga szerint úgy tűnik annyira nem ezy, mint gondoltam. Gyári kulcsok és zárak nem lesznek, mert az autó árának lassan 15%-a lenne a szett, alsó hangon.
  10. Általános műszaki problémák!

    Jó kis Astra Classic II zár gondunk akadt. Első körben öreg elhagyta a pótkulcsot. Aztán azóta van 1 darab. Behányta magát a gyújtáskapcsoló, lett belőle bontott. Innen indul a gond keményebb része. Ez is rossz lesz lassan, érezni, hogy kontaktosodik. Külön szívás, hogy ugye most ha lemerül az elem meg van lőve az egész, mert az ajtóba és csomitartóba nem stimmel ez a kulcs, a régi meg ment a másik autóba és úgy adták tovább. Néztem komplett szettet, 2 kulccsal és elviekben komfortelektronika dobozzal, amit így egyben aztán elküldenék szakihoz felújítani. Egyszerűbb lenne a mostani helyzetet megoldani, igen. Csak a kocsi napi használatban van, nem lehet letenni 1 napra sem, főleg nem elvinni messzire (Isten háta mögött van sajnos). Kérdés: van-e bármi diffi a mostani bemart, téglalap alakú pöckös kulcs és a vételezni kívánt klasszikus fajta kulcs gyújtásháza, ajtózára és csomizárja között? Sima csere? Ha cserélek dobozt is, akkor elvben nincs programozás és megy ahogy mennie kellene? Garázs van, szerszám van, egyéb jártasság van, de járműelektronika nekem ilyen szinten még ismeretlen. THX!
  11. Gumi, felni kérdések

    Nos végül ismerősi körből sikerült találni Michelin Energy Saver+-t (éljen a közeli Michelin gyár :icon1: ), mélyen áron alul, a mi méretünkben, így az lesz a vége. Elviekben 2013-as Adac nyertes összetettben, meglátjuk mit tud majd. Köszi mindenkinek aki segítkezett!
  12. Gumi, felni kérdések

    A címke szerint pedig nem kéne hangosabbnak lennie, elviekben ugyanolyan hangos mindkettő. Igaz, a HydraGripre 70-et írnak, ami viszont akkor orda nagy hazugság, motorféknél 30-nál gyakorlatilag egy páncélos hadosztály is megrettent volna a hangtól, amit az kiadott. Vízben mondjuk tényleg bika volt, hamarabb fogyott el a merszem, mint a tapadása. Még vagy 2-3 hét van a cseréig, addig követem a visszajelzéseket, mert viszonylag keveset fut a kocsi ( 15.000 körül) és ha egyet megveszünk az újabb 7 évet fog lehúzni nálunk, rosszat meg nem kéne venni.
  13. Gumi, felni kérdések

    Köszi mindenkitől. A /60-al mennyivel lesz pattogósabb a kocsi?
  14. Gumi, felni kérdések

    Sziasztok! G Astra ClassicII kocsink van, 2005 november talán, nyári gumi csere lesz, gyári 15"-ös alufelnin van. A kérdés, a milyet és honnan és hasonlók. A káosz teljes a fejünkben. Az autó gyárilag 195/65-ös nyári gumikkal jött ki, ez biztos, első tulajok vagyunk, szalonból hoztuk ki. Erre azt mondta az egyik legnagyobb gumis, hogy ha nem ér semmi sehova és nem volt gondunk (55 000 körül ment a nyáriba) akkor vehetjük megint ezt. Ezt cáfolja, hogy a legtöbb helyen /60-at írnak. Itt gyakorlatilag megálltunk. További kérdés milyen típust vegyünk, Goodyear Hydragrip-et kaptunk opelos ismerőstől ami egy szezont futott még nálunk, hát attól megvesztünk, a hangja mint egy zetornak, 2 óránál többet nem lehetett menni a kocsival mert fájt a fejünk. Így mindenképpen csendes és alacsony gördülési ellenállású gumi kellene. Hankook K425-öt mondtak nekem, hogy árban és tudásban nekünk az jó lenne (/60-as ára sem vészes, de ha tudtok tuti boltot, jöhet az is) Egy kis segítség jól jönne, köszöntem előre is!
×