Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

bszemethy

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    29
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Budapest, XIX

bszemethy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. hello! egy 2003/10. havi G astra 1.6-nál mitől lehet, hogy ilyenkor nyáron, hideg autónál is, ha bekapcsolom a klímát, akkor a motortérben a ventillátor 3-5 másodpercig felpörög, majd megáll. Ezt ismételgeti 20-25 másodpercenként. Tipikusan ezt csak álló autónál hallom, ment közben nem. Ez nálatok is így mőködik, vagy valami hibám van? Köszi a válaszokat.
  2. hello! Én is lezártam az AGR szelepemet, és nálam is jelentkezik, a motorfék üzemben a sárga lámpa. Knight klubtársunk utánajárt a dolognak, az X14XE (valószinű az X16XEL is) motorfék üzemben, csinál egy AGR tesztet. A lezárás után ez a teszt nem sikerül, ezért az AGR szelep vezérlését kikapcsolja és kigyújtja a sárga lámpát. Nekem a jelenség csak nyáron (15C felett) jött elő, hirtelengáz után motorfék üzemben, és csak 2000 és 3000 fordulat között, meleg motornál. Ha valaki tud gyógyirt a problémára, ne tartsa vissza magát!
  3. Szia Gabi! Engem érdekel egy XM-1 modul.
  4. A tavasszal, ha jobb idő lesz, akkor nekiesek. Egyszer már szétkaptam megnézni a váltókar alatti kulisszát, ugyhogy az gyorsan fog menni másodjára, a motortérben még nem szedtem szét, azzal még várok egy kicsit. A problémám egyedül annyi, hogy negyedikben zörgő hangot hallok a kar felől, berezonál egy kicsit terhelésváltáskor, vagy nagyobb nyomaték esetén. Szeintem a kar alatti müanyag persely lesz kikopva, azt fogom először cserélni. Egyszóval perselyként keressem mondjuk a csergőben.. A másik fele is érdekel, de az később szedném szét (ha nem az a baja). Köszönöm szépen az infókat.
  5. Afonya, hogy hivjak ezeket a muanyag biz-bazokat? Mennyire bonyolult cserelni - elvegezheto hazilag is?
  6. Gepard, Én is játszottam vele többször, de még mindíg van hangja hidegen. Tudsz egy fényképet küldeni róla?- A hétvégén és is fényképezek egyet.
  7. Ha már a bowdenről beszélgetünk, akkor egy kérdés: Tudja-e valaki, hogy hogy kell vezetni a toldós hosszú bowdent a motortérben? Én cseréltem, eredeti, két részből állót vettem, és olyan hosszú, hogy nem tudom teljesen egyenesen vezetni a váltóig. Létezik erről ábra v. könyv? TIS?
  8. Az én 97-es caravanomban sincs még. Nekem nem hiányzik, legalább nem kell pakolgatni mindenfelé, ha lehajtom a hátsó üléssort.
  9. Én is most cseréltem egy hónapja, Bosal-t vettem, középsőt és hátsót egyszerre, 2 év garanciát erre is adják, nekem 40K volt a kettő dob munkadíjjal együtt.
  10. Leftwitch: Nekem a hátsó dob teteje nyílt szét, ezért egyszerre cserélték a hátsó és a középső dobot. (Állítólag előbb a középső belseje ég szét, aztán utána a hátsó.) Ha jól tudom, akkor igazi 'hangja' csak a katalizátor elől hallaltszik, utána bárhol lukad ki, nem lesz versenyautó hangja.... Astra-F Caravan - X14XE - '97
  11. Az irányjelző kar jobbra vagy balrakapcsolásával, álló, bezárt autón.
  12. az F astrák hátsó kerékjáratába való műanyag dob vajon megakadályozza, hogy bal oldalt a kipuffogóra szórja a vizet a kerék? Ma cseréltem középső és hátsó dobot. :-( A hátsó dob teteje kinyilt a felverődő viz hatására.
  13. Nekem hidgen kattogott a régi spirál. A 80 cm-es spirál Opel16v szerint corsa-ba való, utángyártottként adta nekem egy autóboltos az Astra-ba... A 120 cm-es már szigorúan eredeti Opel. A Csergő-nél kérdeztem, hogy van-e a kettő közötti méret: van egy 109 cm-es is, de az megint nem Astrába való. két ismert tipus van: a rövid: Astra/Vectra 1.8-2.0/Calibra/Astra1.4-1.6-1.8noAbs 1989- 855mm-es Opel azonositó: 1268284-1268332-1268351 és hosszú: Astra 1.4-1.6-1.8 Abs mod. 1996- 1230mm Opel azonositó: 1268350 . A 109cm-es valószinű ez lehetett: Corsa B 1.2-1.4-1.6 benzin 1994- 1095mm Opel azonositó: 1268415 bocs, hogy hosszú voltam..
  14. Nekem egy rövid (80 cm), egy részbol álló spirál volt benne majdnem 1 évig. Most vettem egy gyári hosszút (120 cm) mert a rövid nagyon feszült. A rövid egyenesen a tűzfal és a váltó között feszült, az újat pedig próbáltam a fékrásegitő mellett vezeni, felette vezetni, sehogy sem az igazi. Most éppen felette van, de a tűzfalnál is hajlik, meg a váltótól 20 cm-re is nekiér az AGR-nek. Ez igy nem a legjobb...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.