Jump to content

Róóóbi

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    333
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    9

Róóóbi last won the day on Február 18

Róóóbi had the most liked content!

Hírnév

42 Segítőkész

Róóóbi névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1987-06-04

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra F (X16SZ), Opel Kadett E (14NV)
  • Város
    Magyarbánhegyes

Legutóbbi látogatók

1.289 profile views
  1. Egyéb csevegés

    Wish, €1 plusz posta. http://www.wish.com/c/5746abdb85bbbe60b10cdd7c
  2. Fék, futómű, kormánymű

    Asszem 10-es. Tévedés jogát fenntartom. Egyszer kell megvenni a fékcsőkulcsot, ne ezen spórolj. Valami 700Ft de boltja válogatja. Én nem sarkalnám le a hollandert.
  3. Elektromos

    H4, mint minden rendes F Astrába.
  4. Általános műszaki problémák!

    Nagyban az, csak mondom előbb kérdezek mint fejet vakarjak. A cikket elnézve beigazolódott a sejtésem, lökhárító leszedős a buli. Kösz!
  5. Általános műszaki problémák!

    Üdv! Zafira A vezető oldali fényszóróházat ki kellene vennem, beázást javítandó. Miket kell leszedni? Elsőre kifogott rajtam de bosszant mert csúnya, plusz eszi az izzókat... Köszönöm!
  6. ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Kimerítő válasz volt, köszönöm. Nem ússzuk meg a szerelést...
  7. ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Sziasztok! Családunk és ismeretségi körünk több rendbeli gyakorló Opel gazda. Mutterék is, mi is Zafira felé kacsingatunk. Ők dízelt, mi majd benzinest fogunk keresni. A nagyobb kérdés, hogy dízelből melyiket lenne érdemes, ők is beérik A Zafirával, csak nem tudom, a dízeleknek is olyan rövid váltójuk és/vagy diffijük van-e ( céges autóként jelenleg A Zafira 1.8 16V van X18XE1, és 130-nál 4000-et forog ami aggasztóan sok akár a fogyasztása). Mi meg még nem tudjuk, milyen motorosat keressünk. Van még bőven időnk gondolkodni, ezért minden véleményt ellenvéleményt meghallgatok. Köszönöm!
  8. Elektromos

    Szedtem már szét bajuszkapcsolót, elég kócos látvány, nem csoda ha nagy-nagyritkán meghülyül. De legalább jó lett.
  9. Elektromos

    Én megpróbálnám kizárni a bajuszkapcsoló hibáját egy kölcsön karral, nem nagy munka kiszedni. Van hogy a mosómotor hülyül meg, nekem a kart kitolva elöl is mosott. Esetleg a relét megnézni, hátha valami oknál fogva az balhézik.
  10. Motor

    ABS, tetőablak, 4 villanyablak, nagy fék, légkondi, hátsó stabrúd a súlyosabb extrák meg a kábelköteg. Egy alap meg egy CD köteg közt kilós különbség van.
  11. Motor

    5 ajtós 1.4 GL fapad 1030kg volt a mázsán negyed tankkal.
  12. Motor

    Ha úgy nézzük, hozzád képest én teli tankkal, egy utassal és 2 szett kerékkel járok (3 ajtós bódé), akkor lennénk majdnem egálban Meg ugye, caravan érzékenyebb az oldalszélre.
  13. Motor

    Nem minden X-es motor 16 szelepes, de 16 szelepes volt C-s motor is. Szép megfogalmazás. Pl.: X16SZ, az egyhat 8 szelep, elektronikus AGR-el és DIS gyújtással, 71 Le újkorában. Az X16SZR ugyanez 75 lóval. C16XE pedig egy 16 szelepes 1.6, még az Ecotec előtti DIS gyújtásos AGR nélkül, 105 lóval. Az X16XE-X16XEL pedig már Ecotec. Igazából a legjobb kompromisszum a "ne a legkisebb, ne a legnagyobb de odébb tudjon állni" témában az X16SZ/R motor. 7 literrel lehet kalkulálni vagy picivel alatta, ha egészséges. 2500-4500 r/min közt elvan mint a befőtt, alatta nem megy, felette csak forog. Teljesítménymaximuma 5000r/min táján van.
  14. Motor

    Vehetőek. Vagy még X16SZ X16SZR X14NZ is. Illetve a C-s SE motorok.
  15. Elektromos

    Az én olvasatomban ez G Asta/Zafira multikormányt jelent F-be, hát nem tudom hogy lehet bevarázsolni a vezérlőt. Lehet hogy nem is annyira komplikált. Jól gondolod, csak úgy nem szerelheted ki a lufisat anélkülire. Azzal már biztosan elhajtanak a vizsgasorról minimum.
×