Jump to content

Róóóbi

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    225
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

Róóóbi last won the day on November 4

Róóóbi had the most liked content!

Hírnév

19 Segítőkész

Róóóbi névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1987-06-04

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra F (X16SZ), Opel Kadett E (14NV)
  • Város
    Magyarbánhegyes

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Legutóbbi látogatók

1.197 profile views
  1. Általános műszaki problémák

    *zmeg most lesz két éve, azóta a gyorsacél már Orsi libamájkonzerv...
  2. Elektromos

    Szivargyújtó-hamutál izzó befekve az utas oldali lábtérbe, zseblámpával 5 perc alatt ki van cserélve. Hosszabb ujjúaknak sem lehetetlen. 3x már megjátszottam. Ami a képen van fekete foglalat, körömmel ki lehet húzni.
  3. Motor

    Szerintem újíttasd fel a hengerfejet és, ha jónak látod a blokkot, ne az alsó polcról vegyél segédanyagokat, rakd össze szépen és jól, aztán utazz gondtalanul a végtelenbe és tovább.
  4. Általános műszaki problémák

    Bele kell vezetni gégecsővel az esőcsatornába!
  5. Motor

    Másfél év igen igen karcsú, ott valami vagy eleve nem volt tökéletes, vagy aki összerakta, elkottázott valamit. Ami a képen van, hűtővíz okozta korrózió, nem egyedi eset. Igazából ha kint a motor, és kéri, egy főtengely csapágyazás nem olyan hej, de nagy munka.
  6. Motor

    Jaj, nem rosszallásból mondtam! Hivatalosan 30000 km után kell cserélni a gyertyákat, de amelyiken nincs védőcső, sokkal öregebbnek néz ki mint amilyen valójában. 1.4-1.6-hoz Bosch WR7DC egyébként, 1.8-2.0 NE pedig WR8DC. Illetve amelyik ezzel azonos. DIS gyjtásúhoz meg két pólusú kell.
  7. Motor

    Fellazult a gyertya. Amúgy ez mikor lett benne cserélve? Mintha nem lenne már fiatal.
  8. Általános műszaki problémák

    Csatlakoznék az előttem szólókhoz is részben: Testkapcsok, érintkezők, saruk ellenőrzése, ha kell oxidmentesítése, akár a motorvezérlővel bezárólag visszamenni, meg lehet nézni még a gyújtáskapcsolót is. Egy kilazult csatlakozó vagy egy oxidált testpont illetve testelés hiánya (jártam már így), simán beszopat a nem-indulással. Majd elfelejtettem, én ránéznék a biztosítéktáblára is.
  9. Elektromos

    Monnyuk az is igaz, hogy nálunk a leggyakoribb izzóhalál-ok a fesz.szabályzó halál, meg az oxidos izzófoglalat. Ehhez még jön egy kis rezgés alkalomadtán. Ha ezek nem esnek be, hosszú ideig megteszik.
  10. Elektromos

    A dolog nagyon egyszerű: becses szarjaink (a szó jó értelmében, nyilván ) lámpatestjei akkoriban a hagyományos, wolfram izzószálas izzók befogadására készültek. Ahol fontos a kibocsátott fény mennyisége, iránya, ereje, adott szögből és pontból észlelhetősége, ott a parabolatükör és/vagy a bura az izzószál fizikai méretéhez képest a legjobbat nyújtja. Ugyanezt egy mai LED diódával nem tudod ugyanígy, minden igényt kielégítően elérni. Egyszerűen egy dióda másképp bocsájt ki fényt, mint egy izzószál. Ehhez kimondottan diódával működő lámpatest kell, tetszik vagy sem, sajnos ez a helyzet.
  11. Egyéb csevegés

    Nagyobb a C16Se de most nem tudom megmérni.
  12. Általános műszaki problémák

    Cseréld meg a motor csonkjain a gumi csöveket.
  13. Kadett E GSi 8V->16V kábelköteg csere

    Nem alaptalan a félelmed: 20SEH - Motronic 4.1 C20XE - Motronic 2.5
  14. Motor

    Szerintem az volt hogy tönkrement a tömítés az előző tulajnál, aztán csak tettek alá újat. Se síkolás se ellenőrzés se semmi egyéb. Vagy maradt ott egy darab tömítés úgy húzták le a csavarokat. Ismerős, hogy mikor már fél órája kaparod a hengerfejet, de mikor körbeérsz még találsz a vízjáratnál 2cm maradványt... egyszerű nemtörődömség.
  15. Motor

    Na most ez annyira eléggé nem valószínű. Esetleg, ha egyszer már volt lent a hengerfej és nem jól rakták össze, azért ahhoz sok kell hogy a motoröntvény megmakkanjon. Hengerfejcsavarok hatlapfejűek vagy torxok? Mondjuk '98-tól (tévedés joga fenntartva) tettek gyárilag is torx csavarokat...
×