Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

snec

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    239
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

snec last won the day on Augusztus 12 2017

snec had the most liked content!

snec névjegye

  • Születésnap 1981-04-18

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=30162

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    budapest III.ker

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra GTC Cosmo 2,0T OPC pack II.
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

3.229 profile views

snec's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

25

Hírnév

  1. szerintem 1,6 gyenge bele. Meg a desinghoz se illik, ezt úgy értem, hogy optikás de nem erős. Ha mondjuk szívót akarsz akkor z18xe vennék a helyedbe, az egy jó kis moci. Nem rozsdásodnak ezek, csak, ha már volt törve, vagy javították.
  2. akkor a tied diesel, nyugodtan rakhatod. De ha gyorsítani akarsz nagyobbat, akkor váltsz vissza, ha hosszú távon mész pályán, akkor néha ne végig ugyanazt a sebességet tartsd
  3. ha olyat akarsz ami már nem gyenge, de megbízható is, akkor z18xe veszel 125le. Nincs egr, nincs okoskerék benne.
  4. én látom anélkül is, hogy szar egy fényezés, vagy rosszul van megcsinálni, hogy megmérem. akár egy karc miatt is átfújhatták, vagy, mert matt volt, nem gond, ha vastagabb, ha rendesen meg van csinálva. Viszont nekem van egy olyan szokásom, hogy nem veszek olyan kocsit ami már sérült volt.
  5. 5 ajtós szaladgált pár, szomszédomnak is volt, 1,4 16v
  6. snec

    Egyéb csevegés

    + legalább szerelget egy kicsit az ember, ez simán megoldható otthon is.
  7. snec

    Egyéb csevegés

    G-nél volt olyan, hogy kétféle klíma volt, vagy fék rajta, és csak úgy tudtuk melyik kell, hogy kinéztük belőle, mert a Csergős gép se tudta alvázszám alapján megmondani mi kell bele.
  8. Én úgy vettem a kocsit, hogy odamentünk, Opcom bele még indítás előtt, megnéz, nincs hibakód. Beindít, megyünk vele, leállítjuk megint rá a gép, nincs hibakód. Kasztnit átnéztem, sérülésmentes, aztán mérővel is... Utána elvittük mértünk egy kompressziót az is rendbe volt. 1 év után sem volt hibakód a kocsiba. Ettől többet ugye tudtam volna tenni. Akkor annyi látszódott, hogy az egyik xenon már nem százas, ez pár hónappal később megadta magát. A gyertya kivétel is jó volt a mérés miatt, mert legalább kiderült, hogy nem volt belerohadva, szépen kijött, azokat utána lecseréltem. z20ler.
  9. Viszonylag kevés van H Astraban itthon. Rosszakat én nem hallottam róla, pedig jó pár ember kérdezgettem. Én Corsa OPC akartam venni emiatt érdeklődtem az 1,6 turbokról. Nem tudtak különösebb hibákról. 170-180le szerintem nem gyenge, ez egy érdekes kijelentés. Az 1 litereshez képest tuti tartósabb lehet, ha már csak arra gondolunk, hogy 1,6-os ami amíg nem is jön meg a turbonyomás elviszi a kocsit. Legalábbis normál körülmények közt nekem a 2,0t tök jól húz már alacsony fordulaton is, és 2500 már érdemes elváltani, mert onnan aztán igaán meglódul.
  10. kb. 2km mentünk vele a partig, kb. 40-nel. Így nem volt gond, 90-nél tuti repült volna
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.