Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Márkos Zoltán

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    42
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Márkos Zoltán last won the day on Február 20 2015

Márkos Zoltán had the most liked content!

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Hévízgyörk

Márkos Zoltán's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Hírnév

  1. :) nem könnyíted meg a dolgom :) Egyik pillanatban egy igazi jó kis gépet látok benne egy kis csintalansággal (2.5 v6 hátsó keréken, nagy batár a mai 1.2tfsibluegreenecoflexfuel 250e km=kuka világban), másik pillanatban nem merek átnézni a pirosnál a másikra az átütő rozsdafoltok és az átható benzinaura miatt (amelyet Csergőék megint csak nem érzékeltek, pedig ehhez az kell, h vkinek v be legyen verve az orra, v a segge felett legyen közvetlen). De hát tudtam mit veszek, nagy autó kellett gyorsan, a próbaút során (még) nem kopogott a futómű, nem volt olajos a hűtővíz és fordítva, látszott ugyan a kókány bt munkája, de alkalmi vétel 200ért egy osztráktól... ;)
  2. Sziasztok, omega b '95 csomagtérajtó zár kapható vhol külön? szétkaptam tegnap este, és egyértelműen a hengerzár rossz, nem fordul el. A zárat már nem tudtam jobban szétszedni, h esetleg vmelyik lamella v rugo v mifene makacskodik benne. Ugyanitt érdeklődnék egy olyan különös jelenséggel kapcsban, h hidegre és bmely pozícióra állítva is meleg levegő jön a lábtérlégellátóból. Találkoztatok már ilyennel?
  3. korábbi vásárlásaim okán elvileg már van vmennyi jogsim kedvezményre, de komolyan fontolóra veszem a felvetést, lévén kedvelem ezt a hisztis öregurat (Günther, a 95ös x25xe). Az tart csak vissza, h e konkrét példánynál nemtom meddig maradhatok, m a bódé odavan, a műanyag léc alatt nincs már acél, csak oxid változatban. Egyelőre az autó gtk-s. Amennyit rá kéne költsek, abból pont vehetnék egy jó állapotú uilyet. Természetesen a motorpiszkához nincs köze a hátsó szilenttelenségnek, azt csak most tudatta velem a másik szerviz, én meg már elég rég hallom, csak egy 3. szerviz rázatópadja szerint semmi gond. nooormális?!
  4. Köszönöm a reagot. Én ugye szabályos forumuser vagyok, így rákerestem, s 2 válasz is volt, sőt, nekem is itt írták: ingadozó alapjárat + fennakadó fordszám = forg.teng.pickup v lambda szodát is írtak vhol... s egyenest üresjárati szabályozó motor is lehetett volna. Előzőre: Csergőék egyszerűen OBDval jöttek rá a jeladó hibára. Azt nem tudták idő hiányában (?) megoldani. Juteszembe tegnap beszoptam a gödöllői megadugót, araszolás 15kmen, és nem ingadozott az alapjárat s fenn sem maradt váltáskor :) Szóval lehet, h kerülőúton (gyertya&kábelcsere), de megoldották.
  5. Sziasztok, megint én. Az utóbbi szerviz lelkiismeretes - s ingyenes - átvizsgálása során azt kaptam, h hátsó mindkét szilent annyira odavan, h azt lehet, h vágni is kell, szerintük jobban járnék egy komplett hátsó futómű cserével, mindenesetre ők ezt nem vállalnák, szóval nem azért mondták, hogy maguknak munkát csináljanak. Írnék én a futómű topicjába, de 2012 óta halott. Tudtok esetleg ajánlani egy fanatikus futóművest és esetleg egy hátsó hidat? A következő az első lengőkar (szilentek, gömbfej)... Már kezdek azon gondolkodni, hogy inkább ezt tartom meg donornak, s keresek - v hozatok ? - egy sokkal jobb állapotút.
  6. Sziasztok, bedobom az infot a közösbe, aztán kezdtek vele, amit... :) Ingadozó alapjárat és váltáskor fennakadó fordszám hibával betoltam Csergőékhez a vasat (X25XE), az utsó pillanatban még elfosta magát az egyik oldali szf tömítés is. Mindez csütörtök volt, már kedden átbeszélve, fix időpontra reggel nyitásra vittem. Úgy váltunk el reggel, h egyeztetés délelőtt, műszak végeztével vinném a kocsit. Délután 3 körül érdeklődtem már h mivan: hát ők már nem fognának bele, de főtengelyford. jeladó, és a biztonság kedvéért gyertyasor és kábelei... Ez utóbbi kettőt másutt korábban véleményeztettem szemrevételezéssel, szerintük semmi baja nem volt. Szerintetek az X25XE mennyire ritka Magyarországon? Mert h pont náluk ne legyen az adott napon se szf tömítés (típushiba), se főteng.ford. jeladó (típushiba), gyertya és kábelei is csak másnap reggelre?! Mondom, h akkor inkább maradjon a kocsi, majd másh hazajutok, egyből lett péntek reggelre minden. Éjszaka tán mikróban kipattogtatják, v szorgos kínai kezek kifaragják krumpliból? Mondom a teloban, h épp azért vittem hozzájuk, m szakértelem és alkatrész egy helyen. Erre válasz, h mások is tuti tőlük hozatják. HÁtőőőő.. akkor a Láng pl hogy adná olcsóbban uazt a minőséget azonnal? De mára kész a vas, épp a jeladót nem cserélték csak, mind1, örültem, h legalább nem egy olajkúttal kell a kocsi orrában vigyem a kisfiam holnap. Erre mire beérek 1km-re lévő mélygarázsba, a csendben hallom, h csetteg a gép, mint nagymamám singere. Hívom őket, h ez eddig nagyonnemvót, mire ők, h már az is szerencs', h felvették a telefont (du 2.38), m már a szervizben senki... Irígylem őket. Így most kénytelen voltam benyelni a garis felülvizsgálatot, és betolni a traktort a Kwik-fithez, h legalább annyit nézzenek meg, h eljutok-e vele 50km-re haza.
  7. khm... elnézést kívánok, a V a végén igazából nem van, csak Vletlenül odakerült. Köszönöm az alapjárati tippet!
  8. Köszönöm a szűnni nem akaró tippáradatot a fentebbi kéréshez, sikerült belőle kiválogatnom a biztos-ami-biztos alapon a Csergő céhet... viszont instant segítségre lenne tényleg szükségem: jelenség: ingadozó alapjárat, váltás során fennragadó majd lassan ereszkedő fordulatszám. Sok szeretettel várom a tippeket :)
  9. Sziasztok, Budapest és Gödöllő viszonylatban keresek megbízható omega szakit, akire rábízhatom manuális X25XEV-m. SDS autóhoz van referenciátok? Nekem pont útbaesne, s ha ott kéne hagynom "Güntert", akkor is könnyen eltömegközlekedhetnék onnan. Köszönöm z
  10. Hello, egy jó karosszériásra nekem is szükségem lenne. Infocsere? :) amit én ajánlok: Nálam több ízben volt akku lekötés, az órabeállításon kívül nem volt problémám ('95 B Omega 2.5 V6, képről úgy tűnik, Neked B+ van. Váltókar szoknya csak így beütve a zinternetbe is ad találatot bőven, akár csomagban kézifékkar borítással, sőt, keretes is kérhető - itt a valós megoldás. A műbőr (gyárival megegyező minőségű, mivel az is műbőr) kicsiforintért postázva címre érkezik levélként. Tapasztalat. Megéri, az autó egész megfiatalodik, s a komplett szett kb 5e. Persze lehet bőröztetni, csillagokért. Váltógomb az szopás, ez a hülye öntött műanyag csak vmi ügyeskezű szaki által helyettesíthető egyéb anyagból, v tunningcégek ajánlanak még alternatívákat. Nekem épp csak az embléma kéne a tetejéből, de legszívesebben vmi kellemes bőrtapintásúra cserélném... ja, és eltörött a gallér, amivel a rükit húzod :( Enyém is CD, működő tempomattal, szóval tudja, csak ezek szerint Neked vissza kéne kötögetni. Hát egyelőre ennyit tudtam.
  11. Ó Nagytapasztalatú Varázskezű, fedd fel a titkot, hogyan lehet azt a q... drótot kiszedni a csatiból, m elég sokáig próbálkoztam, de nem jött. A sárga-piros cserét akartam véghezvinni tegnap, eredménytelenül.
  12. bocs a duplikációért
  13. A váltógomb kálvária folytatódik. :) Tegnap nekiestem, hát tényleg lejön, de csak az a gumivacak borítás, maga a gomb erősen gyanítom egy anyag a rúddal, s úgy néz ki, mint egy mézcsorgató :) Elég speckó :( Hogy a francba lehet erre vmi jót venni is bhol, nem csak vmi használtat, v milliárdokért készíttetni. Kis pénz kis foci alapon egy ép emblémával is megelégednék egyelőre, m az előd amortizálta vhogy. De az álmom vmi jól kézbeillő jóféle bőr v egy szépen megmunkált fa, hátha még a (mű?)fabetéthez is pásszolna az ajtóban...
  14. A váltógomb kálvária folytatódik. :) Tegnap nekiestem, hát tényleg lejön, de csak az a gumivacak borítás, maga a gomb erősen gyanítom egy anyag a rúddal, s úgy néz ki, mint egy mézcsorgató :) Elég speckó :( Hogy a francba lehet erre vmi jót venni is bhol, nem csak vmi használtat, v milliárdokért készíttetni. Kis pénz kis foci alapon egy ép emblémával is megelégednék egyelőre, m az előd amortizálta vhogy. De az álmom vmi jól kézbeillő jóféle bőr v egy szépen megmunkált fa, hátha még a (mű?)fabetéthez is pásszolna az ajtóban...
  15. jajj... hát ezt sem irígyelem el a tulajtól. :) Amint fentebb említém, a külső elemeknél van a gond, ahol a hátsó sárvédő és a "köténylemez" v lökhárítótartó lemez találkozik egy átlapolással. A sárvédőn vannak a kis rögzítőcsapok, melyekre a teljesen felesleges, vízgyűjtő, páramegtartó műanyag "díszléc" ül fel. Ez a műanyag vacak fut körbe az egész kocsin, tartja a típusfeliratot stb. No ez alatt vannak a turpisságok, azaz már nincs semmi foltokban, m az alatta megülő nedvesség kikezdi az átlapolást, egyszerre két elemét rohasztva a bódénak. Akinek ott a kontinuuitási zavar akkora mint esetemben, tapasztalhat némi légáramlást járó motornál. Tudja vki, h mi kergeti arra a léget? :) És hogy ez azt jelentené, h a zopel már beárazta ott a rohadás lehetőségét és tervezett oda vmi légkeringetést, v csak vmi kóbor szellő járt arra?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.