Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kuroi sama

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Kuroi sama névjegye

  • Születésnap 1992-01-29

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F
  • Város
    Székesfehérvár

Kuroi sama's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Hírnév

  1. Ez így tök jó, de miért nem? Nem találok sehol egy rohadt képet róla hogy össze tudnám hasonlítani a különböző bakokat.
  2. Hali! A következő a problémám. Vettem egy szervós szettet a verdába ( 2002 c14nz). A tulaj nem adta hozzá a motortartó bakot, mert a klímához kellett neki. Én meg nem kapok sehol sima konzolosat a szervószivattyúhoz. Most felbukkant egy a közelben , de az is egy c18xe klímásból való. Nekem nincs klíma, csak a szervó miatt kéne a bak, de jó lenne a klímás bakja is nekem? Előre is köszi a választ.
  3. Halood, még jó hogy szétszedtem. Egyébként a búrákat is cseréltem, de ami rajta a volt a jobb oldaliról hiányzott egy fül. A volt tulaja meg odaszilózta a kasznihoz, ahelyett hogy vett volna egyet ötszázért. :D Vagy fél órát kapargattam mire lejött.
  4. Ezer hála. Nézegettem én is képeket, hogy az egyik oldalon fül a másikon meg ilyen patent van. :)
  5. Üdv! 2002-es Astrám van. Hogy lehet kicserélni a csepp alakú oldalindexben az izzót? Feszegetni nem akartam, bár gondolom, ha lebontom a belső műanyag sárvédőívet akkor hozzáférek hátulról. Csak így lehet vagy másképp is megoldható?
  6. Háát, a 15 colra rámenne a gatyám, meg akármit nem dobok fel rá azért. Egyébként egy Porsche teledial szett izgat még, de ott ugye új gumik (15"), plusz osztókörmódosító és akkor még az újrafényezés meg a polír sehol sincs. :D
  7. Nabakker. Nem BMW, retro ATS pepperpot, de akkor ez a típus alapból kilőve, nem is nagyon gyártották más ET-számmal. Egyébként cult gépet építenék, és valami relatíve olcsó retro felniszettre pályázom. Mondhatni nem sok sikerrel, az ATS ből a classicokat meg aranyárban mérik. Esetleg tipp, merrefelé tudnék keresgélni ilyen kategóriában?
  8. Üdv! Elég új vagyok autós témában de szeretnék sok dolgot megtanulni. Leváltanám a mostani felnijeimet és amíg a téliek futnak addig fényeztetem, polírozom az új szettet. A baj csak az hogy rengeteg méretnek stimmelnie kell, hogy a jelenlegi gumijaim passzoljanak rájuk. A kiszemelt felnik méretei a következők: 6x13 ET13 4x100 Az első 13-as gondolom a méretét jelöli colban. Első kérdés: Mit jelent a hatos előtte? Szélesség talán? Az ET szám jelentésével tisztában vagyok, de nem tudom mi az optimális számtartomány a verda esetében. Úgy tudom ez autófüggő. Második kérdés: passzolna-e a verda alá ez a felni, ezzel az ET számmal? A 4x100 az az osztókör, az megvan, nem kell módosítózni. Harmadik kérdés: Kell kerékanyákat cserélnem, vagy ez a felni kialakításától függ? A jelenlegi gumijaim teljesen újak, nem igazán szeretném cserélni őket. Méretük 175/70 r13. Utolsó kérdés: Stimmelni fognak e a kinézett szettre? Előre is köszönöm. :)
  9. Kuroi sama

    Fék

    A tárcsaméret mindegy a féknyereg esetében, vagy direkt csak 236-osra valót lehet felpattintani? Egyébként ha van valakinek elfekvőbe valami szép állípotú esetleg érdekelhet. :)
  10. Kuroi sama

    Fék

    Jujuj, vannak ott bajok akkor. :D Milyen típus féknyergét ajánlanád egyébként? Nézzek Calibráét, vagy esetleg Omegáról? Gsi cuccokból nagyon nehéz olyat találni ami nincs szétgyilkolva...
  11. Kuroi sama

    Fék

    Nem autós témában, de sokat használtam tárcsafékeket. Bringánál is ugyanúgy működik a dolog. Nagyobb lyukakkal, bordázattal hűtesz, méretnöveléssel meg fékerőt adsz hozzá. Maga a tárcsa nem kopik gyorsabban mint egy teli, ellenben a betét igen. Spzoli kollégának válaszolva pedig úgy tudtam hogy a fékerő elosztás miatt kell előre nagyobb tárcsa. Itt olvastam fórumon valahol, hogy instabil fékezést okoz ha a hátulja jobban fog mint az eleje, el kéne hogy húzza, mivel elől van a nagyobb súly. De ezek szerint hiányosk az ismereteim. :D
  12. Kuroi sama

    Fék

    Úgy tudom, a fékhatás nagyon nem változik, de "hatékonyabb" lesz a féked. A fúrás-marás a fékpor és a hő elvezetését segíti tudtommal. :)
  13. Kuroi sama

    Fék

    Hali! Lapozgattam itt a fórumot, de van pár száz oldal, szóval remélem nem baj hogy ilyen apró dolgokkal írok. :D Adott egy 2002-es 1.4-es classic, ha már nem megy akkor legalább megállni tudjak vele alapon szeretném fejleszteni a fékrendszert. A felniket nem szeretném cserélni ( 13-as ATS classicok), plusz a gumikat is nyár elején vettem, így csak a 236-os méretű tárcsa jöhet szóba. Van ugye két vastagsái adat, a 12.7 és a 20mm. Az előbbi kizárólag tömör tárcsánál lehetséges, vagy létezik ilyen vékony hűtöttbe is? Mindenképp hűtöttet szeretnék, ha már csereérett a gyári rendszer, ami ugye sima tömör. Itt jön ugye a másik bibi, a vastagabb tárcsákra más nyereg kell, de mégis mifélét vegyek? Honnan tudom, hogy az jó lesz a vastagabb tárcsára? Bontott nyergekben gondolkodom, de szépen felújítanám őket, plusz új betéteket kapna, csak egy kicsit el vagyok veszve ebben a világban. Azért van pár konkrétum is: Mikoda vagy Zimmermann hűtött, fúrt-mart tárcsák, plusz ferodo betétek. Ha már a féknyergek cserélődnek érdemes cserélni a fékolajat, esetleg a fékcsövet is. Utóbbiból nem lenne rossz fémszövetes szettet szerválni valahonnan, de nem nagyon találok eddig kifejezetten astrához valót. Ha már az első rendszer új lesz a hátsót se akarom a régiben hagyni,de ott maradna a dob, új betétekkel. Mennyire érdemes cserélni ilyenkor a dobot is? Szabályoztatgatni nem fogom, ha valami gajramegy én nem használok félmegoldásokat. :) Egyelőre nagyjából ennyi lenne, tárcsásítani hátul nem szeretnék a már említett felni dolog miatt. ( elöl-hátul tárcsás rendszernél ugye előre nagyobb tárcsa kell) Köszönöm előre is.
  14. Megtaláltam a fórumon a műszerfalvilágításos topicban a problémát. Tárgytalan. :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.