Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

tit86

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szirmabesenyő

Legutóbbi látogatók

540 profile views

tit86's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. tit86

    Zene

    Üdv mindenkinek! Astra H 2008 -as évjárat. A rádiót és a kijelzőt szeretném első körben kicsit okosítani. Elvileg cd30 mp3 és 3 soros gid van benne. Digit klímával. Az lenne az első kérdésem, hogy Vectra C vel megegyezik esetleg a kijelző vagy a fejegység mert ajánlottak egy cd70 navit 3soros cid-el egész jó áron? Vagy csak a fejegységet tudnám használni a kijelző nem lesz jó. Előre is köszi.
  2. A henger fejel jó állok már csak az lenne egy kérdésem. A szívó oldal kész a kipufogó oldalon viszont az a bajom hogy a szelepvezető kilóg maradhat úgy vagy köszörüljem le? A " tuning " mindennapi használatba lévő kocsiba menne én úgy gondolom jobb lenne úgy hagyni ahogy van bár kicsit nehezebb lesz emiatt kipolírozni a kipu oldalt. De ennyit megér. Szerintetek?
  3. Olyan kérdésem lenne hogy: A hengerfejet, hogy a legegyszerűbb portolni és polírozni? Az egyiket elkezdtem bár még nem sokra jutottam. A polírozáshoz van polír anyagom amit alu felnire használnak. A nagyolást mivel célszerű végezni? Válaszokat előre is köszönöm. :D
  4. Na elindult a menet. :D A leömlőről már lefaragtam a régi talpat, most rajzolom autocad-be a mostanit utána mehet a vizes vágóhoz majd jöhet a hegesztés. A héten megjött a bandázs szalag is úgyhogy már csak az van hátra hogy előre. :D
  5. Majd kiderül. :D Inkább legyen több mint 1 méterrel kevesebb.
  6. Ebay :D 15 méter jön 7 ezer huf környékén. Itthon jóval drágábban találtam ugyan ezt a minőséget, ja és nem ilyen hosszban. :D
  7. A leömlő már megvan a talp kivágása is le van zsírozva. Majd csak idő kéne rá hogy összehozzam, a bandázs szalag csak október végén jön úgyhogy addig a többit meg kell csinálni. :D A powerboxhoz is jön az anyag azt is majd fel kell rá rajzolni meg össze kellesz hegesztetni. Utána marad a hengerfej :D
  8. Azon is gondolkodtam, hogy egyenlőre megmarad az 1 vezetékes szonda. Mert a leömlőt be akarom bandázsolni. A szalagot már megrendeltem, a leömlőért majd el kell mennem meg vágatnom kell lemezt a talphoz, hogy fel tudjam majd tenni a hengerfejre. Bár attól kicsit tartok, hogy a kartel mellet el fog e menni, bár ahogy nézem van benne hajtás úgyhogy reménykedek. Powerbox miatt kötekedhet a rendőr ha netalán benéz a gépháztető alá, vagy majd a powerbox miatt majd a vizsgán aggódjak?
  9. Nos. Köszönöm szépen a linket. Az angol nem erősségem de bogoztam ki belőle egy két hasznos dolgot. Ha veszek egy c20xe leömlőt és a talpát átalakítom olyanra hogy passzoljon az x16xel-re a lambda szondának van helye de az enyém csak 1 vezetékes és jóval közelebb van a blokkhoz. Ez gondolom okoz némi problémát ezért talán érdemes lenne azt cserélni egy fűtöttre? Továbbá venni kéne egy másik hengerfejet amin a módosításokat elvégzem lehetőleg szívó oldal egy részével mert csak úgy lehetne tökéletesen összelőni. Ha nem cserélek vez. tengelyeket a fokoló keréknek van értelme?
  10. Sziasztok! Lenne egy két kérdésem tuning ügyben: Van egy Vectrám X16XEL tudom, hogy a legegyszerűbb lenne lecserélni egy nagyobbra, de nekem egyenlőre elég. Meg már rendbe is van rakva. Szal vagy 2-3 évig tuti fogom még használni. Igaz jó lenne bele egy kis nyomaték és lovacska is. Kb 2 nap alatt végig olvastam a fórumot :D Egy két dolgot már megtettem de lényegében komolyabb belenyúlást nem eszközöltem. Kicserélem a légszűrőt tudom nem tuning. :D A levegő rendszer ezen a motoron elég kacifántosan megy, ezért ahol a motor mögött megy el a műanyag szívócső ott próbáltam rajta hőszigetelni, hogy minél később melegedjen meg a beszívott levegő. EGR lefalazva emulátorozva. Most a kartergáz szűrésen dolgozok hogy lehetne megoldani normálisan. Amiket lehet meg kéne csinálni legalábbis amit leszűrtem: Leömlő módosítás, szívó oldal módosítása, járatok minimális bővítése és polírozása. Esetleg vezérmű tengelyek cseréje meg fokoló kerék hozzá. Meg optimalizálni a vezérlőt. A szívó oldalhoz megvan a Mantzel terve csak nem tudom érdemes e megcsinálni mert eddig nem találtam olyan embert aki használ ill nem tudom mit szólna ezekhez a módosításokhoz a kp-m. Kb szerintem ez ki is jönne olyan 200 ezerből a mechanikai dolgok nem nagyon okoznának gondot ha lenne valami ötlet amivel el tudok esetleg indulni. Csak a programozás ami probléma. Ill lehet kéne vennem egy másik hengerfejet szívó csonkkal és azon megcsinálni a módosításokat és ha kész csak feltenni a régi helyére, mert a polírozás az nem két óra és az autó napi használatban van. Várom a véleményeket. Előre is köszi mindenkinek!
  11. tit86

    Elektromos

    Ma bontottam meg az ajtót. Az elektronikát átkötötték és úgy működik mióta megvettem. Ez volt 2 éve. Igaz a komfort fokozat nincs benne de ez valószínű az áramfelvétel miatt van. Majd ha több időm lesz megnézem hogy az utánygyártott mechanikára nem e lehet feltenni a gyári motort.
  12. tit86

    Elektromos

    Meg van hagyva a gyári comfort elektronika csak a motorra menő két vezeték van bekötve az utólagos motorjára. Kérdeztem ismerőst mondott egy tippet hogy lehet megcsinálni úgy hogy minden úgy mennyen mint a gyári. Felénk ami van bontott az mind meg van eröltetve és azt nem merem beletenni mert ugyan ott vagyok vele ahol a part szakad.
  13. tit86

    Elektromos

    Szia! Az a baj hogy nem gyári ment bele hanem valami utánngyártott. És hiába azt írták hogy comfort elektronikás nem az, csak simán 2 vezeték megy a motorra és annyi.
  14. tit86

    Elektromos

    Üdv mindenkinek! Régóta olvasom a fórumot de most regisztráltam is mert van egy problémám amire nem találtam megoldást. A bal első ajtóba ki lett cserélve az ablakemelő szerkezet egy utángyártottra de nem úgy működik mint a régi. Csak szakasosan megy fel ill le többszöri gomb megynyomásra. Mit kéne átkötni hogy legalább valamennyire helyesen működjön? A válaszokat előre is köszönöm.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.