Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gabesz111

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Pécs

Legutóbbi látogatók

569 profile views

gabesz111's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! X12xe motoros corsa alapjárat nem mindig megy vissza, csak kis idő múlva, ez váltásoknál elég zavaró. Van valakinek ötlete, csak tisztítás vagy melyik alkatrész irányába induljak? Fűtő motor csak 4 fokozaton működik, itt kapcsoló, relé, probléma lehet? Ha relé, merre keressem?
  2. Köszönöm, egy olajcserét megér, ha ettől meggyógyul.
  3. Szia! Érdekelne, azóta milyen tapasztalatod van erről a motor belső tisztításról. Mi a neve, illetve hol lehet beszerezni? Előre is köszönöm
  4. Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hátha valakinél volt már ilyen probléma, és megoldódott. 2004-es Astra G, Z12XE motorkód, néha menet közben, van hogy hidegindításnál mintha 1-2 hidrotőke csattogását hallanám, legalábbis szerintem az. A probléma az, hogy nem tudom semmihez sem kötni, se hideg motor, se meleg motor, hosszabb út, rövid út, menet közben megszólal, és pár km után el is hallgat. Volt már, hogy megszólal leállítom, újraindításkor szól még, és pár km után ismét szép hangja lesz. Csinálhat-e ilyet hidrotőke? A motorban 170000 km van, kb 30000 km-t mentem vezérmű lánc, és feszítő csere óta. 5W-40 Totál Quartz 9000 olaj van benne.
  5. Köszi, de mivel nem fogy a vizem, nem tartom valószínűnek.
  6. Sziasztok! Z12XE motorkódú G Astrában üzemmeleg motornál menet közben, 1-2 ventillátor fokozatban jó meleg levegőt fúj, de ha megállok pl piros lámpánál, alapjáraton főleg ha esetleg 4 es re kapcsolom a ventillátort, lanyos, majd szinte hideg lesz a befújt levegő. Elindulás után ismét jó meleget fúj akár 4 fokozatban is. Termosztát jó, vízpumpa nemrég cserélve. A radiátor dugulására, vagy vízkövességére tudok gondolni. A motor hűtése jó (nyáron is jó volt). Csak a fűtőradiátort a motorról csöveket lekötve mosnám át valamilyen hűtőtisztító+forró vízzel, és utána jól átöblíteném. A radiátor kiszerelést szeretném megúszni. Van valakinek tapasztalata a kereskedelemben kapható hűtőrendszer tisztítókról? Vagy mivel mossam át? Ha jól tudom alu radiátor van benne. Ha valakinek van ugyanilyen autója, és megpróbálná nála is ugyanez a jelenség azt megköszönném, és betudnám annak hogy esetleg alulméretezett a rendszer. Válaszokat és javaslatokat előre is megköszönöm!
  7. Fűtéscsap nincs ebben a tipusban. A hőmérsékletet csak terelővel szabályozza és az működik. Nem csak átfújtam, hanem a motortérben lekötöttem a radiátor csöveit, és a vizet is átfolyattam rajta, az is szépen átfolyt. Igen amikor már lanyosat fúj és rákapcsolom a fűtőventillátort kicsit visszábbesik a hőmérséklet vagy csak megáll az emelkedése a hőfokmérőn.
  8. A termosztátot cseréltem, mert mindenki azt mondta, mindkettővel ugyanaz a jelenség, valóban a termosztát után még kicsit langyos, de a hűtő már hideg. Üzemmeleg motornál kb 85 fokon áll az óra. Nekem úgy tűnik mintha a fűtőradiátoron nem forgatja át a vizet a vízpumpa. Leszedtem a motortérben a radiátorra vezető csöveket, könnyedén átfújtam, illetve a víz is szépen átfolyt rajta mikor az egyikbe elkezdtem tölteni.
  9. Sziasztok! 1,2 Z12XE motorkódú astrám van. Gyengének tartom a fűtését. Volt valakinek hasonló problémája? A fűtőradiátorra vezető cső forró, a kijövő éppen langyos. Mindenhol termosztát cserét mondtak, ezt megtettem a hiba fennáll továbbra is. Amikor le volt eresztve a hűtővíz, a radiátoron könnyedén át lehetett (szájjal) fújni a levegőt, tehát eldugulva nem lehet. 1-2 ventllátor állásnál még úgyahogy meleget fúj, de ha 4 re kapcsolom üzemmeleg motornál is pár másodperc múlva éppen langyos. Elképzelhető hogy vízpumpa??? Annak más jele nincs? Ha valaki tud okosat mondani azt megköszönöm!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.