Jump to content

norbee80

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    92
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

8 Semleges

norbee80 névjegye

  • Felhasználói rang
    Érdeklődő

Város, Autók

  • Város
    Pécs

Legutóbbi látogatók

519 profile views
  1. Általános műszaki problémák!

    Igen cseredarabbal. Szerencsére a szerelőmnek a Vectrába is ugyan ez az 1,8-as motor van.
  2. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Ha valakinek hasonló hibajelensége lenne: Trafó hiba okozta. Ezzel kapcsolatban kérdezném, aki már cserélt trafót, hogy milyen márkát érdemes venni?
  3. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Találkozott már valaki olyan hibajelenséggel, hogy kb 2400-as fordulatig ha kicsit is nagyobb gázt adok, akkor rángat, egy pillanatra (vagy kettőre kihagy a motor. Ezt a dolgot minden fokozatban képes csinálni az autó. Amikor meg lett véve, akkor nagyon néha és csak kimondottan kis fordulaton (1300-1400) jött elő ez a probléma, de mostanra egyre erőteljesebben jelentkezik. Gyertya lett cserélve, de a hiba továbbra is fent áll. Ennek hatására vagy következményeként c0256-os hiba kód is volt, valamint a 4-es hengerre adott égéskimaradás hibát. Remélem valaki találkozott ilyen hibával, vagy van ötlete, hogy mi lehet a gond.
  4. Általános műszaki problémák!

    Ezek szerint, mindegy melyiket veszem, meglátom melyiket mennyiért adják. Köszönöm a segítségeteket.
  5. Általános műszaki problémák!

    Az LDCU és az LDCU+ között mi az eltérés?
  6. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Gyertyát szeretnék cserélni, kérdés, hogy Ti mit használtok / ajánlanátok? Z18XE és jelenleg GM 2 pólusú van benne. Ebben a motorban mennyi lehet a csereperiódusa?
  7. Általános műszaki problémák!

    Ezt nem tudtam, ezért is írtam, hogy ESP és/vagy ASR visszajelző ment és nem gyorsult onnantól az autó. Esetleg tipp, hogy mi lehetett a hiba?
  8. Általános műszaki problémák!

    Biztos, hogy nem. Meg az furcsa lett volna, hogy kb 5km-en keresztül nem volt hajlandó gyorsulni és a visszajelző pedig csak egy leállítás után aludt ki. Ennek a visszajelzőnek ugye csak akkor kell mennie, amikor beavatkozik, de itt sajnos nem ez volt.
  9. Általános műszaki problémák!

    Nem, ezek szerint félreérthető voltam. Szerintem kipörgésgátló van benne (jeges úton ezt már tapasztaltam, olyankor visszajelzett). Most annyi volt, hogy egyenes úton egyszer csak felvillant és az autó nem akart jobban menni. Az ESP-re írtam, hogy az szerintem nincs benne, csak van ahol erre a visszajelzőre ESP-t írnak.
  10. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Kb 100-as tempónál egyszer csak felgyulladt a kipörgésgátló (egyes helyeken ESP-nek írják, bár kétlem, hogy lenne benne) visszajelzője és hiába nyomtam a gázt nem akart gyorsulni. Olyan volt mintha leszabályzott volna. Majd kb 5 km-rel később már hajlandó volt gyorsulni, de a visszajelző csak egy leállítást követően aludt ki. Valaki találkozott már ilyennel? Mi lehetett a hiba oka?
  11. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Hátsó fékkel van egy kis bajom. 2 éve a rossz kézifék kötél miatt befogott az egyik hátsó fék és akkor ki lett cserélve a kötél és a betétek. Pár napja ismét előjött a hiba, viszont most napközben csinálta. Megálltam az autóval (kéziféket persze behúztam) és a boltból elindulva már befogott. Opelnál szokott baj lenni a féknyereggel? Ha igen azzal lehet valamit kezdeni, vagy csak csere? (tárcsafékes hátul) Előre is köszönöm.
  12. Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Szűrőből eddig MANN, most pedig Knecht lett belerakva.
  13. Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Jó fajta, pár napja tettem bele másodjára. + a Hondába is ezt használom.
  14. Általános műszaki problémák!

    Nekünk is így kezdődött, hogy országúton visszaesett pár fokot, de idén tavasszal már olyan volt, hogy 5-10 fokos külső hőmérséklet esetén már csak 60-70 fok közé tudott felmelegedni a motor. Kicseréltem a termosztátot és azóta szinte minden körülmény között 90 fokon áll a mutató. Szerintem amíg eléri a 80 fokot országúti használatban addig nem érdemes kicserélni a termosztátot, de utána mindenképp, mert az már befolyásolja a fogyasztást is.
  15. Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Azt hiszem maradok az 1 éves olajcseréknél, ahogy írtad is egy jobb minőségű olaj többet számíthat mint 1-2 ezer km-el korábbi olajcsere. Most Mobil1 New Life 0w-40-et használok, főleg a sok hideg indítás miatt, szerintem ez elég minőségi olaj, hogy az 1 év/13000km-et jól bírja a motor és hozzáteszem még árban sem elviselhetetlen. Ilyenkor örülök, hogy legalább EGR nincs ebben a motorban, a sok rövidtávú használatot biztos nem szeretné túlzottan
×