Jump to content

outsider

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.696
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    26

outsider last won the day on Október 18

outsider had the most liked content!

Hírnév

388 Segítőkész

2 követő

outsider névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Város
    Debrecen

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Debrecen
  1. Általános műszaki problémák!

    Ránézésre ilyen menetes az Astráé is. A folytószelepháznak mi köze a benzinnyomáshoz, ezt én sem értem? :D
  2. Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Én Kovácséktól nem szeretek olajat. Gyakran össze vissza keverik a megnevezéseket, képeket. Azt se tudom mit rendelek... A cikkszámos kereső viszont király. Sokat használtam az Astra esetében. Ecat-on kinéztem a gyári cikkszámot, innen meg a utángyártott alternatívákat.
  3. Általános műszaki problémák!

    Én Wynn's motor öblítőt használtam, amikor ismeretlen eredetű Castrol került bele. Ahogy néztem az összetevőket, nagyrészt gázolaj... Gondoltam azzal nagy kárt nem okozok... XADO-ból csak maxi flush nevű injektortisztítót használtam egyszer. Ezt egy kicsit placebonak érzem. Szerintem 1 tank benzinnel (illetve ennyi idő alatt) nemigen lehet kitisztítani az injektorokat. Kell hozzá 5-10e km. Illetve most XADO olaj van az Off autómban... Szép csendes, bár a marketing szöveget nem veszem be... Jövő hónapban cseréltetem, eljött az ideje. Tehát jól körülírtam, hogy igazából semmi tapasztalatom az említett anyaggal
  4. Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Filterabc? Én onnan szoktam, vagy a filtershopból. Mikor hol milyenek az árak, milyen a készlet...
  5. Általános műszaki problémák!

    Biztos hogy a hengerfejből jön a kopogás? Elég jó hallás kell hozzá, hogy kihallja az ember. Éppenséggel maguk a szelepek is lehetnek, de akkor lehet megszakérteni, ha le van véve... Nekem 140 ezerben állt meg a 16 szelep/szelepszárszimering cseréje... Kollégám a Fordjánál (2000-es évekbeli 2.0 Mondeo) azt a megoldást választotta, mint te. Mivel ő eladni akarta, mindegy hogy. Tehát ő nem foglalkozott azzal, hogy "jó-e" utána. Fogta a megvett hengerfejet, felrakatta lesz ami lesz alapon. Úgy adta el az autót. Neki 120 lett a vége... Szóval nem sokkal kevesebb mint nekem.
  6. Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Elképzelem a nagy autógyárakat, olajcégeket amint a laborjukban beröffentik a "mosógép motorokat" és a videónak megfelelően osztályozzák az olajokat Egyébként a "teszt" nem az olaj működési hőmérséklet tartományában történik. Nem üzemi hőmérsékleten. És még számos más körülmény nem stimmel. Azt gondolom egy belső égésű motor ennél jóval komplexebb rendszer. Ha egy olaj jósága (megfelelősége) ilyen "faék" teszteken dőlne el, hol tartana ma a technológia...
  7. Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Érdekes teszt. https://youtu.be/_jdWNzqgBbM https://youtu.be/NDndfHflQos Nyilvánvalóan nem valamireleváns egy belső égésű motor tekintetében...
  8. Általános műszaki problémák!

    Szerintem azonos. Kb lutri. És a mechanika, a mozgó elemek, vezérműtengely, szelepek, hidrotőkék? Ezek járatva derülnek ki. Érdemesebb felújíttatni a meglévőt, ha ha érdemes rá. Tehát ha tudod ha mi a baja a tiednek, nem repedt stb. Szerintem érdemes azt, arról többet tudsz...
  9. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Egy a Bosch-nál dolgozó exkolléga (mivel ők szállítanak az Opelnek motorhűtőket K Astrába, Insigniába) tudni véli, hogy már egyet típusokba PSA motor megy... Nem nagyon rendelnek tőlük, mivel az a hír járta, hogy iszonyat mennyiségű készlettel dolgoznak az Opelnél Rüsselheimben, és parancsba adták hogy a készletet ki kell söpörni. A PSA motorokba meg nem Bosch ventilátor megy, szóval ezért is csökken a rendelés. Ha ez igaz, és tényleg ez lesz a tendencia, akkor egyrészt az hazavágja az Opel márka eddig megmaradt vásárlói bázisát, és renoméját. Aki eddig ezért vette, mert "ez még német", ami ezelőtt is csak részben volt igaz, az erősen elgondolkodik szerintem a jövőről... Meg ez felveti a szentgotthárdi gyár jövőjének a kérdését is. Egyébként szerintem max a gyári alkatrészekre lehet hatással, bár én az Opel gyári alkatrészekben eddig sem bíztam túlzottan. Megingott a bizalmam a rossz tapasztalatoknak köszönhetően. Meglehet, hogy a ygéri csomagolásban ezentúl francia irányultságú alkatrészek lesznek csomagolva. Valaki említett pl korábban (bár ez szeritnem még a PSA vásárlás előtt volt) hogy a gyári csomagolásban pl már Champion gyertya volt (lehet már akkor tudtak valamit) (Ami egyébként P...ot-ban nekem tök jól muzsikált, de én nem tettem volna az Opelembe francia gyertyát, ahogy pl japánt se (nem rasszizmusból). Az utángyártottra szerintem nem lesz hatással különösebben. Azokat a gyártójuk közvetlenül értékesíti, nem a gyáron keresztül. Én most is azt mondom, érdemesebb egy jó nevű alkatrészgyártótól venni alkatrészt, mint csomagolt gyárit, ami esetleg ugyanaz, csak drágábban. Persze ez attól is függ, milyen alkatrészekről beszélünk.
  10. Általános műszaki problémák!

    Honnan tudod egy használt, bontott hengerfejről, hogy jó állapotú?
  11. Gumi, felni kérdések

    Nem azért olcsó mert kínai?
  12. Általános műszaki problémák!

    Ezeket az így csináldos könyveket nem sokba nézem. A gyári előírások tekintetében nemigen mérvadó. A szervizkönyvben szoktak lenni ilyen jellegű információk, de nem mindenre.
  13. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Mi nem vagyunk ilyenek. Én örülök, hogy elkerültem a tömeget Családban van egy VW LT is... Úgyhogy az én autóm nézhet ki jól, ahelyett, hogy puttonyos
  14. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Nekünk Yeti van 1.4 TSI-ben. Az legalább megy, nem úgy mint 1.6 dízel unokatestvére... Cserébe fogyaszt is. 8,5 liter vegyesben, pályán - gondolom a nagy szögletes budi alak miatt - 9,5-10 liter... Ilyen fogyasztás mellett kérdés, hogy kell-e szoptatni magunkat a turbó minden nyűgjével. Egy szívó benzines 1.8-2.0 gép simán tudja ezt, vagy ennél jobbat, nyomatékosabban. Lehet más karosszériával mások az adatok. Csomagtere kicsi... A legtöbb 4 ajtóson nincs hátsó ablaktörlő. Én olyanok kezdtem, nem hiányzott. Aztán 5 ajtósaim voltak, ott volt, hozzászoktam. Most megint Sedan van. Igazából csak sötétben, városban araszoláskor (természetesen esőben) érzem kicsit hiányát. Nagyobb sebességnél a menetszél megoldja. Megszokás kérdése ez is. Én klíma, elektromos ablak nélkül is elvoltam sokáig... Pakolás tekintetében, én pedig a vonóhorogban hiszek inkább. Az 5 ajtós G-nél is mindig inkább "szenvedtem" a kisebb csomagtér miatt (sedanhoz képest), minthogy élveztem volna a felnyíló hátsó előnyét. Nem hiányzik. Használati szokások kérdése... Nem akarok megint lavinát indítani :D Jujj. Megint?
  15. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Inkább ülj be egy rendes autóba...
×