Jump to content

Salas

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    56
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

2 Semleges

Salas névjegye

  • Felhasználói rang
    Érdeklődő

Város, Autók

  • Város
    Tiszaalpár

Legutóbbi látogatók

271 profile views
  1. Elhiszem. Eddig ez sem állt meg........
  2. Én is együtt élek ezzel egy ideje, csak ne lenne az folyton a fejemben hogy mikor áll meg alattam az ország másik felében. Na meg hogy lehet ezt így eladni....... Én nem mondhatnám hogy észrevettem értékelhető fogyasztás különbséget, pedig elmentem már jó pár ezer km-t. Ezért keresem az egyszerűbbnek tűnő hibákat és azt javítani ha lehet, és addig nem mászok bele. Sőt valószínűleg utána sem.
  3. Ugyanez a tünet nekem is. Sajnos úgy sem lett meg az ok hogy nála volt az autó, (pedig ha valaki Ő akart segíteni). Nem tudom hogy az optimalizálás miatt van e, gondolkodtam rajta hogy visszarakatom a gyári szoftvert, de annak nem kérdeztem utána hogy mi a sora, fizetni meg kár lenne érte.
  4. Nem mondom hogy nem lehet, mert nem tudom mi a gond. Van vele probléma sajnos. Könnyen indul, megy is, de hideg indulás után gyorsításokkor kb. 2000-nél sokáig bedadog. Azt hiszem ennek lehet az az oka hogy nincs tele a szűrő. Sajnos csak tipp. Ha olyan gyorsan visszafolyik amíg leállítom és leveszem a fedelet akkor ez is lehet. Ja és 5-ből 5-ször. Adagolóvezérlő javítás után kezdte a rángatást, de nem akarok sok tízezret addig költeni amíg gyaníthatóan más is lehet ok. Márton Csaba csinálta a vezérlőt úgyhogy kicsi esélyt látok rá hogy az a rossz. Sok helyen voltam már és mindenki csak néz mint a ........ A hátsó ülés alatti szűrő tiszta, a motortérből a cső visszafele átfúvatva, szűrőház a motortérben cserélve, szűrő is, szivárgást nem tapasztalok (attól még lehet persze).
  5. Miért lenne vaklárma? Gondolod nem tudom milyen az hogy ha a szűrő tele van, vagy majdnem üres?
  6. Úgy emlékszem hogy valaha nekem is félig volt amikor szűrőt cseréltem, és szinte tele ahogy beletettem a másikat. Na most nem így van. Ebben van szivattyú? Ha kiveszem a csövet a szűrőből fel bírom szívni a gázolajat. Én megadom magam, fogalmam sincs. Tulajdonképpen azt sem értem hogy hogy lehet az hogy így is megy.
  7. Nem tudom mennyire telik fel, mert ha leállítom és rögtön leveszem a szűrő fedelét alig van benne üzemanyag. Ha a szűrőt kiveszem akkor jó ha két ujjnyi van benne. Kicseréltem már a komplett szűrőházat de ugyanaz a szitu. Nehezen hiszem hogy ez normális így. ???
  8. Sziasztok, Y17DT üzemanyagszűrő fedelét ha leveszem kb. félig van naftával. Úgy tudom ennek tele kellene lennie. Kérlek segítsetek mi lehet ennek az oka? Amikor elindolok hidegen az autóval pár száz méter után egy bizonyos fordulaton amíg gyorsítok berángat az autó, azt hiszem ennek lehet köze hozzá, de nem találom mi a gond. Köszi.
  9. Sziasztok, Kérlek írja meg valaki hogy Y17DT motorban a főtengely jeladó hol van, és hogy a cserének van a valami trükkje. P0335 hibám van. Köszönöm előre is.
  10. Sziasztok, Azt szeretném megkérdezni hogy annak mi az oka hogy amikor reggel ráadom a gyújtást akkor az olajnyomás lámpa nem villágít. Indítózáskor azonnal kigyullad, majd ha beindul az autó kb. 2mp után kialszik ahogy kell. Melegen gyújtás ráadáskor is világít tökéletesen. Y17DT Köszönöm
  11. Amit kivettem az enyémből az szinte biztos hogy gyári volt. Be volt úgy gyógyulva hogy az nem mozgott az tuti. Az új is passzos de tömítést nem cseréltem. Miféle, mekkora tömítésre gondolsz? Lehet venni vagy vágni kell? Gondolom a termosztát fedél alá való tömítésre gondolsz.
  12. Sziasztok, Y17DT. A múlt heti hidegekben -4 fok, azt vettem észre hogy 40 km megtétele után se megy 80 fok fölé a hőmérő. Ha a fűtést odatekertem 24-25 fok, akkor meg kifeküdt a mutató mint hideg motornál szokta. Cseréltem termosztátot, de most 6 fokban se megy 81-82 fok fölé. Fűtés szintén leveszi a hőt, de talán nem annyira. 89 fokos termosztát volt benne és olyan is lett beletéve. Meleg motornál járattam levett kiegyenlítő kupakkal, de semmi nem változott. Azt hittem levegős. Mi a retek lehet vele?
  13. Szia, A rángatást én sem tudtam volna jobban leírni. Az én kuplungon kb mésfél éves, úgyhogy kicsi az esélye hogy az. Neked Csaba optimalizálta e az ECU agyát? Arra is gondoltam megkérem tegye vissza gyári szoftvert. Bár beszéltem vele erről és határozottan mondta hogy nem azért rángat. Nem vitatom, de az biztos hogy előtte nem csinálta ezt. (Nagyon ritka jó szándékú jó indulatú ember, nem akarom itt a rosszhírét kellteni.) Én nem tudok mérni semmit, mert se eszközöm se eszem hozzá.......de nézték már egy páran és nem találták az okát. A mágnes szelep tud e trükköket csinálni, vagy az jó vagy rossz és nincs több opció? A légtömegmérőt nem értem, ha lehúzom akkor átlagos, ha visszarakom akkor jobban megy. (Legalábbis tegnap ezt tapasztaltam). Akkor miért kuka? 265 van az órában, lehet hogy valamivel több, ki tudja. Sokkal nem lehet.
  14. Kipróbáltam lehúzott légtömegmérővel. Valamivel gyengébb volt de sokszor tapasztalom ezt a teljesítményt (csak most volt hibajel). Van amikor megy rendesen. Most is jól ment ha visszaraktam. Lehet olyan hogy egyszer jó máskor nem?
×